اطلاعات رسمی، اخبار، شایعات و مباحث Nintendo Switch 2

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی فروش Nintendo Switch 2 در طول عمرش

  • شکست تاریخی - زیر 20 میلیون دستگاه

    رای‌ها: 0 0.0%
  • شکست کامل - 20 تا 40 میلیون دستگاه

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    90
  • نظرسنجی بسته شده است .

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Thread Header.png


سال 2017، نینتندو به صورت رسمی با عرضه کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار در آن زمان نه چندان مطمئن کنسول های هیبریدی شد. دستگاه های ویدیو گیم که به راحتی بین تلویزیون و حالت هندهلد توانایی جابجایی داشتند.
موفقیت نینتندو سوییچ و فروش بیش از 150 میلیون دستگاهی آن باعث شد نه تنها اعتماد بازار برای باری دیگر به سمت نینتندو بازگردد، بلکه کنسول های هندهلد و هیبریدی شاهد یک احیا و جهش دوباره شوند و رقبای جدیدی در این زمینه برای نینتندو ظاهر شوند

نینتندو سوییچ با عمر 8 سال و سه ماهه خود، یکی از پردوام ترین کنسول های خانگی بازار لقب گرفت و انتظارات برای نسل بعد نینتندو در چند سال آخر عمر کنسول سر به فلک رسید تا این که نهایتا در ژانویه سال 2025، کنسول نسل بعدی نینتندو تحت عنوان Nintendo Switch 2 برای عرضه در ژوئن سال 2025 معرفی شد.

تاپیک زیر به منظور معرفی، اطلاع رسانی اخبار مربوطه و بحث پیرامون شایعات آن زده شده.

features copy.png
  • اندازه بزرگتر دستگاه، صفحه و کنترلرها​
  • جویکان ها (که به نام جویکان 2.0 شناخته می شوند) این بار به جای ریل به وسیله رابط های مغناطیسی به دستگاه اصلی وصل می شوند.​
  • اضافه شدن دکمه C به جویکان سمت راست که قابلیت Game Chat را فعال می کند​
  • Game Chat مشابه دیسکورد به کاربران اجازه چت صوتی، تصویری و اشتراک گذاری صفحه بازی خود را تا سقف چهار نفر می دهد​
  • دستگاه یک پورت USB C در بالای خود نیز جهت اتصال شارژر در حالت روی میز و اتصال لوازم جانبی در حالت داک را به دستگاه می دهد​
  • پایه های حالت رومیزی طراحی نوینی داشته و اجازه ایستایی در زاویه های مختلفی را به دستگاه می دهد.​
  • با قابلیت Game Share می توانید بازی های چند نفره ای که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را با دستگاه های نزدیک خود یا از طریق Game Chat تا سقف چهار نفر به طور کامل به اشتراک بگذارید تا همه با دانلود بازی روی 4 دستگاه بدون خرید 4 نسخه از بازی، با هم به صورت چند نفره آن بازی را تجربه کنند (مشابه قابلیت Download Play کنسول DS)​
  • اضافه شدن دوربین به محصولات جانبی دستگاه جهت چت تصویری و برخی قابلیت های جزئی در بازی های مختلف (مشابه با کینکت و PS Move)​
  • بکوارد کامپتیبیلیتی و قابلیت اجرای بازی های سوییچ به واسطه Translation Layer در سطح سخت افزار و نرم افزار​
  • بزرگتر شدن دکمه های SL و SR برای راحتی بهتر و جنس فلزی آن ها به منظور اتصال مغناطیسی جویکان ها به دستگاه​
  • اضافه شدن دکمه های قابل مپ کردن GL و GR در جایگاه جویکان و دسته پرو کنترلر​
  • افزایش قدرت و دقت HD Rumble در جویکان 2.0​
  • اضافه شدن یک واحد خنک کننده به داک دستگاه جهت تهویه بهتر دستگاه در حالت داک​
  • قابلیت تبدیل شدن جویکان ها به موس به واسطه لیزر آپتیک کنار جویکان ها​


Hardware copy.png
166mm x 272mm x 13.9mm در حالت متصل به جویکان ها - ضخامت دستگاه با احتساب بیرون آمدگی دکمه های ZL و ZR به 30.7mm می رسد​
ابعاد​
تقریبا 401 گرم - در صورت اتصال جویکان ها این وزن به تقریبا 534 گرم خواهد رسید​
وزن​
صفحه LCD Color Gamut با ابعاد 7.9 اینچ - رزولوشن 1920x1080 - پشتیبانی از HDR10 - پشتیبانی از VRR - با پشتیبانی از نرخ نمایش 120 فریم بر ثانیه​
صفحه نمایش​
چیپ شخصی سازی شده و کاستوم مید انویدیا (اطلاعات بیشتر در حال حاضر در دسترس نیست)​
CPU/GPU​
256 گیگابایت حافظه UFS - با قابلیت افزایش به وسیله کارت های MicroSD Express تا حداکثر 2 ترابایت (بخشی از حافظه مختص به سیستم عامل دستگاه است)
حافظه دستگاه​
Wi-Fi 6.0 - بلوتوث - پورت LAN​
قابلیت های ارتباطی​
حداکثر خروجی: 3840x2160, 60 fps - توانایی خروجی 120fps در حالت های 1920x1080 و 2560x1440 - پشتیبانی از HDR​
خروجی تصویر​
خروجی خطی PCM 5.1ch 0 (خروجی به وسیله کابل HDMI) - خروجی Surround Sound از طریق اتصال به هدفون یا اسپیکرهای خود دستگاه​
خروجی صوتی​
Stereo با بهبود ساختار جهت تولید صداهای واضح و شفاف تر​
اسپیکر​
مجهز به میکروفون داخلی با پشتیبانی از Noise Cancelling و Echo Cancelling​
میکروفون​
دکمه پاور - دکمه های تنظیم صدا​
دکمه های فرعی​
دو پورت USB C یکی در بالای دستگاه و یکی در پایین دستگاه - پورت LAN روی داک - پورت USB 3.0 روی داک - خروجی Audio Jack 3.5mm
پورت های ورودی​
مجهز به باتری لیتیوم با ظرفیت 5220mAh - غیر قابل تعویض - با عمر 2 الی 6.5 ساعت بسته با تنظیمات درخشش صفحه و سنگینی پردازش بازی​
باتری​
حدود 3 ساعت (این زمان تقریبی در صورت قرار گرفتن دستگاه در حالت Sleep Mode محاسبه شده)​
مدت زمان شارژ​

others copy.png

یک مدت پیش موقع رونمایی کامل از کنسول تو دایرکت 2 آوریل 2025 یه مجموعه ای از سوالات و ابهامات به وجود اومده بود که تو بخش زیر بهشون جواب میدیم. اگه سوالات رایج دیگه ای در مورد ماهیت دستگاه باشه هم به مرور به این زیر اضافه میشن
قیمت کنسول چقدره؟ به صرفه است؟

قیمت کنسول تو آمریکا 450 دلاره

اگه بخوایم مقایسه کنیم، این کنسول 50 دلار از ارزون ترین ورژن استیم دک (256 گیگ) گرون تره.
طبیعتا با احتساب صفحه نمایش بزرگ تر، داشتن داک مجهز به فن و دم و دستگاه جویکان ها، این 50 دلار افزایش قیمت چندان غیر منطقی نیست. (اطلاعات دقیق از سخت افزار و مشخصات فنی سوییچ 2 در دسترس نیست که بخوایم اون رو مقایسه کنیم و قیمت رو بسنجیم)

البته دو مورد رو در مورد استیم دک لحاظ کنید.
اول این که این دستگاه اساسا بازی فیزیکی نمیخوره و تماما مبتنی به استیم ـه که منبع اصلی جذابیت شه
و دوم این که خط عرضه استیم دک خیلی محدودتره و بیشتر دست والو ـه تا شرکت های ثانی. این نوع عرضه مستقیم به طبع رو قیمت اثر داره.

تو ژاپن دارن برای زبان های متفاوت رو کنسول از مشتری پول میگیرن؟

نه :))

این خیلی جالبه
تو ژاپن بنا به دلایل عجیب اقتصادی، نینتندو انگار میتونه کنسول رو خیلی ارزون تر بده و در اقدامی عجیب و غریب جای این که بگن "نه" و تو ژاپن هم کنسول رو هم قیمت بقیه جاهای دنیا بدن، تصمیم گرفتن یه سیاست احاطه محور تر اتخاذ کنند و دو تا ورژن ریجن لاک و ریجن آل بدن بیرون

اون ورژن ریجن لاک فقط زبون ژاپنی رو ساپورت می کنه و خیلی ارزون تره

ورژن ریجن آل، مشخصا ورژنیه که همه زبون ها رو ساپورت می کنه.
در حقیقت حتی اگه زبون تون هم خوب باشه بعیده ورژن ژاپنی سوییچ 2 خارج از ژاپن به دردتون بخوره، چون احتمالا استور اش خارج از ین ژاپن هیچ ارزی رو قبول نکنه.

بازی های سوییچ 2 واقعا 90 دلارند!

خیر!
سوییچ 2 تو آمریکا بازی هاش به صورت نرمال 70 دلاره که استاندارد این نسله با توجه به تورم و...
نکته ای که هست اینه که این بحث پیش اومده که بازی های فیزیکی گرون تر از بازی های دیجیتالی اند.

این قضیه تو آمریکا صادق نیست و msrp جهانی بازی ها همون نرخ 70 دلاره و اون عکسی که دیدید پخش شده مربوط به اروپا است. تو ژاپن هم مدت هاست که بازی های فیزیکی از دیجیتالی گرون تر اند

مسئله اینه که چندتا بازی هستند که قیمت 80 دلار دارند
این بازی ها:
  • The Legend of Zelda Tears of the Kingdom NS2 Edition
  • Kirby and the Forgotten Land NS2 Edition
  • Mario Party Jamboree NS2 Edition
  • و Mario Kart World اند.
سه تا بازی اول رو جلوتر تو بخش ارتقای بازی ها توضیح میدم
ولی ماریو کارت ورلد عملا بازی ایه که نینتندو مشابه Zelda: TotK روی سوییچ روی یه کالیبر بالاتر در نظر گرفته و 10 دلار گرون تر از بازی های استاندارد داره عرضه می کنه (که حتی با در نظر گرفتن وسعت بازی بازم منطقی نیست)
مشخص نیست بازی بعدی ای که نینتندو تو این کالیبر در نظر بگیره چیه. ولی از اون جا که پلتفرمر سه بعدی مطرح بعدی نینتندو که Donkey Kong Bananza باشه همون 70 دلار استاندارده، نمیشه خیلی قاعده ای تعیین کرد.

+ Mario Kart World به صورت باندل با نینتندو سوییچ 2 به صورت محدود تو قیمت 500 دلار عرضه میشه که قیمت بازی رو 50 دلار می کنه.

چت آنلاین تو نینتندو پولیه!؟!؟

این یکی جای دفاع نداره و بله
چت آنلاین نینتندو که به دکمه C Button وصله یکی از قابلیت های منحصر به سرویس آنلاین نینتندوئه

سرویس آنلاین نینتندو با اشتراک 20 دلار در سال اجازه دسترسی به موارد زیر رو میده
  • Cloud Save
  • Online Play
  • Game Chat
  • NES Classics
  • SNES Classics
  • Gameboy Classics
  • Nintendo Music App
  • Tetris 99 & F-Zero 99
  • Game Vouchers

از اون جا که چت آنلاین اساسا قابلیتیه که برای بازی های آنلاین ساخته شده، محدود به سرویس بودنش غیر عقلانی نیست. طبیعتا خیلی استفاده نداره همچین قابلیتی خارج از بازی های انلاین
و اگه اشتباه نکنم بازی های F2P حتی رو خود سوییچ هم آنلاین چت خودشون رو داشتند و بعیده احتیاج به سرویس گیم چت خود نینتندو و قابلیت های دوربین اش داشته باشند. اورآل هم خود سرویس آنلاین نینتندو تو سطح اول تقریبا هیچ قیمتی نداره (مخصوصا اگه با پلن خانواده برید که میذاره 8 نفر با 35 دلار یه سال اشتراک داشته باشند که میشه نفری تقریبا 4.4 دلار تو سال) و امتیازاتی که میده هر چند خیلی شگفت انگیز نیستند قطعا به این قیمت می ارزند

مخصوصا سیستم Game Voucher که میذاره با خرید یه بلیط 100 دلاری، دو تا بازی منتشر شده توسط خود نینتندو رو به صورت دیجیتالی بخرید
من خودم چند بار این جوری 20 دلار 20 دلار سیو کردم :دی (سر Zelda TotK که تونستم 30 دلار سیو کنم!)
البته احتمالا با افزایش قیمت ها تو نسل جدید، این بلیط ها هم بشن 120 دلار که اون 20 دلار سیو شدنه ثابت بمونه

ولی خلاصه تو استور نینتندو، بازی های نینتندو شاید هیچ وقت تخفیف نخورن، ولی اگه این اشتراک رو داشته باشید، عملا همیشه 10 دلار زیر قیمت اند :D

تو کارتریج های فیزیکی 90 دلاری سوییچ 2 بازی نیست!!!!؟؟؟

اینم نه!

یه خبری پخش شده که کارتریج های فیزیکی نینتندو سوییچ 2 بدون بازی اند و فقط میتونی باهاشون بازی رو از استور دانلود کنی
که رک بگم احمقانه است. تو همون دایرکت گفتن که کارتریج های قرمز سوییچ 2 سرعت انتقال داده شون بیشتره. اگه قرار بود توشون بازی نباشه که چرا باید سرعت انتقال دیتاشون بیشتر باشه
این جاست که میگم نینتندو تو خبررسانی قهوه ای کرده رفته و اینا به مرور زمان سوءتفاهم هاش رفع میشه :دی

مشابه سوییچ 1، Xbox Series X|S و PS5 یه سری بازی های فیزیکی هستند که وقتی کیس رو باز می کنید توش بازی نیستند.
حالا یا دیسک و کارتریج کل بازی رو شامل نمیشه و باید برای اجرا، یه بخشی رو از استور بگیری
یا کلا دیسک و کارتریج خالیه و باید بازی رو از استور بگیری
یا فقط تو جعبه بازی یه کد برای دانلوده

نینتندو برگشته گفته این خیلی پیچیده است و هر کی نمیخواد کامل بازی رو تو پکیج کنه رو به گزینه دوم محدود کرده.

یعنی شما اگه میخوای بازی ات تو کیس و جعبه تو فروشگاه ها باشه، دیگه نمیتونی فقط کد خالی باشه. باید بازی کارتریج داشته باشه و اون کارتریج حکم لایسنس بازی رو اجرا کنه
این باعث میشه دیگه بازی های فیزیکی ای که می خرید یه کد یه بار مصرف نداشته باشه. حتی اگه شما با اون کارتریج باید بازی رو کامل دانلود کنید، بازم میتونید بازی رو بفروشید و معاوضه کنید و اون ماهیت فیزیکی بودنش رو داره، ولی خب دیگه دیتا روش نیست.

همون جور که گفتم این شامل همه بازی ها نمیشه.
این کاملا بسته به انتخاب ناشر داره.
احتمالا خیلی از ناشرهای ثردپارتی به خاطر گرون بودن هزینه ساخت کارتریج ها، نخوان دیتای بازی رو روی کارتریج ها بریزن، یا شایدم به خاطر حجم خیلی بالای بازی و محدودیت 64 گیگی کارتریج های سوییچ 2، صرفا به کارتریج خالی اکتفا کنن. ولی خب خیلی ناشرها هم مثل خود نینتندو و CDPR و... بازی های فیزیکی رو کما فی السابق روی کارتریج دارن

دوباره هم بگم، عین این مورد روی سوییچ 1 بود و واقعا چیز جدیدی نیست. نینتندو از اول به ناشرها این آپشن رو برای عرضه فیزیکی بازی ها می داده. الان اتفاقا سخت گیرتر و یکپارچه تره این قضیه

کنسول DLSS و Raytracing نداره تو سال 2025 عزیز؟

هم انویدیا هم نینتندو تایید کردن که کنسول از Ray Tracing و DLSS پتشیبانی می کنه و RT Core و Tensor Core های مربوطه تو سخت افزار سوییچ 2 لحاظ شده
منتها عمق فنی این کار رو هنوز چیزی ازش نگفتن و از نمایش های فعلی واقعا نمیشه چیز خیلی مستندی پیدا کرد.

ولی خب تاییدیه اش فعلا هست.

برای ارتقاء بازی های سوییچ 1 به سوییچ 2 باید دوباره پول بدی!؟

اوه اوه اوه
توضیح این سخته
لعنت بهت نینتندو :Wallbash: این چه طرز ارتقاء بازی بود که تو لحاظ کردی آخه!!

همون جور که تو دایرکت گفتن شما سه نوع بازی رو روی سوییچ 2 بازی می کنید
  • بازی های خود سوییچ 2 (که رو سوییچ 1 قابل اجرا نیستند)
  • بازی های سوییچ 1 (که بکوارد کامپتیبل رو سوییچ 2 قابل اجرا اند)
  • بازی های ورژن سوییچ 2 (که روی سوییچ 1 بدون قابلیت های این ورژن قابل اجران)
مسئله ما دسته سوم این بازی هاست که میخوایم ببینیم چطوریه قضیه شون

قبل از هر چیز. یه موردی این جا خیلی گنگه. 95 درصد بازی های سوییچ 1 که تو دسته سوم نیستند و بکوارد کامپتیبل روی سوییچ 2 اجرا میشن هنوز معلوم نیست بای دیفالت موقع اجرا شدن بهتر اجرا میشن، پچ میگیرن یا نه، این مخصوصا در مورد بازی های تردپارتی خیلی اهمیت داره. چون بیشتر این برنامه هایی که جلوتر میگیم مختص بازی های خود نینتندو و برنامه های خود همون شرکته و بقیه کمپانی های ثردپارتی و حرکت هایی که میتونن بزنن خیلی مبهم تره و همین خیلی رو مخه. خیلی از بازی های خود نینتندو هم فعلا تکلیف شون معلوم نیست که دقیقا چی به چیه. حداقل میدونیم رو سوییچ 2 درست اجرا میشن ولی از ارتقاء و اینا واقعا خبر نداریم

ارتقاء بازی ها از سوییچ 1 به سوییچ 2 در حقیقت در سه دسته قرار میگیرند (می فهمید وقتی میگم بیخودی پیچیده است یعنی چی؟ :دی همین الان از یه دسته دوباره سه تا دسته دیگه فورک خورد :دی)
  • دسته اول: بازی هایی که با یه آپدیت و پچ ساده به صورت مجانی روی سوییچ 2، رزولوشن و فریم ریت بهتر دریافت می کنن: نمونه های این دسته شامل Super Mario Odyssey و ARMS و ... میشه، نینتندو یه لیست 10 15 تایی از بازی های این شکلی رو داده بود بیرون الان به یاد ندارم دیگه چیا توش بود
  • دسته دوم: بازی هایی که علی رغم آپدیت رو نحوه اجرا و کیفیت بصری بازی، یه سری ویژگی های جدید مختص سوییچ 2 دریافت می کنند. مشابه قابلیت های Zelda Notes تو جفت زلداهای سوییچ، یا مودهای گرافیکی مختلف برای Metroid Prime 4 و حالت کنترل جدیدش با موس. این دسته از بازی ها رو باید 10 دلار بدید تا به نسخه نینتندو سوییچ 2 ارتقا بدید. این بازی ها با تمام ویژگی های جدید و ده دلار قیمت بیشتر به صورت فیزیکی دوباره برای خرید روی سوییچ 2 در دسترس هستند.
  • دسته سوم: اینا بازی هایی اند که علی رغم ارتقاء جلوه های بصری و رزولوشن و فریم ریت، جدا از قابلیت های جدید، محتواهای انحصاری جدید هم دارن و عملا یه DLC هم سوار بازی شده همراه با ارتقاشون به نسخه نینتندو سوییچ 2. نمونه های این دسته الان Mario Paty Jamboree و Kirby and the Forgotten Land اند. این بازی ها برای ارتقا احتیاج به یک بسته 20 دلاری دارند که هم خود ارتقاء و هم محتوای اضافه رو توجیه کنه.

حالا میدونید نکته وحشتناک این قضیه کجاست؟
این بازی هایی که گفتم طبیعتا هیچ وقت کاهش قیمت نخوردن. داریم در مورد نینتندو صحبت می کنیم :دی لذا با این آپگرید پک دوباره قیمت شون تصاعدی رفته بالا
برای همینه که سه تا از بازی هایی که الان 80 دلارند، همین بازی های ارتقا یافته اند. دو تاشون که از دسته سوم اند و به خاطر محتوای اضافه یهو 80 دلار شدند.
اون یکی هم Zelda TotK ـه که با این که آپگرید پک اش 10 دلاره ولی چون خود بازی از همون اول 70 دلار بوده یهو اینم شده 80 دلار.
از اون طرف خود بازی های سوییچ که تو دسته دوم اند الان دوباره 70 دلارند. که اصن مغز آدم سوت می کشه چطور همچین سیاست قیمت گذاری ای به ذهن نینتندو رسیده :Wallbash: و نخواستن از خر شیطون کوتاه بیان که ده دلار زیر قیمت همه بازی های انحصاری سوییچ بکشن که همه چیز با عقل جور دربیاد. ~X(

ولی خب کیا ایها حال وضعیت ارتقاء بازی های سوییچ 1 به سوییچ 2 یه همچین وضعیت قاراشمیش ـیه و به نظرم بزرگترین موردیه که نینتندو واقعا باید یه تجدید نظر کلی کنه رو سیاست هاش.


و البته کی میتونه فراموش کنه این تاپیک تا 4 سال به عنوان تاپیک "شایعات کنسول بعدی نینتندو" فعالیت داشت و توش در مورد اخبار و لیک ها و گزارش های بعضا راست و بعضا دروغین دستگاه می نوشتیم و بحث می کردیم. تمام این بحث ها هنوز هست و نقاط کلیدی اخبار هنوز لینک هاشون هست تا ریشه این تاپیک و این که چطور از آگوست 2020 تا ژوئن 2025 صبر و بحث کردیم آرشیو باشه
اطلاعات بدست اومده از دیتاماین کردن فریم 10.0.2 نینتندو سوییچ

اطلاعات لیک شده توسط Nate The Hate (عرضه 2021 و مشخصات کلی دستگاه)

گزارش سایت Sina از تولید کننده های مربوط

گزارش بلومبرگ از سفارشات نینتندو به سامسونگ جهت تولید صفحات OLED جدید

شایعات مربوط به توقف تولید چیپ های Tegra +X1 و Tegra X1 از طرف انویدیا

گزارش سوم بلومبرگ (غیرقابل دسترس از طرف عموم) در رابطه با تاریخ عرضه، قیمت و پیش بینی فروش + تکمیلی

شایعه استفاده از تکنولوژی معماری Ada Lovelace انویدیا در ورژن بعدی سوییچ

گزارش Nikkei از برنامه نینتندو برای سال مالی 2021 و تایید وجود کنسول قویتر از طرف نینتندو برای عرضه در این بازه زمانی

معرفی کنسول جدید سوییچ قبل از E3 2021 به گزارش تاکاشی موچیزوکی، یوروگیمر و امیلی راجرز

گزارش Vandal از تولید کننده چینی و مشخصات ظاهری کنسول جدید سوییچ + تکمیلی

اطلاعات در مورد خروجی تصویر سوییچ از تایوان (1440p/30FPS داک - 720p/120FPS دستی)

معرفی رسمی مدل OLED سوییچ توسط نینتندو + اطلاعات تکمیلی

11 دولوپر مختلف کامل به کیت 4K ـی سوییچ دسترسی داشته اند

4K ready بودن داک جدید مدل OLED

لو رفتن ویژگی های تراشه سوییچ بعدی (معماری Ampere، پشتیبانی از Ray Tracing و DLSS) براساس لیک های انویدیا

غیر قابل مشاهده شدن ویدیوهای معرفی مدل OLED و Lite و آغاز دوباره گمانه زنی ها

گزارش Nikkei از برنامه های نینتندو و مذاکرات این شرکت با کارخانه ها جهت تولید انبوه کنسول بعدی

گزارش VGC از برنامه نینتندو برای عرضه کنسول بعدی خود در سال 2024

گزارش VGC از نمایش نینتندو از کنسول نسل بعدی نینتندو با سازندگان در گیمزکام 2023 + امکان اجرای Matrix Awakens روی کنسول

لیک Nate the Hate از نمایش پشت پرده گیمزکام، اجرای Zelda: Breath of the Wild به صورت 4K60 بدون هیچ گونه لودینگ

گزارش یوروگیمر و دیجیتال فاندری از چیپ T239 (گرافیک احتمالی نسل بعد نینتندو) و توانایی های آن

لیک شدن تصاویر مادربورد کنسول نسل بعدی نینتندو و تایید وجود چیپ انویدیا و بردهای سامسونگ روی آن

لیک شدن تصاویر جویکان و تایید افزایش سایز، مغناطیسی بودن (عدم وجود ریل) و بزرگ تر شدن دکمه های SL و SR

معرفی رسمی Nintendo Switch 2 از طرف نینتندو با تریلری کوتاه از ظاهر سخت افزار
 
آخرین ویرایش:
Note: A lot of reading ahead -->Hey, so there's been a lot of excitement with Switch successor information over the last week and now I want to put out some of my information. Just enough to clarify bits of outdated information and corroborate some of what's been said already. In summary, is the excitement warranted? Is Nintendo returning to being competitive? The answer to both of these questions is actually... yes, shockingly! I believe we are in for an interesting console generation like we used to have 20 years ago. Sony and Microsoft are just barely starting to release real generationally-bound games for their hardware. This is where the next-gen truly starts.

So first of all, the claim of the Switch successor's SoC still being that "T239" were true, but that was back in 2019 before Nintendo was forced to cut the Switch Pro. In fact Nvidia was already hesitant to provide this to Nintendo by the time the T239 got leaked. It was going to be used for the Pro, and simply put that's been off the table for well over a year. Besides Nintendo's attitude change in the last two years, Nvidia themselves were pressuring Nintendo to move beyond Ampere. As many people feared, as evident by the supposed "Samsung 8nm reconfirmation" yesterday and its response, Samsung's process node is simply terrible. Additionally, developers have pressured Nintendo a lot lately. They want their games available on the huge Switch market. And finally Nintendo started to crack when Nvidia joined in that conversation from their corner of the room. It took a lot of convincing but Nvidia-mostly finally, and successfully, got Nintendo leadership to accept that the T239 was not the right choice. It could not hit the battery life targets Nintendo desired while also providing the feature set they want.

So what does that leave you with? No, it's not a Mediatek SoC, Nintendo genuinely enjoys their partnership with Nvidia due to similar business philosophies. The newer SoC has the model name T254. If you're on top of your Nvidia silicon, you might deduce what this is already from those numbers. But I'll spell it out regardless. This SoC is the cut-down remnant of what was going to be Atlan, the "cancelled" SoC made for Nvidia Drive. What's funny is there's a subtle hint this design would show up again in Jensen's announcement of Thor. All he says is that Atlan is "no more" and he's talking specifically about their automotive products. The main improvements from Thor are all related to features those companies want. The Atlan-based Drive module is no more. What Nvidia did, instead of sweeping all of the design work into the bin, was pass it on to Nintendo. After all of the pressure I mentioned above, Nintendo finally bit on it.Why is this exciting? T254 is much better than what T239 was going to be. Ada Lovelace scales remarkably at lower power. Another advantage is that Nintendo is actually *saving* money at-scale because of the amount of dies they are getting per-wafer from TSMC (this was a huge factor, obviously, for Nintendo). They would have had to bin a lot of Samsung's production to even come close to the efficiency requirement they set.The 4K Breath of the Wild presentation showed at Gamescom? That was running without DLSS. The presenters were meant to be vague about DLSS because people were expected to talk, and talk they did. That's why there were immediate disagreements with the version/features supported. People incorrectly making assumptions. The software stack isn't complete and the goal is to get Ray Reconstruction into the SDK by launch (this will easily happen). The Matrix presentation was running internally at 1440p and upscaling to 4K and actually was on DLSS 3.0. None of the publications got that correct.

I myself am excited for Nintendo to once again care about core gamers.Why now? The bottom line is they believe that because the Switch already established such a large market, they can obtain more third-party game sales for the successor which they missed out on. They already know consumers will buy anything first-party, for almost any price, and the post-Covid market and PS5 proved to them expensive hardware will too. Something that surprised me, based on my own interpretation, is that I think Nintendo leadership is excited themselves to surprise everyone. It has been quite invigorating for them lately. There are a couple other pieces of generic hardware information I can provide. Storage will be a basic PCI Express 4.0-based NVME SSD. Nintendo is saving on cost here because this is cheap and performant enough today, without overengineering. Storage quantity is an unknown for me except for one detail. I'll get to that in a second. The USB support is either USB4 20Gbps or USB4 40Gbps. This is kind of funny, to me at least, that the deciding factor here is going to be the cables. They haven't decided if they want to deal with the added expense of higher quality cable validation for 40Gbps. Electronically it will work but 40Gbps is likely getting soft-locked out - I would put my money on that. There's hardly a reason to need faster speeds. The expandable storage that will be possible over USB4 either way will be plenty fast. And that's how Nintendo is going to manage large game sizes this time around without requiring them to put in a huge internal storage capacity, so they get to keep the initial console price more reasonable.

There was another feature set demo planned for Gamescom that didn't make it. A Mario 64-style Peach's castle stage. It was/is (might come later still) going to show what the Switch successor will be capable of with native rendering versus DLSS-enhanced rendering for both docked and handheld performance profile. So that's 4 comparisons in total. It has geometric grass, denser than Breath of the Wild's but shorter, and with much further draw distance. Most impressive here is each individual blade casts a shadow. The castle moat obviously has path traced reflections but the reflective depth is impressive. There are window reflections coming through the water's own reflections. Every detail represented in this sandbox is meticulous. Very high resolution textures, dense tree canopy and foliage. All the works. It's not realistic for a game, but that's why it's a developer demo. This didn't make it to Germany because of the software stack not being ready yet. It doesn't run well at the moment but it's expected to get it to a stable 30 frames per second as-is once preproduction-ready.Thanks for reading!

دو حالت داره یا قراره سوپرایز بشیم یا موتوری محل طرف بدجور حلال خور بوده

-----------
لینک ردیت:Reddit - Dive into anything

پ.ن: دلم خواست اون دموی SM64 رو ببینم

PE2vuaW.png

در نهایت به نظرم فعلاً همون دریک رو برای سویچ 2 در نظر بگیریم که خب اونم در نوع خودش کولاک هست اما با این وجود حتی اگر فن فیکشن باشه خیلی خوبه

 
آخرین ویرایش:
Note: A lot of reading ahead -->Hey, so there's been a lot of excitement with Switch successor information over the last week and now I want to put out some of my information. Just enough to clarify bits of outdated information and corroborate some of what's been said already. In summary, is the excitement warranted? Is Nintendo returning to being competitive? The answer to both of these questions is actually... yes, shockingly! I believe we are in for an interesting console generation like we used to have 20 years ago. Sony and Microsoft are just barely starting to release real generationally-bound games for their hardware. This is where the next-gen truly starts.

So first of all, the claim of the Switch successor's SoC still being that "T239" were true, but that was back in 2019 before Nintendo was forced to cut the Switch Pro. In fact Nvidia was already hesitant to provide this to Nintendo by the time the T239 got leaked. It was going to be used for the Pro, and simply put that's been off the table for well over a year. Besides Nintendo's attitude change in the last two years, Nvidia themselves were pressuring Nintendo to move beyond Ampere. As many people feared, as evident by the supposed "Samsung 8nm reconfirmation" yesterday and its response, Samsung's process node is simply terrible. Additionally, developers have pressured Nintendo a lot lately. They want their games available on the huge Switch market. And finally Nintendo started to crack when Nvidia joined in that conversation from their corner of the room. It took a lot of convincing but Nvidia-mostly finally, and successfully, got Nintendo leadership to accept that the T239 was not the right choice. It could not hit the battery life targets Nintendo desired while also providing the feature set they want.

So what does that leave you with? No, it's not a Mediatek SoC, Nintendo genuinely enjoys their partnership with Nvidia due to similar business philosophies. The newer SoC has the model name T254. If you're on top of your Nvidia silicon, you might deduce what this is already from those numbers. But I'll spell it out regardless. This SoC is the cut-down remnant of what was going to be Atlan, the "cancelled" SoC made for Nvidia Drive. What's funny is there's a subtle hint this design would show up again in Jensen's announcement of Thor. All he says is that Atlan is "no more" and he's talking specifically about their automotive products. The main improvements from Thor are all related to features those companies want. The Atlan-based Drive module is no more. What Nvidia did, instead of sweeping all of the design work into the bin, was pass it on to Nintendo. After all of the pressure I mentioned above, Nintendo finally bit on it.Why is this exciting? T254 is much better than what T239 was going to be. Ada Lovelace scales remarkably at lower power. Another advantage is that Nintendo is actually *saving* money at-scale because of the amount of dies they are getting per-wafer from TSMC (this was a huge factor, obviously, for Nintendo). They would have had to bin a lot of Samsung's production to even come close to the efficiency requirement they set.The 4K Breath of the Wild presentation showed at Gamescom? That was running without DLSS. The presenters were meant to be vague about DLSS because people were expected to talk, and talk they did. That's why there were immediate disagreements with the version/features supported. People incorrectly making assumptions. The software stack isn't complete and the goal is to get Ray Reconstruction into the SDK by launch (this will easily happen). The Matrix presentation was running internally at 1440p and upscaling to 4K and actually was on DLSS 3.0. None of the publications got that correct.

I myself am excited for Nintendo to once again care about core gamers.Why now? The bottom line is they believe that because the Switch already established such a large market, they can obtain more third-party game sales for the successor which they missed out on. They already know consumers will buy anything first-party, for almost any price, and the post-Covid market and PS5 proved to them expensive hardware will too. Something that surprised me, based on my own interpretation, is that I think Nintendo leadership is excited themselves to surprise everyone. It has been quite invigorating for them lately. There are a couple other pieces of generic hardware information I can provide. Storage will be a basic PCI Express 4.0-based NVME SSD. Nintendo is saving on cost here because this is cheap and performant enough today, without overengineering. Storage quantity is an unknown for me except for one detail. I'll get to that in a second. The USB support is either USB4 20Gbps or USB4 40Gbps. This is kind of funny, to me at least, that the deciding factor here is going to be the cables. They haven't decided if they want to deal with the added expense of higher quality cable validation for 40Gbps. Electronically it will work but 40Gbps is likely getting soft-locked out - I would put my money on that. There's hardly a reason to need faster speeds. The expandable storage that will be possible over USB4 either way will be plenty fast. And that's how Nintendo is going to manage large game sizes this time around without requiring them to put in a huge internal storage capacity, so they get to keep the initial console price more reasonable.

There was another feature set demo planned for Gamescom that didn't make it. A Mario 64-style Peach's castle stage. It was/is (might come later still) going to show what the Switch successor will be capable of with native rendering versus DLSS-enhanced rendering for both docked and handheld performance profile. So that's 4 comparisons in total. It has geometric grass, denser than Breath of the Wild's but shorter, and with much further draw distance. Most impressive here is each individual blade casts a shadow. The castle moat obviously has path traced reflections but the reflective depth is impressive. There are window reflections coming through the water's own reflections. Every detail represented in this sandbox is meticulous. Very high resolution textures, dense tree canopy and foliage. All the works. It's not realistic for a game, but that's why it's a developer demo. This didn't make it to Germany because of the software stack not being ready yet. It doesn't run well at the moment but it's expected to get it to a stable 30 frames per second as-is once preproduction-ready.Thanks for reading!

دو حالت داره یا قراره سوپرایز بشیم یا موتوری محل طرف بدجور حلال خور بوده

-----------
لینک ردیت:Reddit - Dive into anything

پ.ن: دلم خواست اون دموی SM64 رو ببینم

View attachment 309541

در نهایت به نظرم فعلاً همون دریک رو برای سویچ 2 در نظر بگیریم که خب اونم در نوع خودش کولاک هست اما با این وجود حتی اگر فن فیکشن باشه خیلی خوبه
نه داداش موتوری در کار نیست
احتمال زیاد واقعیت داره
الان وقتی گوشی موبایل (آیفون ۱۵) میخواد براش رزیدنت ۴ ریمیک رلیز بشه اصلا جای تعجب چندانی نداره دمو ماتریکس 2k نیتیو رندر بشه روی این کنسول

با این مشخصات بنظرم کنسول زیر ۳۹۹ دلار قیمت نمیخوره
 
Note: A lot of reading ahead -->Hey, so there's been a lot of excitement with Switch successor information over the last week and now I want to put out some of my information. Just enough to clarify bits of outdated information and corroborate some of what's been said already. In summary, is the excitement warranted? Is Nintendo returning to being competitive? The answer to both of these questions is actually... yes, shockingly! I believe we are in for an interesting console generation like we used to have 20 years ago. Sony and Microsoft are just barely starting to release real generationally-bound games for their hardware. This is where the next-gen truly starts.

So first of all, the claim of the Switch successor's SoC still being that "T239" were true, but that was back in 2019 before Nintendo was forced to cut the Switch Pro. In fact Nvidia was already hesitant to provide this to Nintendo by the time the T239 got leaked. It was going to be used for the Pro, and simply put that's been off the table for well over a year. Besides Nintendo's attitude change in the last two years, Nvidia themselves were pressuring Nintendo to move beyond Ampere. As many people feared, as evident by the supposed "Samsung 8nm reconfirmation" yesterday and its response, Samsung's process node is simply terrible. Additionally, developers have pressured Nintendo a lot lately. They want their games available on the huge Switch market. And finally Nintendo started to crack when Nvidia joined in that conversation from their corner of the room. It took a lot of convincing but Nvidia-mostly finally, and successfully, got Nintendo leadership to accept that the T239 was not the right choice. It could not hit the battery life targets Nintendo desired while also providing the feature set they want.

So what does that leave you with? No, it's not a Mediatek SoC, Nintendo genuinely enjoys their partnership with Nvidia due to similar business philosophies. The newer SoC has the model name T254. If you're on top of your Nvidia silicon, you might deduce what this is already from those numbers. But I'll spell it out regardless. This SoC is the cut-down remnant of what was going to be Atlan, the "cancelled" SoC made for Nvidia Drive. What's funny is there's a subtle hint this design would show up again in Jensen's announcement of Thor. All he says is that Atlan is "no more" and he's talking specifically about their automotive products. The main improvements from Thor are all related to features those companies want. The Atlan-based Drive module is no more. What Nvidia did, instead of sweeping all of the design work into the bin, was pass it on to Nintendo. After all of the pressure I mentioned above, Nintendo finally bit on it.Why is this exciting? T254 is much better than what T239 was going to be. Ada Lovelace scales remarkably at lower power. Another advantage is that Nintendo is actually *saving* money at-scale because of the amount of dies they are getting per-wafer from TSMC (this was a huge factor, obviously, for Nintendo). They would have had to bin a lot of Samsung's production to even come close to the efficiency requirement they set.The 4K Breath of the Wild presentation showed at Gamescom? That was running without DLSS. The presenters were meant to be vague about DLSS because people were expected to talk, and talk they did. That's why there were immediate disagreements with the version/features supported. People incorrectly making assumptions. The software stack isn't complete and the goal is to get Ray Reconstruction into the SDK by launch (this will easily happen). The Matrix presentation was running internally at 1440p and upscaling to 4K and actually was on DLSS 3.0. None of the publications got that correct.

I myself am excited for Nintendo to once again care about core gamers.Why now? The bottom line is they believe that because the Switch already established such a large market, they can obtain more third-party game sales for the successor which they missed out on. They already know consumers will buy anything first-party, for almost any price, and the post-Covid market and PS5 proved to them expensive hardware will too. Something that surprised me, based on my own interpretation, is that I think Nintendo leadership is excited themselves to surprise everyone. It has been quite invigorating for them lately. There are a couple other pieces of generic hardware information I can provide. Storage will be a basic PCI Express 4.0-based NVME SSD. Nintendo is saving on cost here because this is cheap and performant enough today, without overengineering. Storage quantity is an unknown for me except for one detail. I'll get to that in a second. The USB support is either USB4 20Gbps or USB4 40Gbps. This is kind of funny, to me at least, that the deciding factor here is going to be the cables. They haven't decided if they want to deal with the added expense of higher quality cable validation for 40Gbps. Electronically it will work but 40Gbps is likely getting soft-locked out - I would put my money on that. There's hardly a reason to need faster speeds. The expandable storage that will be possible over USB4 either way will be plenty fast. And that's how Nintendo is going to manage large game sizes this time around without requiring them to put in a huge internal storage capacity, so they get to keep the initial console price more reasonable.

There was another feature set demo planned for Gamescom that didn't make it. A Mario 64-style Peach's castle stage. It was/is (might come later still) going to show what the Switch successor will be capable of with native rendering versus DLSS-enhanced rendering for both docked and handheld performance profile. So that's 4 comparisons in total. It has geometric grass, denser than Breath of the Wild's but shorter, and with much further draw distance. Most impressive here is each individual blade casts a shadow. The castle moat obviously has path traced reflections but the reflective depth is impressive. There are window reflections coming through the water's own reflections. Every detail represented in this sandbox is meticulous. Very high resolution textures, dense tree canopy and foliage. All the works. It's not realistic for a game, but that's why it's a developer demo. This didn't make it to Germany because of the software stack not being ready yet. It doesn't run well at the moment but it's expected to get it to a stable 30 frames per second as-is once preproduction-ready.Thanks for reading!

دو حالت داره یا قراره سوپرایز بشیم یا موتوری محل طرف بدجور حلال خور بوده

-----------
لینک ردیت:Reddit - Dive into anything

پ.ن: دلم خواست اون دموی SM64 رو ببینم

View attachment 309541

در نهایت به نظرم فعلاً همون دریک رو برای سویچ 2 در نظر بگیریم که خب اونم در نوع خودش کولاک هست اما با این وجود حتی اگر فن فیکشن باشه خیلی خوبه

اوه اوه این همه تیک های لیک های هیجانی فورچن رو میزنه :D
من میگم از جنسی که به این یارو دادن مصرف نکنیم و انتظارات رو پایین نگه داریم :D
بیشترین ردفلگ اش هم به نظرم SSD گذاشتن تو کنسول دستیه... امیدوارم اشتباه کنم

ببندیم رو T239 هر چی بهتر بود بادا باد :D
 
نه داداش موتوری در کار نیست
احتمال زیاد واقعیت داره
الان وقتی گوشی موبایل (آیفون ۱۵) میخواد براش رزیدنت ۴ ریمیک رلیز بشه اصلا جای تعجب چندانی نداره دمو ماتریکس 2k نیتیو رندر بشه روی این کنسول

با این مشخصات بنظرم کنسول زیر ۳۹۹ دلار قیمت نمیخوره
امیدوارم قدرت بیشتر =بازیهای خفن تر
اوه اوه این همه تیک های لیک های هیجانی فورچن رو میزنه :D
من میگم از جنسی که به این یارو دادن مصرف نکنیم و انتظارات رو پایین نگه داریم :D
بیشترین ردفلگ اش هم به نظرم SSD گذاشتن تو کنسول دستیه... امیدوارم اشتباه کنم

ببندیم رو T239 هر چی بهتر بود بادا باد :D
ولی خدایش وقت گذاشته رو متنش مخصوصاً وقتی در مورد دموی قلعه پیچ نوشته بود یک لحظه تو ذهنم مجسم شد 8-> 8-> 8->
 
  • Like
Reactions: Z-fan
امیدوارم قدرت بیشتر =بازیهای خفن تر

ولی خدایش وقت گذاشته رو متنش مخصوصاً وقتی در مورد دموی قلعه پیچ نوشته بود یک لحظه تو ذهنم مجسم شد 8-> 8-> 8->

اینا به قول این اجنبی ها Recipe for Disaster اند :D

من که از خدامه درست باشن ولی ما هم کم زخم خورده نیستیم. در حالت عادی من از هر نوع نمایش قدرت استثنایی از طرف نینتندو بدبین ام

منتها دو تا لیک به شدت معتبر داشتیم این وسط
یکی همون لیک T239 بود که برای یکی مثل نینتندو واقع گرایانه میزنه
یکی هم لیک گیمزکام بود که همه گردن اش گرفتن

خارج از اینا من بازم به همه چی بدبینم. همین دو تا لیک هم خیلی افسانه ای اند و خیلی از هیترهای ریست ارا و نئوگف باورش ندارن و به نظرم نشون میده نینتندو هنوز خیلی هوشمندانه داره عمل می کنه
 
امیدوارم قدرت بیشتر =بازیهای خفن تر

ولی خدایش وقت گذاشته رو متنش مخصوصاً وقتی در مورد دموی قلعه پیچ نوشته بود یک لحظه تو ذهنم مجسم شد 8-> 8-> 8->
احتمال زیاد نینتندو میخواد مولتی پلتفرمهای نسل ۹ همزمان با ps5 و سری اس و ایکس برای کنسولش رلیز بشن
یه طورایی دیگه نمیخواد عقب بی افته تو این موضوع از رقبا
انویدیا هم روی سوئیچ خوب عمل کرد
رو این یکی بنظرم میخواد رو کم کنه و پوز رقبا رو به خاک بماله
 
درسته که از 4chan خیلی چیزا در میاد ولی به نظرم سر این کنسول نسل بعدی نینتندو انتظارات رو معقول نگه دارید.
اون ترد 4chan خیلی چیزای ماورایی توشه از جمله این که کنسول هم اندازه 3080 قدرت داره و ...

اون دمو ماترکیس که براش هایپ درست کردن گویا 720P/30 FPS اجرا می شه.
در کل به نظرم انتظارات باید منطقی باشه. حالا اگر چیز فرای انتظار نینتندو معرفی کرد که چه بهتر اگر هم نکرد کماکان ما می دونیم که 1st Party های نینتندو می ترکونن.
نینتندو حتی روی فیل ترین کنسولشم بهترین 1st Party ها رو عرضه کرده.
 
اون دمو ماترکیس که براش هایپ درست کردن گویا 720P/30 FPS اجرا می شه.

البته اینم غلطه. اگه اینا Frame Generation نداشته باشن یعنی یحتمل 720/60 اجرا میشده. نمیتونه DLSS فریم ایجاد کنه. حتی برای DLSS 3.0 هم فریم جرنیشن عموما برای تبدیل بازی های 60 فریم به 120 فریمه.
که اگه اون جور هم در نظر بگیریم باز اجرای 60 فریم اون دمو به اون سنگینی خودش خیلی حرفه
 
البته اینم غلطه. اگه اینا Frame Generation نداشته باشن یعنی یحتمل 720/60 اجرا میشده. نمیتونه DLSS فریم ایجاد کنه. حتی برای DLSS 3.0 هم فریم جرنیشن عموما برای تبدیل بازی های 60 فریم به 120 فریمه.
که اگه اون جور هم در نظر بگیریم باز اجرای 60 فریم اون دمو به اون سنگینی خودش خیلی حرفه
اصلا FG برای کنسول دستی هیچ معنی نداره با TDP ای که داره، نبودن FG دلیلی بر 60 فریم بودنش نمیشه که حتی همون 30 فریم هم بتونه بده احتمالا به زور DLSS هستش

کلا حرف درست رو DF زد اگه زمان اومدن Switch به شما میگفتن قراره روش Witcher 3 و Doom اجرا بشه همه یه تصور دیگه میکردن ولی الان که نگاه کنین نسخه های کنسول های دیگه کجا و Switch کجا الانم همینه انتظارات رو معقول نگه دارین چون حتی اگه همون دمو ماتریکس رو هم اجرا کرده باشه اصلا معلوم نیست رو چه سطحی از تنظیماتش بوده باشه UE5 قابلیت اسکیل زیادی داره تا حد یه بازی موبایل
 
آخرین ویرایش:
اصلا FG برای کنسول دستی هیچ معنی نداره با TDP ای که داره، نبودن FG دلیلی بر 60 فریم بودنش نمیشه که حتی همون 30 فریم هم بتونه بده احتمالا به زور DLSS هستش

کلا حرف درست رو DF زد اگه زمان اومدن Switch به شما میگفتن قراره روش Witcher 3 و Doom اجرا بشه همه یه تصور دیگه میکردن ولی الان که نگاه کنین نسخه های کنسول های دیگه کجا و Switch کجا الانم همینه انتظارات رو معقول نگه دارین چون حتی اگه همون دمو ماتریکس رو هم اجرا کرده باشه اصلا معلوم نیست رو چه سطحی از تنظیماتش بوده باشه UE5 قابلیت اسکیل زیادی داره تا حد یه بازی موبایل

دقیقا. منم همین فکر رو دارم. البته فکر کنم این بار نینتندو اسکیل پذیری بازی ها رو بهتر کرده ولی بازم اون اختلافه هست
 
البته اینم غلطه. اگه اینا Frame Generation نداشته باشن یعنی یحتمل 720/60 اجرا میشده. نمیتونه DLSS فریم ایجاد کنه. حتی برای DLSS 3.0 هم فریم جرنیشن عموما برای تبدیل بازی های 60 فریم به 120 فریمه.
که اگه اون جور هم در نظر بگیریم باز اجرای 60 فریم اون دمو به اون سنگینی خودش خیلی حرفه
خوب چرا باید 720P60 اجرا شده باشه نه 720P30؟ :D

حالا این تراشه T239 خوبه بنظرتون؟
کسی نمی دونه.
فعلا اطلاعاتی ازش مشخص نیست.
سر Switch هم خیلی حرف ها می زدن از آخر خود Tegra X1 در اومد بدون هیچ تغییری :D
ولی خوب به هر حال سر نسل بعدی سویچ به طور قطع SoC کاستوم هست.
 
حالا این تراشه T239 خوبه بنظرتون؟

با توجه به اطلاعات خیلی کلی ای که از لیک ها داریم، آره خوبه

منتها بازم بستگی داره چقدر قدرت بکشه ازش نینتندو. چون کنسول دستیه و وابسته به باتریه و محدوده به اندازه کوچیکش باید دید چقدر به خاطر مصرف پایین قدرتش کم و زیاد میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or