من نمیگم اینا نباید باشه و الان همه بازیها دارن در جواب اون دوستمون گفتم که میگن شخصیت پردازی گیرز خیلی عمیق بوده!
اگه قرار باشه میزان فحش دادن باعث عمق شخصیت پردازی بشه ناتکو و ریکو تو کیلزون 2 الان بهترین شخصیتای دنیان!
اینارو ول کنید خورشید طوفانی شده
راستش من KZ رو هم زیاد بازی نکردم چون زیاد با پلی 3 بازی نکردم ! بنابراین زیاد از داستان Kz چیزی نمیدونم و درموردش نظر نمیدم :smile:
اما میدونم اگه یه شخصیت تو داستان درست طراحی بشه کاربرا باهاش درست ارتباط برقرار میکنن
این فرمول که هرکی فحش بده هرجا درست کار نمیکنه اما تو geow کار کرد اونم بخاطر اینکه اونا واقعا انسانن و قهرمان داستان ما شخصیت انچنان خفنی نداره که به کار geow خیلی اومد
حالا نمیدونم تو kz هم همینطور بوده یا نه
اما همونطور که گفتم شما یه بازی مثه rogue warrior رو نگا کن
فقط میگه F*U*C*K اما کاراکتر اصلا محبوبیت نداره چون دیالوگاش چیزی رو تکمیل نمیکنن
امیدوارم فهمیده باشی چی میگم
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
راستی url هیتلره
بله تو کشور های که ادعای رفتار اجتماعی دارن و احترام متقابل درسته تو کشور خودمون هم کم نمیاره اما این درست نیست که یه رفتار غلط رو یه چیز عادی بدونیم چون رفتار عادی هستش هرچی فوش بلدیم بدیم رفتار عادی هستش دیگه .
عزیز من نمیگم چیز خوبیه اما ما که پیامبر معصوم نیستیم
رفتار خوبی نیست اما جا افتاده این باعث میشه که کاراکتر به یه انسان شباهت بیشتری پیدا کنه
*این طراحی کاراکتر هم به داستان بازی ربط داره مثلا الطایر رو تو دیدی اصا فحش بده ؟
چون یه جورائی خفن طراحی کرده بودن و مثه یه ادم عادی طراحی نشده بود اما اتزیو رو نگا کن درست برعکس الطایره
دوستمونterova هم مثال خوبی زدن
همین دکتر freeman حرف نمیزنه اما تو داستان کاراکترش درست چیده شده