Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
یکی از مخالفهای ژاپن ام :D

دوست دارم منطقه ای انتخاب کنند که هم محیطهای جنگلی و دشت داشته باشه و هم محیطهایی مثل بیابون و آف رودهای این مدلی !

ژاپن همچین چیزی هست؟ البته از اون طرف هم حس و حال توکیو دریفت خیلی مخاطب داره
اتفاقا بشدت با جپن موافقم :D
البته یه دریفت به سبک Ridge racer مود هم اضافه کنن جهت رفاه حال ژاپنی های حمال:D که هم تو ژاپن شاید همچین ریسنگ پرفکتی بترکونه بقیه مناطق هم که مشتری خودشو داره
 
فیل میره با فلش عکس لوکیشن میاره؟ :D
سفر مدیر برند به قسمتی که ضعیف ترین بخش اون بازار مارکتش رو تشکیل میده بنظرم فقط و فقط یه دلیل داره اونم مدیریت برند نه کارای جزء
خرید و همکاری با یه استدیو بزرگ حتما اتفاقیه که میوفته حالا شاید رالف فالتون بش بگه داداش داری میره جاپن بی زحمت چارتا عکس از لوکشنایی که صلاح میدونی بگیر بیار باهاش بازی بسازیم :D
منظورم این نیست که فیل قراره عکس لوکیشن جمع کنه بده به پلی گراند :D
اما ساخت یک هورایزون با محیط ژاپن یا کره جنوبی قطعا می‌تونه به فروش بازی و xbox تو اون کشور ها کمک کنه.
 
هورایزون ژاپن دوست دارم از این جهت که می تونه با نسخه های قبل متفاوت تر باشه و طبیعت خوبی داره غیر از این دوست دارم لوکیشن بین 2 مرز کشور اروپایی باشه و اونقدری بزرگ باشه که رفت و امد بین دوتا کشور و تفاوت ها رو حس کنی :x
 
بابا از این ژاپنی ها بکشید بیرون اینها میخوان سر به تن XBOX جماعت نباشه من بودم کلا ژاپن تحریم میکردم حتی یک نفرم تو ژاپن نتونه بازی کنه :D
ما با ملت ژاپن دوستيم با شركت سوني مشكل داريم :D
 
یکی از مخالفهای ژاپن ام :D

دوست دارم منطقه ای انتخاب کنند که هم محیطهای جنگلی و دشت داشته باشه و هم محیطهایی مثل بیابون و آف رودهای این مدلی !

ژاپن همچین چیزی هست؟ البته از اون طرف هم حس و حال توکیو دریفت خیلی مخاطب داره

ژاپن دشت‌های سرسبز زیاد داره و البته بهار زیبایی داره در کنار پاییز و زمستان و تابستان و شهرهاش هم دیدنی هستن برای نسل بعد و با هورایزون 5 واقعا دیدن داره ژاپن :D در کل اگر هورایزون رو این نسل میبردن ژاپن حق مطلب رو شاید نمیتونستن ادا بکنن ولی نسل بعد واقعا تجربه نابی میتونه باشه ژاپن :D هر چند فکر کنم برای شماره بعد میگن مکزیک محتملتر هست انگار، مطمعن نیستم :دی
 
برو آمار خرید همین ملت ژاپن دربیار میبینی چقدر این دوستی یک طرفست

آمار خرید که خب بده ولی تقصیر مایکرو هم هست کلا هیچ کاری نکرد این نسل برای ژاپن، ولی نسل بعد رو میخوان درست و قوی شروع کنن و تعامل با بازیسازها و بازار ژاپن هم فقط به فروش کنسول محدود نمیشه دیگه :دی در کل وقتی میتونن با کار درست نتیجه بهتری بگیرن چرا تلاش نکنن؟ الان اپل مگه برند آمریکایی نیست؟ محبوب ترین گوشی توی ژاپن هست :دی مایکرو هم باید درست عمل کنه تا خوب نتیجه بگیره که این البته به نفع خودش هم میشه چون دیگه انحصاری معنوی نمیده دودستی به سونی و فروش اروپاش هم بهتر میشه بخاطر همین بازیها و تنوعشون :دی
 
آمار خرید که خب بده ولی تقصیر مایکرو هم هست کلا هیچ کاری نکرد این نسل برای ژاپن، ولی نسل بعد رو میخوان درست و قوی شروع کنن و تعامل با بازیسازها و بازار ژاپن هم فقط به فروش کنسول محدود نمیشه دیگه :D در کل وقتی میتونن با کار درست نتیجه بهتری بگیرن چرا تلاش نکنن؟ الان اپل مگه برند آمریکایی نیست؟ محبوب ترین گوشی توی ژاپن هست :D مایکرو هم باید درست عمل کنه تا خوب نتیجه بگیره که این البته به نفع خودش هم میشه چون دیگه انحصاری معنوی نمیده دودستی به سونی و فروش اروپاش هم بهتر میشه بخاطر همین بازیها و تنوعشون :D
والا اول نسل هم از این حرفها زیاد شنیدیم که ماکرو میخواد وضعیت بازار ژاپن بهتر کنه یک سری تلاشم کردن ولی نتیجه از دوران 360 هم بدتر شد الان هم ماکرو میخواد چی کار کنه ؟ فوقش سالی یک بازی انحصار برای ژاپن بده و سه چهار عنوان به صورت مولتی بیاره بعد حالا فکر کردی ژاپنی ها به خاطر این چهارتا بازی PS و که کلی بازی ژاپنی داره ول میکنن میرن XSX میخرن؟ به نظر من آب در هاونک کوبیدن به جای اینکار بیاد چهارتا بازی عربی بزنه و تو خاور میانه فعالیت کنه 100 برابر بهتر نتیجه میگیره
 
والا اول نسل هم از این حرفها زیاد شنیدیم که ماکرو میخواد وضعیت بازار ژاپن بهتر کنه یک سری تلاشم کردن ولی نتیجه از دوران 360 هم بدتر شد الان هم ماکرو میخواد چی کار کنه ؟ فوقش سالی یک بازی انحصار برای ژاپن بده و سه چهار عنوان به صورت مولتی بیاره بعد حالا فکر کردی ژاپنی ها به خاطر این چهارتا بازی PS و که کلی بازی ژاپنی داره ول میکنن میرن XSX میخرن؟ به نظر من آب در هاونک کوبیدن به جای اینکار بیاد چهارتا بازی عربی بزنه و تو خاور میانه فعالیت کنه 100 برابر بهتر نتیجه میگیره
سلام
TGS بیشترش گیم های موبایل شده. کونامی زده تو کار گیم موبایل. نیتندو Wii u رو جوری تغییر داد که عملان یه کنسول قابل حمل برای بازار اصلیش یعنی ژاپن تهیه کنه. تمام بازار ژاپن داره به سمت این جور چیزها پیش میره.
تنها راهی که ماکرو میتونه وارد این اشفته بازار بشه :دی فقط کلود گیمینگ هست بخاطر نت بسیار عالی ژآپن و گیم پس (به صرفه ترین و راحترین راه تجربه گیم).
 
والا اول نسل هم از این حرفها زیاد شنیدیم که ماکرو میخواد وضعیت بازار ژاپن بهتر کنه یک سری تلاشم کردن ولی نتیجه از دوران 360 هم بدتر شد الان هم ماکرو میخواد چی کار کنه ؟ فوقش سالی یک بازی انحصار برای ژاپن بده و سه چهار عنوان به صورت مولتی بیاره بعد حالا فکر کردی ژاپنی ها به خاطر این چهارتا بازی PS و که کلی بازی ژاپنی داره ول میکنن میرن XSX میخرن؟ به نظر من آب در هاونک کوبیدن به جای اینکار بیاد چهارتا بازی عربی بزنه و تو خاور میانه فعالیت کنه 100 برابر بهتر نتیجه میگیره

ژاپن بازار خود کنسولش هم در حال کوچکتر شدن هست، بعد مایکرو وان رو با یک سال تاخیر برای ژاپن و خیلی مناطق دیگه عرضه کرد که باعث شد ضربه بدی به بازارش بخوره :دی برای ژاپن عملا هیچ کاری نکردن و یادم نیست اصلا قولی هم داده باشن در این خصوص اوایل نسل :دی ولی الان به نظرم با استریم موبایل برن جلو برای ژاپن با توجه به اینکه پلتفرم محبوبشون موبایل هست اگر بخوان نتیجه بگیرن باید همچین برنامه ای رو اجرا کنن و گیم پس رو هم که همین هفته پیش برای ژاپن و یسری بازار دیگه اکی کردن :دی

در کل باید ساپورتش رو بهتر کنه هم اونجا هم خاور میانه و اینها هم با هم دیگه منافاتی ندارن به نظرم مگر اینکه بگی کسری بودجه بیارن که این رو بعید میدونم
 
سلام
TGS بیشترش گیم های موبایل شده. کونامی زده تو کار گیم موبایل. نیتندو Wii u رو جوری تغییر داد که عملان یه کنسول قابل حمل برای بازار اصلیش یعنی ژاپن تهیه کنه. تمام بازار ژاپن داره به سمت این جور چیزها پیش میره.
تنها راهی که ماکرو میتونه وارد این اشفته بازار بشه :D فقط کلود گیمینگ هست بخاطر نت بسیار عالی ژآپن و گیم پس (به صرفه ترین و راحترین راه تجربه گیم).
ژاپن بازار خود کنسولش هم در حال کوچکتر شدن هست، بعد مایکرو وان رو با یک سال تاخیر برای ژاپن و خیلی مناطق دیگه عرضه کرد که باعث شد ضربه بدی به بازارش بخوره :D برای ژاپن عملا هیچ کاری نکردن و یادم نیست اصلا قولی هم داده باشن در این خصوص اوایل نسل :D ولی الان به نظرم با استریم موبایل برن جلو برای ژاپن با توجه به اینکه پلتفرم محبوبشون موبایل هست اگر بخوان نتیجه بگیرن باید همچین برنامه ای رو اجرا کنن و گیم پس رو هم که همین هفته پیش برای ژاپن و یسری بازار دیگه اکی کردن :D

در کل باید ساپورتش رو بهتر کنه هم اونجا هم خاور میانه و اینها هم با هم دیگه منافاتی ندارن به نظرم مگر اینکه بگی کسری بودجه بیارن که این رو بعید میدونم

حالا این استریم من به ذهنم رسید و فکر خوبی هست ولی اگر بخوان شیوع سنتی پی بگیرن به هیچ جا نخواهند رسید
 
  • Like
Reactions: LiviNG D3AD
حالا این استریم من به ذهنم رسید و فکر خوبی هست ولی اگر بخوان شیوع سنتی پی بگیرن به هیچ جا نخواهند رسید

نه دیگه باید سنتی رو با صنعتی قاطی کنن این سری :دی سنتی ایکس باکس تعطیله اگر این شایعه اومدن لاکهارت 2021 هم درست باشه که دیگه هیچی :دی
 
خرید استدیو در ژاپن به معنی این نیست مایکروسافت بخواد با هر چندسال انحصاری اون استدیو به خصوص ملت رو زخم کنه! نه

بیشتر به معنی به وجود اوردن یک پایگاه تعامل با ناشرین و سازنده های ژاپنی هست. از ارتباط با تیم های مستقل گرفته تا دیگر بازیهای بزرگ که در اصل در ژاپن ساخته میشن ولی فروش جهانی دارند. این دست بازیها مفت مفت انحصاری پلتفرم های دیگه نشن
 
استدیو کامپلژن (؟) هم دوتا عضو جدید گرفته:

Dominique Cote
who previously worked for Eidos-Montréal on games like Thief (2014), Deus Ex: Mankind Divided, and Shadow of the Tomb Raider is now at Compulsion Games as the Senior Technical Artist.

Maxim Archetto, who worked alongside Cote on Thief and Deus Ex and previous to that spent time at Ubisoft. Archetto specializes in quest-building and narrative design and is now at Compulsion Games as the Senior Narrative Designer.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or