اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
دوستان مایکرو باز من لیست بکواردو زیر و رو کردم چیزی از nfs های قدیمی پیدا نکردم.(منظورم ug,ug2,mw,carbon) اگه هست که هیچی ولی اگه نیست امکانش هست در اینده اضافه بشه؟
 
دوستان مایکرو باز من لیست بکواردو زیر و رو کردم چیزی از nfs های قدیمی پیدا نکردم.(منظورم ug,ug2,mw,carbon) اگه هست که هیچی ولی اگه نیست امکانش هست در اینده اضافه بشه؟

فکر نکنم اضاف بشه بخاطر لایسنس ماشین ها!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: erfank96 and Bax
حداقل سه هفته مونده به مراسم !

ولی کاشکی این فاصله مراسم سونی و مایکروسافت کم تر بود!
نمیدونم از اون اوضاع فاجعه لیک شدن قبل هر ایونت چجوری به این درجه از محافظه کاری رسیدن :D
بابا یک لیکی ، شایعه ای ، چیزی بابا:D
 
@Guzu اگر تایید بشه ، حرفت در مورد لاکهارت درست بوده. و احتمال می‌ره لاکهارت یه جورایی بیشتر استیک برای استریم باشه. :D:D:-bd
خودمونی:حست چی بود وقتی نام کاربری کوفتیمو مینوشتی؟
حرف حساب: اابته متن هم چندان اشاره نکرده بود بر اینکه سری اس حتما کنسول استریمه.
حتی من بیشتر ازش برداشت کردم که سری اس نسخه ضعیف تر آناکونداست(همین اسم بهتره خسته شدم از بس اس و ایکس کردم)
به هر حال اگه مایکروسافت بخواد وارد حوزو کلاود گیمینگ بشه به یه چیزی مثل کروم کست اولترا هم آخرش ممکنه برسه. و اگه قرار بر قیمت ۴۰۰ دلاری آناکوندا باشه پس کنسول ضعیف و ارزون جایی تو دل مردم نداره و طبیعتاً کنسول دوم یه کنسول استریمه. مخصوصا جایی که گفت اندازه فایر تی وی هست بنظرم این حرف بیشتر نمود می‌کنه مگه اینکه تیم مهندسی و طراحی مایکروسافت شاهکار کرده باشند و لاکهارت رو توی اون اندازه کوچک جا کرده باشند.
 
میگن این طرف معتبر طوره

View attachment 148400
کاری به کلیت حرفش ندارم
هدف من اون بخشی هست که میگه هدفشون هر ماه AAA هست.
برای رسیدن به این هدف نه تنها باید بخش گیم وارنر رو بخرن بلکه باید سه چهارتا استودیو به جز اون هم یا بخرن یا راه بندازن و همین هایی رو هم که دارن طوری افزایش بدن که هرکدوم حداقل دوتا تیم قوی داشته باشه
هدف خیلی سخت و هزینه بریه ولی اگه مایکی بتونه از پسش بربیاد چند صد کیلومتر جلو می افته
 
کاری به کلیت حرفش ندارم
هدف من اون بخشی هست که میگه هدفشون هر ماه AAA هست.
برای رسیدن به این هدف نه تنها باید بخش گیم وارنر رو بخرن بلکه باید سه چهارتا استودیو به جز اون هم یا بخرن یا راه بندازن و همین هایی رو هم که دارن طوری افزایش بدن که هرکدوم حداقل دوتا تیم قوی داشته باشه
هدف خیلی سخت و هزینه بریه ولی اگه مایکی بتونه از پسش بربیاد چند صد کیلومتر جلو می افته
نظر من اینه اول کار هر سه٫چهار ماه یکبار بازی میدن که یکی دو تا AAA بقیش AA.
یه سری بازی هم انحصاری زمانی میشه قاعدتاً.
اصلا این هر ماه AAA اینطور هم جور میشه که هر ماه یه بازی AAA که قراره بیاد هم انحصاری زمانی بشه از یک ماه تا دو ماه.
یه چیزایی تو ذهن مریضم میگه مایکروسافت میخواد با AI خودش تند تند بازی بزرگ بسازه فکر کن طراحی محیط بدن هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ.
یا مثلاً چند تا داستان بدن خورد بازی خود هوش مصنوعی با ML و Deep learning بیاد داستان بسازه.
خیلی خرکی و خوف میشه خدایی.
یا اصلا برا طراحی کاراکتر ها چند تا تصویر بدن بهش ML و DL بیان بر اساس اونا کاراکتر طراحی کنه که متفاوت باشند باهم.
خدایی اگه مایکروسافت از این نعمت AI,MK,DL خوب استفاده کنه هر استودیویی تو سه ماه یه AAAمیده بیرون
 
کاری به کلیت حرفش ندارم
هدف من اون بخشی هست که میگه هدفشون هر ماه AAA هست.
برای رسیدن به این هدف نه تنها باید بخش گیم وارنر رو بخرن بلکه باید سه چهارتا استودیو به جز اون هم یا بخرن یا راه بندازن و همین هایی رو هم که دارن طوری افزایش بدن که هرکدوم حداقل دوتا تیم قوی داشته باشه
هدف خیلی سخت و هزینه بریه ولی اگه مایکی بتونه از پسش بربیاد چند صد کیلومتر جلو می افته
هرماه نه. هر 2 ماه. البته همینم بعیده. فکر کنم سالی 4 تا بازی AAA معقول تر باشه. این طرف تو B3D معتبره کامل. ولی خب بعید میدونم به شخصه 2 ماه یه بار AAA بتونن بدن. همون فصلی یکی شاید.
 
هرماه نه. هر 2 ماه. البته همینم بعیده. فکر کنم سالی 4 تا بازی AAA معقول تر باشه. این طرف تو B3D معتبره کامل. ولی خب بعید میدونم به شخصه 2 ماه یه بار AAA بتونن بدن. همون فصلی یکی شاید.
نظرت چیه که هر ماه AAA منظورش اینه از استودیو های خودشون و سکند پارتی چهار پنج تا آقا گیریم شش تا. سالی ۱۲ ماهه اون ۶ تا AAA باقی مونده هم 6 تا AAA انحصاری زمانی.
البته از نظر مایکروسافت بازی مثل مثلاً اسکارلت نکسوس هم AAAبا اون ریخت داغونش
 
من نظرم بیشتر رو اینه سالی ۴تا یا ۳ تا بازی (نه لزوما AAA) فرست پارتی .
میمونه ۸ ماه دیگه.
یه تاشو بدن سکند پارتی ها میمونه ۶ تا
از اون ۶ تا ۲تاش انحصاری زمانی AAA
میمونه ۴ ماه هر چهار ماهش یه مستقل انحصاری زمانی.
قشنگ میتونن تو هر ایونت E3 مثلاً هر سال ۱۲ تا بازی انحصاری مربوط به اون سال نشون بدن بعلاوه ۲تا انحصاری نشون بدن تبلیغ و آماده سازی برا سال های بعدش بقیش هم مولتی بریزند تو کنفرانس. البته ۱۲ تا انحصاری خوب نه مثل BE و بتلتودس
 
هرماه نه. هر 2 ماه. البته همینم بعیده. فکر کنم سالی 4 تا بازی AAA معقول تر باشه. این طرف تو B3D معتبره کامل. ولی خب بعید میدونم به شخصه 2 ماه یه بار AAA بتونن بدن. همون فصلی یکی شاید.
هر دو ماه یه بار AAA هم هدف سختیه
ولی منطقی بهش نگاه کنیم با اینکه سخته ولی باید نزدیک بشه تا GP بتونه به پیشرفتش ادامه بده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or