امتیازات FINAL FANTASY VII REMAKE

متای بازی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    105
  • نظرسنجی بسته شده است .

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
10 ریمیک نمیخواد. جاش باید اپیزود ۳ش رو بسازن.
خیلی وقت این کیتاسه مارو سرکار گذاشته رمان ff x2.5 رو دادن گفتن داستان ادامه داره و ما می خوایم بعد ریمیک این بازی رو بسازیم با این سرعتی که اینا دارن ۲۰ سال بعد قسمت ۳ میاد وجدانن square enix چهار پنجتا استدیو بازی سازی رو بخره از تیماشون استفاده کنه بگه واسش فاینال فانتزی بزنن ما هم این جوری انقدر حرص نخوریم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
ببین اپن ورلدیش این شکلیه که یه دشتی بیابونی چیزی هست چند تا ژله ای چیزیم سرراهت باید بکشی:D
نه از npc خبریه نه چرنده و پرنده:D
اگه بخواد به بازی اصلی وفادار باشه و مثل بقیه فاینالای قدیمی، همینه. انتظار زیادی درکل از اپن ورلدش نداشته باش من صرفا تو مپ شماره هفت و هشت و نه که هر سه ورلد مپشون یه شکل بود سیستمش، تنها کاری که میکردم میدویدم مقصد بعد مگه اینکه مورد خاصی بود مثلا دشمن خاص یا جای مخفی خاص. اینم فکر نکنم چیز خاصی ارائه بده تو اون بخش و ورلد مپ بیشتر یه جاست برای فارم کردن.
بزرگترین شهر بازی همین میدگاره که اپیزود اول درش میگذره. ولی شهر کوچیک و روستا و دانجن و جاهای دیگه زیاد هست.
عوض اینکه بیان یک سوم بازیو با میدگار پر کنن، میشد بازی کامل بدن گیم پلی رو همه جاها پخش کنن. اینطوری دو سوم دیگه احتمالا در حد میدگار نیست، اینم بگم اصل حالش برای وقتیه از میدگار میری بیرون و تقریبا یک سوم پایانی یه جا هست ژانر بازی کلی بشه وحشتناک:D حالا باید دید رو جاهای دیگه هم مانور میدن یا نه. یادمه حضرات فرموده بودن قسمت شهربازی رو شاید کامل نسازن:|
در کل من صبر میکنم همه اپیزودها اومد میگیرم شایدم نگیرم اگه داستان بازی رو تغییر بدن.
در کل این کارم یه بدعته، اگه بازی گرافیک ادونچر بود یه چیزی. امیدوارم روزی نرسه GTA رو اینطوری بهمون بدن اپیزود اول چهار تا محله باز با‌شه:)) که البته بعیدم نیست فعلا منتقدا تشویق کردن:D
درمورد محتوای بازیم بگم کلا محتوای بالا برای jrpg های ps1 دست گرمی بوده رو سه دیسک چهار دیسک عرضه شن:D

خوب سهیل نکته اصلی همینجاست، داستان و دنیای FFVII خیلی وسیع و جدی هست و با استانداردهای روایی اون موقع هم طولانی بوده، اما وقتی میخواد با تکنولوژی های حال حاضر دوباره ساخته بشه دیگه نمیتونه به همون شکل قبل باشه و به ناچار باید دوباره تغییر کنه و از نو ساخته بشه، همینم دلیلی اصلی امتنان سازنده ها از ریمیک کردنش بوده. مثلا همین ماموریت اول بازی که چون زیاد دیده شده اسپویل نداره، بمب گزاری تو راکتور شینرا، تو بازی اصلی این سکانس خیلی ساده پیاده شده، یه راهرو باریک که کلود و برت میرن و چندتا هم دیالوگ دارن، اما الان بازسازی همون سکانس با توجه به اینکه چقدر تولیدات SE پیشرفت کرده و فرم سینماتیک پیدا کرده کامل نیاز به کانتنت بیشتر داره، از اکت سینمایی و دیالوگ بیشتر بگیر تا تغییر مرحله و ساختار. در نتیجه بازسازی چیزی که ان سال پیش 60 ساعت گیم پلی داشته الان میشه یه چیزی بالای 100 ساعت، به همین دلیل اپیزودیک تنها رهایی بود که SE حاضر بشه این بازی رو بازسازی کنه. بخش های OW هم به همین ترتیب دوباره از نو ساخته میشن و قرار نیست دوباره یه بیابون بی آب و علف باشه که با کشتی هوایی سید توش میچرخی:D

در کل پیشنهاد میکنم این ویدئوهای پشت صحنه FFVIIR رو ببینی، چون یه موضوع جالب رو سازنده ها میگن، FFVIIR در واقع ریمیک نیست، ریبوت هم همینطور، یه چیزی فراتر و هیجان انگیزتره، در واقع FFVIIR پاسخ به این سواله که اگه تیم سازنده الان میخواست اون ایده 20 سال پیش رو بسازه خروجی کارش چی میشد؟ و این همه بخش های بازی رو تخت تاثیر قرار داده، از گیم پلی که یه چیز عملا اکشن با درون مایه مبارزات نوبتیه بگیر تا خود داستان که نوجیما بزرگ میگه دوباره نشسته از نو سکانس ها رو نوشته. به همین علت هم بسیار بازی مهم و ارزشمندیه و حتما باید بازی کرد. اینکه اپیزودیکه به شدت تو مخه، همه دوست داشتیم بازی رو کامل تا انتها بریم و اگه کل محتوای بازی اصلی با این کوآلتی تو دیسک بود همه مجبور بودن بهش 11 از 10 بدن، اما خوب میشه در عوض این اپیزودیک بودن رو به این دوباره سازی ایده و اضافاتش بخشید و در عوض اینبار بیشتر تو دنیای میدگار فرو رفت.

من که واقعا از عملکرد FFVIIR راضیم، 10 از گیم اسپات اتفاق کمی نیست، و اینکه دوباره داره این سری رو به چیزی که بود برمیگردونه. همینکه همه انتظارشون +90 بوده و امتیاز بازی هم نزدیکه یعنی خیلی خوب، در صورتی که همه میدونیم این خل و چل هایی که بی هیچ درکی از این ژآنر میان نمره زرد میدن نبودن الان +90 بود. گذشته از همه این ها FF همیشه یه بازی خاص بود و یادمه بخصوص یک دهه قبل همیشه ما JRPG بازها حتی تو همین سایت که همه گیک های گیم توش حضور داشتن هم موجودات عجیب غریبی محسوب میشدن. اما FFVIIR یه FF برای همه است و دیگه مخاطب خاص محسوب نمیشه. همه میتونن از انجام دادنش لذت ببرن و بفهمن چرا ما بیست ساله براش یقه جر میدادیم:D
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
هر دوتا نقد باید یه منتقد بوده دیگه؟

عجیبه یکی بوده با کوتاه و اسون حال کرده گذشته از اینا فاینال همه با پرسونا اینا مقایسه می کنن که متای سوپر خفنی داره و براش 87 چندان جالب نیست اما بازم من با فاینال بیشتر حال می کنم.
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

Gamer XYZ

کاربر سایت
Mar 26, 2020
68
این گیم اسپاتم انگار هر چی عنوان jrpg بیاد زیر دستش یه 10 ول میده بیرون.

یادش بخیر یه زمانی امتیاز 10 این سایت خیلی ابهت داشت. ملاک انقلابی بودن یه بازی بود اما الان... :)):D
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
این گیم اسپاتم انگار هر چی عنوان jrpg بیاد زیر دستش یه 10 ول میده بیرون.

یادش بخیر یه زمانی امتیاز 10 این سایت خیلی ابهت داشت. ملاک انقلابی بودن یه بازی بود اما الان... :)):D
اما الان افسوس که به انحصاری های سونی ده میده8-|
 

Gamer XYZ

کاربر سایت
Mar 26, 2020
68
اما الان افسوس که به انحصاری های سونی ده میده8-|
سونی ته پیاز یا سر پیازه اینجا؟! atlus و square که استودیوهای فرست پارتی سونی نیستن. بحث سر jrpg بودنشونه.

پ.ن: جالبه نسخه اصلی پرسونا 5 از همین سایت امتیاز 9 گرفت. حالا نسخه ی royal که در واقع یه dlc محسوب میشه و فول پرایس عرضه شده 10 میگیره :D=))

پ.ن2: یه نگاه به قیافه های این دوتا منتقدی که اخیرا 10 دادن بندازید. تصویر بدون شرح خودش گویای همه چیزه. :D
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
سونی ته پیاز یا سر پیازه اینجا؟! atlus و square که استودیوهای فرست پارتی سونی نیستن. بحث سر jrpg بودنشونه.

پ.ن: جالبه نسخه اصلی پرسونا 5 از همین سایت امتیاز 9 گرفت. حالا نسخه ی royal که در واقع یه dlc محسوب میشه و فول پرایس عرضه شده 10 میگیره :D=))

پ.ن2: یه نگاه به قیافه های این دوتا منتقدی که اخیرا 10 دادن بندازید. تصویر بدون شرح خودش گویای همه چیزه. :D
الان مگه من گفتم سونی ساخته؟ گفتم انحصاری شامل این دو تا بازی آخرم هست.:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,593
نام
mohammad
این گیم اسپاتم انگار هر چی عنوان jrpg بیاد زیر دستش یه 10 ول میده بیرون.

یادش بخیر یه زمانی امتیاز 10 این سایت خیلی ابهت داشت. ملاک انقلابی بودن یه بازی بود اما الان... :)):D
همینکه تونستن گیمپلی رو ارائه بدن که به بهترین شکل تلفیقی از مبارزات نوبتی و اکشن باشه و هم شرقی ها و هم غربی ها خیلی خوششون بیاد دست کمی از انقلاب نداره:D
تاثیر اینو سال های بعد بیشتر میشه دید:D
 

Gamer XYZ

کاربر سایت
Mar 26, 2020
68
همینکه تونستن گیمپلی رو ارائه بدن که به بهترین شکل تلفیقی از مبارزات نوبتی و اکشن باشه و هم شرقی ها و هم غربی ها خیلی خوششون بیاد دست کمی از انقلاب نداره:D
تاثیر اینو سال های بعد بیشتر میشه دید:D
خیلی هم شاخص نیست این گیمپلی. هر کاراکتری که بازیباز برداره دشمنای هوش مصنوعی میریزن رو سر همون یه دونه. معنی نمیده بخوای به همچین چیزی 10 بدی.
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
خوب سهیل نکته اصلی همینجاست، داستان و دنیای FFVII خیلی وسیع و جدی هست و با استانداردهای روایی اون موقع هم طولانی بوده، اما وقتی میخواد با تکنولوژی های حال حاضر دوباره ساخته بشه دیگه نمیتونه به همون شکل قبل باشه و به ناچار باید دوباره تغییر کنه و از نو ساخته بشه، همینم دلیلی اصلی امتنان سازنده ها از ریمیک کردنش بوده. مثلا همین ماموریت اول بازی که چون زیاد دیده شده اسپویل نداره، بمب گزاری تو راکتور شینرا، تو بازی اصلی این سکانس خیلی ساده پیاده شده، یه راهرو باریک که کلود و برت میرن و چندتا هم دیالوگ دارن، اما الان بازسازی همون سکانس با توجه به اینکه چقدر تولیدات SE پیشرفت کرده و فرم سینماتیک پیدا کرده کامل نیاز به کانتنت بیشتر داره، از اکت سینمایی و دیالوگ بیشتر بگیر تا تغییر مرحله و ساختار. در نتیجه بازسازی چیزی که ان سال پیش 60 ساعت گیم پلی داشته الان میشه یه چیزی بالای 100 ساعت، به همین دلیل اپیزودیک تنها رهایی بود که SE حاضر بشه این بازی رو بازسازی کنه. بخش های OW هم به همین ترتیب دوباره از نو ساخته میشن و قرار نیست دوباره یه بیابون بی آب و علف باشه که با کشتی هوایی سید توش میچرخی:D

در کل پیشنهاد میکنم این ویدئوهای پشت صحنه FFVIIR رو ببینی، چون یه موضوع جالب رو سازنده ها میگن، FFVIIR در واقع ریمیک نیست، ریبوت هم همینطور، یه چیزی فراتر و هیجان انگیزتره، در واقع FFVIIR پاسخ به این سواله که اگه تیم سازنده الان میخواست اون ایده 20 سال پیش رو بسازه خروجی کارش چی میشد؟ و این همه بخش های بازی رو تخت تاثیر قرار داده، از گیم پلی که یه چیز عملا اکشن با درون مایه مبارزات نوبتیه بگیر تا خود داستان که نوجیما بزرگ میگه دوباره نشسته از نو سکانس ها رو نوشته. به همین علت هم بسیار بازی مهم و ارزشمندیه و حتما باید بازی کرد. اینکه اپیزودیکه به شدت تو مخه، همه دوست داشتیم بازی رو کامل تا انتها بریم و اگه کل محتوای بازی اصلی با این کوآلتی تو دیسک بود همه مجبور بودن بهش 11 از 10 بدن، اما خوب میشه در عوض این اپیزودیک بودن رو به این دوباره سازی ایده و اضافاتش بخشید و در عوض اینبار بیشتر تو دنیای میدگار فرو رفت.

من که واقعا از عملکرد FFVIIR راضیم، 10 از گیم اسپات اتفاق کمی نیست، و اینکه دوباره داره این سری رو به چیزی که بود برمیگردونه. همینکه همه انتظارشون +90 بوده و امتیاز بازی هم نزدیکه یعنی خیلی خوب، در صورتی که همه میدونیم این خل و چل هایی که بی هیچ درکی از این ژآنر میان نمره زرد میدن نبودن الان +90 بود. گذشته از همه این ها FF همیشه یه بازی خاص بود و یادمه بخصوص یک دهه قبل همیشه ما JRPG بازها حتی تو همین سایت که همه گیک های گیم توش حضور داشتن هم موجودات عجیب غریبی محسوب میشدن. اما FFVIIR یه FF برای همه است و دیگه مخاطب خاص محسوب نمیشه. همه میتونن از انجام دادنش لذت ببرن و بفهمن چرا ما بیست ساله براش یقه جر میدادیم:D
یکی از دلایلی که ساخت بازی یکم طولانی شد این بود که موتور گرافیکی بازی عوض شد مگرنه اگه از اول با انریل انجین ۴ کار میکردن پارت ۲ هم می اومد حالا که کنسولای نسل ۹ دارن میان احتمال داره دوباره موتور گرافیکی جدید معرفی شه ولی اگه موتور گرافیکی جدید نیاد و بخوان با همین موتور گرافیکی بسازن بازی رو بازی خیلی سریع تر از پارت اول میاد چون طراحی کارکترا انجام شده الان و گیم پلی بازی هم طراحی شده
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
سونی ته پیاز یا سر پیازه اینجا؟! atlus و square که استودیوهای فرست پارتی سونی نیستن. بحث سر jrpg بودنشونه.

پ.ن: جالبه نسخه اصلی پرسونا 5 از همین سایت امتیاز 9 گرفت. حالا نسخه ی royal که در واقع یه dlc محسوب میشه و فول پرایس عرضه شده 10 میگیره :D=))

پ.ن2: یه نگاه به قیافه های این دوتا منتقدی که اخیرا 10 دادن بندازید. تصویر بدون شرح خودش گویای همه چیزه. :D

الزاما هر انحصاری رو سونی نمیسازه، فرق دارن اینا با هم. کلا داری اشتباه میزنی، برو حیات خودتون بازی کن.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
سونی ته پیاز یا سر پیازه اینجا؟! atlus و square که استودیوهای فرست پارتی سونی نیستن. بحث سر jrpg بودنشونه.

پ.ن: جالبه نسخه اصلی پرسونا 5 از همین سایت امتیاز 9 گرفت. حالا نسخه ی royal که در واقع یه dlc محسوب میشه و فول پرایس عرضه شده 10 میگیره :D=))

پ.ن2: یه نگاه به قیافه های این دوتا منتقدی که اخیرا 10 دادن بندازید. تصویر بدون شرح خودش گویای همه چیزه. :D

داداش چی میگی برا خودت؟ :|

قبل پرسونا 5 رویال آخرین JRPG ای که از گیم اسپات 10 گرفت Chrono Trigger بود که 20 سال پیش اومده
فریکینگ 20 سال!!!
یه چی بخوایم از این قضیه بفهمیم اینه که برعکس، امسال چه سال خفنیه واسه JRPG ها که دوتاشون پشت هم از یکی از سخت گیرترین هاش مثل گیم اسپات 10 می گیرن و تازه هنوزم ادامه داره داستان
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,732
نام
علی
سونی ته پیاز یا سر پیازه اینجا؟! atlus و square که استودیوهای فرست پارتی سونی نیستن. بحث سر jrpg بودنشونه.

پ.ن: جالبه نسخه اصلی پرسونا 5 از همین سایت امتیاز 9 گرفت. حالا نسخه ی royal که در واقع یه dlc محسوب میشه و فول پرایس عرضه شده 10 میگیره :D=))

پ.ن2: یه نگاه به قیافه های این دوتا منتقدی که اخیرا 10 دادن بندازید. تصویر بدون شرح خودش گویای همه چیزه. :D
lol با این پست هات داری jrpg رو ترول میکنی پرسونا 5 رو ترول میکنی یا سونیو ؟ با کی کار داری کلا
حیف که از 100 کیلومتری P5 رد نشدی وگرنه به رویال نمیگفتی DLC
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر