Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

Straw Hat Luffy

کاربر سایت
Jul 15, 2019
394
نام
عارف
یعنی این همه اومدین پست دادین ولی هیچ کدومتون از قسمت 11 kaguya sama تعریف نکردید :-"
عالی بود این قسمت...یاد گینتاما و قسمت های درام مادائو افتادم
کلا کمدی که درام و شخصیت پردازی بهتری داشته باشه رو بیشتر دوست دارم و این قسمت به شخصه برای من بهترین قسمت کل کاگویا ساما بود
در وصف این فصل هم میشه گفت خیلی خوب بود و اینکه بنظرم کم بود و ای کاش ۲۴ قسمتی میساختن :-"
امتیاز هم بهش 8 میدم.

+

فصل چهارم Haikyuu رو دیدم و اینکه نسبت به فصل های قبل از نظر انیمیشن و کارگردانی افت داشت
سه فصل قبلی به قدری هیجان انگیز و فوق العاده بود که به راحتی میتونم بگم جزو ده انیمه برترمه ولی این فصل کمی ناامید کننده بود
احتمالا میرم سراغ مانگاش:-"

+

Yahari ore:sick::sick::sick:
 
آخرین ویرایش:

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
امروز، سی جون، دهمین سالگرد انتشار برج خدا و معرفی بانوی دو عالم، راشل-ساما، به خوانندگان هست.
تعداد subscribe های برج خدا توی سایت WEBTOON مرز دو میلیون رو رد کرده که نشون می‌ده انیمه تاثیر قابل توجهی روی رشد تعداد مخاطب‌ها داشته. اگه احیانا از دنبال‌کننده‌های منهوا هستید سعی کنید منهوا رو سابسکرایب و چپترها رو لایک کنین. ظاهرا انجام این کارها به SIU، نویسنده داستان، کمک می‌کنه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اخیرا شروع به خوندن مانگای Frieren at the Funeral کردم. ترجمه و انتشار مانگا امسال شروع شده. داستان با بازگشت گروهی از قهرمان‌ها که موفق به شکست دادن Demon Lord شدن، شروع می‌شه. داستان در مورد دختری به نام فریرن (Frieren) هست که نقش جادوگر رو توی این گروه داره. توی دنیای داستان هر پنجاه سال یکبار شهاب سنگ‌ها از آسمان می‌گذرن و منظره قشنگی رو ایجاد می‌کنن. قهرمان‌های داستان کنار هم جمع می‌شن و تصمیم می‌گیرن قبل از خداحافظی به تماشای این منظره برن. وقتی که از هم می‌خوان جدا بشن، تصمیم می‌گیرن که پنجاه سال بعد دوباره کنار هم جمع و منظره عبور شهاب سنگ‌ها رو ببینن. وقت خداحافظی، فرین به بقیه شخصیت‌ها می‌گه که ماجراجویی خیلی خوبی بود، فقط حیف که کوتاه بود. همین جمله، نقطه شروع داستانه. ماجراجویی که فریرن کوتاه توصیفش کرده، 10 سال طول کشیده. مسئله اینجاست که گذر زمان برای فریرن که یک الف (Elf) هست با سایر افراد متفاوته. این فرد نگاه متفاوتی به مسئله زندگی داره.

پنجاه سال می‌گذره و فریرن و دوستانش مجددا کنار هم جمع می‌شن. وقتی فریرن که هیچ تغییری نسبت به نیم قرن پیش نکرده، دوستانش رو که حالا پیر شدن می‌بینه، برای اولین بار شروع به فکر کردن به مفهوم مرگ و زندگی می‌کنه. الف‌ها توی ادبیات فانتزی توی صدها کتاب به شکل‌های مختلف ظاهر شدن، ولی این مانگا، اولین داستانی هست که همچین نگاهی به الف‌ها داره. تالکین توی ارباب حلقه‌ها تا حدودی سر رابطه آراگورن و آروِن وارد این بحث می‌شه، ولی اصلا قابل مقایسه با این مانگا نیست. کلا بعد از خوندن این مانگا باعث می‌شه ارزش زنده بودن و مفهومش رو بیشتر درک کنیم یا حداقل قدر آدم‌های زنده اطرافمون رو بدونیم. نکته جالب اینجاست که Frieren در زبان آلمانی به معنی یخ هست و نگان فریرن به مسئله زندگی در ابتدای داستان یه نگاه سر و بی‌تفاوت هست.

خوندنش رو به همه توصیه می‌کنم. داستان دلگرم‌کننده‌ای هست که نگاه واقع‌گرایانه‌ای به مسئله مرگ و زندگی انداخته. فانتزی بودن ستینگ داستان باعث جداب‌تر شدنش شده. کمتر مانگایی رو پیدا می‌کنین که با وجود داشتن یه فضای دلگرم‌کننده، روابط بین کاراکترها و اتفاقاتی که براشون می‌افته، واقع گرایانه باشه. این مانگا از نظر فضاسازی مشابه داستان‌هایی مثل The World of Machida-kun یا Your lie in April هست، ولی برخلاف اون کارها، روابط بین شخصیت‌ها و اتفاق‌هایی که براشون می‌افته، کاملا رئاله، اونم با وجود اینکه یه کار فانتزی هست و پروتاگونیست داستان انسان نیست و یه الفه.
 

pkarash

کاربر سایت
Aug 22, 2012
262
نام
آرش
سلام
کسی چیزی تو مایه janshin kickdrop سراغ داره منظورم فقط کمدی نیستا یه چیزی تو مایه این یا گینتاما میخوام
سلام و مرسی سلیقه! :-bd
این Machikado Mazoku و Gabriel DropOut یه‌جورایی تو مایه‌های جاشین چانن. البته عین اون که نمی‌شن؛ یدونه باشه :x
 

mehdiek

کاربر سایت
Jul 20, 2009
239
اهم...:-"
خوب فصل دوم Kaguya-sama دو روز پیش تموم شد و بعد از تموم شدنش واقعا ناراحت شدم :(
برای من از اون انیمه هایی بود که هر هفته خیلی خیلی منتظرش بودم و یجورایی شنبه ها رو بهتر کرده بود برام. فصل اول انیمه رو هم خیلی دوست داشتم ولی توی فصل دوم سنگ تموم گذاشتن و از هر نظر بهتر شده بود.
در کل میشه گفت تبدیل شد به بهترین انیمه کمدی-رمانتیکی که تا حالا دیدم و امیدوارم ادامش هم ساخته بشه.
الانم میریم سراغ مانگاش :-"
در کل، 9/10
+
رفتم یه نگاهی به انیمه های تابستون انداختم، فصل سوم Yahari ore... از 10 جولای شروع به پخش میشه، بهترین انیمه ممکن در نبود کاگویا-ساما :-"
فصل دوم re zero هم هست که خیلی منتظرش بودم، اقتباس انیمه ای God of high school هم پخش میشه که تعریف مانگاشو خیلی شنیدم...
به جز این 3 تا هیچی از بقیه انیمه های که قراره پخش میشن نمیدونم :-"

بیا بردار یک چیزی برات دارم بشین یک کله از اول تا آخرش رو ببین از ناراحتی در بیای :D
watch?v=UJyIR0Z-LhE
 

peyman_eun

کاربر سایت
Mar 18, 2020
108
آیا میدونستین فصل دوم Re:Zero هم دو پارته شده؟ پارت دومش هم زمستان 2021 پخش میشه. با این حساب پارت اولش احتمال زیاد 12 قسمتی باشه.
بعد از 4 سال انتظار سازندگان ری:زیرو اینجوری ضد حال میزنن!
این فصل امید زیادی به انیمه Deca-Dence هم دارم.
 

rezatala

کاربر سایت
Dec 27, 2018
214
سلام و مرسی سلیقه! :-bd
این Machikado Mazoku و Gabriel DropOut یه‌جورایی تو مایه‌های جاشین چانن. البته عین اون که نمی‌شن؛ یدونه باشه :x
مرسی اوتاکو
اولی که هیچ ولی دومی اصل جنس بود
من عاشق انیمه ای هستم که یه قهرمان تنبل و لش داشته باشه مثل کینتوکی یا جاشین و یه مادائو.این قسمت مادائوش باز خیلی مهمتره :D
این سبک انیمه اسم خاصی نداره؟؟؟دقیقا چه ژانری میشه؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,398
نام
مسلم
سلام
کسی چیزی تو مایه janshin kickdrop سراغ داره منظورم فقط کمدی نیستا یه چیزی تو مایه این یا گینتاما میخوام
Haiyore! Nyaruko-san
Binbougami ga!
Hataraku Maou-sama!
Seto no Hanayome
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru
Kobayashi-san Chi no Maid Dragon
Kore wa Zombie Desu ka?
Baka to Test to Shoukanjuu
Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,353
نام
محمد
آیا میدونستین فصل دوم Re:Zero هم دو پارته شده؟ پارت دومش هم زمستان 2021 پخش میشه. با این حساب پارت اولش احتمال زیاد 12 قسمتی باشه.
بعد از 4 سال انتظار سازندگان ری:زیرو اینجوری ضد حال میزنن!
این فصل امید زیادی به انیمه Deca-Dence هم دارم.
بخاطر پندمیک دو پارت شده.
قابل درکه!
البته فرقی هم نداره اگه بخوان ارک 4 رو سریع رد کنن 5 میشه پارت دوم انیمه.
اگرم نه...وسطای 4 انیمه تموم میشه.
هیچ معلوم نیست Pacing داستان چطوری پیش میره.
 

pkarash

کاربر سایت
Aug 22, 2012
262
نام
آرش
مرسی اوتاکو
اولی که هیچ ولی دومی اصل جنس بود
من عاشق انیمه ای هستم که یه قهرمان تنبل و لش داشته باشه مثل کینتوکی یا جاشین و یه مادائو.این قسمت مادائوش باز خیلی مهمتره :D
این سبک انیمه اسم خاصی نداره؟؟؟دقیقا چه ژانری میشه؟؟؟
خواهش کاکو.
اولی آره یکمی لوسه :D
اینا اسم خاصی که گمون نکنم داشته باشن؛ همون Lazy + Anime سرچ کنی یه‌چیزایی پیدا مره. @ce7en44 هم اون بالا عجب لیستی داده! ? به‌ویژه Binbougami ga و Kobayashi-san? دو سه تا کار دیگه هم که شخصیت اصلی‌شون خستس یادم اومد: Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge (این از فرط خستگی ترکیده! یه وضعی اصن... یحتمل دیدیش)، Kazemakase (این یکی قدیمیه و طرف یه سامورایی زنه) و Shirokuma Cafe هم هست که این یکی یه پاندا داره که همون‌طور که انتظار می‌ره تخصص‌اش تنبلیه!
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,247
نام
امیر حسین
دو سه تا کار دیگه هم که شخصیت اصلی‌شون خستس یادم اومد: Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge (این از فرط خستگی ترکیده! یه وضعی اصن... یحتمل دیدیش)
این رسما من بودم! :)) خیلی خوبه لعنتی! :))

Hyouka هم به لیست اضافه کنید، واقعا کار خیلی خوبیه! :x
 

peyman_eun

کاربر سایت
Mar 18, 2020
108
اولین اولویت شما برای انتخاب و تماشای یک انیمه جدید چیست؟ چه فاکتورهایی اهمیت بیشتری دارند؟
نمیشه به این سوال یک جواب خیلی صریح داد! چون اولویت‌ها برای هر کسی ممکنه متفاوت باشه. اما چیزی که بارها اثبات شده این هست که نمیشه نقش کلیدی و تأثیرگذار کارگردان انیمه را نادیده گرفت. بارها دیده‌ایم که کارگردانی مطرح با یک استودیو تازه‌کار همکاری میکند و نام آن استدیو را مطرح می‌کند. به عنوان مثال، آقای Masayuki Kojima کارگردان انیمه‌هایی همچون Monster و Hanada Shounen-shi با ساخت انیمه Made In Abyss استدیوی تازه‌کار Kinema Citrus را بیش از پیش مطرح ساخت.
بد نیست نیم نگاهی به کارگردان‌های موفق انیمه‌های سریالی بیاندازیم:​


rxit_کارگردان_اتک.jpg


Tetsurou Araki

تتسورو آراکی کارگردان صاحب نام ژاپنی کارگردانی انیمه‌هایی همچون دفترچه مرگ/Death Note، حمله به غول/Attack on Titan و گلیتی کراون/Guilty Crown را در کارنامه خود دارد.​

3nge_کارگردان_مانستر.jpg


Masayuki Kojima

ماسایوکی کوجیما کارگردان انیمه‌هایی همچون هیولا/Monster، ساخته شده در آبیس/Made In Abyss، جنگل پیانو/Piano no Mori و Hanada Shounen-shi بوده است.​

8fk9_54604.jpg


Shinichiro Watanabe

شینیچیرو واتانابه کارگردان انیمه‌هایی همچون کابوی بیباپ/Cowboy Bebop، سامورایی چامپلو/Samurai Champloo، کارول و تیوزدی/Carole & Tuesday و ترور در توکیو/Zankyou no Terror بوده است.​

dd41_miyazaki.jpg
gjuc_https_eventimages.insider.in_image_2fmain_2fooen4tlqsqx29nrp5zca_isao_cover.jpg
اگر بخواهم به تعدادی از کارگردان‌های موفق انیمه‌های سینمایی اشاره کنم، بد نیست یادی از هایائو میازاکی/Hayao Miyazaki کنم که کارگردان انیمه‌های سینمایی همچون شهر اشباح/Spirited Away (معروف‌ترین انیمه سینمایی تاریخ سینما)، قصر متحرک هاول/Howl's Moving Castle (یکی از عمیق‌ترین آثار این کارگردان)، قصر در آسمان/Castle in the Sky، باد می‌وزد/The Wind Rises همسایه من توتورو/My Neighbor Totoro و شاهزاده مونونوکه/Princess Mononoke بوده است.
به ایسائو تاکاهاتا/Isao Takahata کارگردان انیمه‌های سینمایی قبرستان کرم‌های شب‌تاب/Grave of the Fireflies (جزو برترین آثار ضد جنگ تاریخ سینما) و افسانه شاهدخت کاگویا/The Tale of Princess Kaguya اشاره میکنم که در سال 2018 درگذشت.
به ساتوشی کن/Satoshi Kon کارگردان انیمه‌های سینمایی آبی کامل/Perfect Blue (تاریک‌ترین انیمیشن تاریخ سینما) و پاپریکا/Paprika اشاره میکنم که در سال 2010 درگذشت.
و در انتها به کارگردان جویای نام ماکوتو شینکای/Makoto Shinkai کارگردان انیمه‌های سینمایی نام تو/Your Name، پنج سانتیمتر در ثانیه/5Centimeters per Second و باغی از کلمات/The Garden of Words اشاره میکنم که جدیدترین اثر او یعنی Weathering with You ضعیف تر از اثر قبلی او (Your Name) ظاهر شد.​

lhk9_satoshikon.jpg
2dke_makoto-shinkai_kelseyshort-1108x0-c-default.jpg
اما بسیاری از شاهکارهای انیمه‌ای با ترکیبی از دو عنصر مهم "کارگردان مطرح" و "استودیو مطرح" شکل گرفته‌اند. طرفداران انیمه همواره در انتخاب انیمه‌هایی که می‌خواهند همراه با پخش هفتگی ببینند به استودیو سازنده انیمه توجه می‌کنند.
در ادامه به تعدادی از استودیوهای موفق انیمه‌سازی و انیمه‌های معروف آنها اشاره شده است.​


wjxd_capture.png


Madhouse

z6hr_capture2.png


Wit Studio

j9fa_capture3.png


Studio Ghibli

Kiseijuu: Sei no Kakuritsu و Death Note و Hunter x Hunter 2011 و Hajime no Ippo و One Outs و Hellsing Ultimate و One Punch Man

Attack on Titan و Vinland Saga و Kabaneri of the Iron Fortress و Mahoutsukai no Yome

Spirited Away و Howl's Moving Castle و Princess Mononoke و Grave of the Fireflies و Arrietty و The Wind Rises و When Marnie Was There و ...

dicv_capture4.png


Bones

m1ho_white-fox-3.png


White Fox

nw2s_capture5.png


A-1 Pictures

Fullmetal Alchemist: Brotherhood و Boku no Hero Academia و Mob Psycho 100 و Darker than Black و Gosick و Noragami

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu و Steins;Gate و Katanagatari و Akame ga Kill! و Shoujo Shuumatsu Ryokou و Jormungand

Boku dake ga Inai Machi و Shigatsu wa Kimi no Uso و Sword Art Online و Fairy Tail و Shinsekai yori
از طرف دیگر نقش کلیدی منبع الهام انیمه را نمی‌توان منکر شد. منبع الهام یک انیمه می‌تواند یک مانگا، رمان و یا حتی اورجینال باشد. تقریبأ هیچ انیمه‌ای با سورس بسیار ضعیف را نمی‌توان یافت که ماندگار باشد. معمولأ کارگردان‌های معروف همواره به دنبال سورس‌های قوی هستند. البته گاهی یک سورس قوی دست یک کارگردان یا استودیو ضعیف میافتد و همه خاطرات را نابود میسازد!
مانگاهای زیادی بوده‌اند که با استقبال مردم روبرو شده‌اند اما در بین آنها آثاری ماندگاری بیشتر داشته‌اند که دارای یک ایده جدید (نوآوری!) و یا داستان پرکشش بوده‌اند. به خصوص داستان‌های روانشناختی (همچون مانستر/Monster) و یا ماجراجویانه (همچون وان پیس/One Piece و یا مانگای ماجراجویانه دارک‌ فانتزی همچون برسرک/Berserk) در این زمینه موفق‌تر بوده‌اند.
ees_capture9.png
s7z7_capture4.png
srj6_capture6.png
czzg_capture.png

از جمله داستان‌هایی که به شدت نوآورانه بوده‌اند می‌توانم به داستان مانگای کلیمور/Claymore اشاره کنم. یک مانگای با داستان به شدت غافلگیرکننده و خشونت‌بار! با طراحی واقعأ جذاب. در جهانی که مانگای کلیمور به تصویر میکشه هیولاهایی وجود دارد که به آنها "یوما" گفته میشه. این هیولاها در کنار انسان ها زندگی میکنند و با تغذیه از انسان و تصاحب بدن انسان به حیات خود ادامه میدهند. سازمانی ناشناس شروع به تربیت افرادی با مهارت بسیار بالا با عنوان "کلیمور" برای مقابله با یوماها میکند. این کلیمورها قدرت مافوق بشری دارند و نیمی آنها انسان و نیمه دیگرشان یوما است! و وظیفه‌شان نجات جان انسان‌ها و مبارزه با یوماهاست. در واقع جهان مانگای کلیمور چهار قشر عمده را در برمیگیرد: 1- انسان‌ها 2- یوماها 3- کلیمورها 4- سازمانی ناشناس با اهداف مرموز. کلیمورها جنگجویانی هستند که هر دو قشر انسان‌ها و یوماها را می‌توانند درک کنند و در این بین تعدادی از آنها دست به خیانت می‌زنند و به یوما تبدیل می‌شوند (البته عاقبت همه آنها همین تبدیل شدن به یوماست و روزی باید با سرنوشت خود روبرو شوند) و یا با یک سازمان مرموز روابط مخفیانه برقرار می‌کنند.
بعدها مانگای دیگری به نام حمله به غول/Attack on Titan با کمی الهام گرفتن از مانگای کلیمور، مفاهیم روانشناسانه و فضای آخرالزمانی خود توانست موفقیت دیگری بیافریند و محبوبیت زیادی در بین مخاطبان پیدا کند. این مانگا سبک روانشناختی دارد و جزو خشن‌ترین مانگاها محسوب می‌شود. اگر بخواهم مقایسه‌ای داشته باشم باید بگویم تئوری‌های داستانی مانگای حمله به غول به مراتب بیشتر از مانگای کلیمور بودند ولی هر دو مانگا بسیار غافلگیرکننده هستند. به عبارت دیگر، مانگای حمله به غول ذهن شما را به کار می‌گیرد و حالت معماگونه دارد درحالی که مانگای کلیمور بیشتر جنبه داستانی و ماجراجویانه دارد. در هر دو مانگا از شیوه روایت تدریجی و با زمینه‌چینی‌های بی‌شمار استفاده شده است تا مخاطبین در لحظه مناسب شوکه شوند. در مانگای حمله به غول نیز هیچ کدام از این دو قشر"انسان‌ها" و "غول‌ها" بی‌گناه نیستند. این مانگا تقریبأ در تمام چپترها ذهن مخاطب را درگیر کشف حقیقت و بیرون کشیدن مفاهیم این انیمه می‌کند و به تدریج پرده از حقایق و رمز و رازهای داستان برمی‌دارد. مبارزات حماسی و فلش‌بک‌‌های متعدد، شخصیت‌پردازی‌های بی‌نظیر، طراحی نسبتأ خوب، نمادهای مخفی و رازآلود و ... همگی نشان از نبوغ مانگاکای این اثر دارد. داستان به شدت گستردگی دارد و مانگاکا یک جهان با ویژگی‌های منحصر به فرد را به تصویر کشیده است.
یکی از بهترین مانگاهایی که هم از نظر طراحی و هم از نظر داستان جذب‌کننده‌ست مانگای Made In Abyss هست. این مانگا جهان ساده کودکانه‌ای را به سمت جهانی مرموز و خشونت‌بار هدایت میکند! آنچه از "آبیس" دور شده است به آبیس برمی‌گردد!! آبیس یک گودال بسیار بزرگ است. در طول زمان انهایی که جسارت کافی برای کشف این گودال خطرناک را داشتند با نام "غارنورد" شناخته شدند. در اورث، شهری در لبه گودال آبیس، کودک یتیمی به نام "ریکو" زندگی میکند که آرزو دارد غارنورد بزرگی مثل مادرش شود و راز بزرگ آبیس را کشف کند. یک روز به طور اتفاقی در حال اکتشاف اعماق تیره آبیس به پسر کوچکی به نام "رگو" برمیخوره که بعدأ معلوم میشه یک روبات است. کاراکترهای داستان یعنی ریکو و رگو قصد دارند به پایین‌ترین لایه‌های این گودال عمیق راه یابند. در این بین با حقایق بیشتری از این گودال روبرو میشن و جو مانگا به تدریج تاریک‌تر و خشن‌تر میشه. داستان به سمتی پیش میره که ریکو احساس میکنه مادرش هنوز زنده‌ست و منتظره تا ریکو برگرده پیش خودش! موجودات مرموز و خطرناک زیادی در لایه‌های مختلف این گودال عظیم وجود دارند که رگو و ریکو با آنها مواجه خواهند شد و باید با آنها مقابله کنند ولی آنها فقط دو تا بچه هستن! به طور کلی طراحی‌های مانگاکای این اثر بسیار خوب است.
همچنین بد نیست به مانگای ناکجاآباد موعود/The Promised Neverland اشاره کنم که ایده داستانی آن بسیار جالب و خاص بود که در همین انجمن بازی سنتر (در اینجا) به معرفی این مانگا پرداخته بودم. مانگایی که الهامات زیادی از داستان‌هایی مثل "حمله به غول" (کشف دنیای بیرون) و "دفترچه مرگ" (جنگ افکار و حدس حرکات بعدی حریف مقابل) گرفته بود.
طبیعتأ مجال اینکه به همه مانگاها پرداخته شود وجود ندارد ولی هرگز نمی‌توان در مورد مانگا صحبت کرد و چیزی از مانگای معروف و پرفروش وان پیس/One Piece نگفت. مانگای وان پیس با یک ایده نسبتأ ساده ولی به شدت پرکشش توانسته است مخاطبان را درگیر داستان ماجراجویانه پسری به نام لوفی کند که آرزو دارد روزی پادشاه دزدان دریایی شود. مهمترین ویژگی این مانگا شخصیت‌پردازی‌های بی‌نظیر کاراکترهای داستان و فلش بک‌های جالب به گذشته آنها، روایت چگونگی پیوستن این کاراکترها به داستان و نقش هر یک از آنها در داستان است. یکی از مهمترین مفاهیمی که در جای جای این مانگا به چشم می‌خورد، جوانمردانگی و از خودگذشتگی، درس گرفتن از اشتباهات گذشته، تسلیم نشدن و تلاش برای رسیدن به هدف است. شخصیت‌های داستان بارها و بارها شکست می‌خورند و در وضعیت‌های بسیار سختی قرار می‌گیرند و در انتها پیروز می‌شوند اما انگار هیچگاه این ماجراجویی پایانی ندارد و داستانی دیگر در راه است!
مجال معرفی همه مانگاهای ماندگار در این پست نیست اما اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، یک مانگا جذاب از ترکیبی از طراحی‌های خوب، روایت خوب و ایده‌های داستانی جدید حاصل می‌شود و یک مانگای جذاب می‌تواند یک سورس مناسب برای ساخت انیمه‌هایی باشد که بعدها ماندگار شوند و به یاد بمانند.
شما چه فاکتورهایی را موجب ماندگاری یک انیمه می‌دانید؟ کدام فاکتور برای شما مهم‌تر است؟ کارگردان انیمه؟ سورس داستانی (مانگا، رمان و ...)؟ یا استودیو سازنده؟
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
خب بعد دو هفته چپتر جدید وان پیس اومد

oh no, Kaido's Daughter is hot :-s:-s

یاماتو میدونه ایس مرده دیگه؟ً وضعیتش مثل تاما نیست که تو وکیوم وانو باشه. احتمالا بدونه
ولی ایس عجیب Taste خوبی داشته :>

کلا داره هی جالب تر میشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر