Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
برنامه نویس گیم‌پلی و AI اسبق ناتی داگ و راکستار که سابقه کار روی تلو۲، رد دد ۲ و gta v رو داشت برای پروژه جمع و جور و AA اینیشیتیو به این استودیو ملحق شد.

اینم سابقه کاریش.
View attachment 141346
با این رویه ای که Initiative پیش گرفته و تو جذب نیرو سیری نداره بنظرم رویه کاریشون قرار متفاوت ترین استدیو xgs باش
احتمالا به جذب نیروهایی که داره هر تیم به بصورت مستقل و مجزا عمل میکنه و مشارکتی با استدیو های سکند پارتی مثل Moon برای ارایه کیفیت بهتر و تولید محتوای AAA کمکشون میکنن تقریبا شبیه سونی سانتا
بنظرم نسل نهم playgrounds و initiative و obsidian به جایگاه اصلیشون میرسن
 
با این رویه ای که Initiative پیش گرفته و تو جذب نیرو سیری نداره بنظرم رویه کاریشون قرار متفاوت ترین استدیو xgs باش
احتمالا به جذب نیروهایی که داره هر تیم به بصورت مستقل و مجزا عمل میکنه و مشارکتی با استدیو های سکند پارتی مثل Moon برای ارایه کیفیت بهتر و تولید محتوای AAA کمکشون میکنن تقریبا شبیه سونی سانتا
بنظرم نسل نهم playgrounds و initiative و obsidian به جایگاه اصلیشون میرسن
در راستاي گيم پس فيلر دارن حركت مي كنن مشخصا :no:
 
در راستاي گيم پس فيلر دارن حركت مي كنن مشخصا :no:
یعنی اگر گیم پس فیلر باشن نسخه مایکرو تو این نسل هم پیچیدس. از طرفی میشه امیدوار بود دلیل اینکه هر دو سال یک نسخه از گیرز و فورزا و... داشتیم، کم بودن استودیو های مایکرو بود. تو این نسل استودیو و ip زیاد دارن و دیگه لازم نیست این بازیا پشت سر هم بیان و نوآوری از بین بره. بشخصه گیرز ip مورد علاقمه و اگر تو این نسل فقط یدونه ازش بیاد ولی کلی پیشرفت و نوآوری داشته باشه من راضیم. مطمئنا اکثر فن ها هم همین رویکردو دارن. احتمالا باز خرید استودیو داریم
 
با این رویه ای که Initiative پیش گرفته و تو جذب نیرو سیری نداره بنظرم رویه کاریشون قرار متفاوت ترین استدیو xgs باش
احتمالا به جذب نیروهایی که داره هر تیم به بصورت مستقل و مجزا عمل میکنه و مشارکتی با استدیو های سکند پارتی مثل Moon برای ارایه کیفیت بهتر و تولید محتوای AAA کمکشون میکنن تقریبا شبیه سونی سانتا
بنظرم نسل نهم playgrounds و initiative و obsidian به جایگاه اصلیشون میرسن
حدود 60 70 نفرن ولی همشون یونیک. بیشترین استخدام و پلی گراند داره که حدود 83 نفر میخوان. 230 40 نفرم کلا هستن که با تعداد ورودی های جدیدی که میخوان به 300 نفر میرسن که باز برای استودیویی که دوتا تیم داره زیاد نیست(600 نفر بشن عالیه :D)
 
حدود 60 70 نفرن ولی همشون یونیک. بیشترین استخدام و پلی گراند داره که حدود 83 نفر میخوان. 230 40 نفرم کلا هستن که با تعداد ورودی های جدیدی که میخوان به 300 نفر میرسن که باز برای استودیویی که دوتا تیم داره زیاد نیست(600 نفر بشن عالیه :D)
اگه استدیو pg ادامه fable رو بسازه و موفق بشه تو ارایه کیفیت و فروش که اصلا تعجب نمیکنم برن تو کار اضافه کردن استدیو سوم با ژانر متفاوت تر!!!! :D
حدود 60 70 نفرن ولی همشون یونیک. بیشترین استخدام و پلی گراند داره که حدود 83 نفر میخوان. 230 40 نفرم کلا هستن که با تعداد ورودی های جدیدی که میخوان به 300 نفر میرسن که باز برای استودیویی که دوتا تیم داره زیاد نیست(600 نفر بشن عالیه :D)
تا جایی که یادمه حوالی 50 نفر بودن انقدر جذب نیروشون بالا و قوی بوده ینی?
بنظرم که initiative حالا حالاها جذب نیرو داره و فعلا جا داره تا ۲۰۰ ۳۰۰ نفری شدن اما تا 2021 هم خروجی خیلی خوبی از هر دو استدیو میبینیم
Jake Waddington new character artist @ Playground Games #fable

طرف یک ماهه امده پلی گراند

View attachment 141354

View attachment 141355View attachment 141356View attachment 141357
چقدر خفن و با شکوه کانسپت ها
بشدت هایپم رو Fable IV
خدا میدونه چه آشی دارن میپزن ولی هرچی که هست له له میزنم واس دیدنش=P~:x
 
  • Like
Reactions: Bax and dark souls
تیم فیشر به رایان مککفری گفته که ریمستر سه تا بازی گرافیک ادونچر Full Throttle, Day of the Tentacle, و Grim Fandango از ساخته های خیلی قدیمیه تیم شیفر (زمان حضور در لوکاس آرتز) امسال از آخر برای Xbox منتشر خواهند شد!


تیم فیشر حداقل به تیم inside xbox میگفت اینارو نمایش بدن. :|
 
بهترین استفاده از UE4 توسط کی و در کدوم گیم بود؟
خیلی جالبه تقریبان همه استودیوهای ماکرو از انریل استفاده میکنن بعد اولین نمایش UE5 میگن با ps5 بود درحالی که تنها یک استودیو سونی ازش استفاده میکنه! :دی (تا جایی که اطلاع دارم).
درهرحال شمار عجیبی از ترآی انگل رو شاهد بودیم! (:دی) و سقف انتظار منو از نسل بعد به شدت بالا برد.

با توجه به این دمو قدرت انجین های داخلی استودیوهای مثل 343 و ND و ready at dawn قابل تصور نیست.
 
بهترین استفاده از UE4 توسط کی و در کدوم گیم بود؟
خیلی جالبه تقریبان همه استودیوهای ماکرو از انریل استفاده میکنن بعد اولین نمایش UE5 میگن با ps5 بود درحالی که تنها یک استودیو سونی ازش استفاده میکنه! :D (تا جایی که اطلاع دارم).
درهرحال شمار عجیبی از ترآی انگل رو شاهد بودیم! (:D) و سقف انتظار منو از نسل بعد به شدت بالا برد.

با توجه به این دمو قدرت انجین های داخلی استودیوهای مثل 343 و ND و ready at dawn قابل تصور نیست.
تک دموی hb2 که قبلا نشون دادن بودن خیلی هم نورپردازی و هم کیفیت تکسچر ها و غنی بودن پلیگان ها به این دمو نزدیک بود . اون موقع همه فکر می کردیم شاید چون in engine هست این قدر خفه ، الان میشه حدس زد که بازی نهایی یه چیز تو همون مایه های دمو باشه.
ضمن این که ویژگی های جدید آنریل مثل قابلیت اوپن ورد بودن و قابلیت توسعه سریع برای ادیتور ( به صورت اتومات و با استفاده از نویز میشه یه محیط رو بهش المان های رندوم اضافه کرد - مثلا فرض کنید لازم نیست سازنده بیاد تمام چمن ها رو دستی بچینه روی محیط های وسیع و سیستم اتومات این کارو می کنه فقط نیازه اینا یه نگاه بکنن و جاهایی که نیاز به اصلاح داره اصلاح کنن) ، سیستم جدید انیمیشن ، سیستم جدید رندر آسمان و ابر و ... خیلی چیزای دیگه که همین الان روی u 4.25 هم قرار دادن ، با تمام این موارد خیلی خوبه ماکروسافت اکثر استدیو هاش دارن با همین انجین نیرو می گیرن و بازی توسعه می دن.
البته خیلی روی halo infinite بهتره حساب نکنیم تا ضد حال هم نخوریم . اگر قرار باشه بازی روی xo هم ران بشه باید یه جوری بسازن جواب بده نسل قبل رو . مگه این که دو تا ورژن متفاوت بسازن.
 
از من می‌شنوید برای هیلو اینفینیت هایپ نشید هیلو بازی نسل بعد نیست پس نمیشه ازش انتظار داشت. فقط بازی روی سری اکس بصورت 4K و 60fps اجرا میشه همین.
لودینگ داره، طراحی مراحل و لول دیزاین همون نسل قبله و...
بعلاوه ۳۴۳ از آنریل استفاده نمیکنه که انجین اختصاصی خودشو داره و معلوم نیست این انجین چقدر برای نسل بعد آماده باشه مثل آنریل انجین ۵.
به بازی باید امید داشت که فقط قراره رو سری اکس اجرا بشه و با توجه به گفته مایکروسافت مبنی بر انتشار بازی ها تا یک سال روی وان.
من میگم حتی از ایونت جولای هم انتظار نسل بعد نداشته باشید.
ایونت جولای نمایش بازی های:
سایکونانتس
اوروایلد
هیلو
پرفکت دارک
و آخر یه اکسپنشن برای SoT
همین قدر.
حتی بازی جدید آبسیدین یا اینگزایل هم نمایش نخواهند داشت و راستی ماینکرفت هم خواهد بود با نمایش ری تریسینگ
 
  • Smile
Reactions: RezaSaket

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or