Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
پرفکت دارک امروز ٢٠ ساله شد. بهمین مناسبت این تبلیغ قدیمی از بازی رو اینجا میذارم
View attachment 142969
تبریک به همه فن های قدیمی :x
چه گان پلی قوی و روونی داره چه گرافیک خفنی داره رو N64
صفحه اینستگرام Rare هم تبریک گفته به فنا
امیدوارم بمناسبت بیستمین سالگرد این ip اورجینال و یونیک اگر بازی در دست ساخت هست بازگشت به ریشه ها باش :x
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی

Guzu

کاربر سایت
Dec 22, 2019
569
نام
Gurzukahn
:|
متا ماینکرفت ۹۳ اه!!!
من این بازی خیلی متظرشم ولی خب از اول هم معلوم بود متا خوبی شاید نگیره. درکل برای من:
بازی متا ۶۰ به پایین اصلا نگاشم نمیکنم.
متا ۶۰ تا ۷۰ می‌تونه تجربه شه ولی به فرد بستگی داره.
متا ۷۰ تا ۸۵ تجربش کنید. بازی خوبی خواهد بود.
۸۵ تا ۹۰ همون منتها با بار بیشتر.
۹۰ به بالا تجریش واجب.
البته خود من زیاد به متا نگاه نمیکنم‌. بیشتر برام بازخورد کاربران به اون بازی برای یه انتخاب اهمیت داره و یا تجربه قبلی خودم از اون بازی یا سازنده.
یه چیز دیگه هم هست اینه که مقایسه این و ماینکرفت غلط چون سبکشون هم یکی نیست. مثل مقایسه هیلو وارز با هیلو یا گیرز تاکتیک با گیرز ۵ با حتی پاپ مقایسه اینا غلطه با اینکه اسماشون یکیه
 
  • Like
Reactions: Bax

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
اتفاقا اومدن نادلا و اسپنسر تقریبا تو یه بازه زمانی اتفاق افتاد. حتی اخبارش بود که نادلا اصلا موافق بخش گیمینگ نیست و ممکنه که بخواد بفروشش. احتمالا راضی شد که اینکارو نکنه بشرط اینکه تغییرات اساسی توش صورت بگیره. از همون تاریخ یهو بازیا روی PC رلیز شدن. یهو سرمایه گذاری رو بخش AAA متوقف شد و.... در نهایت گیم پس و امثالهم. نمیخوام بگم حالا تک تک اینا رو نادلا دیکته کرده ولی مسلما با فشاری که روی بخش گیمینگ آورده اسپنسر مجبور بوده این تغییرات رو ایجاد کنه
این کامنت و چند تا کامنت دیگه تو تاپیک PS5 ارسال کردی که به نظر من تمامش اشتباه بود :D ولی برای اینکه مبحث اون تاپیک منحرف نشه اینجا نقل قول می‌کنم.

شما فکر کنم هیچ ایده‌ای در مورد سیاست‌های جدید بخش Xbox نداری و فکر می‌کنی اسپنسر صرفا یه رندوم کارمند هست که هر چی بهش بگن اجرا می‌کنه و هر کی هم بیاد جاش فرقی نداره! اول اینکه اسپنسر برخلاف دان متریک که فقط چند سال تو مایکروسافت بوده، بیشتر از ۳۰ سال عضو مایکروسافت بوده و بیشتر از ۲۰ سال مدیریت بخش گیم تو برند Xbox رو بر عهده داشته. ایشون با پیشنهادهایی که داده باعث شده اهمیت بخش Xbox تو مجموعه مایکروسافت، به بالاترین حد خودش برسه و برای اولین بار مدیر Xbox تو هیئت مدیره مایکروسافت جایگاه داشته باشه. یکی از این تصمیم‌های مهم، پیشنهاد خرید ماینکرفت به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یه سرمایه‌گذاری هنگفت به حساب میاد ولی برخلاف نظر شما، این اسپنسر بوده که پیشنهاد خرید رو به سران مایکروسافت داده نه بالعکس.

در مورد توقف سرمایه‌گذاری رو بازی‌های AAA نمی‌دونم واقعا چطور به این نتیجه اشتباه رسیدید. Gears 4 و Gears 5 طبق گفته اپیک باید بودجه‌ای بیشتر از 100 میلیون دلار داشته باشن، Halo Infinite شایعه شده که بودجه 500 میلیون دلاری داره!!! واسه نسل بعد هم تمام خبرها و شایعات در مورد سرمایه‌گذاری اکثر استودیوهای مهم برای ساخت بازی‌های AAA هست. یعنی دقیقا برخلاف حرفی که شما می‌زنی.

خلاصه اینکه اسپنسر کارهاش درست بوده یا نه یه بحث جدا هست، از نظر من بستن Lionhead و کنسل کردن Scalebound، اشتباهات مهلکی بودن و مشخصا این آدم کلی کار اشتباه داشته خصوصا تو اول نسل. ولی اینکه فکر می‌کنی هیچ اختیاری از خودش نداره و عموما داره چیزهایی که بهش دیکته میشه رو اجرا می‌کنه، کاملا غلطه، خصوصا اینکه اکثر این مواردی که گفتی اصلا وجود نداره :D
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
این کامنت و چند تا کامنت دیگه تو تاپیک PS5 ارسال کردی که به نظر من تمامش اشتباه بود :D ولی برای اینکه مبحث اون تاپیک منحرف نشه اینجا نقل قول می‌کنم.

شما فکر کنم هیچ ایده‌ای در مورد سیاست‌های جدید بخش Xbox نداری و فکر می‌کنی اسپنسر صرفا یه رندوم کارمند هست که هر چی بهش بگن اجرا می‌کنه و هر کی هم بیاد جاش فرقی نداره! اول اینکه اسپنسر برخلاف دان متریک که فقط چند سال تو مایکروسافت بوده، بیشتر از ۳۰ سال عضو مایکروسافت بوده و بیشتر از ۲۰ سال مدیریت بخش گیم تو برند Xbox رو بر عهده داشته. ایشون با پیشنهادهایی که داده باعث شده اهمیت بخش Xbox تو مجموعه مایکروسافت، به بالاترین حد خودش برسه و برای اولین بار مدیر Xbox تو هیئت مدیره مایکروسافت جایگاه داشته باشه. یکی از این تصمیم‌های مهم، پیشنهاد خرید ماینکرفت به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یه سرمایه‌گذاری هنگفت به حساب میاد ولی برخلاف نظر شما، این اسپنسر بوده که پیشنهاد خرید رو به سران مایکروسافت داده نه بالعکس.

در مورد توقف سرمایه‌گذاری رو بازی‌های AAA نمی‌دونم واقعا چطور به این نتیجه اشتباه رسیدید. Gears 4 و Gears 5 طبق گفته اپیک باید بودجه‌ای بیشتر از 100 میلیون دلار داشته باشن، Halo Infinite شایعه شده که بودجه 500 میلیون دلاری داره!!! واسه نسل بعد هم تمام خبرها و شایعات در مورد سرمایه‌گذاری اکثر استودیوهای مهم برای ساخت بازی‌های AAA هست. یعنی دقیقا برخلاف حرفی که شما می‌زنی.

خلاصه اینکه اسپنسر کارهاش درست بوده یا نه یه بحث جدا هست، از نظر من بستن Lionhead و کنسل کردن Scalebound، اشتباهات مهلکی بودن و مشخصا این آدم کلی کار اشتباه داشته خصوصا تو اول نسل. ولی اینکه فکر می‌کنی هیچ اختیاری از خودش نداره و عموما داره چیزهایی که بهش دیکته میشه رو اجرا می‌کنه، کاملا غلطه، خصوصا اینکه اکثر این مواردی که گفتی اصلا وجود نداره :D
بزار من تکمیل کنم ... نادلا هر انتصابی که انجام داده براساس راهبرد هاش برای مایکروسافت بوده و بس ... اگه دان متریک و استفن الوپ و تری مایرسون و ... این 6-7 سال دوره مدیریت نادلا اخراج شدن و اسپنسر و پانوس پنی و ... جاشون اومدن فقط بخاطر سیاست های نادلاست و آگاهی از اینکه این افراد میتونند اهدافش رو محقق کنند ... اسپنسر هم با تمام فراز و فرود هاش نشون داده میتونه باعث پیشرفت اکس باکس بشه و همین الآن هم موفق شده برای مایکروسافت تو زمینه Entertainment & Media یه غول بسازه ...

***

چندتا کانسپت آرت از Borys Udodenko که Environment Artist تو پلی گراند هستش :

EYpk_E7WsAIi-Pc (1).jpg EYpk7uLXgAAMJwN.jpg


EYpk4QlXYAABU-6 (1).jpg

***
هایپ؟


143023
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خلاصه اینکه اسپنسر کارهاش درست بوده یا نه یه بحث جدا هست، از نظر من بستن Lionhead و کنسل کردن Scalebound، اشتباهات مهلکی بودن و مشخصا این آدم کلی کار اشتباه داشته خصوصا تو اول نسل. ولی اینکه فکر می‌کنی هیچ اختیاری از خودش نداره و عموما داره چیزهایی که بهش دیکته میشه رو اجرا می‌کنه، کاملا غلطه، خصوصا اینکه اکثر این مواردی که گفتی اصلا وجود نداره :D

یک مقوله ای این وسط هست که هرچی کنسلی و یا بستن رخ داده این نسل، همه رو تقصیر دادیم به ناشر.

از بستن لاینهد و کنسل شدن Fabel Legends و ScaleBound
تا کنسل شدن استاروارز های EA و بستن ویسرال گیمز و حتی بسته شدن Evolution توسط سونی و تقریبا مردن Drive Club

سر همین ScaleBound و فیبل من یسری چیزایی خوندم که ماکرو بسیار با اینا راه اومده و مشکل بر میگشته به خود سازنده. مثلا کامیا که به ددلاین ها توجه تمیکرده و سر جلسات حاضر نمیشده و کلا دایورت بوده. و یا همین Fable Legends که برای عرضه توی 2015 معرفی شد. و اینقدر نتونستن به کیفیت مناسب برسونن و بازیو نهایی کنن که سال 2017 هم بازی کنسل شد و هم استدیو درش تخته شد. (اتفاقا چند وقت پیش رفتم دوباره تمام نمایش های Fable Legends دیدم، اون زمان خیلی هایپ نشده بودم ولی بد نبودن واقعا :D خوشم اومده بود :D جالبیش اینجا بود که بازی چند بار بتا داشته حتی! به این حد قابل بازی و تکمیل بوده که کنسل شده)

سر قضیه ویسرال گیمز و استار وارزش هم مقاله بزرگی میخوندم که خیلی منطقی میگفت واقعا اینا به چیزی که میخواستن نرسیده بودن هنوز و EA اینجوری نبود که بگه "حال ندارم پول بدم، پس ببندیم اینجارو بیشتر معطل نشیم." خیلی داستان مفصل تری داره این قضیه ولی اون ذهنیت منفور و 100 درصد مقصری که از EA داریم خیلی به نظر واقعی نمیومد.

و یا Evolution و درایو کلاب. که اگر اشتباه نکنم برای لانچ برنامه ریزی شده بود و اینقدر مشکل داشت که مجبور شدن یک سال دیرتر رلیزش کنن و همون موقع هم بازی ناقصی عرضه کردن. (درایو کلاب از ریسینگ های خوب بود و همیشه طرفداریشو کردم ولی حرفم الان به سازندست) و طی چند آپدیت تونستن بازیو به حد خوبی برسونن ولی خب گویا مشکلات زیادی داشتن که باعث بسته شدن استدیو هم شد.

حتی سر GoW 2018 که قطعا جزو بهترین بازیای این نسل و بهترین انحصاری این نسل سونی بوده، داستان بازیو بخونین که بار ها به مشکل خوردن سر بازی. تا حدی که یکی دو بار از کل زدن کوبیدن ساختن. این مسائل بعد ip جدید و کنسل شده قبلیشونم رخ داد که وضع استدیو رو تا حد بالایی حیاتی کرده بود. به حدی که اگر بازی موفق نمیشد شاید واقعا در سانتا مونیکا هم تخته میشد. وسط ساخت بازیم بار ها به مشکلات زیادی خورده بودن و حتی اولین باری که یوشیدا بازیو میبینه و تجربه میکنه (به عنوان ادم بزرگه استدیو های سونی فرض کن بعد یک prequel که به حد قبل موفق نبوده، یک ip جدید که بعد هزینه های زیاد کنسل شده، بری بازی جدیدشونو تجربه کنی اولین بار ) و میبینه اینقدر بیلد بد بوده که گفته چرا باید پول بدیم اینو بسازین :D قطعا اینا یک حرکت اشتباه میکردن اینا هم تخته میشدن...

حالا در کل نمیخوام خیلی بحث فاصله بگیره ولی طبق چیزایی که خوندم کنسلی فیبل و SB واقعا تا حد زیادی تقصیر تیم سازنده بوده نه ناشر
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
یک مقوله ای این وسط هست که هرچی کنسلی و یا بستن رخ داده این نسل، همه رو تقصیر دادیم به ناشر.

از بستن لاینهد و کنسل شدن Fabel Legends و ScaleBound
تا کنسل شدن استاروارز های EA و بستن ویسرال گیمز و حتی بسته شدن Evolution توسط سونی و تقریبا مردن Drive Club

سر همین ScaleBound و فیبل من یسری چیزایی خوندم که ماکرو بسیار با اینا راه اومده و مشکل بر میگشته به خود سازنده. مثلا کامیا که به ددلاین ها توجه تمیکرده و سر جلسات حاضر نمیشده و کلا دایورت بوده. و یا همین Fable Legends که برای عرضه توی 2015 معرفی شد. و اینقدر نتونستن به کیفیت مناسب برسونن و بازیو نهایی کنن که سال 2017 هم بازی کنسل شد و هم استدیو درش تخته شد. (اتفاقا چند وقت پیش رفتم دوباره تمام نمایش های Fable Legends دیدم، اون زمان خیلی هایپ نشده بودم ولی بد نبودن واقعا :D خوشم اومده بود :D جالبیش اینجا بود که بازی چند بار بتا داشته حتی! به این حد قابل بازی و تکمیل بوده که کنسل شده)

سر قضیه ویسرال گیمز و استار وارزش هم مقاله بزرگی میخوندم که خیلی منطقی میگفت واقعا اینا به چیزی که میخواستن نرسیده بودن هنوز و EA اینجوری نبود که بگه "حال ندارم پول بدم، پس ببندیم اینجارو بیشتر معطل نشیم." خیلی داستان مفصل تری داره این قضیه ولی اون ذهنیت منفور و 100 درصد مقصری که از EA داریم خیلی به نظر واقعی نمیومد.

و یا Evolution و درایو کلاب. که اگر اشتباه نکنم برای لانچ برنامه ریزی شده بود و اینقدر مشکل داشت که مجبور شدن یک سال دیرتر رلیزش کنن و همون موقع هم بازی ناقصی عرضه کردن. (درایو کلاب از ریسینگ های خوب بود و همیشه طرفداریشو کردم ولی حرفم الان به سازندست) و طی چند آپدیت تونستن بازیو به حد خوبی برسونن ولی خب گویا مشکلات زیادی داشتن که باعث بسته شدن استدیو هم شد.

حتی سر GoW 2018 که قطعا جزو بهترین بازیای این نسل و بهترین انحصاری این نسل سونی بوده، داستان بازیو بخونین که بار ها به مشکل خوردن سر بازی. تا حدی که یکی دو بار از کل زدن کوبیدن ساختن. این مسائل بعد ip جدید و کنسل شده قبلیشونم رخ داد که وضع استدیو رو تا حد بالایی حیاتی کرده بود. به حدی که اگر بازی موفق نمیشد شاید واقعا در سانتا مونیکا هم تخته میشد. وسط ساخت بازیم بار ها به مشکلات زیادی خورده بودن و حتی اولین باری که یوشیدا بازیو میبینه و تجربه میکنه (به عنوان ادم بزرگه استدیو های سونی فرض کن بعد یک prequel که به حد قبل موفق نبوده، یک ip جدید که بعد هزینه های زیاد کنسل شده، بری بازی جدیدشونو تجربه کنی اولین بار ) و میبینه اینقدر بیلد بد بوده که گفته چرا باید پول بدیم اینو بسازین :D قطعا اینا یک حرکت اشتباه میکردن اینا هم تخته میشدن...

حالا در کل نمیخوام خیلی بحث فاصله بگیره ولی طبق چیزایی که خوندم کنسلی فیبل و SB واقعا تا حد زیادی تقصیر تیم سازنده بوده نه ناشر
در مورد Fable طبق صحبت چند تا از کارمندهای استودیو واقعا تقصیر مایکروسافت بوده. اینا اصلا نمی‌خواستن یه بازی تمام آنلاین بسازن ولی مایکروسافت بودجه زیادی بهشون میده و میگه باید بسازید :D بعدش پروژه تا مرحله Closed Beta هم پیش می‌ره و خود سازنده‌ها انگار بازی رو دوست نداشتن! به مایکروسافت میگن که زمان بیشتری بهشون بدن که همین بازی رو تبدیل کنن به Fable 4 و از حالت تمام آنلاین خارج کنن که خب قبول نمیکنن و در نهایت بازی کنسل میشه و استودیو هم می‌ره رو هوا! یعنی عوامل مایکروسافت فقط اون 75 میلیون دلاری که دود شد رو دیدن و اجبار سازنده به ساخت چیزی که نمی‌خواستن رو ندیدن.
Report: Fable Legends was a $75M project 'nobody' wanted to work on

Lionhead: the rise and fall of a British video game legend
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
در مورد Fable طبق صحبت چند تا از کارمندهای استودیو واقعا تقصیر مایکروسافت بوده. اینا اصلا نمی‌خواستن یه بازی تمام آنلاین بسازن ولی مایکروسافت بودجه زیادی بهشون میده و میگه باید بسازید :D بعدش پروژه تا مرحله Closed Beta هم پیش می‌ره و خود سازنده‌ها انگار بازی رو دوست نداشتن! به مایکروسافت میگن که زمان بیشتری بهشون بدن که همین بازی رو تبدیل کنن به Fable 4 و از حالت تمام آنلاین خارج کنن که خب قبول نمیکنن و در نهایت بازی کنسل میشه و استودیو هم می‌ره رو هوا! یعنی عوامل مایکروسافت فقط اون 75 میلیون دلاری که دود شد رو دیدن و اجبار سازنده به ساخت چیزی که نمی‌خواستن رو ندیدن.
Report: Fable Legends was a $75M project 'nobody' wanted to work on
من این قضیه رو نخونده بودم ولی سر SB خیلی شایعات و توییت هایی خوندم که بیشتر این مشکلاتشون تقصیر کامیا و تیم سازنده بوده
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
یکی از بازی های مورد علاقه ی من تو این نسل Quantum Break بود ... در واقع به نظرم یکی از آندر ریتد ترین هاهم بود ... شاید بگیم شاهکار نبود ولی اگه بخواهیم بهترین داستان رو بین عناوین AAA مایکرو تو این نسل انتخاب کنم قطعا QB هستش که قلم فوق العاده سم لیک رو داشت و یه لایو اکشن تر و تمیز هم داشت (البته نیازی به وجودش هم نبود) ... بازی از نظر ویژوال همین الآن هم بین تاپ 10 نسل هست برام ... اون فیزیک اعجاب بر انگیز بازی با موشن کپچر فوق العادش و تکنیک های خفنش و درنهایت افکت های تایم برک محشر بازی که واقعا عالی طراحی شدن ... بازی قشنگ تونست از تیم بازیگری فوق العادش استفاده کنه و شخصیت پردازی خیلی خوبی هم داشت طبق عادت رمدی!
حالا آیا موافق هستید که شماره دوم بازی هم ساخته بشه ( با توجه به پایان شماره اول)؟
927948-quantum-break-windows-screenshot-there-was-a-massacre-here.png 26735357595_17a522076b_o.png quantumbreak4_30_20165yj6y.png 26735351965_ff94f74a2b_o.png q59qfyk.jpg

View attachment QB_Capture.mp4





















View attachment QB_Capture_2.mp4
 

Attachments

  • ShabbySlushyGermanpinscher-mobile.mp4
    2.9 MB · مشاهده: 0
  • TemptingPlaintiveEuropeanpolecat-mobile.mp4
    3 MB · مشاهده: 0
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
یکی از بازی های مورد علاقه ی من تو این نسل Quantum Break بود ... در واقع به نظرم یکی از آندر ریتد ترین هاهم بود ... شاید بگیم شاهکار نبود ولی اگه بخواهیم بهترین داستان رو بین عناوین AAA مایکرو تو این نسل انتخاب کنم قطعا QB هستش که قلم فوق العاده سم لیک رو داشت و یه لایو اکشن تر و تمیز هم داشت (البته نیازی به وجودش هم نبود) ... بازی از نظر ویژوال همین الآن هم بین تاپ 10 نسل هست برام ... اون فیزیک اعجاب بر انگیز بازی با موشن کپچر فوق العادش و تکنیک های خفنش و درنهایت افکت های تایم برک محشر بازی که واقعا عالی طراحی شدن ... بازی قشنگ تونست از تیم بازیگری فوق العادش استفاده کنه و شخصیت پردازی خیلی خوبی هم داشت طبق عادت رمدی!
حالا آیا موافق هستید که شماره دوم بازی هم ساخته بشه ( با توجه به پایان شماره اول)؟
View attachment 143166View attachment 143167View attachment 143168View attachment 143169View attachment 143170

View attachment 143173





















View attachment 143174
بازی خوبی بود و بیشتر تو حاشیه اون Live Action گرفتار شد، هر چند واقعا کیفیت خوبی داشت و از بازیگرهای مناسبی هم استفاده کرده بودن، ولی خب تایم بالایی که داشت ریتم‌ بازی رو به هم می‌ریخت. خود گیم‌پلی هم چند تا ایراد مهم داشت، شوتینگ‌ واقعا ساده بود و بعد از چند تا مرحله دیگه چیز جدیدی برای ارائه نداشت و روند گیم‌پلی زود تکراری می‌شد. مراحل پلتفرمر اصلا خوب نبودن در حالیکه با توجه به ستینگ بازی، پتانسیل خیلی بالایی داشتن که اصلا ازش استفاده نکردن. ولی داستان، فضاسازی، فیزیک و نقشی که تو گیم‌پلی داشت واقعا خوب کار شده بود. این بازی در مجموع پتانسیل بالایی داشت که به خوبی نتونستن ازش بهره ببرن ولی بازم قطعا ارزش تجربه کردن داره. ادامه‌اش رو هم اگه خود رمدی نخواد بسازه که خب به درد نمی‌خوره :D

اینو یادم رفت اضافه کنم :D بازی خیلی آسون بود و همون اول باید رو هارد بازی کرد، ارزش تکرار هم در حد بوق :D
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
یکی از بازی های مورد علاقه ی من تو این نسل Quantum Break بود ... در واقع به نظرم یکی از آندر ریتد ترین هاهم بود ... شاید بگیم شاهکار نبود ولی اگه بخواهیم بهترین داستان رو بین عناوین AAA مایکرو تو این نسل انتخاب کنم قطعا QB هستش که قلم فوق العاده سم لیک رو داشت و یه لایو اکشن تر و تمیز هم داشت (البته نیازی به وجودش هم نبود) ... بازی از نظر ویژوال همین الآن هم بین تاپ 10 نسل هست برام ... اون فیزیک اعجاب بر انگیز بازی با موشن کپچر فوق العادش و تکنیک های خفنش و درنهایت افکت های تایم برک محشر بازی که واقعا عالی طراحی شدن ... بازی قشنگ تونست از تیم بازیگری فوق العادش استفاده کنه و شخصیت پردازی خیلی خوبی هم داشت طبق عادت رمدی!
حالا آیا موافق هستید که شماره دوم بازی هم ساخته بشه ( با توجه به پایان شماره اول)؟
View attachment 143166View attachment 143167View attachment 143168View attachment 143169View attachment 143170

View attachment 143173





















View attachment 143174
این بازی برای من به یه تجربه خاص تبدیل شد . چون اصولا داستان برام خیلی مهمه ! از نظرم بهترین داستان رو بین انحصاری های مایکرو توی این نسل با اختلاف همین بازی داره (و همینطور یکی از بهترین داستان ها تو کل بازی های این نسل) ! خیلی کم پیش میاد با شخصیت های یه بازی آدم هم ذات پنداری کنه اما به لطف سم لیک تو این بازی شخصیت بث وایلدر ( با وجود کوتاه بودن بازی) فوق العاده پرداخت شده طوری که درد و رنجی که متحمل میشه کاملا به من مخاطب منتقل شد و یه جورایی دلم به حالش سوخت! با توجه به انتهای بازی کاملا مشخصه که رمدی قصد ادامه بازی رو داشته (از همون زمان ساخت تو فکر قسمت بعدی بودن) اما بعید میدونم مایکرو زیر بار قسمت دوم بره (اگه بخواد به همون صورتی که قسمت اول بود باشه) چون اصولا بازی های مایکرو بیشتر مبتنی بر آنلاین بودن هستن تا اینکه فقط بخش داستانی داشته باشن ولی اگه سم لیک یه مقدار انعطاف پذیر تر باشه و حتی بیاد یه بخش مالتی پلیر در کنار بخش داستانی قرار بده شاید مایکرو قبول کرد چون عنوان فوق العاده پر پتانسیله!
 
آخرین ویرایش:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
بازی خوبی بود و بیشتر تو حاشیه اون Live Action گرفتار شد، هر چند واقعا کیفیت خوبی داشت و از بازیگرهای مناسبی هم استفاده کرده بودن، ولی خب تایم بالایی که داشت ریتم‌ بازی رو به هم می‌ریخت. خود گیم‌پلی هم چند تا ایراد مهم داشت، شوتینگ‌ واقعا ساده بود و بعد از چند تا مرحله دیگه چیز جدیدی برای ارائه نداشت و روند گیم‌پلی زود تکراری می‌شد. مراحل پلتفرمر اصلا خوب نبودن در حالیکه با توجه به ستینگ بازی، پتانسیل خیلی بالایی داشتن که اصلا ازش استفاده نکردن. ولی داستان، فضاسازی، فیزیک و نقشی که تو گیم‌پلی داشت واقعا خوب کار شده بود. این بازی در مجموع پتانسیل بالایی داشت که به خوبی نتونستن ازش بهره ببرن ولی بازم قطعا ارزش تجربه کردن داره. ادامه‌اش رو هم اگه خود رمدی نخواد بسازه که خب به درد نمی‌خوره :D

اینو یادم رفت اضافه کنم :D بازی خیلی آسون بود و همون اول باید رو هارد بازی کرد، ارزش تکرار هم در حد بوق :D
برای من همه ی اینا به کنار ، لول دیزاین بازی اصلا جالب نبود و همین طور بخش پلتفرمرش ... ولی خب بازی رو رمدی ساخته و من خیلی دوستش داشتم :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Bax and g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر