اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
ینکه ماکروسافت رسما گفته که سری ایکس DirectML را پشتیبانی میکنه که یکی از قابلیتاش همینه. یعنی اگر حتی 50 درصد بازده DLSS را بتونن از این دربیارن چیزهای عجیبی میشه روی سری ایکس اجرا کرد :| به لاکهارت هم خیلی کمک میکنه. کلا DirectML +VRS احتمالا گیم چنجر اصلی باشن.
[/QUOTE]
XsX= 8K, 120fps, RTX:ON آیا؟
 
  • Like
Reactions: Bax
DF یکدونه ویدیو کار کرده که خیلی جالبه. برید ببینید. اومده DLSS 2.0 را که کارت گرافیک های RTX انویدیا ساپورت میکنن را بررسی کرده.

DLSS چیه؟ Deep Learning Super Sammpling ه که یک تکونولوژی بر پایه هوش مصنوعی هست که اجازه میده بافت های گرافیک توی رزولوشون پایین اجرا بشن و بعد توسط AI در رزولوشن بالاتر به نمایش در بیان.

کنترل را بررسی کرده و نتیجه واقعا حیرت انگیزه. :| بازی را روی 1080 اجرا کرده و با استفاده از DLSS خروجی 4K گرفته. فریم ریت تقریبا دو برابر شده و خروجی تصویری حتی در برخی موارد بهتر از 4K هست. میشه گفت نکات مثبت و منفی را کنار هم بذاری تقریبا همونه. جالب اینکه یکبارم 540P (در حد بدترین بازی نسل هفت) را اجرا کرده و بعد خروجی 1080P گرفته که باز حتی از 1080P نیتیو بهتره.

جالب اینکه ماکروسافت رسما گفته که سری ایکس DirectML را پشتیبانی میکنه که یکی از قابلیتاش همینه. یعنی اگر حتی 50 درصد بازده DLSS را بتونن از این دربیارن چیزهای عجیبی میشه روی سری ایکس اجرا کرد :| به لاکهارت هم خیلی کمک میکنه. کلا DirectML +VRS احتمالا گیم چنجر اصلی باشن.

یک چندتا سایت هم قبلا البته به اهمیت این قضیه اشاره کردن مثل این

البته سونی فعلا چیزی در مورد پشتیبانی از فناوری مشابهی نگفته.

لینک ویدیو
دقیقا من هم الان دیدم و اومدم دیدم شما گذاشتی ویدئو رو . این بحث directML بازی رو کلا می تونه تغییر بده . نکته جالبی که داره این که این سیستم غیر اون بحث سخت افزاری که series x هم داره، در اصل یه سیستم کاملا نرم افزاری هست که می تونه در طول زمان بسیار بهتر هم بشه . دقیقا چیزی که در دیجیتال فاندری نشون داد این بود که اگر شما بازی control رو 4k اجرا کنی 28 فریم می گیری ، همون رو اگر با dlss ران کنی میشه 60 فریم . یعنی چیزی بیش از دو برابر بهبود پرفورمنس و این مورد در طول زمان می تونه ارتقا هم پیدا کنه. نکته جالب ماجرا این جا بود که چون نیاز نبود گیم رو دیگه 4k ران بکنه ، طرف می رفت تنظیمات ray tracing رو high می کرد و باز هم 55 فریم می گرفت . برای خیلی از افراد که تلویزون 4k هنوز ندارن ، برای تلویزیون های 1080 ، کنسول حتی می تونه بازی رو روی 540 رندر کنه و بعد اپ اسکیل کنه. واقعا فوق العاده هست .
البته این موردی که نشون داد تکنولوژی dlss2 مربوط انویدیا هست ، امیدوارم هستم که directML ماکروسافت هم بتونه در همین حد و حدود پرفورمنس بده.
 
DF یکدونه ویدیو کار کرده که خیلی جالبه. برید ببینید. اومده DLSS 2.0 را که کارت گرافیک های RTX انویدیا ساپورت میکنن را بررسی کرده.

DLSS چیه؟ Deep Learning Super Sammpling ه که یک تکونولوژی بر پایه هوش مصنوعی هست که اجازه میده بافت های گرافیک توی رزولوشون پایین اجرا بشن و بعد توسط AI در رزولوشن بالاتر به نمایش در بیان.

کنترل را بررسی کرده و نتیجه واقعا حیرت انگیزه. :| بازی را روی 1080 اجرا کرده و با استفاده از DLSS خروجی 4K گرفته. فریم ریت تقریبا دو برابر شده و خروجی تصویری حتی در برخی موارد بهتر از 4K هست. میشه گفت نکات مثبت و منفی را کنار هم بذاری تقریبا همونه. جالب اینکه یکبارم 540P (در حد بدترین بازی نسل هفت) را اجرا کرده و بعد خروجی 1080P گرفته که باز حتی از 1080P نیتیو بهتره.

جالب اینکه ماکروسافت رسما گفته که سری ایکس DirectML را پشتیبانی میکنه که یکی از قابلیتاش همینه. یعنی اگر حتی 50 درصد بازده DLSS را بتونن از این دربیارن چیزهای عجیبی میشه روی سری ایکس اجرا کرد :| به لاکهارت هم خیلی کمک میکنه. کلا DirectML +VRS احتمالا گیم چنجر اصلی باشن.

یک چندتا سایت هم قبلا البته به اهمیت این قضیه اشاره کردن مثل این

البته سونی فعلا چیزی در مورد پشتیبانی از فناوری مشابهی نگفته.

لینک ویدیو

والا همین رو 2 هفته پیش گفتم من یه عده پشماشون ریخت :D

حالا مایکروسافت DLSS رو نداره و نمیتونه عینا پیاده کنه چون Tensor Core نداره و مجبور هست از توان پردازشی خود GPU بهره بگیره ولی با این وجود باز هم این احتمال هست که بتونن با لاکهارت یا سری S نتایجی بسیار بهتر از چیزی بگیرن که الان یه عده متصور هستن :D از طرفی خود سری X هم باز به لطف همین تکنولوژی مشین لرنینگ میتونه کارهای بهتری رو ارائه بده :D

نکته مثبت این روش هم اینه که یه بیس سخت افزاری داره که Fixed و ثابت هست و باید باشه تو کنسول حتما که بشه همچین تکنیک‌هایی رو پیاده کرد و یه بیس نرم افزاری و الگوریتمیک که مدام میتونه بهتر بشه و مایکروسافت هم قطعا کیفیت کار DirectML رو مدام ارتقا میده :D قابلیت محاسبه INT4 توی XSX هست:

The result is that Series X offers 49 TOPS for 8-bit integer operations and 97 TOPS for 4-bit integer operations.

که البته از 2060 که 103 TOPs هست کمتره و تمام هسته‌های پردازشی کنسول رو هم درگیر میکنه (نمیشه انتظار فضایی داشت) ولی باز میتونه خیلی جاها کمک کنه به نظرم :D البته این رو سونی هم فکر میکنم امکان استفاده ازش رو داشته ولی مشخص نیست این کار رو کردن یا نه :D

ولی فارغ از بازیهای نسل بعد بهترین مورد استفاده از این برای بازیهای نسل 8 به قبل میتونه باشه که میتونه کیفیت بازیها رو خیلی بیشتر و بهتر ارتقا بده با اضافه شدن چیزهایی مثل HDR و 4K و ... :D واقعا اگر این کار رو کنن BC معنا و مفهوم جدیدی پیدا میکنه :D

موارد استفاده که گفتن اینها هستن (مثال: افزایش کیفیت بصری، هوش مصنوعی بسیار بهتر و انیمیشن‌های بسیار طبیعی تر و ...):

Machine Learning can improve a wide range of areas, such as making NPCs much smarter, providing vastly more lifelike animation, and greatly improving visual quality.

واقعا اینها فیچر نسل بعدی هستن البته SSD و صدای 3D هم خوبه و اونجا هم MS هوشمندانه و بهینه کار کرده و اثر اون رو هم میبینیم :D
 
آخرین ویرایش:
DF یکدونه ویدیو کار کرده که خیلی جالبه. برید ببینید. اومده DLSS 2.0 را که کارت گرافیک های RTX انویدیا ساپورت میکنن را بررسی کرده.

DLSS چیه؟ Deep Learning Super Sammpling ه که یک تکونولوژی بر پایه هوش مصنوعی هست که اجازه میده بافت های گرافیک توی رزولوشون پایین اجرا بشن و بعد توسط AI در رزولوشن بالاتر به نمایش در بیان.

کنترل را بررسی کرده و نتیجه واقعا حیرت انگیزه. :| بازی را روی 1080 اجرا کرده و با استفاده از DLSS خروجی 4K گرفته. فریم ریت تقریبا دو برابر شده و خروجی تصویری حتی در برخی موارد بهتر از 4K هست. میشه گفت نکات مثبت و منفی را کنار هم بذاری تقریبا همونه. جالب اینکه یکبارم 540P (در حد بدترین بازی نسل هفت) را اجرا کرده و بعد خروجی 1080P گرفته که باز حتی از 1080P نیتیو بهتره.

جالب تر اینکه ماکروسافت رسما گفته که سری ایکس DirectML را پشتیبانی میکنه که یکی از قابلیتاش همینه. یعنی اگر حتی 50 درصد بازده DLSS را بتونن از این دربیارن چیزهای عجیبی میشه روی سری ایکس اجرا کرد :| به لاکهارت هم خیلی کمک میکنه. کلا DirectML +VRS احتمالا گیم چنجر اصلی باشن.

یک چندتا سایت هم قبلا البته به اهمیت این قضیه اشاره کردن مثل این

البته سونی فعلا چیزی در مورد پشتیبانی از فناوری مشابهی نگفته.

لینک ویدیو
سوالی ک پیش میاد دیگه واقعا چه نیازی به 12 traflops???! :|
8ترا+vrs+ dlss میتونه کاملا جلوه نسل بعدی داشته باشه ک!!!
اسرار بر 12 ترافلاپس برای چی بوده؟؟؟
بنظرم dlss بشدت عملکرد عالیه اما به همین سادگیم نیست
 
انویدیا توی این قضیه پیش رو هست و ماکروسافت هم قبلا این را امتحان کرده. با انویدیا هم همکاری زیادی داره. ولی AMD هنوز خیلی رشد نداشته تو این بخش. واقعا حیفه همچین چیزی در اشل کامل روی کنسول های نسل بعد پیاده نمیشه.
 
انویدیا توی این قضیه پیش رو هست و ماکروسافت هم قبلا این را امتحان کرده. با انویدیا هم همکاری زیادی داره. ولی AMD هنوز خیلی رشد نداشته تو این بخش. واقعا حیفه همچین چیزی در اشل کامل روی کنسول های نسل بعد پیاده نمیشه.

احتمال زیاد AMD هم با نسل جدید گرافیک‌های RDNA 2.0 میره همین مسیر رو و همین سرورهای xCloud که از XSX توشون استفاده میشه هم پروژه مشترک AMD و مایکرو هست. در کل الان فقط وضعیت سونی مشخص نیست ولی به نظرم با وجود خود سخت افزار XSX و انویدیا و AMD پشتیبانی از این چیزها زیاد بشه :D بعد DirectML فقط یه بخشش هست مایکروسافت WinML یا ویندوز مشین لرنینگ هم داره که برای پروسه بازیسازی و خیلی کارهای مشابه کاربرد داره و کنار DirectML قرار میگیره (یه لایه بالاتر) و همین هم فکر میکنم باز به فراگیرتر شدن این تکنولوژی کمک کنه :D

در کل نسل بعد تأکید زیادی روی این ویژگی خواهد شد خیالت راحت چون جنس کار فراگیر هست و مایکروسافت هم بواسطه ویندوز و DX12/ِDX12U و همکاری مستقیم با انویدیا و AMD این رو جلو میبره :D بعد خود DirectML هم یه ویژگی داره که بازیسازها میتونن API رو استفاده کنن و خودش به صورت هوشمند متوجه میشه روی چه سخت افزاری داره Run میشه و از ویژگی سخت افزاری همون GPU استفاده میکنه :D حالا میخواد Tensor Core باشه یا سیستمی شبیه به XSX روی GPUهای AMD یا حتی اینتل :D

برای همین راحت فراگیر میشه نسل بعد :D

DirectML is coming to Windows 10 in Spring 2019
 
طبق چیزهایی که توی ResetERA میگن مثل همینی که محسن گفت XSX سخت افزار مختص برای این قضیه را مثل کارت های گرافیکی nVidia نداره (تنسور کور) . ولی خب عوضش اومدن شیدر کورها را بری این کار بهینه کردن. یعنی برای عملی کردن این قضیه سوپرسمپلینگ با استفاده از AI روی سری ایکس از GPU استفاده میشه که بهینه و آماده سازی شده برای اینکار ولی روی کارت های انویدیا مثل همون RT Core ها برای اینم کور در نظر گرفتن. باز ولی اگه استفاده بشه نتایج احتمالا خیلی خوبی روی سری ایکس هم بده.

ولی خب جالب اینکه کارتهای گرافیکی سری 3000 انویدیا اگر از همچین قابلیتی استفاده کنن به شدت میتونن کنسول های نسل بعدی را به لحاظ بازده پشت سر بذارن چون همین الانم کارتهاش بهتره تو این حوزه (تازه ریتریسنگ بهتری هم خواهند داشت)
 
طبق چیزهایی که توی ResetERA میگن مثل همینی که محسن گفت XSX سخت افزار مختص برای این قضیه را مثل کارت های گرافیکی nVidia نداره (تنسور کور) . ولی خب عوضش اومدن شیدر کورها را بری این کار بهینه کردن. یعنی برای عملی کردن این قضیه سوپرسمپلینگ با استفاده از AI روی سری ایکس از GPU استفاده میشه که بهینه و آماده سازی شده برای اینکار ولی روی کارت های انویدیا مثل همون RT Core ها برای اینم کور در نظر گرفتن. باز ولی اگه استفاده بشه نتایج احتمالا خیلی خوبی روی سری ایکس هم بده.

ولی خب جالب اینکه کارتهای گرافیکی سری 3000 انویدیا اگر از همچین قابلیتی استفاده کنن به شدت میتونن کنسول های نسل بعدی را به لحاظ بازده پشت سر بذارن چون همین الانم کارتهاش بهتره تو این حوزه (تازه ریتریسنگ بهتری هم خواهند داشت)

من الان نگاه کردم ویدیو رو چیزی که این میگه به نظر میاد با همین سخت افزار فعلی و استفاده از CUهای معمولی هم سری S میتونه از 1080p بره سمت 4K و هم سری X میتونه ری تریسینگ با تنظیمات خیلی بالاتر رو اجرا کنه چون انگار بر خلاف چیزی که فکر میکردم منابع سخت افزاری آنچنان بیشتری هم نمیخواد نسبت به سیستم‌های Upscale فعلی :D

یعنی شما حساب کن سری S اگر 4.3TF باشه به فرض میشه حدود 1/3 سری X قدرت پردازشیش در حالی که پیکسل‌هایی که باید پردازش کنه 1/4 کمتر هست یعنی شاید حدود 1TF اون وسط بیشتر از حد نیاز باشه که البته استفاده میشه ازش ولی میتونه کمک کنه کنسول هم افکت‌های مورد نیاز رو توی 1080p/1440p رندر کنه و هم از DirectML کمک بگیره برای ارائه تصویر با رزلوشن بهتر (رزلوشن خروجی 4K آپسکیل شده) :D یا اینکه بره با رزلوشن داخلی کمتر افکت‌های RT بیشتر و بهتری رو رندر کنه روی رزلوشن خروجی 1080p/1440p آپسکیل شده :D

PC هم همیشه از کنسول جلوتر هست و نباید از این نظر خیلی ناراحت باشیم دیگه کنسول هست :D
 
PC هم همیشه از کنسول جلوتر هست و نباید از این نظر خیلی ناراحت باشیم دیگه کنسول هست
دقيقا مساله همينه كه اين تفاوت گرافيكي بين كنسول و پي سي (پي سي هاي اند) از بين نميره و نبايد از مثلا سري اكس توقع خروجي يه پي سي ١٢٠٠ دلاري رو داشت ...
 
من الان نگاه کردم ویدیو رو چیزی که این میگه به نظر میاد با همین سخت افزار فعلی و استفاده از CUهای معمولی هم سری S میتونه از 1080p بره سمت 4K و هم سری X میتونه ری تریسینگ با تنظیمات خیلی بالاتر رو اجرا کنه چون انگار بر خلاف چیزی که فکر میکردم منابع سخت افزاری آنچنان بیشتری هم نمیخواد نسبت به سیستم‌های Upscale فعلی :D

یعنی شما حساب کن سری S اگر 4.3TF باشه به فرض میشه حدود 1/3 سری X قدرت پردازشیش در حالی که پیکسل‌هایی که باید پردازش کنه 1/4 کمتر هست یعنی شاید حدود 1TF اون وسط بیشتر از حد نیاز باشه که البته استفاده میشه ازش ولی میتونه کمک کنه کنسول هم افکت‌های مورد نیاز رو توی 1080p/1440p رندر کنه و هم از DirectML کمک بگیره برای ارائه تصویر با رزلوشن بهتر (رزلوشن خروجی 4K آپسکیل شده) :D یا اینکه بره با رزلوشن داخلی کمتر افکت‌های RT بیشتر و بهتری رو رندر کنه روی رزلوشن خروجی 1080p/1440p آپسکیل شده :D

PC هم همیشه از کنسول جلوتر هست و نباید از این نظر خیلی ناراحت باشیم دیگه کنسول هست :D
اقا من خیلی امیدوارم که این series s وجود خارجی نداشته باشه و تمام زور رو بزنن خود series x رو با پایین ترین قیمت ممکن بدن (ترجیحا برابر یا 50 دلار بیشتر از ps5) یا مثلا این استراتژی قسطی فروختن برای امریکا که فیل اسپنسر تاییدش کرد عملا، خب باز خیلی جذابه برای خارج از کشور ، هم گیم پس می گیرن هم کنسول هم ایکس باکس لایو .
دیگه سری اس نزنن. الان این همه ملت one x خریدن 6 تراپلاس و می دونم که 4 ترا rdna2 خروجی بهتری می تونه بده ولی بازم یه جوری هست این قضیه دو کنسول داشتن. آدم یاد قضیه ایکس باکس ارکید و الیت نسل 360 :D:D:D می افته که ارکید ها کیفیتش بد بود. قشنگ همه بازی ها رو برای این سخت افزار خفن xsx بزنن از پایه ، یه چیز خوب در بیاد همه بازی ها. :-w8->
 
اقا من خیلی امیدوارم که این series s وجود خارجی نداشته باشه و تمام زور رو بزنن خود series x رو با پایین ترین قیمت ممکن بدن (ترجیحا برابر یا 50 دلار بیشتر از ps5) یا مثلا این استراتژی قسطی فروختن برای امریکا که فیل اسپنسر تاییدش کرد عملا، خب باز خیلی جذابه برای خارج از کشور ، هم گیم پس می گیرن هم کنسول هم ایکس باکس لایو .
دیگه سری اس نزنن. الان این همه ملت one x خریدن 6 تراپلاس و می دونم که 4 ترا rdna2 خروجی بهتری می تونه بده ولی بازم یه جوری هست این قضیه دو کنسول داشتن. آدم یاد قضیه ایکس باکس ارکید و الیت نسل 360 :D:D:D می افته که ارکید ها کیفیتش بد بود. قشنگ همه بازی ها رو برای این سخت افزار خفن xsx بزنن از پایه ، یه چیز خوب در بیاد همه بازی ها. :-w8->

اگر قرار بود Series S نباشه Series X اسمش این نبود :دی ولی کیفیت هر دو کنسول بالا خواهد بود به نظرم و مشکلی از نظر کیفیت نیست. تنها تفاوت رزلوشن خروجی باید باشه و شاید یسری افکت کمتر و بیشتر ولی در کل هر دو کنسول میتونن مدتها باشن تو بازار به نظرم :D

بازی‌ها رو هم بر اساس Series X و حتی سری GPUهای به مراتب قوی‌تر از اون و با افکت‌های بهتر میسازن و برای Series S پورت میکنن به نظرم و نه برعکس و ناراحت این چیزها هم نباش :دی
 
اقا من خیلی امیدوارم که این series s وجود خارجی نداشته باشه و تمام زور رو بزنن خود series x رو با پایین ترین قیمت ممکن بدن (ترجیحا برابر یا 50 دلار بیشتر از ps5) یا مثلا این استراتژی قسطی فروختن برای امریکا که فیل اسپنسر تاییدش کرد عملا، خب باز خیلی جذابه برای خارج از کشور ، هم گیم پس می گیرن هم کنسول هم ایکس باکس لایو .
دیگه سری اس نزنن. الان این همه ملت one x خریدن 6 تراپلاس و می دونم که 4 ترا rdna2 خروجی بهتری می تونه بده ولی بازم یه جوری هست این قضیه دو کنسول داشتن. آدم یاد قضیه ایکس باکس ارکید و الیت نسل 360 :D:D:D می افته که ارکید ها کیفیتش بد بود. قشنگ همه بازی ها رو برای این سخت افزار خفن xsx بزنن از پایه ، یه چیز خوب در بیاد همه بازی ها. :-w8->
کجا ارکید بد بود؟الیت فقط یه هارد اضافه داشت
 
  • Like
Reactions: shooshcity
کجا ارکید بد بود؟الیت فقط یه هارد اضافه داشت
دقیقا تفاوت ارکید و الیت اوایل فقط هارد بودش اما بعدا که امکان ریختن بازی روی هارد اضافه شدش، سرعت لودینگ و لود شدن تکسچرها بیشتر شدش. ولی تو هیچ بخشی دیگه تفاوت نداشتن.
 
کجا ارکید بد بود؟الیت فقط یه هارد اضافه داشت
باو آرکید که عالی بود:D
من چی بگم که core pack داشتم تولید سال ۲۰۰۵ :D
فکر کنم اولین کنسول ۳۶۰ در جهان بود:Dدسته سیم دار بدون هارد دیسک و بازی ها رو با مموری کارت خارجی که جدا تهیه کرده بودم سیو میکردم:D

اوج داستان هم جایی بود که کنسول HD خروجی HDMI هم نداشت:)):)):))
 
من احتمال زیاد این کنسول رو نمیخرم
ولی دسته اش رو چرا (واسه pc)
میخوام بدونم کنترلر نسبت به one بهتر شده یا نه؟ مشکلم با دسته one اون lb و rb مزخرفش بود که اولا خیلی صدا میداد دوما فقط یک سومش عمل میکرد:| و اون d-pad ها هم مشکل داشتم باهاشون.
میخوام بدونم اینا بهتر شدن یا نه؟
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or