دیوید جف : بیونتا راه را بر خدای جنگ ، تنگ کرده است !

Bayonetta

کاربر سایت
file-22.bin.jpeg

David Jaffe خالق عنوان ابر محبوب خدای جنگ در اظهار نظری عجیب ، سطح اکشن بیونتا را بالا تر از خدای جنگ دانست ! و از آن بعنوان "بازی ای که میتواند عرصه را بر GOW تنگ کند" یاد کرد ...
" این روزها خدای جنگ خیلی ساده شده ، مکانیزم ساده ی آن باعث شده تا هر کس که Bayonetta , Ninja Gaiden و DMC را تجربه کند شاهد سیستم اکشن و کنترل به مراتب بهتری نسبت به GOW باشد . "
در ادامه میگوید :
" ما هرگز قصد رقابت با عنوانین مذکور را نداشته ایم . هر کسی می تواند ببیند سیستم مبارزات و اکشن ناب و حرفه ای Bayonetta , Devil May Cry و Ninja Gaiden عرصه را بر GOW تنگ نموده ! ولی در GOW هدف ما این بوده که بازیکن احساس کند به سادگی در یک ماجراجویی قرار دارد که سناریو ، پازل و البته مبارزه (اکشن) هم دارد ... "
ادامه میدهد :
"هدف ما هرگز ساخت یک شبیه ساز سیستم مبارزات نبوده است ! واکنش های شما به من نشان میدهد ، ممکن است شما GOW را دوست نداشته باشید ، اما به این فکر نمیکنین ( نمیتونین این رو انکار کنین ) که علایق متفاوتی نسبت به شما وجود ندارد ..."
"اگر فروش خدای جنگ را با این عناوین مقایسه کنید ، متوجه میشوید که حد اقل در رمینه فروش ما موفق تر عمل کرده ایم . "

=================================================================
منبع
منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: VahiD_ST
wutlol

j4yytc3a8vs8hr62356.gif


ضمناً اون بلاگ هم مال خود Jaffe ـه.

این مساله که گفته GOW مکانیزم مبارزه ساده تری نسبت به Bayonetta داره که مثل روز روشنه. ولی معنیش این نیست که اکشن یکی بر دیگری برتری داره یا کدوم لذت بخشتره. برای مثال بایونتا کامبوهای زیاد و متنوعی داره اما مثل DMC هنگام مبارزه انگار داری به کاغذ ضربه میزنی، اما مبارزات GOW طوری طراحی شده که شما ضربه رو قشنگ حس میکنید و با ترکیب حرکات خودکار دوربین یه اکشن سینمایی تر رو ارائه میده.

این فقط برای مثال بود که متوجه بشید صرفاً مکانیزم پیچیده مبارزات؛ دلیل بر بهتر بودن صحنه های اکشن بازی نمیشه.
 
آخرین ویرایش:
احساس میکنم گفتن این حرفها در این موقع و مطرح کردن یه بازی متوسط مثل bayonetta در مقابل GOW که بازی بزرگی در سبک خودش هست بخاطر احساس خطری ـه که ایشون از طرف castlevania برای شریک شدن در اعتبار GOW حس کرده . بازی که ترکیب موفقی از GOW و prince و سایلنت هیل ( از نظر داستانی) بود حداقل برای من از عنوان متوسطی مثل bayonetta که قبل از هر مبارزه کلی گارد گرفتن چندش اور و دخترانه و کلا رقصیدن رو باید تحمل بکنم خیلی خیلی سرتر بود و حداقل برای من در حد یک شاهکار بود( بهترین بازی که روی 360 بازی کردم تابحال). بهمین دلیل حس خوبی نسبت به حرفهای ایشون ندارم و فکر میکنم قصدش از مطرح کردن این بازیها نادیده گرفتن و کوچک کردن کسلوانیا است. ( کلش نظر شخصی)

بهترین تحلیلی که تو کل نت خوندم همین بود
دقیقا فکر می کنم نظرات شما درسته
 
منم نظر شخصی ول بدم :دی
به نظر من اجرای کمبو و دکمه زدن های متوالی (همون اکشن) توی Bayonetta خیلی لذت بخش تر از GoW هست.به دلایل واضح! تعداد بسیار زیاد کمبوها و ضربات آخر و سرعت فوق العاده زیاد و در عین حال قابلیت کند کردن زمان با جاخالی دادن.به غیر از اکشن که تخصص کامیاست، فقط طراحی باس فایت ها و یکم تنوع خاصی که توی مراحل وجود داشت، نکات بارز Bayonetta هستند.
اما داستان و روایتش، کارکترها، نوع موسیقی، لوکیشن ها و خشونت ذاتی و حتی گرافیک و ... همگی در مجموع به سری GoW یه عظمتی میدن که تو کمتر بازی ای پیدا میشه و باعث میشه که GoW در مجموع بازی بهتری باشه.
در کل من بخوام HnSها رو رده بندی کنم اینطوری میشه (بین بازیهایی که بازی کردم و یادم هست:دی)
GoW II
NGB
GoW III
Bayonetta
GoW
DMC
و در کل من بازیهایی که بیشتر به Action-Adventure متمایل هستند رو خیلی خیلی بیشتر دوست دارم تا این بازیها. مثل Darksiders یا Batman:AA و Okami یا از بازیهای قدیم LoK و حتی PoP و کلی بازی دیگه...
 
  • Like
Reactions: Ayuna
من به شخصه اصلا با gow1 حال نکردم ولی وقتی 2 رو بازی کردم عاشق بازی شدم.و به نظرم بهترین نسخه 2 بود.رده بندی سه گانه از نظر من:
gow2
gow3
gow1
واما بایونتا .بازی که کلا نیم ساعت بازی کردمو از نظرم بازی که کلا حول یه شخصیت که فقط جاذبه ج....سی داره میگرده .وسط میدون جنگ باس فایت می خواست شروع بشه ایشون انواع حرکات موزون رو انجام میداد.
بازی که فقط برای سلیقه ژاپنی ساخته شده.کلا به اینا باشه اخر هر فصل گران توریسمو هم یه باس فایت می خوان.
 
حقیقت تلخه ولی این بازی بسیار بازی خوبی بود
به نظر من هم بازیه خوبی بود . با اینکه نتونستم باهاش خوب ارتباط برقرار کنم . ولی خوب بود . امـــا اصلا در حدی نبود که بخوایم با GOW مقایسش کنن !!!
صدرا راست میگه اگه سازنده-ی بقیه نسخه-ها خودش بود عمرا این حرف رو میزد هرچند این پست هم بنظر منطقی میاد
احساس میکنم گفتن این حرفها در این موقع و مطرح کردن یه بازی متوسط مثل bayonetta در مقابل GOW که بازی بزرگی در سبک خودش هست بخاطر احساس خطری ـه که ایشون از طرف castlevania برای شریک شدن در اعتبار GOW حس کرده . بازی که ترکیب موفقی از GOW و prince و سایلنت هیل ( از نظر داستانی) بود حداقل برای من از عنوان متوسطی مثل bayonetta که قبل از هر مبارزه کلی گارد گرفتن چندش اور و دخترانه و کلا رقصیدن رو باید تحمل بکنم خیلی خیلی سرتر بود و حداقل برای من در حد یک شاهکار بود( بهترین بازی که روی 360 بازی کردم تابحال). بهمین دلیل حس خوبی نسبت به حرفهای ایشون ندارم و فکر میکنم قصدش از مطرح کردن این بازیها نادیده گرفتن و کوچک کردن کسلوانیا است
 
احساس میکنم گفتن این حرفها در این موقع و مطرح کردن یه بازی متوسط مثل bayonetta در مقابل GOW که بازی بزرگی در سبک خودش هست بخاطر احساس خطری ـه که ایشون از طرف castlevania برای شریک شدن در اعتبار GOW حس کرده . بازی که ترکیب موفقی از GOW و prince و سایلنت هیل ( از نظر داستانی) بود حداقل برای من از عنوان متوسطی مثل bayonetta که قبل از هر مبارزه کلی گارد گرفتن چندش اور و دخترانه و کلا رقصیدن رو باید تحمل بکنم خیلی خیلی سرتر بود و حداقل برای من در حد یک شاهکار بود( بهترین بازی که روی 360 بازی کردم تابحال). بهمین دلیل حس خوبی نسبت به حرفهای ایشون ندارم و فکر میکنم قصدش از مطرح کردن این بازیها نادیده گرفتن و کوچک کردن کسلوانیا است
آخه الان مشکل اینه که gow ربط زیادی به جف پیدا نمی کنه که به خواد خطری احساس کنه.
 
احساس میکنم گفتن این حرفها در این موقع و مطرح کردن یه بازی متوسط مثل bayonetta در مقابل GOW که بازی بزرگی در سبک خودش هست بخاطر احساس خطری ـه که ایشون از طرف castlevania برای شریک شدن در اعتبار GOW حس کرده . بازی که ترکیب موفقی از GOW و prince و سایلنت هیل ( از نظر داستانی) بود حداقل برای من از عنوان متوسطی مثل bayonetta که قبل از هر مبارزه کلی گارد گرفتن چندش اور و دخترانه و کلا رقصیدن رو باید تحمل بکنم خیلی خیلی سرتر بود و حداقل برای من در حد یک شاهکار بود( بهترین بازی که روی 360 بازی کردم تابحال). بهمین دلیل حس خوبی نسبت به حرفهای ایشون ندارم و فکر میکنم قصدش از مطرح کردن این بازیها نادیده گرفتن و کوچک کردن کسلوانیا است
این که خودش کلی conspiracy theory ـه :دی
 
  • Like
Reactions: Ooops
یه بازیه مونث پسنده ..ما که هر وقت بازی میکردیم جَک میزدیم:d

یعنی از کریتوس هیولا تر هم وجود داره که کریتوس برا کمک احضارش کنه یا اینکه بشکن بزنه بوس بفرسته:-o
 
اکشن آره بقیه مواردنه!
تنها برتری بایونتا نسبت به گاو میتونه تنوع در کمبو هاش باشه ! اما آخه حتی 4تا باس متفاوت هم نداشت میخواد چی در برابر GOWارائه بده؟
گر چه GOWIIIاز لحاظ داستانی خیلی ضعیف بود(نسبت به دوشماره قبل) اما بازم بهتراز این بایونتا بود با این داستان آبکی و اون کرکتر خوش اندام و چهره با طرز راه رفتن قشنگش!:-&

در ضمن مطمئنم 60% کسانی که بایونتا رو بازی کردن بخاطر همین داستان و شخصیت پردازی مضخرف علاقه ای به کشف کمبوهاش نشون ندادن میتونیم همین الان بین کسایی که Rodinرو شکست دادن یا اون کمبوهای انفجاریش رو کشف کردن یا بیش از 3بار تموم کردن با بقیه آمار بگیریم !
چون اصلآ از دفعه ی سوم به بعد میفهمین کمبو های این بازی یعنی چه!

خواهشآ هم اسم این دوتا بازی رو در کنار NGنیارین ناراحت میشم ! :d
 
dmc هم در مقایسه با gow له میشه.حتی نینجا گایدن هم همینطور.اما برای خودشون و در سبک خودشون عالی هستن.ولی بایونتا در سبک خودش هم تعطیله.
با ابنکه من فن سر سخت DMC هستم ولی این حرفتو کاملا قبول دارم!!
اول GOW
دوم DMC
سوم NG
اخر "بایونتا!"
 
  • Like
Reactions: Bayonetta
با ابنکه من فن سر سخت DMC هستم ولی این حرفتو کاملا قبول دارم!!
اول GOW
دوم DMC
سوم NG
اخر "بایونتا!"
خب شما که آیدیتون Nero هست کاملا مشخصه مشکلتون از کجاست :) .تاپیک هم شده تایید حرفای دیگران ! منم بدون هیچ دلیلی میایم میگم GOW III آشغال بود . حرفم به نظر خودتون سندیت داره ؟ طبیعتا نه !
 
  • Like
Reactions: Bayonetta

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or