ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
TheLastofUs-670x447.jpg


ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.
همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.
چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود.
Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:
"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
[source]
 
همون بهتر که پست های شما رو سونی فن ها ی عزیز لایک میکنن هستن کسانی که شما رو تشویق میکنن آورین ادامه بده :bighug: به خدا یکم چشمهاتون رو بیشتر باز کنید جای دوری نمیره لامصب منطق که نیست شا منطقه (از نظر یه سونی :آی آماتور آی بچه جون هرچی من گفتم باید بگی چشم نگی چشم میرم به اقا مدیره میگم بیاد دعوات کنه)
حرف آخر به من تگ ماکرو فن نچسبونید الکی یکم اون پردهه که جلو چشاتونه رو بردارید و کمی منتطقی تر رفتار کنید
موفق باشید.
والا بخدا ما داریم از روی تجربه و چیزی که همه دیدن حرف میزنیم.
شما اگه the last of us رو بازی کرده باشی به حرف ما میرسی که ناتی داگ تو نسل قبل هر چی افتخار بود درو کرد.
یه همچین استودیویی نمیاد یه بازی بزرگ بسازه بعد بیاد بگه اقا ما گیر کردیم سر حجم بازی و پروژه رو منحل کردیم.اینا صد در صد یه راهی پیدا میکنن تا از پس این جور کارا بر بیان.مثال هم برا اینجور چیزا زیاده و اکثر استودیو ها تو نسل هفت با 360 این مشکل رو داشتن که هر کدوم با روش خودشون حلش کردن.
ولی شما اصرار داری یه انگی بچسبونی به این استودیو.نمیگم این استودیو نعوذبالله خداس ولی این مشکل انقد حاد نیس که شما بیای زیر سوال ببریش
باز قضاوت با خودتونه
 
والا بخدا ما داریم از روی تجربه و چیزی که همه دیدن حرف میزنیم.
شما اگه the last of us رو بازی کرده باشی به حرف ما میرسی که ناتی داگ تو نسل قبل هر چی افتخار بود درو کرد.
یه همچین استودیویی نمیاد یه بازی بزرگ بسازه بعد بیاد بگه اقا ما گیر کردیم سر حجم بازی و پروژه رو منحل کردیم.اینا صد در صد یه راهی پیدا میکنن تا از پس این جور کارا بر بیان.مثال هم برا اینجور چیزا زیاده و اکثر استودیو ها تو نسل هفت با 360 این مشکل رو داشتن که هر کدوم با روش خودشون حلش کردن.
ولی شما اصرار داری یه انگی بچسبونی به این استودیو.نمیگم این استودیو نعوذبالله خداس ولی این مشکل انقد حاد نیس که شما بیای زیر سوال ببریش
باز قضاوت با خودتونه
پستای قبلی من رو بخون که اصلا منظور من چی بوده به چی تبدیلش کردین شما ها ...
 
اگر قرار بر این مشکل باشه پس مثلا بازی بعدی این استودیو باید روی سه چهار تا بلوری ریخته بشه

در کل نظرم این هست اینا دارن جو میدن
 
وقتی مرد بزرگی مثل نیل میاد میگه از تمام مشکلات پورت کردن ، تنها رایت روی دیسکه بدونید فقط خواسته بگه کیفیت و جزییات بازی در چه حدواندازه هایی بالا رفته .

یکم اگه دوستان (م فن )فکر کنید میفهمید مشاهیر سونی سنگینو پربار منظورشونو به مخاطبین هاردکور خودشون میرسونن . مثل رقیب حرفاشون بی سروته کژوال پسند نیست :d
 
من نمیدونم وقتی نسل قبل بازی هایی داشتیم 35-40 گیگ چطور‌ی میگن امکان نداره این بازی بشه 50تا و طرف داره چرت میگه...

یه ذره تفکر قبل پست دادن بد نیست.
 
حالا اگه Rocksteady، CD Projekt Red یا یه شرکت معروف Third Party دیگه این حرفو می زد همه فریاد الله الله سر می زدن! همین الان Wolfenstein قراره 4 تا دیسک برای X360 باشه.
الان با این وضعیت فقط خود کات سین های رندر شده The Last of Us یک دیسک بلوری کامل می خواد، حالا فرض کنین گیمپلی هم بخواد شبیه‌ش بشه!

دراکمن هم چیز خاصی نگفته، گفته فقط اطلاعاتو نمی تونیم تو دیسک جا کنیم که بالاخره کمپرس می کنن و تو یه دیسک می دن بیرون.
 
استفاده که می شه کرد از لحاظ تئوری Optic اه Ps3 هم می تونه BD 100GB بخونه PS4 که به کنار
به مرحله تولید انبوه که خیلی وقته رسیده اما قیمت خیلی خیلی بالایی داره ، تقریبا 10 برابر 50 گیگ
اگه به تولید انبوه برسه که گرون نمیمونه قیمتش! چون هنوز نیازی به 100 گیگ و 500 و ... نیست تولید انبوه ندارن! خیلی از فیلما همین 50 گیگ هم زیادشونه(میدونید که تولید اصلی بلوری برای همین فیلمهاس)
 
اینها، الان که کیفیت خود بازی رو به حد کات سین ها رسوندن.
چرا کات سین ها رو تو خود بازی با موتور بازی رندر نمیکنن؟ اینطوری که کلی از حجم کاهش پیدا میکنه؟
 
فکر کنم 800 درصد قوی تر هم رد کرده :d سرنی راست میگفت از pc و ابر رایانه ها قوی تر ما باور نمیکردیم:(

سرنی میخواسته باهاتون شوخی کنه جدی نگیر :d 18 تا CU از ابر رایانه های امروزی قوی تر؟ کدوم ابر رایانه ؟ دی:
به هر حال کم کم باید برن سمت اینکه بازیها رو هارد نصب بشن

ولی همینکه The Last of Us داره روی X86 پیاده سازی میشه خوبه
 
خوب طبیعیه، وقتی گرافیک بالا بره به حجم بازی هم اضافه میشه
در آینده باید شاهد بازیهایی با حجم تا 1 ترابایت هم بود
اگه The Archival Disc الان تو بازار بود دیگه مشکلی پیش نمیومد
350 گیگ قراره 2015 وارد بازار شه و بعدش 500 گیگ و 1 ترابایت

 
آخرین ویرایش:
100% سونی برای این نسل دیسک های با حجم بالا رو برای کنسول ها هم استفاده میکنه ......
افزایش تعداد دیسک برای اول نسل یه کار اشتباه هست
 
اینها، الان که کیفیت خود بازی رو به حد کات سین ها رسوندن.
چرا کات سین ها رو تو خود بازی با موتور بازی رندر نمیکنن؟ اینطوری که کلی از حجم کاهش پیدا میکنه؟
چون کیفیت بازی در حد کیفیت کات سن های نسخه PS3 شده اما کیفیت کات سن های PS4 نسبت به کات سن های PS3 افزایش پیدا کرده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or