این رو که میدونمدليل خاصي نداره هر كدوم كه اماده شدن رو كنسول نمايش داده شدن بقيه از رو كامپيوتر.....نسل قبل هم اون زمان gears1 از روي كنسول تو نمايشگاه اجرا نشد.
ما یه دوست داریم چقدر از این
ها گذاشت وقتی WD روی یه PC شبیه PS4 اجرا شد
این رو که میدونمدليل خاصي نداره هر كدوم كه اماده شدن رو كنسول نمايش داده شدن بقيه از رو كامپيوتر.....نسل قبل هم اون زمان gears1 از روي كنسول تو نمايشگاه اجرا نشد.
ها گذاشت وقتی WD روی یه PC شبیه PS4 اجرا شد
آقایون بحثاتون واقعا توپ و تخصصیه و فک کنم شما شغل و رشتتون هم مربوط سخت افزاره نه ؟
عاقا یعنی ارتقاء سیستم pc بهتر از خرید کنسوله ؟
بعد صحبت از پورت بازی و ... برای pc شد یعنی تو نسل بعد بازی های بیشتر برای pc میاد ؟ و امکان داره بازی های کنسول به خوبی برای pc پورت شن ؟
اگه اینطوری پس بری چی کنسول بخریم ؟
این رو که میدونم
ما یه دوست داریم چقدر از اینها گذاشت وقتی WD روی یه PC شبیه PS4 اجرا شد
نوبت خودشون که شد کلاً صداش هم در نیاورد
![]()
![]()
البته منظور از HLSL شيدرهای مخصوص open gl هستش با پسوند hlslسونی انگار به جای DirectX 11.1 و OpenGL 4.0 از نسخه اختصاصی خودش میخواد استفاده کنه که بسیار HLSL هست که بازده بسیار بیشتری نسبت به اون 2 تا داره چون به زبان ماشین نزدیک تره و دست سازنده ها برای کارایی بیشترو بازتر میزاره .. منبع..تمام قابلیت های DirextX 11.1 رو وارد کد نویسی کنسولش میکنه..منبع
در هر صورت اگه مثل همین نسل سازنده های Third party نخوان به خودشون زحمت بدن قضیه کاملا به نفع سونی میشه تو مولتی پلتفرم ها...
یجا خوندم DX11.2 ارتقا نرم افزاریه. یعنی هر کارت گرافیکی که 11 رو ساپورت کنه 11.2 هم ساپورت می کنه.dx11.2 یک قسمت نرم افزاری داره که باید ساپورت بشه توسط کرنل برنامه اش که مثل اینکه ویندوز 8.1یا همون blue خواهد بود و سیستم عامل oneیک قسمتشم مربوط میشه به پشتیبانی سخت افزار از dx11.2که بازم مایکرو اونو در سخت افزار one دیده تا بحال هم کارت گرافیکی که از تکنولوژی dx11.2 پشتیبانی کنه وجود نداره بازم نشان از آینده نگری مایکرو میده
یجا خوندم DX11.2 ارتقا نرم افزاریه. یعنی هر کارت گرافیکی که 11 رو ساپورت کنه 11.2 هم ساپورت می کنه.
Ps3 چند درصد قوی تر از X360 هست ؟
تا اینجای کار کدوم کنسول نسل بعد قوی تر بوده ؟
"The first performance problem we had was not allocating memory correctly... So the Onion bus is very good for system stuff and can be accessed by the CPU. The Garlic is very good for rendering resources and can get a lot of data into the GPU," Jenner reveals.
"One issue we had was that we had some of our shaders allocated in Garlic but the constant writing code actually had to read something from the shaders to understand what it was meant to be writing - and because that was in Garlic memory, that was a very slow read because it's not going through the CPU caches. That was one issue we had to sort out early on, making sure that everything is split into the correct memory regions otherwise that can really slow you down."
خوب ظاهرا پهنای باند CPU به رم سیستم تو PS4 فقط 20GB/s هست.
![]()
PS4 از دو bus مجزا برای ارتباط CPU و GPU به حافظه اصلی استفاده میکنه...
گذرگاه ارتباطی بین GPU و RAM اسمش GARLIC هست و ارتباطی هم بین کچه CPU و GPU و رم وجود داره به اسم ONION پهنای باند این گذرگاه 20GB/s هست .
How The Crew was ported to PlayStation 4 • Articles • Eurogamer.net
