" این روزها خدای جنگ خیلی ساده شده ، مکانیزم ساده ی آن باعث شده تا هر کس که Bayonetta , Ninja Gaiden و DMC را تجربه کند شاهد سیستم اکشن و کنترل به مراتب بهتری نسبت به GOW باشد . "
در ادامه میگوید :
" ما هرگز قصد رقابت با عنوانین مذکور را نداشته ایم . هر کسی می تواند ببیند سیستم مبارزات و اکشن ناب و حرفه ای Bayonetta , Devil May Cry و Ninja Gaiden عرصه را بر GOW تنگ نموده ! ولی در GOW هدف ما این بوده که بازیکن احساس کند به سادگی در یک ماجراجویی قرار دارد که سناریو ، پازل و البته مبارزه (اکشن) هم دارد ... "
ادامه میدهد :
"هدف ما هرگز ساخت یک شبیه ساز سیستم مبارزات نبوده است ! واکنش های شما به من نشان میدهد ، ممکن است شما GOW را دوست نداشته باشید ، اما به این فکر نمیکنین ( نمیتونین این رو انکار کنین ) که علایق متفاوتی نسبت به شما وجود ندارد ..."
"اگر فروش خدای جنگ را با این عناوین مقایسه کنید ، متوجه میشوید که حد اقل در رمینه فروش ما موفق تر عمل کرده ایم . "
=================================================================
منبع
منبع
آخرین ویرایش: