اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
Aaron Greenberg, Xbox marketing manager, participated in an interview with What's Good Games on YouTube last week, and possibly hinted that the new Xbox studio, The Initiative, is working on several projects.

Greenberg misses this around the 1:31:20 mark in the video, in which he had to be very careful with his choice of words.
"[The Initiative] is working hard on some very exciting things, um ... um ... um, let's try to use careful words because people inspect every word - and of course I also want to do the right thing for our teams. development that will pay attention to every word I say about each project
".

The new Xbox studio is rumored to be working on the Perfect Dark reboot, and Greenberg pointed out that the team that studio director Darrell Gallagher has built is filled with an incredible level of talent:


"What Darrell Gallagher built is like a cast of Avengers talents at The Initiative, and if you've seen the people they have there across the industry, from some of the best studios that make some of the best games in the industry - he put it together . "
Finally, the Microsoft executive compared The Initiative's work with Ninja Theory's reveal of Hellblade II in December last year, explaining that as soon as the team is ready to show something, it will work closely with them
________________________________________________
نمیدونم.بگم،کار خوبیه که یه استودیوی تازه تاسیس رو چند عنوان کار کنه یا بده.به نظرم بده،بهتر بود رو یه پروژه کار میکردند ولی ممکنه یه پروژه از یه فازی گذشته و دیگه نفراتی که نیاز نبوده تو پروژه قبلی باشن. رفتن سراغ پروژه بعدی.
و میگن وقتی که پروژه آماده بود برا معرفی.نشونش میدیم.
Aaron Greenberg dá a entender que a The Initiative está trabalhando em mais de um projeto
 

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
2,478
Aaron Greenberg, Xbox marketing manager, participated in an interview with What's Good Games on YouTube last week, and possibly hinted that the new Xbox studio, The Initiative, is working on several projects.

Greenberg misses this around the 1:31:20 mark in the video, in which he had to be very careful with his choice of words.
".

The new Xbox studio is rumored to be working on the Perfect Dark reboot, and Greenberg pointed out that the team that studio director Darrell Gallagher has built is filled with an incredible level of talent:



Finally, the Microsoft executive compared The Initiative's work with Ninja Theory's reveal of Hellblade II in December last year, explaining that as soon as the team is ready to show something, it will work closely with them
________________________________________________
نمیدونم.بگم،کار خوبیه که یه استودیوی تازه تاسیس رو چند عنوان کار کنه یا بده.به نظرم بده،بهتر بود رو یه پروژه کار میکردند ولی ممکنه یه پروژه از یه فازی گذشته و دیگه نفراتی که نیاز نبوده تو پروژه قبلی باشن. رفتن سراغ پروژه بعدی.
و میگن وقتی که پروژه آماده بود برا معرفی.نشونش میدیم.
Aaron Greenberg dá a entender que a The Initiative está trabalhando em mais de um projeto
اینا ازادی عمل زیادی دارن. احتمالا خودشون میخواستن برن رو پروژه بعدی
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
امکان نداره سونی حتی ورژن بدون درایو رو بتونه 299 دلار بده
در این حدضرر نمیتونه بده
همون 499 دلار با درایو
و 399 دلار بدون درایو
مایکرو هم سری اس رو 299 دلار میده که میشه 200 دلار اختلاف با ورژن با درایو ps5
چرا نتونه با ضرر بده؟ میخواد چقدر ضرر کنه؟ ۱۰۰ دلار؟ مشکلی نیست. فوقش با فروش یکسال اشتراک psn و ۲ تا بازی ۱۰۰ دلار صاف میشه.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
درسته این حرکت یه زمانی سیاست سونی بود و این انتظار اذیت هم کرد ولی این سیاست رو از سمت کسی داریم میبینیم که سیاست سونی رو زیر سوال می‌برد و این قضیه رو داریم برای نسل جدید هم میبینیم، نسلی که سونی هر تریلری که نشون داده in game بوده و تا سال دیگه بیشتر بازیاش عرضه میشن ولی مایکروسافت بازیاش رفتن برای ۲۲ ۲۳. طبیعتا تا اون تاریخ خیلی کمبود این قضیه حس میشه

از دید من یکی حداقل لازم بود مایکروسافت بازیهایی که استدیو هاش در درساخت دارند رو معرفی کنند! واقعا برای بازیهایی مثل ای پی جدید ابسیدین و فیبل پلی گراند که نقش افرینی هستند عجیب و غریب نیست زود معرفی نشدند!
همین الان الدراسکرول 6 معرفی شده، استارفیلد معرفی شده، سایبرپانک که بالای 5 سال از معرفی و عرضه فاصله است، دراگون ایج 4 معرفی شده، و کلی نقش افرینی دیگه مثل دایینگ لایت چندسالیه معرفی شده و خیلی های دیگه که من به خاطر ندارم
 

RAFA_1992

کاربر سایت
Jun 17, 2018
477
چرا نتونه با ضرر بده؟ میخواد چقدر ضرر کنه؟ ۱۰۰ دلار؟ مشکلی نیست. فوقش با فروش یکسال اشتراک psn و ۲ تا بازی ۱۰۰ دلار صاف میشه.
100 دلار رو هر کنسول ضرر دادن یعنی تو 10 میلیون فروش 1میلیارد دلار ضرر برای سونی،برای اطلاع میگم سود خالص سونی تو فصل مالی گذشته کمتر از 200 میلیون دلار بوده(برای مایکی 11 میلیارد دلار سود خالص بوده) پس اگه قرار باشه شرکتی بتونه چنین ضرری رو تحمل کنه اون مایکروسافته....
 
آخرین ویرایش:

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
از دید من یکی حداقل لازم بود مایکروسافت بازیهایی که استدیو هاش در درساخت دارند رو معرفی کنند! واقعا برای بازیهایی مثل ای پی جدید ابسیدین و فیبل پلی گراند که نقش افرینی هستند عجیب و غریب نیست زود معرفی نشدند!
همین الان الدراسکرول 6 معرفی شده، استارفیلد معرفی شده، سایبرپانک که بالای 5 سال از معرفی و عرضه فاصله است، دراگون ایج 4 معرفی شده، و کلی نقش افرینی دیگه مثل دایینگ لایت چندسالیه معرفی شده و خیلی های دیگه که من به خاطر ندارم
آخه همین الدراسکرول و سایبر هم سر این قضیه ترول شدن یک مقدار:D البته سایبر ۸ سالی میگذره از معرفیش و اونم یه تیزر دادن و بعدش سریع رفتن سراغ ویچر. علی، دورنما نشون دادن اوکیه ولی خب سونی هم برای ۲۰۲۳ بازی‌های متفاوتی داره حتما و اونم میتونه از الان بیاد برای اونا هایپ کنه
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
چرا نتونه با ضرر بده؟ میخواد چقدر ضرر کنه؟ ۱۰۰ دلار؟ مشکلی نیست. فوقش با فروش یکسال اشتراک psn و ۲ تا بازی ۱۰۰ دلار صاف میشه.
مگه فقط قیمت سخت افزاره.
Sony Is Struggling With PlayStation 5 Price Due to Costly Parts
این لیسته بلومبرگه.که پیش بینی 450 دلار قطعه کرده برا ps5.
برا ps4 هم ihs 381 دلار کرده بود که 399 فروش رفت.
__________
حالا یه هزینه داریم به نام R&D
که مبلغ بشدت بالاییه و باید رو قیمت همین کنسولها بیاد
Sony R&D expenses 2011-2019 | Statista
این R&D سالهای اخیر سونیه.
PS4 Sales Hit 96.8 Million, PS5 Development Leads to Higher R&D Costs
کنسول این هزینه هها رو داره.چون سیستم متفاوتی با pc داره و این هزینه ها باید از طریق فروش کنسول.فروش سرویسهایی مثل لایو و ... در بیاد.
حالا اگه بیاد.فقط رو قسمت سخت افزار 150-100 دلار ضرر کنه رو هر کنسول.چجوری هندل کنه هزینه های تحقیقات و توسعه رو.
برا همین ،احتمالش کمه.
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
من یک چیزی رو متوجه نشدم نسل بعد مایکروسافت چند تا کنسول میده ؟
دو یا سه تا
سریز ایکس با درایو، سریز ایکس بی درایو
سریز اس (بدون درایو)
اینا رسمی نیستن تنها سریز ایکس رسمی هست که احتمالا 500$باشه
 
  • Like
Reactions: Love Console

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
100 دلار رو هر کنسول ضرر دادن یعنی تو 10 میلیون فروش 1میلیارد دلار ضرر برای سونی،برای اطلاع میگم سود خالص سونی تو فصل مالی گذشته کمتر از 200 میلیون دلار بوده(برای مایکی 11 میلیارد دلار سود خالص بوده) پس اگه قرار باشه شرکتی بتونه چنین ضرری رو تحمل کنه اون مایکروسافته....
چقد ؟
Over $18.19B Revenue and $2.19B Profit in FY19
  • 2nd best year ever for PlayStation
  • 2nd biggest Revenue for any platform holder in video game history
مگه فقط قیمت سخت افزاره.
Sony Is Struggling With PlayStation 5 Price Due to Costly Parts
این لیسته بلومبرگه.که پیش بینی 450 دلار قطعه کرده برا ps5.
برا ps4 هم ihs 381 دلار کرده بود که 399 فروش رفت.
__________
حالا یه هزینه داریم به نام R&D
که مبلغ بشدت بالاییه و باید رو قیمت همین کنسولها بیاد
Sony R&D expenses 2011-2019 | Statista
این R&D سالهای اخیر سونیه.
PS4 Sales Hit 96.8 Million, PS5 Development Leads to Higher R&D Costs
کنسول این هزینه هها رو داره.چون سیستم متفاوتی با pc داره و این هزینه ها باید از طریق فروش کنسول.فروش سرویسهایی مثل لایو و ... در بیاد.
حالا اگه بیاد.فقط رو قسمت سخت افزار 150-100 دلار ضرر کنه رو هر کنسول.چجوری هندل کنه هزینه های تحقیقات و توسعه رو.
برا همین ،احتمالش کمه.
February 14, 2020 :*
این پیش بینی 6 ماه پیش , از اون زمان همه چیز تغییر کرده
همین bloomberg
Sony to limit PlayStation 5 launch stock to 5-6m due to higher MSRP
در نهایت
Sony aims to ship 10 million PS5 units this year, twice as much as it originally planned to
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
چقد ؟
Over $18.19B Revenue and $2.19B Profit in FY19
  • 2nd best year ever for PlayStation
  • 2nd biggest Revenue for any platform holder in video game history
February 14, 2020 :*
این پیش بینی 6 ماه پیش , از اون زمان همه چیز تغییر کرده
همین bloomberg
Sony to limit PlayStation 5 launch stock to 5-6m due to higher MSRP
در نهایت
Sony aims to ship 10 million PS5 units this year, twice as much as it originally planned to
خوشم میاد.کلا از رو نمیری.. از اون تاپیک که خبر فیک میری.میای اینور.چهار تا لینک که هیچ ربطی نداره.میزاری. میری اونور.
حداقل سهامدار سونی هستی.دیتاهای سال مالیشو درست بنویس که کلاه سرت نره.کل درآمد سال مالی 2019 بخش گیم سونی 18.87 بیلیون دلاره که قسمت سودش بدون احتساب به مالیات میشه 2.276 بیلیون دلار
و کل سود کل کمپانی سونی 8.066 بیلیون دلاره که 5.558 بیلیونشمستقیم رفته تو جیب سهامداراش و سود قسمت گیمینگ 23 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده.
SONY CORPORATION (SNE) Q4 2019 Earnings Call Transcript | The Motley Fool
_____________________
دو تا پست گذاشتی که یکیش در مورد نرخ تولیده و اون یکی یه جمله ،یه قیمت نهایی گفته.
اینا رو میزاری که چی.چه ربطی به حرفهای ما داره.بحث بلومبرگ قیمت قطعات هست .چه ربطی دارن.
چهار تا لینک انگلیسی که نمیدونی چیه رو چرا میزاری.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
دو یا سه تا
سریز ایکس با درایو، سریز ایکس بی درایو
سریز اس (بدون درایو)
اینا رسمی نیستن تنها سریز ایکس رسمی هست که احتمالا 500$باشه
برعکس من فکر میکنم سری اس دو مدل داره و سری اکس همین یه مدله :D
تصور کنید سری اس بی درایو مثلا 250 دلار! وای بر من:D
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
برعکس من فکر میکنم سری اس دو مدل داره و سری اکس همین یه مدله :D
تصور کنید سری اس بی درایو مثلا 250 دلار! وای بر من:D
نه. احتمالا همون sx دو مدل داره و ss کلا تا آخر عمرش مدل با دیسک درایو نخواهد داشت! :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
برعکس من فکر میکنم سری اس دو مدل داره و سری اکس همین یه مدله :D
تصور کنید سری اس بی درایو مثلا 250 دلار! وای بر من:D
Lol
بابک گرمیت میگیره :D
ما اون روزای اول به 450$نسخه بدون درایو راضی بودیم، بچه ها به سریز اس 300 دلاری هم راضی بودن ولی هرچی میگذره سطح قانع بودنمون داره کمتر میشه بچه های اون طرف حرف از 300$میزنن برای ps5 دیجیتال که فکر نکنم همچین چیزی وجود داشته باشه :D
 
  • Like
Reactions: Bax and g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر