ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
TheLastofUs-670x447.jpg


ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.
همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.
چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود.
Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:
"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
[source]
 
پست من ر نقل قول میکنی بعد میگی به RANGER جواب دادم:))
مسئله ساده ایه، معادله 12 مجهولی بهت ندادم! من به Ranger گفتم سونی غول تکنولوژی نیست، شما یهو پا برهنه پریدی وسط گفتی از لحاظ گیمینگ میگم! حالا اگه نمیخوای بفهمی چی شده بگو من دیگه جوابتو ندم.
 
فشرده نبودن هیچ قسمت از اجزای بازی سرعت لود بازی رو خیلی بالا می بره واین در کنسولها که محدودیت منابع سخت افزاری دارن خیلی کارسازه


تو این نسل اوایل گفته می شد که ایکس باکس وان قراره باز به جای بلو ری از دی وی دی یا یه ورژن پر حجم تر
اون استفاده کنه تا تحت امتیاز سونی نباشه و قرار بود بازیهاشو خیلی فشرده کنه تا تو دی وی دی جا بشن و برای باز کردن خیلی
سریع اون از esram استفاده کنن و میشد گفت یکی ازفلسفه های وجودی esram در ابتدا شاید همین بوده
 
آخرین ویرایش:
خب من امیدوارم سونی زودتر شروع کنه استفاده کردن از این دیسک های 300 گیگابایتی که اختراع کردن، کیفیت بازیهارو ببرن بالا مارو خوشحال کنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or