ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
TheLastofUs-670x447.jpg


ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.
همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.
چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود.
Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:
"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
[source]
 
خود ND تایید کرده؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود،
ولی به نظر دروغ میاد و همچین چیزی غیر ممکنه! یعنی باید برای یه همچین چیزی 2 سال وقت بزارن!
 
ولی به نظر دروغ میاد و همچین چیزی غیر ممکنه! یعنی باید برای یه همچین چیزی 2 سال وقت بزارن!
والا من اطلاع ندارم اما به نظرم اینا کارکتر و ..... آمادست و فقط باید چیزیایی که دارن رو آپدیت کنن و بهشون جزئیات اضافه کنن ...
برای پورت کردن بازی هم اونطور که گفته شده کار با پلی4 راحت هست چیزی دور از ذهن نمیرسه این کار .
 
خود ND تایید کرده؟
نیل که تایید کرده:
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
 
بیان 2 تا بلوری کنن...مثل gta v روی 360 یکیشو کپی کنی داخل کنسول و با یکی دیگه بازی کنی:d
این نسل بازیایی مثل call of duty نزدیک 30 گیگ حجم دارن چه برسه به انحصاریا...
 
کنجکاومــ بدونمــ چرا CD Projekt با Witcher 3 ـی به اون عظمت و بزرگی، با اون گرافیک فک بنداز، از کمبود فضای بلوری ناله نمی کنه! واقعا کنجکاومــ جناب ناظمــ!
دوست عزیز وقتی درون یک بازی از صحنه های سینمایی متعدد و به خصوص کات سین های زیادی استفاده میشه به تدریج فضای زیادی از دیسک استفاده میشه ..... ( حال اگر با رزولیشن 1080 اجرا شه )
..... برای مثال mgs 4 که به خاطر همون کات سین های زیاد تقریبا به یک بازی سنگین در اوایل نسل تبدیل شده بود.
 
دوست عزیز وقتی درون یک بازی از صحنه های سینمایی متعدد و به خصوص کات سین های زیادی استفاده میشه به تدریج فضای زیادی از دیسک استفاده میشه ..... ( حال اگر با رزولیشن 1080 اجرا شه )
..... برای مثال mgs 4 که به خاطر همون کات سین های زیاد تقریبا به یک بازی سنگین در اوایل نسل تبدیل شده بود.
کیفیت کات سین ها نمی تونه دلیل این موضوع باشه،
واقعا فکر می کنید شرکتی مثل ND مشکلش کیفیت چندتا کات سینه!؟ نسل قبل رو با الان مقایسه نکنید؛ سخت افزار محدود بود و بلوری فضای اضافی داشت. نمونه خود ND، دیسک U2 رو پر کرده بود از فیلم پشت صحنه.
 
کیفیت کات سین ها نمی تونه دلیل این موضوع باشه،
واقعا فکر می کنید شرکتی مثل ND مشکلش کیفیت چندتا کات سینه!؟ نسل قبل رو با الان مقایسه نکنید؛ سخت افزار محدود بود و بلوری فضای اضافی داشت. نمونه خود ND، دیسک U2 رو پر کرده بود از فیلم پشت صحنه.
پس چی میتونه باشه؟
دیتا اصلی بازی که این همه حجم نمیتونه بگیره
 
مشخص شد که اینجا به غیر از اینکه کارشناس رزولوشن، جمع و تفریقدان ، بازیساز کارکشته، Insider معتبر، خدای بتل، تو زمینه ی حجم داده هم کارشناس داریم که میتونه نظریه هایی جالبی بده که اگه این نظریه ها رو یکی بتونه برسونه به دست مثلاً بچه های ND انقلابی تو زمینه ی حجم بازیها شکل میگیره. یا مثلاً یکی بره پرده از قدرت های فرازمینی ESRAM برای بازیسازان بگشاید و .... کم کم همینجوری پیش بریم پیش بینی من اینه که تا اواسط این نسل میتونیم یه استودیوی کامل بازیسازی واسه خودمون بزنیم درحد اینکه فرداش کارمک و دوستان بیان apply کنن و ماهم بریم رزومشون رو بررسی کنیم شاید پذیرفتیم. cool story
میدونی این قضیه برا خیلیا مثل من الان ورژن دو یک داستان دیگست!:d
 
کارگردان یه بازی که بیشترین جایزه ها رو بین کل بازی های این نسل برده و عضو مهم یکی از بهترین استدیو های ساخت گیم در دنیا هست اومده یه حرفی رو زده بعد یک سری از کاربران بازی سنتر که فکر نکنم هیچ کدومشون هم در زمینه گیم تخصصی داشته باشن میان میگن طرف حرف مفت زده (!) :|:|
 
من فقط در عجبم ناتی داگ از یه استدیویی که کلا 2 تا بازی تا الان بیرون داده یعنی تعداد بازی هایی که ساخته از انگشتان یه دست کمتره و متا 90 رو به چشم ندیدن چطوری باید یاد بگیره؟میخوام بدونم!! دقیقا چی باید یاد بگیره؟:|
اینکه قبل از پی ام دادن فکر نمیکنید مهم نیست چیز عادیه لا اقل دهنتون رو آب بکشید بعد بشینید پا pc
نیل دراکمن : کنجکاوم بدونم اساتید و مهندسان بازیسنتر میتونن تو این مشکل به ما کمک کنن؟ یا مجبوریم نصف بازی رو حذف کنیم!!!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or