Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
یه نفر تو ریست‌ارا ادعا کرده که بازی inXile بیشتر از بازی PG و Obsidian بودجه داره و مشخصا یه عنوان خیلی جاه‌طلبانه خواهد بود! گفته ۵ سال طول می‌کشه ساخت بازی و زودتر از ۲۰۲۴ یا حتی ۲۰۲۵ منتظرش نباشید. حالا مشخص نیست چرت گفته یا نه ولی باید دید مدیرهای اونجا، خود کاربر رو تایید می‌کنن یا نه :D

inXile will be premiere XGS RPG powerhouse. They have biggest budget for any RPG currently in development at XGS. And game is very ambitious and it is 5 years project. Don't expect it before 2024. With COVID19 I'll even go to 2025.

But man it will be worthy, studio is going trough biggest transformation in industry

زیادی هایپ کرده :D
OMG :-SS
البته در اینصورت باید یه استدیو از استدیوهای تحت مالکیت اکس باکس تا 24 حذف بشه:D
برایان فارگو با فال اوت گیم چنجر بوده قبلا پس بازم با پروژه بزرگ و خفن و زمان بر امکان تکرارش هست اما امیدوارم این اتفاق در صورتی بیوفته که ماکرو خبر خرید حدالقل سه استدیو دیگه رو هم بده (که احتمالا بعیده:D)
درکل هرچه از فکر فارگو فقید آید مارا خوش آید:x8->
 
یه نفر تو ریست‌ارا ادعا کرده که بازی inXile بیشتر از بازی PG و Obsidian بودجه داره و مشخصا یه عنوان خیلی جاه‌طلبانه خواهد بود! گفته ۵ سال طول می‌کشه ساخت بازی و زودتر از ۲۰۲۴ یا حتی ۲۰۲۵ منتظرش نباشید. حالا مشخص نیست چرت گفته یا نه ولی باید دید مدیرهای اونجا، خود کاربر رو تایید می‌کنن یا نه :D

inXile will be premiere XGS RPG powerhouse. They have biggest budget for any RPG currently in development at XGS. And game is very ambitious and it is 5 years project. Don't expect it before 2024. With COVID19 I'll even go to 2025.

But man it will be worthy, studio is going trough biggest transformation in industry

زیادی هایپ کرده :D

صد در صد aaa هست چون توی اصل توییتی که به inxile زدن و درباره انجین پرسیدن گفته شده next aaa و اینا هم یجورایی تایید کردن همه چی رو
اینم توییت چند ماه پیش خود فارگو :D
142748

اتفاقا هر چی دیرتر بیاد بهتر :Dولی این نسل 3 تا rpg با 3 تا استودیو غول من دیگه چی میخوام؟ 8->
 
جالبی توییت بالا اینه که بازی Obsidian (که شایعاتش هست بشدت بزرگ و خفنه) و PG (که در بزرگی اینم شکی نیست) رو صرفا AAA RPG نوشته ولی برای inXile نوشته "ambitious" AAA RPG :D
يادش رفته از AAAA استفاده كنه :D
 
پیروی پروژه ابسیدین، کله استدیو (به قول بچه ها :))) Feargus Urquhart قبل از خریدش توسط ماکروسافت خیلی گیر داده بود که دوست داره آلفا پروتکل دو رو بسازه و با توجه به درس هایی که در طول این سالها گرفتن می خوان یه چیز خیلی عالی و بزرگ تحویل ملت بدن.
این آلفا پروتکل خیلی پتانسیل داره تبدیل به یک اکشن ادونچر جذاب بشه. یه چیز بین اسپلینتر سل / هیتمن و mass effect .
فقط ip مربوط به سگا هست که شاید ماکروسافت ازش خریده باشه.
 
یه نفر تو ریست‌ارا ادعا کرده که بازی inXile بیشتر از بازی PG و Obsidian بودجه داره و مشخصا یه عنوان خیلی جاه‌طلبانه خواهد بود! گفته ۵ سال طول می‌کشه ساخت بازی و زودتر از ۲۰۲۴ یا حتی ۲۰۲۵ منتظرش نباشید. حالا مشخص نیست چرت گفته یا نه ولی باید دید مدیرهای اونجا، خود کاربر رو تایید می‌کنن یا نه :D

inXile will be premiere XGS RPG powerhouse. They have biggest budget for any RPG currently in development at XGS. And game is very ambitious and it is 5 years project. Don't expect it before 2024. With COVID19 I'll even go to 2025.

But man it will be worthy, studio is going trough biggest transformation in industry

زیادی هایپ کرده :D
این کاربر قبلا هم در مورد پروژه‌ی inXile اطلاعاتی را مطرح کرده بود.
inXile did get some crazy talent onboarding since acquisition (last year and half) and they just started, here is small list, add about 20 more people, but look at their profile, add to this list many talented artists, animators, programmers, it is insane (also, you are yet to see the blueprint for new project, it is very very ambitious);

Dean Rymer - Lead Combat Designer on God of War (2013-2018) - he is lead "combat design" guy for new project at inXile's new project. (6 months), lead combat designer
Jason Anderson - Turtle Rock, Wasteland 2 storyline (he was only one year in with the project), Fallout 1&2 and cult-status for Arcanum and Vampire: Bloodlines (Troika, together with Cain and Boyarsky), game director for new project (keep in mind that this is first time that Anderson has total trust and clear way to make best game posible ), for me personally one of the best game-directors in the industry. (1 yr 2 months), game director
Ray Cobo - most famous as lead producer on World of Warcraft and one of key persons at former Digital Anvil (Freelancer IP). (6 months), Executive producer
Christopher Arnold - Mythic Entertainment and Carbine Studios (1yr 6 months), Lead artist
Chad Moore - formerly Troika, also lead artist for Fallout 2, with Anderson main director for new project (1yr 4 months), game director
Dave Williams - main guy for game systems at The Outer Worlds team at Obsidian (also Pillars), notable in one of his tweets he said that he will not be able to speak about project for years, but extremely excited (3 months)
Tim Campbell - lead campaign designer at Warcraft III, Game director for Wasteland 3, yet to get role on new project or expand into other (1yr and 6 months), game director (w3)
Andy Gardner - gameplay guy for 7 years at Ready at Dawn, year at Obsidian and 4 years at Rockstar San Diego (RDR1) (4months at inXile), senior gameplay programmer on new project
Marcellus Barnes - character artist at Rockstar (9 years, RDR2, GTAV and MP3) for about 4 months on new project, senior character artist on new project
Adam Schumann - senior character artist at Retro, senior character artist on new project (5 months)
این قسمت از حرفش خیلی جالبه
All I know is that they want to make really outstanding game. Genre defining and that team is supported by very large budget and that expansion will have few cycles.

First expansion for new project and W3 around 30% up to 100-110 (which is happening now), than integrate W3 team in pipeline, stabilise a little bit, and then add two more larger cycles and then finalisation phase. They plan to go for first iteration of project Witcher 3 team big. Can't tell more, but that was part of negotiation with acquisition and Phill wholeheartedly supported the idea. Very ambitious, indeed.
240 نفر عضو ثابت و 1500 نفر به طور مقطعی در فاز نهایی توسعه ویچر 3، در سی دی پراجکت کار می کردند.
همین طور که اشاره شد کاربر تو ریست ارا وریفاید نشده. اما اگه اطلاعات درست باشه، شاید دلیل این که برایان فارگو بازنشستگی اش رو به تاخیر انداخت، همین پیشنهاد غیرقابل رد کردن مایکروسافت باشه و میخواد با ساخت یه عنوان یه یادماندنی، لجند وار از دنیای گیم خداحافظی کنه :-?:D.
 
سمت‌های جدید اعضای اصلی The Initiative:
Christian Cantamessa - Cinematic Director
Drew Murray - Design Director
Daniel Neuburger - Game Director

جالبه بدونید زمانی که Darrell Gallagher ریاست Crystal Dynamics رو بر عهده داشت، ریبوت Tomb Raider هم شامل ۳ تا کارگردان بود (از جمله Daniel Neuburger که اینجا هم کارگردان هست). در ادامه هم Rise of the Tomb Raider توسط ۳ نفر کارگردانی شده بود. به نظر میاد دقیقا همون سیستم داره تو The Initiative هم پیاده میشه. با توجه به اینکه عنوان کارگردانی هر فرد متفاوت هست، احتمال اینکه رو پروژه‌های متفاوتی کار کنن کمه. به نظر خودم رو یه پروژه بزرگ کار کنن بهتر از اینه که چند تا پروژه کوچک رو جلو ببرن.
 
اون کاربر تایید شد توسط مدیران ارا.
رسما بیشترین بودجه RPG رو داره inXile.
فیل اسپنسر اونجوری که فارگو لایقشه بهش ارزش می دن.
Wasteland 2 رو که رو گیم پس هم هست بازی کنین، بفهیمن چه جواهریه این استودیو.
 
اون کاربر تایید شد توسط مدیران ارا.
رسما بیشترین بودجه RPG رو داره inXile.
فیل اسپنسر اونجوری که فارگو لایقشه بهش ارزش می دن.
Wasteland 2 رو که رو گیم پس هم هست بازی کنین، بفهیمن چه جواهریه این استودیو.
البته منطقی هم بنظر میرسه چون inXile بیشتر از Playground و Obsidian نیاز به تقویت داره.
 
البته منطقی هم بنظر میرسه چون inXile بیشتر از Playground و Obsidian نیاز به تقویت داره.

دیدم تو ارا هم می نویسن به خاطر استخدام ایناست ولی به نظر من ربطی نداره.
تقریبا اکثر مقدار بودجه یه بازی رو تعداد افرادی که روش کار می کنن تعیین می کنه. جیسون شرایر یه فرمول داره که می گه تعداد نفرات که رو یه بازی کار می کنن ضرب در ۱۰۰ هزار دلار ضرب در تعداد سال هایی که در حال ساخته با تقریب خوبی بودجه بازی رو نشون می ده. (یعنی شامل خرجای دیگه هم می شه)
حالا اینکه بودجه اینگزایل واس RPG شون بیشتر یعنی قرار افراد زیادی رو پروژه کار کنن و وقت زیادی هم دارن یا هم که خرجای جانبیشون خیلی زیاده (مثلا استخدام بازیگر های معروف که بعید می دونم) زیاد ربطی به اینکه الان کوچیکن نداره.
تیم فوتبال نیست که برا خرید تلنت بخوان پول خرج کنن. :D

در کل منظورم اینه اگه قبول کنیم این حرفو که بودجه بازی inxile بیشتره، به این معنی بازی مهمتریه. و این هم خیلی عجیب و هم خیلی هیجان انگیز. من فارگو رو خیلی قبول دارم.
 
جناب آقای Joseph L. Rubino که سابقه کار در راکستار به‌مدت تقریباً ۶ سال و همچنین ۱ سال در یوبی‌سافت (AC: اودیسه) رو داره، به آبسیدین، به عنوان کارگردان سینماتیک، پیوست.

ایشون همچنین به‌مدت تقریباً ۲ سال بر روی بخش سینماتیک (!) موتوراسپورت بعدی کار کرده.

Linkedin
 
جناب آقای Joseph L. Rubino که سابقه کار در راکستار به‌مدت تقریباً ۹ سال و همچنین ۱ سال در یوبیسافت (AC: اودیسه) رو داره، به آبسیدین به عنوان کارگردان سینماتیک، پیوست.

ایشون همچنین به‌مدت تقریباً ۲ سال بر روی بخش سینماتیک (!) موتوراسپورت بعدی کار کرده.

Linkedin
عجب رزومه خفنی داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or