Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
می‌دونم اونو. ولی شما اونجا نوشتی متن با رنگ بنفش مشخص کردم گفتی :
مثلا د کوالیشن یا پلی گراند رو داشته باشه،( نمونش سیستم آب دریا که تو FH 3 دیدیم سورس کدش از Sea of Thieves هستش)
.داری میگی فورتزا هورایزن ۳ رو با آنریل ساختن.
بابا سورس کدشو شیر کردن با پلی گراند ، اونا هم پورتش کردن روی فورتزا تک ...
 
نمی‌دونم اشاره شده یا نه، ولی Christian Cantamessa (دیزاینر اصلی RDR) که قبل از این تو قسمت داستان و روایت تو‌ The Initiative فعالیت داشت، اخیرا به عنوان کارگردان سینمایی برگزیده شده.‌‌ به نظر میاد کار ساخت بازی وارد مراحل اصلی شده، امسال که بعیده ولی امیدوارم سال دیگه معرفی بشه :دی
 
نمی‌دونم اشاره شده یا نه، ولی Christian Cantamessa (دیزاینر اصلی RDR) که قبل از این تو قسمت داستان و روایت تو‌ The Initiative فعالیت داشت، اخیرا به عنوان کارگردان سینمایی برگزیده شده.‌‌ به نظر میاد کار ساخت بازی وارد مراحل اصلی شده، امسال که بعیده ولی امیدوارم سال دیگه معرفی بشه :D
اين كدوم يكي از اون دوتا AA هست؟ :D

باز هم يه گيم پس فيلر ديگه مثله Rdr2:no:
 
معرفی میشه امسال با یک تیزر :D
کرونا احتمالا خیلی از برنامه‌ها رو عوض کرده، خصوصا منطقه‌ای که اینا هستن و تعداد زیادی مبتلا داره. به نظرم زیاد نباید تو معرفی بازی این استودیو عجله کنن، پتانسیل خیلی بالایی دارن، بزارن با آرامش (!)، کارشون رو انجام بدن :D
 
نمی‌دونم اشاره شده یا نه، ولی Christian Cantamessa (دیزاینر اصلی RDR) که قبل از این تو قسمت داستان و روایت تو‌ The Initiative فعالیت داشت، اخیرا به عنوان کارگردان سینمایی برگزیده شده.‌‌ به نظر میاد کار ساخت بازی وارد مراحل اصلی شده، امسال که بعیده ولی امیدوارم سال دیگه معرفی بشه :D
امیدوارم یه تیزر نشون بدن و نزدیکای لانچ کنسول معرفی کامل کنن و بره برای سال 2021 تا 2022 ...
'گفتم تاپیک جدا نزنم ...
اگه از ویندوز 10 استفاده میکنید ، ویجت ماشین حساب و یه مرورگر اینترنت به Game Bar اضافه شده
Xbox Game Bar for PC now has a calculator and web browser
 
نمی‌دونم اشاره شده یا نه، ولی Christian Cantamessa (دیزاینر اصلی RDR) که قبل از این تو قسمت داستان و روایت تو‌ The Initiative فعالیت داشت، اخیرا به عنوان کارگردان سینمایی برگزیده شده.‌‌ به نظر میاد کار ساخت بازی وارد مراحل اصلی شده، امسال که بعیده ولی امیدوارم سال دیگه معرفی بشه :D
مایکرو با هر چیزی که داره و میتونه تا 2022 برسونه تو نمایش جولای میاد، بعد از 22 هم که بازی هنوز وارد مرحله ساختم نشده که بشه رونمایی کرد
 
نمی‌دونم اشاره شده یا نه، ولی Christian Cantamessa (دیزاینر اصلی RDR) که قبل از این تو قسمت داستان و روایت تو‌ The Initiative فعالیت داشت، اخیرا به عنوان کارگردان سینمایی برگزیده شده.‌‌ به نظر میاد کار ساخت بازی وارد مراحل اصلی شده، امسال که بعیده ولی امیدوارم سال دیگه معرفی بشه :D
احتمالا یه ریمیک برای 21 دارن و 22 بازی اصلیشون رو
 
  • Like
Reactions: Bax
هیجان زدگی جف کیلی نسبت به بازی های جدیدی که xgs درحال کار بر روی انهاست. او در این ویدیو از شدت هیجان سر از پا نمیشناسد

پ.ن: خندم میگیره وقتی جف کیلی میخواد فن بودنشو مخفی نگه داره :D موقع رونمایی از ue5 هم جالب بود هی طرف میخواست بصورت کلی حرف بزنه هی این میخواست بحث رو میل بده که نه ps یچیز دیگست :D
 
هیجان زدگی جف کیلی نسبت به بازی های جدیدی که xgs درحال کار بر روی انهاست. او در این ویدیو از شدت هیجان سر از پا نمیشناسد

پ.ن: خندم میگیره وقتی جف کیلی میخواد فن بودنشو مخفی نگه داره :D موقع رونمایی از ue5 هم جالب بود هی طرف میخواست بصورت کلی حرف بزنه هی این میخواست بحث رو میل بده که نه ps یچیز دیگست :D
ميدوني اينا كه كاره اي نيستن مجرين مجري پول ميگيره جو درست ميكنه
ماكروسافت شير تبليغات رو وحشتناك بسته اون اماري هم كه مربوط به هزينه تبليغات بود چند روز پيش نشون ميداد از نينتندو هم كمتر هزينه ميكنه
اين تقصير خودشونه به مديا پول بده ميان برات به به و چه چه ميكنن
فعلا كه ماكرو يه نابغه مثله گرينبرگ داره و يه ويندوز سنترال
 
ميدوني اينا كه كاره اي نيستن مجرين مجري پول ميگيره جو درست ميكنه
ماكروسافت شير تبليغات رو وحشتناك بسته اون اماري هم كه مربوط به هزينه تبليغات بود چند روز پيش نشون ميداد از نينتندو هم كمتر هزينه ميكنه
اين تقصير خودشونه به مديا پول بده ميان برات به به و چه چه ميكنن
فعلا كه ماكرو يه نابغه مثله گرينبرگ داره و يه ويندوز سنترال
چه حرف هایی میزنی؟! :D یعنی به جف کیلی پول دادن که هیجان زده بشه یا نه!!؟ :D راجع به اشتباهات مایکروسافت هم خیلی بحث شده ولی از لحاظ تبلیغاتی نباید اون ایونته رو زودتر از بازی های نسل بعدش نمایش میدادن تا قبل از اون خوب پیش رفته بودن. از طرفی اینکه شرایط سونی با مایکروسافت فرق میکنه این نگاه مثبتی که به سونی میشه به این خاطره که سونی یک نسله واقعا خوب عمل کرده و اعتماد به برندش نسبت به مایکروسافت بیشتره اینو باید قبول کرد اما مایکروسافت از طرفی باید در صدد باشه اعتمادها رو بخودش جلب کنه و نشون بده که چیزهایی برای عرضه داره که بهتر از رقیبش هست. حتی همین دموی انریل انجین رو اگه روی xsx نشون میدادن مطمعنم در این حد نگاه ها به xsx مثبت نبود که الان به ps5 وجود داره اون هم به این خاطر که هنوز بطور کامل نسبت به مایکروسافت اعتماد ها جلب نشده.
 
این یه مصاحبه جالب در مورد روند ساخت سری Ori هست.

Ori And The Evolution Of A Studio | CGMagazine

این تیکه از مصاحبه نشون می‌ده رویه ساخت بازی زیر نظر مایکروسافت تو چند سال اخیر خیلی تغییر کرده.

CGMagazine: Now I want to wrap up just talking about the Microsoft connection and how the studio is very connected to Xbox as a brand. How does it feel as a studio to connect to a single console and do you think it helps you or hurts you with development and bringing in new fans?

Thomas Mahler:
Well, Microsoft has always been a good publisher to us. We started from nothing, right? We started with two people, making little prototypes and showing it to publishers, and Microsoft, honestly, was the partner who believed in us. They’re the ones who said, “Hey, we’re gonna pay you guys so that you can make your dream projects.” That is something that I’m extremely appreciative of. We never expected that kind of level of love coming from Microsoft. They’ve always just been a great partner and I’ll be completely honest with you, we had those fears, about if they will tell us what games we have to make or come in with kind of a creative decision that needs to be followed. And it just never happened. They are extremely supportive. They give us feedback all the time. They love the stuff that we’re doing. They’re just really a great publisher and we’re extremely happy to be working with them.

این بخش هم خیلی جالب توجه هست!

CGMagazine: I want to talk about the success of Ori and the Blind Forest up to this point and why the studio decided to make a sequel?

Thomas Mahler:
We never expected Ori to sell as many copies as it did, no one expected it. I mean even Microsoft never thought it would sell those numbers. So why don’t we do a sequel? I’ll be honest with you, I didn’t immediately want to do a sequel. I was the one person in the team who was really against it. Because I’m an artist, I want to do something completely different and new but two things happened. First of all, we got such amazing fan emails, from people who just played through Blind Forest, and it was touching. For example, we got emails from a father with a daughter whose wife just died and he used Blind Forest as a way of showing her what death means. That was so touching and it moved me. There was just so much positive fan feedback and people just asking for a sequel.
------
بازی بعدیشون Action RPG هست و موسس استودیو به صورت ضمنی تمایل خودش به مولتی پلتفرم شدن استودیو رو اعلام کرده. حداقل امیدوارم سری Ori رو هم ادامه بدن :D
 
هیجان زدگی جف کیلی نسبت به بازی های جدیدی که xgs درحال کار بر روی انهاست. او در این ویدیو از شدت هیجان سر از پا نمیشناسد

پ.ن: خندم میگیره وقتی جف کیلی میخواد فن بودنشو مخفی نگه داره :D موقع رونمایی از ue5 هم جالب بود هی طرف میخواست بصورت کلی حرف بزنه هی این میخواست بحث رو میل بده که نه ps یچیز دیگست :D
این بیشرف هر وقت هیجان زده بشه برای نمایش بازی ها یا هایپ کنه یعنی قطعا اون نمایش گند میزنه .
فقط خدا کنه این بار عکسش عمل کنه . کلا این مردک حرف نزنه سنگینتره .
 
چه حرف هایی میزنی؟! :D یعنی به جف کیلی پول دادن که هیجان زده بشه یا نه!!؟ :D راجع به اشتباهات مایکروسافت هم خیلی بحث شده ولی از لحاظ تبلیغاتی نباید اون ایونته رو زودتر از بازی های نسل بعدش نمایش میدادن تا قبل از اون خوب پیش رفته بودن. از طرفی اینکه شرایط سونی با مایکروسافت فرق میکنه این نگاه مثبتی که به سونی میشه به این خاطره که سونی یک نسله واقعا خوب عمل کرده و اعتماد به برندش نسبت به مایکروسافت بیشتره اینو باید قبول کرد اما مایکروسافت از طرفی باید در صدد باشه اعتمادها رو بخودش جلب کنه و نشون بده که چیزهایی برای عرضه داره که بهتر از رقیبش هست. حتی همین دموی انریل انجین رو اگه روی xsx نشون میدادن مطمعنم در این حد نگاه ها به xsx مثبت نبود که الان به ps5 وجود داره اون هم به این خاطر که هنوز بطور کامل نسبت به مایکروسافت اعتماد ها جلب نشده.
قطعا باهاش قرارداد دارن
 
این بیشرف هر وقت هیجان زده بشه برای نمایش بازی ها یا هایپ کنه یعنی قطعا اون نمایش گند میزنه .
فقط خدا کنه این بار عکسش عمل کنه . کلا این مردک حرف نزنه سنگینتره .
الان شما هیجان زدگی ای دیدی توی حرفاش؟ :D اینقدر با اکراه داشت حرف میزد که میخواست بترکه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or