اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
اعتماد مشتری یا customer trust یعنی مشتری اطمینان دارد آنچه بنگاه وعده داده و آنچه برای مشتری مناسب است انجام می دهد . وقتی مایکرو میاد مراسم میگذاره میگه بزرگترین عنوان آرکین که فلان و بهمان .... بعد این بازی ضعیف رو تحویل میده این اعتماد از بین میره دیگه پول پرداخت نمیکنه ، اعتماد به راحتی بر نمیگرده . همین عامل اساسی هست که باعث میشه مشتریها کدوم پلتفرم رو انتخاب کنن ، همین عامل هست که از گاد کافی یه آرم نشون بدن که برن کنسولشو بخرن . اینها میتونستند بازی رو اصلا معرفی نکنن ، کنسلش کنن یا در این حد که مهمترین بخشهای مراسمشون رو به این بازی اختصاص ندن و با این مشکلات فنی منتشرش نکنن.
--------------------------------
ردفال رو کسی به دید گیم پس فیلر نگاه نمیکنه به دیده یک بازی بزرگ از یک استدیو موفق فرست پارتی نگاه میکنه در نتیجه کیفیتش مهمه و تاثیر گذار هست. در ضمن این رو روی سری 40 انویدیا مجانی میدادن نمیدونم چندتاش از نوع هست.

-------------------
متا تا حدی اهمیت داره ولی مهمتر این هست که بازی مقبولیت داشته باشه چیزی باشه که مشتری انتظار داره و تمایل داره بابتش پول بده ، sot هم متای خوبی نداشت ولی مقبولیت داره
--------------------
عناوینی که مثال زدید درسته بازیهای بزرگی نیستن ولی بازیهای خلاقانه و خوبی هستن و به تنوع محتوای گیم پس کمک میکنن ، در صورتی که ردفال از این نظر هم کمکی نمیکنه .
من هم قبول دارم که دید مایکرو به فرست پارتیهاش با سونی متفاوته ، چون هدفش متفاوته ، هدف مایکرو همه هست از هر نوع قشری به همین دلیل هم بازیهای متنوع می سازه ، اجازه میده بازیهای aa هم بسازن و این به خودی خود ایراد نیست ، ایراد این هست که نظارت نکنه و بازی ضعیف بده
یچیزی وجود داره به نام کفش پاره در بیابان غنیمته،
______
رد فال عنوان آماده ای بوده تو بی عنوان ترین زمان ماکرو که میتونسته سال بی بازی 2022 رو پر کنه، پس عجیب نیست که بهش اهمیت بدن، چون بی عنوان بودن.
نمیشه ایونت گذاشت و بگی هیچی نداریم، برین سال بعد بیاید، اگه استارفیلد، موتوراسپورت لانچ موفقی داشته باشن، همه فراموش میکنن ردفال چی بود ولی کسی فراموش نمیکنه 2022 ، عنوان بزرگ نداشت.
به نگاه ماکرو نگاه کن، ردفال حداقل عنوان بزرگ گیم پس این ماه رو پر کرد، پس گیم پس فیلر حداقل بود، گفتم دیدو تغییر بده، از نگاه ماکرو ببین. اونموقع کنسل نکردن بازی تو این شرایط منطقی جلوه میکنه، از نگاه یه مدیر.
نمیشه با دید یه گیمر، کار یه مدیرو تحلیل کرد.
 
  • Smile
Reactions: Outer Heaven
جو فرومی یعنی درامای بیش از حد دادن به هرچیزی. مخصوص ماکرو هم نیست. سونی هم همین یک سال پیش بود چندتا اشتباه پی در پی کرد خشتک جیمبو را داشتن میکشیدن سرش تو همین فروم خودمون الان دارن میپرستنش.

همه عالم و آدم دیگه میدونن 2022 سال خوبی به لحاظ انحصاری و فرست پارتی برای ماکرو نبود. ولی جوگیری فرومی به این میگن که دقیقا از کنارش خیلی راحت رد میشن که 2021 ماکرو سال خیلی خوبی داشت و Halo, Flight Simulator, Age Of Empires 4, psychonauts, Forza Horizon 5 و.. را عرضه کرد و حتی ناشر اول متا کریتیکس شد و مثلا میگن از اول نسل ماکرو هیچی نداشته.

یا همین چندماه امسال فعلا دو انحصاری داشته که یکیش عالی ظاهر شده یکی بد. در ادامه هم Hellblade, Starfield و Forza Motorsport را احتمالا خواهد داشت و چندتا انحصاری زمانی و Day One Game Pass . یعنی کسی که واقعا بخاد بازی کنه 2023 حداقل براش بازی به حد کافی خواهد بود.

گفتم منکر مشکلات و اشتباهات اصلا نباید بود. برا مثال همینی که دوستمون بالاتر گفت از وضعیت لانچ گوست وایر روی ایکس باکس اصلا قابل قبول نیست. ولی اینکه به خاک سیاه نشست ایکس باکس و دیگه تمومه، اینا میشه درامای بیش از حد به موضوع دادن. به خصوص که اتفاقا تازه داره موتور بازی های ماکرو شروع میشه. قطعا بازم بینشون بازی های شکست خورده و ضعیف هم خواهد بود. ولی استدیوهای با استعداد هم هستند که بازی های خوب تحویل بدن

واقعا کسی میخاست لفت بده باید بین 2014 تا 2018 میداد که 4 تا استدیو داشت ایکس باکس و یک دوجین اشتباهات

ببین مورد مهم اینه این مواردی که اسم بردی به عنوان بازی شاخص تا چه حد عام پسند یا بهتر بگم توجه اکثریت گیمرها رو به خودش جلب میکنه و راجبش بحث راه میندازه.

Flight Simulator بازی بدی نیست ولی من تو دوست و رفقام کسی ندیدم دانلودش کنه و شبیه ساز پرواز براش جذابیت داشته باشه!
همین طور age of Empire یا Pentiment این موارد تو ژانر خودشون قطعا باکیفیت هستند ولی میگم به چشم اکثر گیمرها نمیان.

در کل راجب مدیریت و خروجی ایکس باکس سه دیدگاه وجود داره.
بخوایم با ps مقایسه کنیم یا کلا ندید بگیریم ps رو یا ایکس باکس رو منهای گیم پس ببینیم.

مورد اول که مقایسه کنیم بشدت ایکس باکس ضعیف عمل کرده تو ارائه بازی باکیفیت عام پسند و لول بازیاش و من پایین تر میدونم ،کمتر کسی هم دیدم این نکته رو اعتراف نکنه.

حالا اگه ps رو ندید بگیریم فقط و فقط به خاطر گیم پس و قیمت فوق العاده ارزون اکانت های هومش و امکان تجربه بازیها نمره قابل قبولی رو متوجه ایکس باکس میدونم.

مورد سوم ایکس باکس بدون گیم پس هست که بازم اینجا اوضاع بشدت خرابه و ادم به تامل وا میداره که واسه کدوم بازی 70 دلار مخاطب این کنسول هزینه میکنه و چه انحصاری از ایکس باکس ارزش پرداخت این مبلغ و داره؟!
 
آخرین ویرایش:
یچیزی وجود داره به نام کفش پاره در بیابان غنیمته،
______
رد فال عنوان آماده ای بوده تو بی عنوان ترین زمان ماکرو که میتونسته سال بی بازی 2022 رو پر کنه، پس عجیب نیست که بهش اهمیت بدن، چون بی عنوان بودن.
نمیشه ایونت گذاشت و بگی هیچی نداریم، برین سال بعد بیاید، اگه استارفیلد، موتوراسپورت لانچ موفقی داشته باشن، همه فراموش میکنن ردفال چی بود ولی کسی فراموش نمیکنه 2022 ، عنوان بزرگ نداشت.
به نگاه ماکرو نگاه کن، ردفال حداقل عنوان بزرگ گیم پس این ماه رو پر کرد، پس گیم پس فیلر حداقل بود، گفتم دیدو تغییر بده، از نگاه ماکرو ببین. اونموقع کنسل نکردن بازی تو این شرایط منطقی جلوه میکنه، از نگاه یه مدیر.
نمیشه با دید یه گیمر، کار یه مدیرو تحلیل کرد.
الان که ۲۰۲۲ گذشته میگیم بازی انحصاری نداشت ، چه مراسم ۲۰۲۱ و چه ۲۰۲۲ رو ببینید کلی بازی معرفی شد ، در سال ۲۰۲۲ به جز استارفیلد ، کنترابند و stalker و قراربود منتشر بشه ، در صورت انتشار این عناوین دیگه کسی شکایتی نداشت که نشد افتاد امسال که با همین دید نگاه کنیم که یچی باشه خالی نباشه همین ۲ هفته پیش mincraft legends منتشر شد.
 
آخرین ویرایش:
البته که در نهایت همه چیز سود و منفعته اما یه چیزی که هست سونی انگار دقیقا میدونه گیمر جماعت چی می خواد و بهش اهمیت میده ولی ماکرو عدد و رقم فقط براش مهمه. به نظرم ماکرو درک درستی از جامعه گیمری نداره. مثلا تو دنیایی که اکثرا شرکتا بازیهای اوپن ورد و سرویس محور میسازن سونی دقیقا بازیهای خطی و بدون پایان بندی های متفاوت میسازه. از هر ژانری یه استودیو داره که‌کارش فقط همونه. من که تا حالا ندیدم هر استودیویی کاری به غیر از ژانر مورد تخصصش انجام بده.
حتی یه استودیو فقط برای پورت به pc داره که تقریبا بجز پورت last کارش عالی بوده همیشه.
جالب تر اینکه همه استودیو ها به نوعی با هم مرتبطن و بهم کمک می کنن و از هم پشتیبانی میکنن. یه سیستم کاملا ارگانیک مرتب و منظم
خاطرات زیادی با ایکس باکس دارم اما تا روزی که نگاه و دیدگاهشو تغییر نده وضعش همینه و منکه تغییر خاصی از زمان ۳۶۰ تا الان ندیدم درش.
هیلو شاید خوب بود اما اونچیزی نبود که اون قدیم دوسش داشتیم و مطمئنم خیلی از گیمرای قدیمی مثل من‌فکر می کنن. (میشه گفت مثل andromeda برای سری mass effect اونی نبود که باید میبود)
خدا میدونه چه بلا به سر gears بیارن!!
واقعا چرا باید gears بخواد سرویس محور بشه!!
انقدر تیم سازنده و استودیو این بازیهای مهم عوض شدن که تبدیل شدن به یه سری بازی بی ریشه و بی هویت
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: masoud101
جو فرومی یعنی درامای بیش از حد دادن به هرچیزی. مخصوص ماکرو هم نیست. سونی هم همین یک سال پیش بود چندتا اشتباه پی در پی کرد خشتک جیمبو را داشتن میکشیدن سرش تو همین فروم خودمون الان دارن میپرستنش.

همه عالم و آدم دیگه میدونن 2022 سال خوبی به لحاظ انحصاری و فرست پارتی برای ماکرو نبود. ولی جوگیری فرومی به این میگن که دقیقا از کنارش خیلی راحت رد میشن که 2021 ماکرو سال خیلی خوبی داشت و Halo, Flight Simulator, Age Of Empires 4, psychonauts, Forza Horizon 5 و.. را عرضه کرد و حتی ناشر اول متا کریتیکس شد و مثلا میگن از اول نسل ماکرو هیچی نداشته.

یا همین چندماه امسال فعلا دو انحصاری داشته که یکیش عالی ظاهر شده یکی بد. در ادامه هم Hellblade, Starfield و Forza Motorsport را احتمالا خواهد داشت و چندتا انحصاری زمانی و Day One Game Pass . یعنی کسی که واقعا بخاد بازی کنه 2023 حداقل براش بازی به حد کافی خواهد بود.

گفتم منکر مشکلات و اشتباهات اصلا نباید بود. برا مثال همینی که دوستمون بالاتر گفت از وضعیت لانچ گوست وایر روی ایکس باکس اصلا قابل قبول نیست. ولی اینکه به خاک سیاه نشست ایکس باکس و دیگه تمومه، اینا میشه درامای بیش از حد به موضوع دادن. به خصوص که اتفاقا تازه داره موتور بازی های ماکرو شروع میشه. قطعا بازم بینشون بازی های شکست خورده و ضعیف هم خواهد بود. ولی استدیوهای با استعداد هم هستند که بازی های خوب تحویل بدن

واقعا کسی میخاست لفت بده باید بین 2014 تا 2018 میداد که 4 تا استدیو داشت ایکس باکس و یک دوجین اشتباهات
سهیل به من بگو
ایا ارکین استودیو فرست پارتی محسوب میشه یا نه؟؟؟
چطور میشه که تو پلتفرم هولدر هستی تو صاحب پلتفرمی و عملا باید روی بازی های فرست پارتی و استودیو های خودت نظارت خیلی دقیق تری داشته باشی چون بازی قراره با اسم پلتفرم تو شناخته بشه
بعد چطوری میشه بدون اینکه تستر ها و ناظران بخشی کیفی XBOX، ردفال رو تست کنن همین طوری چشم بسته اجازه انتشار بدن؟؟؟؟؟
تو اگر نمیتونی روی بتسدا نظارت کنی پس غلط میکنی میری میخری تو اگر نمیتونی حتی بازی های فرست پارتی خودت رو کنترل کنی بی خود میکنی اسم خودت رو مدیر میذاری
دیگه اینا مشخصه اشتباه مدیریتی هست نه فقط این که چندین باره داره تکرار میشه توی بازی های مختلف
پس چطوری همه امید دارن اکتی زیر مجموعه مایکرو بشه قراره پیشرفت کنه؟؟؟
با این مدیریت نه تنها پیشرفت نمیکنه که خیلی تاریک تر از الان خواهد شد مگر اینکه تیم مدیریتی تغییر کنن
 
ببین مورد مهم اینه این مواردی که اسم بردی به عنوان بازی شاخص تا چه حد عام پسند یا بهتر بگم توجه اکثریت گیمرها رو به خودش جلب میکنه و راجبش بحث راه میندازه.

Flight Simulator بازی بدی نیست ولی من تو دوست و رفقام کسی ندیدم دانلودش کنه و شبیه ساز پرواز براش جذابیت داشته باشه!
همین طور age of Empire یا Pentiment این موارد تو ژانر خودشون قطعا باکیفیت هستند ولی میگم به چشم اکثر گیمرها نمیان.

در کل راجب مدیریت و خروجی ایکس باکس سه دیدگاه وجود داره.
بخوایم با ps مقایسه کتیم یا کلا ندید بگیریم ps رو یا ایکس باکس رو منهای گیم پس ببینیم.

مورد اول که مقایسه کنیم بشدت ایکس باکس ضعیف عمل کرده تو ارائه بازی باکیفیت عام پسند و لول بازیاش و من پایین تر میدونم ،کمتر کسی هم دیدم این نکته رو اعتراف نکنه.

حالا اگه ps رو ندید بگیریم فقط و فقط به خاطر گیم پس و قیمت فوق العاده ارزون اکانت های هومش و امکان تجربه بازیها نمره قابل قبولی رو متوجه ایکس باکس میدونم.

مورد سوم ایکس باکس بدون گیم پس هست که بازم اینجا اوضاع بشدت خرابه و ادم به تامل وا میداره که واسه کدوم بازی 70 دلار مخاطب این کنسول هزینه میکنه و چه انحصاری از ایکس باکس ارزش پرداخت این مبلغ و داره؟!

این موردی که گفتی را منم قبول دارم. ایکس باکس باید بازی های بزرگ پر زرق و برق تو ژانرهای پرطرفدار مثل اکشن ادونچر، FPS، شوتر سوم شخص و RPG Openworld بده. این چهارتا سبک تقریبا پرطرفدارترین سبک ها هستند. ولی خب این قضیه را میشه برعکس هم تفسیر کرد. تنوع ژانری ایکس باکس از هر ناشر دیگه ای بیشتره. تنها ناشری هست بین سه تا پلفترم هولدر که تقریبا در تمام سبک ها بازی داره. ولی خب چه کنیم که همونطور که گفتم چیزی که دیده میشه متاسفانه تو دنیای امروزی همون 4تا سبکیه که اشاره کردم.

بحث من اینه که وضعیت 2022 خوب نبود. 2021 خوب بود. 2023 هم فعلا 2-3 تا انحصاری+یک دوجین بازی Dayone اومده و در ادامه هم حداقل 2 یا 3 تا انحصاری هم میاد. در مجموع احتمال اینکه 2023 سال خوبی باشه زیاده.
 
الان که ۲۰۲۲ گذشته میگیم بازی انحصاری نداشت ، چه مراسم ۲۰۲۱ و چه ۲۰۲۲ رو ببینید کلی بازی معرفی شد ، در سال ۲۰۲۲ به جز استارفیلد ، کنترابند و stalker و قراربود منتشر بشه ، در صورت انتشار این عناوین دیگه کسی شکایتی نداشت که نشد افتاد امسال که با همین دید نگاه کنیم که یچی باشه خالی نباشه همین ۲ هفته پیش mincraft legends منتشر شد.
گذشته باشه، تو 2021 قرار به 2022 بوده، رسیده به 2022، تاخیر خورده، بخاطر اون چند ماه ولش کنیم چون ماینکرفت میاد، این مدلی خود ماینکرفتم خراب کرده، اونم باید کنسل میشد
کاری که میتونستن بکنن، کردن، برنامه ریزی برا بازی بعدی، که الان آرکین داره استخدام نفرات جدید میکنه برا طراحی کمبت و گرافیک.
پس تو همون 2021 و 2022 pre production بازی بعدی رو استارت زدن، که الان دارن استخدام نیرو برا ساخت بازی رو میکنن.
راه دیگه ای نداشته، بجز اجازه ادامه ساخت و گر نه ضرر مالی هنگفتی تجحربه میکردن.
__________
بازی بد بوده، بوده ولی هزینه آوردن یه گیم رو گیم پس برای این ماه رو کاهش داده
تونسته بفروشه ، چقدر نمیدونم، از این جهت نگاه کن، بدرد مشتری شاید نخوره ولی راهی بجز جلو بردن پروژه نداشتن، همونطور که برا استارفیلدم نداشتن
تنها کارشون اضافه کردن نسخه ایکس باکس به hi-fi rush بوده
استارفیلد اگه عالی هم در بیاد، که میترسم از اون تاد خالی بند، اونم 10-20 درصدش واقعا پای ماکروئه، ماکرو تنها اومده پلتفرم رو کم کرده و پول داده که بسازن
___________
کارگردان بازی برگشته گفته ماکرو نسخه سونی رو کنسل کرده، اونو کنسل کرده و یکسالم بهت وقت اضافه دادن، تهش تو اپتیمایز بازی هم گند زدی
ماکرو نیاز به نظارت بیشتر داره که اخیرا اسپنسر و بوتی خودشون دارن میرن سراغ استودیوها، یادت باشه تو یه توییتی، فکر کنم نینجا بود که گفته بود بعد 3 سال دیدار دوباره مدیرا از نینجا.
_________________
بتزی بد سایر پلتفرمها هم داشتن تو همین یکی دو سال،ولی این چون بازی نبوده، به چشم اومده و مثل همونا اگه دو سه عنوان خوب ریلیز بشه، فراموش میشه
 
  • Like
Reactions: AmirPh78 and m.a.t

Phil Spencer Interview: Redfall Reviews, Activision Deal - Kinda Funny Xcast Ep. 137​



Xbox chief Phil Spencer on Redfall. "I'm upset with myself. The critical response was not what we wanted." He praises Arkane, but says "the team didn't hit their own internal goals when it launched."
"There's nothing that's more difficult for me than disappointing the Xbox community. To watch the community lose confidence and be disappointed, I'm disappointed. I'm upset with myself. We'll revisit our process."
 
عجب مصاحبه خوبی بود . در مورد کلی تاپیک حرف زدن و تقریبا تمام مشکلاتی که تا الان این چند وقته بهش برخوردن رو در موردش حرف زدن . یـ جا فیل اومد گفت راسیتاش منم دیگه خستم از اینقدر وعده وعید دادنا فقط میخوام از این به بعد دسته رو تو دستتون ببینم . کل مصاحبه هم سعی کرد هیچ چیزی رو 100 درصدی قول نده خلاصه گفت ترجیبه میده حرف کمتر بزنه و بیشتر عمل کنه . در مورد ردفال گفت تمام و کمال تقصیر رو گردن میگره . گفت ردفال به ما نشون دادن که یـ جا تو پروسه بازبینی مشکل داریم و باید یـ بازنگری کنیم از این بابت . Starfield رو گفت به صورت واضح در مورد وضعیت 60 فریم بودن یا نبودنش تو شو کیس پیش رو توضیح میدن . در ضمن تاکید کرد که واسه کمک کردن به BGS از تیم های خودشون نیرو فرستادن . تو کیس ردفال خیلی دیر عمل کردن و یـ جورایی به حال خودشون رهاشون کرده بودن ولی Starfied رو خیلی وقته دارن کمکشون میکنن . با این همه این حال گفت بازم نمیخواد وعده بده و حرفی نمیزنه چون میخواد خود پلیرا تجربش کنن و نظرشون رو بگن . تو لاین آپ پیش رو اسم Hellblade رو با Starfield و Forza و باهم اورد <:-P Hellblade رو خودم به شخصه امیدوارم امسال تاریخ انتشار بخوره ولی به خاطر مارکتینگش هم که شده میوفته سال دیگه . احتمال زیاد فورزا میوفته برا نوامبر Hellblade هم میوفته واسه فبیریه . در آخر گفت به ویژن هر سه ماه یک بازی AAA خیلی نزدیک شدن فقط تاکید کرد هر بازیی واسه همه ی سلیقه ها نیست و تو انواع و اقسام سبک ها قرار ـه بازی بدن
 
پشت سر فیل

View attachment 292067

asus rog وجود دارهف حالا با هم همکاری میخوان بکنن یا نه، معلوم میشه
تو ایونت معرفی Rog Ally رئیس جدید بخش سخت افزار Xbox هست.
دستگاه هم که خریداری می کنی 3 ماه اشتراک Gamepass Ultimate روش بهت می دن.
قبلا هم شایعه شده بود که مایکروسافت روی حالت Handheld Mode برای ویندوز 11 داره کار می کنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or