درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

ahmad_reza

کاربر سایت
May 21, 2013
658
دوستان من کپچر 1 هستم دقیقن تو این مراحل a.b.c.d من باید چکار کنم که بفهمم تکمیل شده مراحل بعدم اسب من تیر خرد و مرد حالا اسب از کجا بیارم
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,438
پاز=((!

ماجرای این قربانی جنگ واقعا شکه کننده بود.

دوستانی که بازیو تموم کردن و اندینگ پاز رو ندیدن سریعا به دیدنش اقدام کنند!به خصوص به نوارهای مربوط به پاز گوش بدن.(هربار که یکی از Side Ops های پیدا کردن اعضای قدیمی مادربیس رو انجام میدید یک Memento Photo بدست میارید و اگه اونو به پاز بدید یه مونولوگ کوتاه از پاز رو میبینید و یه نوار بهتون میده)

اسپویل نمیکنم در حقیقت چه بلایی سر این بنده خدا اومده،خودتون ببینید.

حتما باید نوارهایی که تو طول بازی بدست میارید رو گوش بدید.بیشتر از نصف داستان توی اون روایت میشه.روایتش یخورده داستان رو بد جلوه داده،ولی بدون شک یکی از بهترین داستان های سری رو همین TPP داره.
هر ده تا Side Ops پیدا کردن اعضای قدیمی مادربیس رو انجام دادم ولی هنوز نوار مهمی بهم نداده!:d کار دیگه ای هم باید انجام بدم؟
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,288
دوستان لطفا نمرات رو ملاک قرار ندید و سعی کنید خودتون منتقد بازی باشید. هر کس از دید خودش بازی رو میبینه .نمونه بزرگش فیفا 15 بود که امتیازات عالی داشت و رو مغز و اعصاب ملت بود.پس بالا بودن متای بازی متر خوبی نیست
هیچ کس اینجا منکر خوب بودن شماره پنجم نیست و با اختلاف از خیلی از بازی ها بهتره اما بدون ضعفم نیست. منتهی اختلاف نظری هست بین علاقه مندان سری و کسانی که تازه داره این عنوان رو بازی میکنن ... از این نظر بازی تونسته یه سری مخاطب جدید جذب کنه برای خودش و هدف کوجیما هم همین بوده.
اولین باری هم بود که شنیدم در عمر 29 سالم که متالگیر 4 ضعیف ترین عنوان سری بوده.عنوانی که تو روایط داستان و شخصیت پردازی و صحنه های احساسی و هنری یکی از بی نظیرترین عناوین دنیاست
سوای روایت داستان که ضعف بزرگیه یه چیزایی برای این سری جاش با هیچ چیز پر نمیشه و شاید به چشم بعضی ها نیاد اما خیلی هارو داره اذیت میکنه
مگه میشه فن متالگیر باشی و جای هد بند معروف سری رو یه شاخ گرفته باشه ؟ و اذیت نشی
مگه میشه لذت شنیدن صدای دیوید هیترو با ساترلند مقایسه کرد ؟ هیتر حرف میزد مو به تن ادم سیخ میشد اینجا باید دعا کنیم حرف نزنه که البته بی دلیل هم نیست خود کوجیما میدونسته مردم با ساترلند کنار نمیان و تا حد ممکن سعی کرده بیگ باس صحبت نکنه.
مگه میشه کسی از کات سین طولانی بدش بیاد و اینو ضعف بدونه و خودش رو متالگیر فن بدونه؟ از سری اول تا نسخه 4 این عنوان شهره بوده به همین چیزا که حالا داره ترول میشه توسط یه عده.
اگه کات سینای بازی بد بود و ضعف بود یه گروه از بچه های همین فروم شبانه روزی ترجمه نمیکردنشون برای بقیه. این کارو میکنن چون بر هر جنبنده ای واجب و لازمه دیدن اون کات سینا.بعد مقایسه کنید لذت شنیدن کاست رو با دیدن یه کات سین فوق العاده.
ببین دوست عزیز همونطور که خودمم گفتم هر کسی نظری داره . برای خود من بهترین MGS تمام دوران شماره اول سری هستش . به قدری این بازی بی نقصه که میشه سالها در موردش خوب گفت :D ولی دلایلی که برای دفاع از موارد مورد علاقتون میارین به نظر من منطقی نیستش . داشتن کاتسین های بلند مشخصا جز نمادهای آیکانیک این سری هستش ولی نه به هر قیمتی و این از جمله مشکلاتی بود که در MGS4 وجود داشت . کاتسین های بلند که محتوای کمی ارائه میدادن ( به یاد بیارین MGS1 را) . از نظر شخصیت پردازی و ... فک نکنم خیلی نیاز به بحث باشه . همون موقع که بازی هم اومد خیلی ها از اینکه کوجیما شخصیت های جدید نتونسته وارد بازی کنه ازش ایراد گرفتن (به بهانه ی اینکه داستان تموم بشه) و البته مهمتر از همه اینکه بازی بیش از حد اور دراماتیک شده بود . این مورد اصلا مشکل اصلی من با این شماره بود . بیش از حد دراماتیک شدن . حالا مشکلات Level Design و چیزای دیگه هم بماند . همون صدای هیتر هم خیلی ها ایراد گرفتن که اگزجره شده (باز به یاد بیارین MGS1 را ) . مسائلی مثله هد بند و اینجور چیزام واقعا زشته گفتنش :D این مسئله که از GZ هم مشخص بود و اینکه قراره رو سر بیگ باس شاخ در بیاد ، جدای از نمادین بودنش در روند داستان
در روند گیم پلی هم یکم تاثیر داره
کلا مشکل اصلی همین تقدس هستش .همین مسئله باعث میشه من از فن بازی بدم بیاد ( مثل الان که شما هم یه پست دراماتیک زدی بجای اینکه بخوای بحث منطقی کنی ) و همینه که باعث میشه شما یه سری ظواهر رو فقط نگاه کنی و هزار و یک نکته متال گیری و کوجیمایی دیگه که امضا پا ورق این سری بودن و در این بازی هم وجود دارن رو نبینی . البته همونطور که گفتم من هنوز بازی رو کامل تموم نکردم و ممکنه بعدا نسبت به داستان دیدم عوض بشه ولی تا اینجا به جز چیزایی که به عنوان نکات منفی گفتم ، اونقدری مشکل دیگه ای ندیدم .
در ضمن اینکه شما هنوز فکر بکنی من یا کسای دیگه ای که از این بازی خوششون اومده یک سری افراد تازه وارد به این سری هستیم یا نه جدای اینکه به خودتون مربوط میشه ، برای توجیه کردن مسائل آتی قابل قبول نخواهد بود;)

راستی یه چیز دیگه . خیلی از این ایراداتی که الان داره گرفته میشه در مورد PW هم صادق هستش . چطور اونموقع کسی نمیومد به این چیزا گیر بده ؟؟
 
آخرین ویرایش:

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
هر ده تا Side Ops پیدا کردن اعضای قدیمی مادربیس رو انجام دادم ولی هنوز نوار مهمی بهم نداده!:d کار دیگه ای هم باید انجام بدم؟
پنج تا کاست میده که آخری خیلی Mind blowingئه!کاتسین انتهایی رو دیدی؟همون که شکمش خودش رو باز میکنه و...بعد از اون کاست آخری رو میده.
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نه!!!:| همون پنجمی رو نداده!
توی اون راهروی کوچیک که اتاق پاز توشه أخرین عکس به دیوار چسبیده.اونو وردار،یه سایدآپسی چیزی انجام بده و برگرد پیش پاز.

دوستان من بازی خریدم ریجن1 اما کد نداره برای شما هم اینجوری
فک کنم فقط Day 1 ها کد دارن.اگه Day 1 هست و آکبند خریدی باید دوتا کد داشته باشه.
 

Harry-Pedram

کاربر سایت
Jul 10, 2012
124
لطفا اگر موفق شدی ردش کنی همین پست رو نقل بگیر به منم بگو راه حل رو
بايد يكي از side op هارو بريد كه مرحله فرعيه كلا فهميدم كه هر موقع گير ميكنيم و مرحله نمياد يا بايد منطقه طلايي رنگو بريم يا يكسري از مراحل فرعي بنفش
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
هوي رين نقطه عطف داستان گويي بود و تو گيم پلي... خودتون بهتر ميدونيد. پس بازي‌مونو بكنيم و حالشو ببريم.

وات ؟ هوی رین ؟ درست خوندم ؟ ببین از دو اتیشه بودن فن ـه من نسبت به HR همه تو سایت اگاه هستن ولی نقطه عطف ؟! یعنی کارگردانی کوجیما رو با هوی رین مقاسیه داری می کنی ؟
روایت داستان توی mgs 2 , 3 و حتی 4 رو کنار هوی رین ؟ :D مگه داریم اصلا ؟ هوی رین برای من شاهکار دسته بندی می شه و دیوانه وار عاشق این بازی هستم ولی حتی برای یک لحظه هم نمی شه کنار mgs گذاشتش ... هوی رین یه داستان کلیشه ای بود ولی با کارگردانی خوب اما متال گیر ... اصلا صحبت دراین باره حرام اعلام شده است .!
 

Harry-Pedram

کاربر سایت
Jul 10, 2012
124
من الان مرحله 43 رو رفتم و واقعا يكي از بهتي ن مرحله هام بود به خاطر اخرش اين مرحله همونيه كه توي تريلر هم ميبينيد كه بيگ باس داافتاده رو زمين و همه حا هم خونيه اون جا درباره اينه كه يكي از ساختمون هايه بيگ باس يه اتفاقي ميافته و تمام سربازايه اون جا رو بايد بكشيد چون مياخد اي وارد بدنشون شده كه خطرناكه و بايد بميرن به اين خاطر گفتم يكي از بهترين حس هارو من توي اين مرحله تجربه كردم چون اخر اين مرحله وارد اخرين اتاقي كه بايد پاكسازي كنيد چند تا سرباز و دكتر هستش كه به بيگ باس ميگن كه مارو بكش (چون ميدونستن چه خبره)و همون كا سلام نظامي ميدن و بهت ميگن باعث افتخارمون بود كه برات خدمت ميكرديم گفتم اين رو بگم شايد دوستان اين قسمت رو خوششون بياد(وقتي تموم بشه هم يه فيلمي نشون ميده كه همونيه كه بيگ باس اون خاك رو به صورتش ميماله طبق حدسي كه من زدم باقي مانده ي اون افراد بوده ولي مطمعن نيستم)
 

Doctor Splinter

کاربر سایت
Apr 27, 2006
1,142
فعلا 3 ساعتی بازی کردم و خیلی راضیم از کنترل و گرافیک بازی(البته باید در حد یه ow ازش توقع داشت)و هم چنین اسب سواری که خیلی نرم و روان هست!
شروع بازی هم خیلی مرموز و جالب بود و کاملا قابل قبول!
شباهت هایی با pW هم که پیدا شد خدا رو شکر!
فقط میخوام بدونم آیا باس فایت ها هم به خوبی Pw هست یا نه؟؟؟؟
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
ببین دوست عزیز همونطور که خودمم گفتم هر کسی نظری داره . برای خود من بهترین MGS تمام دوران شماره اول سری هستش . به قدری این بازی بی نقصه که میشه سالها در موردش خوب گفت :D ولی دلایلی که برای دفاع از موارد مورد علاقتون میارین به نظر من منطقی نیستش . داشتن کاتسین های بلند مشخصا جز نمادهای آیکانیک این سری هستش ولی نه به هر قیمتی و این از جمله مشکلاتی بود که در MGS4 وجود داشت . کاتسین های بلند که محتوای کمی ارائه میدادن ( به یاد بیارین MGS1 را) . از نظر شخصیت پردازی و ... فک نکنم خیلی نیاز به بحث باشه . همون موقع که بازی هم اومد خیلی ها از اینکه کوجیما شخصیت های جدید نتونسته وارد بازی کنه ازش ایراد گرفتن (به بهانه ی اینکه داستان تموم بشه) و البته مهمتر از همه اینکه بازی بیش از حد اور دراماتیک شده بود . این مورد اصلا مشکل اصلی من با این شماره بود . بیش از حد دراماتیک شدن . حالا مشکلات Level Design و چیزای دیگه هم بماند . همون صدای هیتر هم خیلی ها ایراد گرفتن که اگزجره شده (باز به یاد بیارین MGS1 را ) . مسائلی مثله هد بند و اینجور چیزام واقعا زشته گفتنش :D این مسئله که از GZ هم مشخص بود و اینکه قراره رو سر بیگ باس شاخ در بیاد ، جدای از نمادین بودنش در روند داستان
در روند گیم پلی هم یکم تاثیر داره
کلا مشکل اصلی همین تقدس هستش .همین مسئله باعث میشه من از فن بازی بدم بیاد ( مثل الان که شما هم یه پست دراماتیک زدی بجای اینکه بخوای بحث منطقی کنی ) و همینه که باعث میشه شما یه سری ظواهر رو فقط نگاه کنی و هزار و یک نکته متال گیری و کوجیمایی دیگه که امضا پا ورق این سری بودن و در این بازی هم وجود دارن رو نبینی . البته همونطور که گفتم من هنوز بازی رو کامل تموم نکردم و ممکنه بعدا نسبت به داستان دیدم عوض بشه ولی تا اینجا به جز چیزایی که به عنوان نکات منفی گفتم ، اونقدری مشکل دیگه ای ندیدم .
در ضمن اینکه شما هنوز فکر بکنی من یا کسای دیگه ای که از این بازی خوششون اومده یک سری افراد تازه وارد به این سری هستیم یا نه جدای اینکه به خودتون مربوط میشه ، برای توجیه کردن مسائل آتی قابل قبول نخواهد بود;)

راستی یه چیز دیگه . خیلی از این ایراداتی که الان داره گرفته میشه در مورد PW هم صادق هستش . چطور اونموقع کسی نمیومد به این چیزا گیر بده ؟؟

ببخشید عزیز اما شما این شاخه اون شاخه میپرید و منطقی پشت حرفاتون نیست...
شما میگی 4 ضعیف ترین نسخه این سریه که بهتره سکوت کرد فقط در مقابل این حرف. مترتونم خودتونید فقط.چون شما دراماتیک دوست نداری ضعیفترین نیست.مراجعه کنید به نظر سنجی سایت خودمون ببینید چقدر نظرتون با عامه مردم متفاوته ;) حالا شما یه نظر سنجی بزارید از همین خیلیایی که میگید اون زمان ایراد گرفتن از شماره 4 ببینیم کجا تو کدوم نظر سنجی اخر شده این عنوان.
شما میگی کات سین طولانی دوست ندارید و کلی به کات سینا تاختید.اگه دوست نداشتید و ندارید کلا نباید متالگیر بازی میکردید از شماره اول چون کات سین بلند تو خون این عنوان بوده جز این شماره.
صدای هیتر اگزجره باشه یا نباشه طرفدارای این سری اون صدارو دوست داشتن و دارن.صدای اگزجره داشتن شرف داره به روزه سکوت گرفتن از ترس ریزش مخاطب.
کات سین بلندی که محتوای کمی ارائه میداد تو نسخه 4 ؟ دوست عزیز چون یه چیزیرو دوست ندارید نباید اصولا بترکونیدش.منم با 5 ارتباط برقرار نکردم اما اینجوریم نتاختم بهش
در مورد کات سینای زیبای قسمت پنجم هم 2.3 مورد به ما بگید بریم ببینیم البته به جز
اب بازی کردن بیگ باس و کوایت و تعویض لباس.کوایت و از بازی بگیری کلا هیچی نداره. همینم که کپی پیسته شماره 3 بازیه .دی اند
در کل شما قسمت 4 رو دوست نداشتید 5 رو دوست دارید که سلیقه شماست و قابل احترام ...
فقط من باب صحبتای شما در مورد تکامل سری و ... میتونم بپرسم چرا تو قسمت 4 که ضعیفترین عنوان سری هم بود از نظرتون و 8 سال پیشم اومد شخصیت اصلی احساس خستگی میکرد اما تو این شماره کلا بیگ باس خسته نمیشه از دویدن؟؟؟ اونم با یه ادم 80 کیلویی رو دوشش.توی GTA هم 20 متر میدویدیم خسته میشد طرف.شما این چیزارو نمی بینید بعد اگزجره بودن صدای هیتر رو ایراد میدونید.همین ضعف به ظاهر ابتدایی توی 80 درصد مراحل به گیمر کمک میکنه مراحل و رد کنه تو شماره 5 .که توی گرند زیرو هم بود و رفع نشد.
پس من ادم منطقی هستم و تفکرات شما دراماتیک ترو احساسی تره در این موارد.
زلدا رو با شمشیرش میشناسن ... ماریو رو با پرنسسش... دانترو با شمشیرش ... ما بیگ باس و با هدبندش یاد میکنیم نه شاخش.با صدای هیتر نه ساترلند. پس اینا خنده دار نیست بر میگرده به 20 سال پیش ... کسی بخواد کاس پلی متالگیر بگیره هدبند و چشم بند میگیره شاخ نمیگیره.پس این چیزا اصلا و ابدا مسخره نیست خیلی از بچه های همین فروم هم همچین وسایلی دارند.
شما فقط یه لینک بی زحمت برای من PM کنید ببینم کی تو کدوم نظرسنجی متالگیر 4 بدترین عنوان سری شده.هر چیزی که ما دوست نداریم بدترین چیز دنیا نیست.هر چیزیم دوست داریم بهترین نیست.
از نظر منم 5 خوب نیست اما میگم با فاصله بهترین بازیه زمان حاضره... ولی برای من متالگیر نیست حالا اگه متای 99 بگیره.
در هر حال امیدوارم از بازی لذت ببرید..
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر