Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
کاش یه هیلو لوتر شوتر مثل دیستینی درست میکردن، تبدیلش میکردن به یک سرویس! مرتب اپدیتش میکردن، کانتت جدید براش میدادن! بالای ۲۰۰ ساعت گیم پلی...


Sent from my iPhone using Tapatalk
حالا لوتر شوتر نه:دی ولی یه اپن‌ورلد آرپی‌جی خفن میتونه بشه هیلو، از همون نسخه اول محیطای بازی کاملا باز و خوراکش بودن. فکر کن با مسترچیف تو یه دنیای بزرگ بگردی ماموریت فرعی از انسان‌ها، کاوننت‌ها بگیری، اسلحه‌هاتو بتونی آپگرید کنی، آرمورت رو کم کم لول آپ کنی (یه دلیل داستانی میتونن براش بسازن:دی). اصن خوراکشه خیلی پتانسیل داره امیدوارم همینطوری شده باشه بازی:دی یا حداقل چنتا تغییر اساسی کرده باش
خیلی خوبه که خودشون فهمیدن با نسخه قبل چه گندی زدن و دیگه قرار نیست یه کمپین 7-8 ساعته کاملا خطی بهمون بدن. همچین بازی‌ای با توجه به استانداردهای نسل قبل مناسبه نه الان:دی
 
حالا لوتر شوتر نه:D ولی یه اپن‌ورلد آرپی‌جی خفن میتونه بشه هیلو، از همون نسخه اول محیطای بازی کاملا باز و خوراکش بودن. فکر کن با مسترچیف تو یه دنیای بزرگ بگردی ماموریت فرعی از انسان‌ها، کاوننت‌ها بگیری، اسلحه‌هاتو بتونی آپگرید کنی، آرمورت رو کم کم لول آپ کنی (یه دلیل داستانی میتونن براش بسازن:D). اصن خوراکشه خیلی پتانسیل داره امیدوارم همینطوری شده باشه بازی:D یا حداقل چنتا تغییر اساسی کرده باش
خیلی خوبه که خودشون فهمیدن با نسخه قبل چه گندی زدن و دیگه قرار نیست یه کمپین 7-8 ساعته کاملا خطی بهمون بدن. همچین بازی‌ای با توجه به استانداردهای نسل قبل مناسبه نه الان:D
منظورش احتمالاهمون rpg چون دستيني كه لوتر شوتر نيست :D منم تعجب كردم اينو گفت!
Rage 2 و بوردرلندزها لوتر شوتر بودن

البته بوردرلندز rpg هم بود
 
اقا یک شایعه امده از 4chan که خب منبع اش معتبر نیست ولی انچنان غیرمنطقی هم نیست

در دو ماه آینده دوتا اونت Xbox داریم

اون یکی که در ماه may برگذار میشه تقریبا همانند event معرفی کنسول میمونه ولیکن شامل یکسری نمایش های منتخب از معرفی بازیها و دموها میشه

اون یکی که در ماه june برگذار میشه جایگزین E3 هست و کلی بازی نشون میدن

هر دو مراسم لایو استریم ویدیویی خواهند بود

بازیهای زیادی از XGS نمایش دارد، از برگ برنده ها تا بازیهای معمولی و کوچیک. بازیهای جدید تکنولوژیهای خیلی زیادی رو که براساس UE4 ساخته شده رو به اشتراک میذارند. از آب و PBR و GI و GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems و غیره. تیم ها سعی میکنند تکنولوژی ها رو در حین توسعه بهم منتقل کنند.

فیبل یکی از نمایشهای شوکیس محسوب میشه. یک فانتزی هیولا طور. بنده خدا خودش بازی رو ندیده ولی بهش گفتند خیلی قشنگه. تیم سازنده سعی کرده کل دنیای بازی رو با دست و تکنولوژی photogrammetry بسازه (خودم اضافه کنم پلی گراند کل نقشه هرایزن های قبلی هم با دست ساخته بود). اسکیل بازی خیلی خفنه. یک سیستم نقش افرینی کامل درون بازی تعبیه شده. تمرکز زیادی روی مبارزه های سوم شخص با انیمیشن های روون شده. براساس شنیده ها بنده خدا توقع داره سال 2022 بازی عرضه بشه.

یک ip جدید انحصاری از استدیو ژاپنی معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتری نداره.

هیلو اینفینیت هم جهان باز خواهد بود و میتونید درونش به اکتشاف بپردازید. همچنان مراحل داستانی خطی تر اند تا حس و حال روایت داستانی کلاسیک سری حفظ بشه. بلندپروازانه ترین کمپین زمانه خود خواهد بود و مثل معمول 6-9 ساعت به طول نخواهد کشید. حرکت جسوری برای مولتی پلیر درحال انجام دادن هستند که ملت رو سوپرایز میکنه. ااما این حرکت پتانسیل برگردون مولتی پلیر هیلو به لیست بیشترین تایم پلی ها رو داره.

آسیدین: OMG! (همینو نوشته جدا!)

فورزا موتوراسپورت کلا ریبوت شده. بازسازی ابزارهای موتور فورزاتچ در طول سالهای اخیر رخ داده. و موتور سری از همین الان امده نسل آینده است.


ریبوت های بیشتری در راه هستند (ما که نمیدونیم چیا هستند!)

دو ماه اینده طوفانی خواهد بود و فیل عقب نشینی نخواهد کرد.

اینم متن اصلی:

There will be two "next generation" Xbox digital events in the next two months.

The one in May will be pretty much like a proper console reveal event, but it'll have selected "showcase" game announcements/demos as well.

The one in June will be their replacement for E3. Show packed with games.

The exact form of these two is still being worked on as we speak. It'll be live streamed video content though.

There will be tons of new games by Xbox first-party. Big guns. Medium games. A few smaller ones. Their new games are sharing a lot of tech, built for UE4. From water to PBR, GI, procedural systems with optimized Houdini access, VRS optimizations, physical vegetation systems etc., the teams try to share tech to accelerate development.

Fable is one of these showcase games. A fantasy monster. I haven't seen it personally, but I got told it looks beautiful. They try to build the whole fantasy world with hand-crafted photogrammetry, yet the world will throw in a mix of procerural generation for bigger scale. Complete RPG systems in place, focus on great third-person fights and fluid animations. From the sounds of it, I expect the game to hit in 2022.

Big exclusive new IP coming from a Japanese studio. No further details known.

Halo Infinite has a huge open-world you can explore, yet the story missions themselves are linear to still be able to progress through the story in a more classic way. Optional exploration. It's a much more ambitious campaign this time around, not your usual 6-9 hours Halo campaign. They are doing one very bold move for multiplayer, which will surprise people, but this move has the potential bring Halo MP back among the top played games on Xbox.

Obsidian - OMG Obsidian!

FM gets a complete reboot. Internal retooling of ForzaTech happened during the last few years already. Engine in position for next-gen now.

Further reboots coming. Just a tease of what's to come.

The next two months are going to be fire. Phil not holding back.
این چیزایی که این بابا گفته چیز جدید توش نیست. یعنی هر کدوم از ما مایکرو فنا میتونستیم همینارو حدس بزنیم یا اطلاعاتی هست که قبلا در موردش صحبت شده :D
 
هیلو لوتر شوتر باشه بدون چیف، اسم بازی هم هیلو نباشه فقط تو دنیای هیلو چربان داشته باشه...


شبیه ساز رانندگی رو هم اینطور ریبوت میکنن.
همه اون فایلای ماشین و پیست هایی که داشتن میندازن دور بعد از اول میشینن طراحی میکنن. مثل بچه آدم.
 
2 تا اونت رو یکی میکردن بهتر بود حالا که قرار به کل استریم باشه و مشخصات کنسول هم منتشر شده دیگه چی می خوان بگن تو اونت ماه may ؟ :دی
 
2 تا اونت رو یکی میکردن بهتر بود حالا که قرار به کل استریم باشه و مشخصات کنسول هم منتشر شده دیگه چی می خوان بگن تو اونت ماه may ؟ :D

هم بازی نمایش میدن و هم در مورد کلیت نسل بعد و تفاوت‌هاش صحبت میکنن :دی از BC گرفته تا کارهای دیگه‌ای که انجام دادن :دی بین بازی‌ها هم فقط خود هیلو اینفینیت باید 2-3 تا نمایش جداگانه داشته باشه (مولتی مدهای مختلف و کمپین) :دی

-----------

Writing the Characters & Companions of The Outer Worlds

 
2 تا اونت رو یکی میکردن بهتر بود حالا که قرار به کل استریم باشه و مشخصات کنسول هم منتشر شده دیگه چی می خوان بگن تو اونت ماه may ؟ :D
چون دایرکت هست نمیشه خیلی طولانی باشه، چون هر چقدر هم خوب باشه بازم با توجه به فرمتش، خسته کننده میشه. اول نسل هم هست و حتما باید بازی‌های مولتی پلتفرم رو نشون بدن به اضافه امکانات و ویژگی‌های جدید کنسول و سرویس‌ها. منطقی هست بخوان پخش کنن بین چند تا دایرکت. فقط امیدوارم فاصله زمانی منطقی بینشون باشه، مثلا ۵ یا ۶ هفته :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or