ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
TheLastofUs-670x447.jpg


ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.
همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.
چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود.
Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:
"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
[source]
 
اگه الانم محدود نباشه مطمئنا" تا دو سال آینده در برابر بقیه سخت افزارها محدودیتش مشخص میشه

مشکل محدودیت دیسک هم با بلوری 100 گیگابایتی حل میشه
 
احتمالا کات سینای از قبل رندر شده حالا که شدن 60 فریم حجمشون رفته دیگه روی دیسکای معمولی جا نمیشن.
حتما همینه چه کاریه بازی رو رو ps4 دادن فقط واسه کات سینای ۶۰ فریم و حجم بیشتر اه اه نه گرافیک رفته بالا نه تکسچر نه رزولوشن فقط واسه کات سینای بازی اونم چون شده ۶۰ فریم
 
حتما همینه چه کاریه بازی رو رو ps4 دادن فقط واسه کات سینای ۶۰ فریم و حجم بیشتر اه اه نه گرافیک رفته بالا نه تکسچر نه رزولوشن فقط واسه کات سینای بازی اونم چون شده ۶۰ فریم

وقتی بازی شده 60 فریم باید کات سینهاشم روی 60 فریم باشه tlou روی ps3 فک کنم 20 گیگ یا بیشتر حجم کات سینای از قبل رندر شدش بود با رزولوشن 720 و 30 فریم وقتی رزولوشن بشه 1080 با 60 فریم حداقل حجمی که پیدا میکنه باید دو برابر قبل باشه که میشه 40 گیگ واسه بلوری 50 گیگی حجم کم میاد بالا رفتن حجم تکسچرم که بهش اصافه کنی دیگه بدتر از بدتر میشه.
 
حتما همینه چه کاریه بازی رو رو ps4 دادن فقط واسه کات سینای ۶۰ فریم و حجم بیشتر اه اه نه گرافیک رفته بالا نه تکسچر نه رزولوشن فقط واسه کات سینای بازی اونم چون شده ۶۰ فریم
دو باره یه نفر اومد از ملک و املاک سونی بد گفت دوستان بهشون برخورد . همیشه تو بازیا کات سکانسا و تکسچرا بیشترین حجم رو میگرین یه بازی مثل MP3 دقیق یادم نیست ولی نصف بیشتری حجمش مال کات سکانساش بود بقیش هم تکسچر حالا اینا میخوان 1080 و 60 فرمش کنن هم باید کات سکنسا رو ببرن بالا همم تکسچرا رو واسه همین سر به فلک میشکشه حجم بازی . تکسچرا رو میتونن با هزار تا تکنیک کمپرس کنن ولی کات سکانس ها رو نمیشه کاری کرد مگه اینکه کیفیتشون رو بیارن پایین ...
 
خوب طبیعیه خود بازی که حجمش بالا بود الانم کات سین ها رو 1080 و 60 فریم کردن
اینا رو +LBکنید+60 فریم و 1080 شدن خود بازی +کیفیت کاراکتر ها و ............... که ازش صحبت کردن
قطعا بالای50 گیگ میشه
ولی خوب خودشون حتما یه فکری به حالش میکنن
 
دو باره یه نفر اومد از ملک و املاک سونی بد گفت دوستان بهشون برخورد . همیشه تو بازیا کات سکانسا و تکسچرا بیشترین حجم رو میگرین یه بازی مثل MP3 دقیق یادم نیست ولی نصف بیشتری حجمش مال کات سکانساش بود بقیش هم تکسچر حالا اینا میخوان 1080 و 60 فرمش کنن هم باید کات سکنسا رو ببرن بالا همم تکسچرا رو واسه همین سر به فلک میشکشه حجم بازی . تکسچرا رو میتونن با هزار تا تکنیک کمپرس کنن ولی کات سکانس ها رو نمیشه کاری کرد مگه اینکه کیفیتشون رو بیارن پایین ...

.......................................................

شما که بلدی یه میس بنداز بهشون مراحل کار رو یاد بده اونا بلد نیستن
 
بعضیا تو عمرشون بازی بیشتر از 10 گیگابایت ندیدن نمیدونن همین نسل قبل بازی 40-45 گیگی هم داشتیم که باید 5-6 تا dvd9 صرفش میکردی که برای بعضی کنسول ها باید وسط هر مرحله دیسک رو عوض میکردی :-j البته اگه سخت افزار کنسول میکشید و منفجر نمیشد
عزیزم این دلیل نمیشه سازنده رو پایین بکشی که چرا بازیش حجمش بالاست, داریم در مورد یه بازی FullHD و 60fps حرف میزنیم
من یادمه بازی هایی مثل Hitman Absolution و MGR وقتی برای PSPlus رایگان شدن حجم های خیلی بالاتری نسبت به سایر بازی ها داشتن و دلیلش کات سین های pre-rendered بود که حجم رو خیلی بالا میبُرد , الانم همین کات سین های تلو رو فریم و رزولوشن چندبرابر شدن و حجم خیلی زیادی رو اشغال میکنه
 
دوباره شروع شد 8-|4 تا گیمر آماتور دارن راه درست و غلط رو به ناتی داگ نشون میدن :|
یکی نیس به اون دسته از دوستان عزیز بگه که اینکه ناتی داگ بر عکس خیلی از استودیو های دیگه که فقط بلدن از روی شکم سیری بازی بسازند تقصیر ناتی نیست ! یادمون نره که حجم بازی mgs4 و GOW3 چقدر بود ! یکسریاتون رو اگه ول کنن فکر میکنید واقعا بازیساز تشریف دارید !
 
بعضیا تو عمرشون بازی بیشتر از 10 گیگابایت ندیدن نمیدونن همین نسل قبل بازی 40-45 گیگی هم داشتیم که باید 5-6 تا dvd9 صرفش میکردی که برای بعضی کنسول ها باید وسط هر مرحله دیسک رو عوض میکردی :-j البته اگه سخت افزار کنسول میکشید و منفجر نمیشد
عزیزم این دلیل نمیشه سازنده رو پایین بکشی که چرا بازیش حجمش بالاست, داریم در مورد یه بازی FullHD و 60fps حرف میزنیم
من یادمه بازی هایی مثل Hitman Absolution و MGR وقتی برای PSPlus رایگان شدن حجم های خیلی بالاتری نسبت به سایر بازی ها داشتن و دلیلش کات سین های pre-rendered بود که حجم رو خیلی بالا میبُرد , الانم همین کات سین های تلو رو فریم و رزولوشن چندبرابر شدن و حجم خیلی زیادی رو اشغال میکنه
همون چند تا بازی رو میشد خیلی کمتر حجماشون رو در اورد منتها خود شرکت میگه چه کاریه ما که پنجاه گیگ فضا داریم بزار تا خرخره بکشیم بالا حالا همین مسله اینجا گریبان گیرشون شده زیاد مسله شاقی هم نیست راحت میتونن کمش کنن ولی خوب همین که میان احساس نگرانی میکنن خودش ینی کم کاری تو نسل قبل و اینکه حالا باید جبران کنن ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or