صحبتهای Crytek در مورد جزئیات گرافیک Ryse.

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DieDie

کاربر سایت
59347712304286902021.jpg


Cevat Yerli توضیح داد که چگونه اونها در حال استفاده از قدرت Xbox one و Cry engine برای نمایش یک بازی خیره کننده در Ryse پسر روم هستن.
یرلی نشون داد که چطوری بازی از نور پردازی کاملا ریل تایم پشتیبانی میکنه و Cry Engine از همون غالب و فرمتی که فیلمهای سینمایی جلوه های ویژه رو اجرا میکنن پشتیبانی خواهد کرد ، به این معنی که توسعه دهنده های بازی به راحتی میتونن داشته هاشون رو به انجین بازی وارد کنن کاراکتر مدلها در Ryse داری 680 نقطه انعطاف هستن که فقط 180 تای اونها بر روی صورت کاراکترها هست .
بازی از یک نوع نورپردازی نرم بر روی چهره که اساسا شبیه نور پردازی پرتره (تصویر برداری از چهره ) هست به همراه روشنایی مبتنی بر جسم و سایه پشتیبانی میکنه.
Ryse در حال حاضر خیره کننده به نظر میرسه و همه صحنه های سینمایی داخل بازی به صورت ریل تایم توسعه داده شدن و هیچ مدل اختصاصی برای اونها نیاز نیست.تمام صحنه های سینمایی داخل بازی در یک استودیوی موشن کپچر توسط Imaginarium و در خلال 4 هفته فیلمبرداری شدن.اونها از یک کارگردان انیمیشن و بدل کار حرفه ای مرد در استودیوی شاهکار ضبط حرکاتشون استفاده کردن.
همچنین یرلی نشون داد که Ryse به صورت ریل تایم چیزی رو نمایش میده که سه سال پیش برای ساختن یک CGI با اون کیفیت ساعتها برای رندر تنها یک فریم اون زمان نیاز بود!
اونها همچنین مشغول استفاده از سطح پیشرفته ای از تکنیکهایی هستن که جزئیات رو از کاراکترهایی که از دوربین دور میشن کاهش میده.او همچنین به ستایش از قدرت Xbox one پرداخت و گفت ترکیب قدرت Cryengine و Xbox one به اونها این اجازه رو داده که شیوه های فیلم سازی رو به صورت ریل تایم در Ryse به کار بگیرن.

منبع:
http://gamingbolt.com/crytek-details-ryse-graphics-full-real-time-lighting-advanced-level-of-details-praises-xbox-one


02509904203701129623.jpg

 
آخرین ویرایش:
SoC ایکس باکس وان رو AMD توسعه نداده. چیپ Xbox one توسط خود مایکروسافت کاستومایز و توسعه داده شده پردازنده صداش که کاملا ساخت خود مایکروسافت هست . IP هسته های رادئون GCN و جاگوار برای GPU و CPU از AMD گرفته شده و بعد هم کاملا کاستومایز شدن! و توسط Taiwan Semiconductor Manufacturing ساخته میشه.

In his presentation on the silicon behemoth at the Hot Chips conference at Stanford University on Monday, Xbox hardware man John Sell said that the chip will be fabbed by the Taiwan Semiconductor Manufacturing Company, more commonly known as TSMC.Those five billion transistors are used to create a boatload of graphics and compute goodness inside the Xbox One chip – eight 64-bit compute cores based on AMD's "Jaguar" design, for example, which are kin to the Jaguar cores that will appear in the chip powering Sony's PlayStation 4. There's also an AMD-designed Radeon-class GPU that been tweaked by Microsoft to within an inch of its life.
"Almost every aspect has been customized," said Sell, "either a little or in some cases a lot."

Microsoft Xbox One to be powered by ginormous system-on-chip • The Register

تود هولمدال در مورد Microsoft silicon development :

In the consumer space, to control your destiny, you can't just rely on commodity components. You have to be able to make your own silicon. It helps with performance; it helps with the cost; it helps make your product smaller; it helps you create your own IP (always a good thing). I'll argue you're a lot more flexible -- you're not relying on somebody else's schedule; you make your own. So we're obviously heading that way. The stuff we've done over the last 13, 14 years is one example of that within Microsoft. And you're gonna see more and more of that, is my guess, as you go forward.

Building Xbox One: An inside look at Microsoft's play for the next generation of gaming

اینم عکس چیپ:
40187023892154364575.jpg


The Xbox One SoC is 353 mm squared with more than five billion transistors, making it bigger than the largest Xeon server chip. That's because it has eight CPU cores, a GPU and more than 50 other processors and MCUs (micro-controller units) as well

Microsoft emerges as a CPU force with Xbox One and Kinect | ITworld


اما چیپ PS4 توسط خود AMD ساخته شده.
 
Tommy Fisher@
So just for a bit of clarity in the last generation of consoles Microsoft and Nintendo were using our technology and we received licensing royalties from that. In this generation of consoles Nintendo is still licensing our technology, Microsoft has switched from a licensing model to a silicon model and Sony is new revenue for us.
SoCـه XB1 ساخت خود مایکروسافت هست و تولید چیپ هم با خودشه.
Silicon Model میدونی چیه اصن؟ حداقل قبلش یکم تحقیق میکردی یه چیزیم یاد میگرفتی حداقل...
:-j
 
الان AMD گفته APU ـه PS4 با اختلاف زیاد بهترین چیزی هست که تا به حال ساختیم و آقای DieDie هم اومد گفت که تاریخش واسه 2013.02 هست . جواب این حرف چیه ؟

جوابش اینه که AMD این حرف رو قبل از رونمایی ـه X1 گفته و تاریخش قدیمیه و اون موقع هنوز از APU ـه X1 خبری نداشته و تازه بعد از اون تاریخ شروع به ساختنش کرده :|

نقل قولی که من و رضا از اون پست ـه DieDie کردیم در جواب همون پستش بود که تاریخ اون گفته ی AMD رو نوشته بود . وگرنه میدونیم ماکروسافت با تکنولوژی های فرابشریش اون APU رو تبدیل به بمب اتمی کرده . ماکرو به این پولداری مگه میشه APU ـه PS4 قویتر از X1 باشه ؟ :دی

پ.ن : جالبه وقتی سوتی میدین سعی میکنین یخورده هم طرف مقابلتون رو بدهکار کنین . رفتار عجیبی هست واقعا :دی

این تکنولوژی فرابشری دیگه خیلی لوس شده,مثل دبستانیا چپ میرن میگن فرابشری,راست میرن میگن فرابشری.
فک نکنم از 50 درصد لوس تر شده باشه . میخای تعداد دفعاتی که هر دو تا استفاده شدن رو برم بیارم واست :دی خو ما هم دیدیم اینجور مسخره بازی ها زیاد لایک میخوره ... :دی
 
آخرین ویرایش:
حالا که بحث تاپیک کلا ترکید، این عکس های Fighter Within هم جالبه ها :دی خود بازی که احتمال زیاد چرته ولی خب گویا بالاخره قراره تو بازی های کینکت گرافیک درست و حسابی ببینیم :دی

FighterWithin%20Screen%202.jpg


FighterWithin%20Screen%203.jpg
 
یک سورپرایز بزرگ هم توی پاور بریک مخفی شده که بعدا بازی ساز ها، اونم نه مولتی سازها، بلکه فقط انحصاری ساز ها بهش دست پیدا میکنن.

بعدش الان یعنی کیلزون، آخرین حد گرافیکی هست که PS4 توان اجراش رو داره و از تمام امکانات ساده و غیر پیچیده ی کنسول استفاده میکنه؟

اصلا بحث خوبی یا بدیه هیچ بازی ای رو اینجا ندارم، ولی وقتی اشاره میکنید، لازمه که بهتون بگم. همین طور که میدونید، "The Order بهترین گرافیکیه که تا حالا توی یک بازی دیده ایم" یاد من میاد که گیم اینفورمر گفته که از نزدیک بازی رو دیده! این مجله به طور حتم رایز و دموی کوتاه QB رو هم دیده که این حرف رو زده. البته میدونم از همون موقع، این مجله فاقد اعتبار شده!

چه حرفهای می زنی..؟ با صحبت یک مجله که نمیشه نتیجه گرفت شاید اون مجله پول گرفته
من نمی گم TO گرافیکش ضعیف هست ولی ما فعلا داریم روی بازیهای لانچ حرف میزنیم که کلی ویدئو گیم پلی ازشون اومده و معلوم هست در چه حدی هستن
بعد شما از مجا می دونید شاید بازی های 343 و Epic Game که هنوز هیچ چیزش مشخص نیست گرافیکی بهتری داشته باشن
 
چه حرفهای می زنی..؟ با صحبت یک مجله که نمیشه نتیجه گرفت شاید اون مجله پول گرفته
من نمی گم TO گرافیکش ضعیف هست ولی ما فعلا داریم روی بازیهای لانچ حرف میزنیم که کلی ویدئو گیم پلی ازشون اومده و معلوم هست در چه حدی هستن
بعد شما از مجا می دونید شاید بازی های 343 و Epic Game که هنوز هیچ چیزش مشخص نیست گرافیکی بهتری داشته باشن
lolololol.gif
 
محمدامین جان اول اینکه اینو جواب ندادی !

پس یعنی ما در آینده گرافیکی بهتر در ps4 نمیبینیم درسته ؟!

دقیق مشخص کن ، یعنی در آینده گرافیکی بهتر از کیلزون در PS4 دیده نخواهد شد، درسته ؟!


بعد شما از مجا می دونید شاید بازی های 343 و Epic Game که هنوز هیچ چیزش مشخص نیست گرافیکی بهتری داشته باشن

دوم شما از کجا میدونی که اپیک داره یه عنوان انحصاری میسازه ؟!
 
DieDie@

اینو از تاپیکی که خودت زدی و تو امضات هست نقل میکنم

معنی "سوپر شارژ شده" چیه؟
معماری پلی استیشن 4 در نگاه اول بسیار نام آشنا به نظر میرسه ولی سرنی معتقده که کار تیم اون روی گسترش این کنسول فراتر از قابلیتهای اولیه بوده.
برای مثال در مورد GPU.
سرنی میگه:
"این یک ATI رادئونه! , وارد شدن به اعداد و ارقام احتمالا کمک زیادی به مشخص شدن وضعیت نمیکنه! ما از آخرین تکنولوژی های اونها (AMD) استفاده کردیم و تغییرات زیادی هم روی اون انجام دادیم"
این صحبتها نشون میده نگاه سرنی به پلی استیشن 4 استفاده آسان و قدرت کافی برای زمانهای طولانی بوده برای همین اونها از یک معماری آشنا ولی به شکل هوشمندانه ای تغییر شکل یافته استفاده کردن.

پس میبینی سونی هم Costomise کرده پس یا AMD از این کار سونی و یا مایکرو خبر نداشته یا خواسته GPU سونی رو بدزده بگه ما ساختیم یا مایکرو زیر بار نمیره که 3 میلیارد داده به AMD یا شما خبر کذب تو سایت گذاشتی
 
DieDie@

اینو از تاپیکی که خودت زدی و تو امضات هست نقل میکنم



پس میبینی سونی هم Costomise کرده پس یا AMD از این کار سونی و یا مایکرو خبر نداشته یا خواسته GPU سونی رو بدزده بگه ما ساختیم یا مایکرو زیر بار نمیره که 3 میلیارد داده به AMD یا شما خبر کذب تو سایت گذاشتی
منکه نفهمیدم چی گفتی! بگذریم ولی Costomise غلطه درستش Customise هست البته بهتره بنویسی Customize.
 
محمدامین جان اول اینکه اینو جواب ندادی !



دقیق مشخص کن ، یعنی در آینده گرافیکی بهتر از کیلزون در PS4 دیده نخواهد شد، درسته ؟!




دوم شما از کجا میدونی که اپیک داره یه عنوان انحصاری میسازه ؟!

سخت افزار یک ور قضیه هست و برنامه نویسی یک ور دیگه و با هنر برنامه نویسی میتونن بازیها رو از همه لحاظ بهینه کنن مثل گرافیک ولی وقتی سخت افزار کنسول یک چیز مشخص باشه و کار کردن باهاش ساده باشه خیلی زود میشه از حداکثر توان سخت افزار استفاده کرد که چیز خوبی هست

Epic کلا با ماکرو رابطه خوبی داره و حتی گفته بودن برای ساخت سخت افزار XBOX ONE به ماکرو مشاوره داده و بعید نیست بازی بعدیش انحصاری باشه
 
منکه نفهمیدم چی گفتی! بگذریم ولی Costomise غلطه درستش Customise هست.
شما داری میگی که که مایکرو APU رو Customise کرده پس دیگه ساخت AMD نیست خوب تا اینجا قبول اما طبق متنی که از خودت کوت کردم سونی هم اینکارو کرده اما AMD میاد میگه APU ی PS4 قویترین هست که تا به حال ساختیم چجوریه که اینو دیگه سونی نساخته؟ من یکم گیج شدم خوب این PARADOX (سعی کردم املاش درست باشه) رو شما چطور توضیح میدی؟
 
سخت افزار یک ور قضیه هست و برنامه نویسی یک ور دیگه و با هنر برنامه نویسی میتونن بازیها رو از همه لحاظ بهینه کنن مثل گرافیک ولی وقتی سخت افزار کنسول یک چیز مشخص باشه و کار کردن باهاش ساده باشه خیلی زود میشه از حداکثر توان سخت افزار استفاده کرد که چیز خوبی هست

خب این با حرف قبلیت که این باشه خیلی فرق داره

بازی های که میبینیم اکثرا از تمام قدرت سخت افزاری PS4 استفاده کردن

----

Epic کلا با ماکرو رابطه خوبی داره و حتی گفته بودن برای ساخت سخت افزار XBOX ONE به ماکرو مشاوره داده و بعید نیست بازی بعدیش انحصاری باشه


خب خودت هم مطمئن نیستی که داره انحصاری میسازه پس تا معرفی اون بازی و مشخص شدن پلتفورمش نباید مثالش بزنی
 
SoC ایکس باکس وان رو AMD توسعه نداده. چیپ Xbox one توسط خود مایکروسافت کاستومایز و توسعه داده شده پردازنده صداش که کاملا ساخت خود مایکروسافت هست . IP هسته های رادئون GCN و جاگوار برای GPU و CPU از AMD گرفته شده و بعد هم کاملا کاستومایز شدن! و توسط Taiwan Semiconductor Manufacturing ساخته میشه.


اما چیپ PS4 توسط خود AMD ساخته شده.
..............................................
 
آخرین ویرایش:
شما داری میگی که که مایکرو APU رو Customise کرده پس دیگه ساخت AMD نیست خوب تا اینجا قبول اما طبق متنی که از خودت کوت کردم سونی هم اینکارو کرده اما AMD میاد میگه APU ی PS4 قویترین هست که تا به حال ساختیم چجوریه که اینو دیگه سونی نساخته؟ من یکم گیج شدم خوب این PARADOX (سعی کردم املاش درست باشه) رو شما چطور توضیح میدی؟

خب سونی قویترین APUی AMD رو برداشته درحالی که مایکروسافت نه.الان که دیگه فکر نکنم با این مشکلی باشه؟:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or