اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,570
نام
محمد

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,278
نام
علیرضا
View attachment 158125

انگار Xlive Gold داره برداشته میشه و زین پس میتونین مثل آدمیزاد بخش آنلاین رو بازی کنین:D
یعنی میخوای بگی اون زیرنویس بخش تریلر کراس فایر اکس که اومد نوشت نسخه مولتی پلیر بازی یک بازی فری تو پلی است اما برای اجرا لایو گلد الزامی است صرفاً رد گم کنی بوده؟
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,278
نام
علیرضا
با وجود گیم پس و ارزون تر بودنش ، مایکروسافت روز های خوبی هم توی استیم داره ....

View attachment 158122
۴تا از ده تا (اون دهمیش هم من چشم بصیرت دارن دیدم از تصویر B-))
گیم پس مشترکینش هم ده میلیون هستند از سرجمع کنسول و PC .
خود کنسول پنجاه میلیون فروخته حالا این ده میلیون چند میلیونشون کنسولی بودند معلوم نیست خلاصه منظورمان اینکه اونو آبیا ظاهراً چیز میز اشتراکی دوست نَوَدٰارَ-ِاَنْد.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
تریلر جدید Battletoads



۲۰ آگوست منتشر میشه

پ.ن.: به مارکتینگ مایکروسافت باید یه خسته نباشید گفت، به جای این توی Showcase تریلر Tetris نشون میده.
اگه دو زار iq داشتن که برنمیداشتن هیلو رو اونجوری نمایش بدن.
بازی فان و باحالیه
خوب کنسول استاندارد رو که نمیخواد اون قیمت بده ، کنسول دیجیتالیه ... اونجا فروش بازیها اون ضرر رو پوشش میده ... شدنش میشه ،، ولی سونی نیازی به این کار نمی‌بینه ... با یه قیمت گذاری ۴۰۰ ،۴۵۰ دلاری هم ملت راضی خواهند بود
اصلا هر کدوم رو بده.بگو 5 میلیون دیجیتال تو سال اول رو هر کدوم 100 تا ضرر.که تازه داریم خوب میگیریم. و گر نه یه بلوری کندن و انداختن بیرون مگه 100 تا کم میکنه.
رقم 500 میلیون دلار هم 22-23 درصد از سود سالیان بخش گیمینگشه.
____________________________
واقعا نیازی ندارن.دلیلی ندارن. میفروشه کنسولا رو.
و یکی اینکه هنوز تولید نسل قبل تموم نشده. اگه بخواد ارزونتر ازpro ps4 بشه.کی اونا رو میخره.
من بعید میدونم نه مایکرو اینکار رو کنه و نه سونی.و جوری قیمتو تعیین کنن که حداقل پول سخت افزارشون در بیاد.
مایکرو هم حمایت مالیشو از همین طرق حذف لایو و اینا بکنه.که بشدت طرفدار جذب میکنه و احتمالا با حذف لایو یه 60 دلاری،گیم پسو ارزون کنه.که مقرون بصرفه تر میشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: dark souls and Bax

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
View attachment 158125

انگار Xlive Gold داره برداشته میشه و زین پس میتونین مثل آدمیزاد بخش آنلاین رو بازی کنین:D
وای به اونوقتی که کارت به ساپورت مایکروسافت می کشید ... دیوونه میشدی اصلا ... چه خبر نابی بود غروب جمعه ای ....
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
من فقط به این فکر میکنم دلست 2 سال 2016 معرفی شد با تریلر مفهومی CG، تریلر بعدی پاریس گیم شو یکسال بعد امد بازم از کات سین های بازی، تریلر بعدی که گیمپلی بود و تقریبا بخشی از واقیت بازی رو نشون میداد سال 2018! و سال 2019 یادم نمیاد کدوم تریلر امد (نیم ساعت ویدویی که منتقدها دیده بودن از دموی بازی؟) و خوده بازی سال 2020 عرضه شد!

4 سال فاصله بود بین معرفی و عرضه و اصلا هم عیب ایرادی نداشته!
مقایسه غلطیه.زمانی که TLOU2 معرفی شد . ND بتازگی U4 رو عرضه کرده بود و همزمان داشت روی لاست لگسی هم کار میکرد.تو فاصله 4 سال ND سه تا بازی بیرون داد.
هیچ ایرادی بهشون نیست.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یک زمانی به اسپنسر بشدت نقد میشد که بازیهای xbox به پی سی میرن از اون طرف چی Xbox گیمرها میرسه؟

حالا جدا از اوردن یکسری بازیهای پی سی مثل پابجی و ... یکی از مهمترین ویژگی هاش به کنسول میاد

اینم اضافه کنم سونی 40 میلیون مشترک Psn plus داره!
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
مقایسه غلطیه.زمانی که TLOU2 معرفی شد . ND بتازگی U4 رو عرضه کرده بود و همزمان داشت روی لاست لگسی هم کار میکرد.تو فاصله 4 سال ND سه تا بازی بیرون داد.
هیچ ایرادی بهشون نیست.
اونموقع انچارتد 4 تولیدش تو 2016 شروع شده بود که تو 4 سال سه تا بازی داده بود.
کالکشن انچارتد که پورت با blueppoint بوده.
یه ریمستر tlou داشته 2014.که اگه بگیریم از 2013.شروع شده.
میشه 7 سال 4 تا بازی.که یکیش ریمستر بوده و لاست لگسی هم یه expansion standalone بوده.
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
اونموقع انچارتد 4 تولیدش تو 2016 شروع شده بود که تو 4 سال سه تا بازی داده بود.
هر جور بخوای حساب کنی ناتی داگ سرعت انتشار بازی هاش شدیدا بالاست.تو دهه گذشته 6 تا بازی بیرون داده(ریمسترها رو حساب نکردم)حتی این فاصله کمتر هم میتونست بشه اگر ساخت U4 از اواسط کار گره نمیخورد و دو سال کار روی بازی رو بیرون نمیریختن.همین باعث شد مجبور بشن در عرض 2 سال U4رو بسازن.
بحث اینجاست اگر بین معرفی و انتشار tlou2 فاصله افتاد یه مقدار , بخاطر این بود که در کنارش داشت رو یه بازی دیگه هم کار میکرد.
اگر اون 4 سال رو دست خالی طی میکرد هر نقدی بهش درست بود.ولی اینطور نبوده.
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
الان دو تا مشکل داریم یکی مارکتینگ فرا فاجعه xboxـه دومی هم عمو اسپنسر که فکر میکنه 4k60fps آخر همه چیه، برادر من قرار باشه از گرافیک بازی بزنی از تکسچر بازی بزنی و هزار تا چیز دیگه اش تا به 4k60fps برسی دیگه کنسول جدید ساختنت واسه چیه، همون one x رو ادامه میدادی، هیلو 5 گیم پلیش رو one x یه سر و گردن از لحاظ گرافیکی بالاتر از هیلو اینفینیت، بازیی که ناسلامتی بزرگ ترین آی پی توئه و ملت (حداقل خودم) انتظار دارم یه شوکیس گرافیکی باشه نه یه بازی در بهترین حالت اول نسل هشت!
تیم مارکتیگ یه تغییر اساسی توش ایجاد نشه و قرار باشه یه بازی مثل هلبلید هم به صورت زورکی 4k60fps باشه، فاتحه برند xbox رو باید دور هم بخونیم. گیم پس مفتی هم بده به ملت دردی ازش دوا نمی کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر