Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
View attachment 137146

چطور میشه یه شبیه ساز رانندگی رو ریبوت کرد؟ :D

------------


چطور میتونی اسم اون زباله رو با هیلو توی یک جمله بیاری؟ :دی.

بانجی کارش درسته! دیستینی هرچقدر هم عیب ایراد داشته باشه زباله نیست!
از لحنت خوشم نیومد
فن ماکرو هستم، فن اکس باکس، فن هیلو، ولی با این حرفا حال نمیکنم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
حالا لوتر شوتر نه:دی ولی یه اپن‌ورلد آرپی‌جی خفن میتونه بشه هیلو، از همون نسخه اول محیطای بازی کاملا باز و خوراکش بودن. فکر کن با مسترچیف تو یه دنیای بزرگ بگردی ماموریت فرعی از انسان‌ها، کاوننت‌ها بگیری، اسلحه‌هاتو بتونی آپگرید کنی، آرمورت رو کم کم لول آپ کنی (یه دلیل داستانی میتونن براش بسازن:دی). اصن خوراکشه خیلی پتانسیل داره امیدوارم همینطوری شده باشه بازی:دی یا حداقل چنتا تغییر اساسی کرده باش
خیلی خوبه که خودشون فهمیدن با نسخه قبل چه گندی زدن و دیگه قرار نیست یه کمپین 7-8 ساعته کاملا خطی بهمون بدن. همچین بازی‌ای با توجه به استانداردهای نسل قبل مناسبه نه الان:دی

منم منظورم همینه که کلی توی دنیاش حال کنیم !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Nameless King
6 تا 9 ساعت برای هیلو اینفینیت کم نیست ؟! اینهمه صبر کنیم واقعا این همه کوتاه باشه ضد حاله که ?
دوباره بخون :D
نوشته مثل قبلا بین ۶ تا ۹ ساعت مدت زمان کمپین نیست، بلکه خیلی بیشتره.
 
هم بازی نمایش میدن و هم در مورد کلیت نسل بعد و تفاوت‌هاش صحبت میکنن :D از BC گرفته تا کارهای دیگه‌ای که انجام دادن :D بین بازی‌ها هم فقط خود هیلو اینفینیت باید 2-3 تا نمایش جداگانه داشته باشه (مولتی مدهای مختلف و کمپین) :D

-----------

Writing the Characters & Companions of The Outer Worlds


چون دایرکت هست نمیشه خیلی طولانی باشه، چون هر چقدر هم خوب باشه بازم با توجه به فرمتش، خسته کننده میشه. اول نسل هم هست و حتما باید بازی‌های مولتی پلتفرم رو نشون بدن به اضافه امکانات و ویژگی‌های جدید کنسول و سرویس‌ها. منطقی هست بخوان پخش کنن بین چند تا دایرکت. فقط امیدوارم فاصله زمانی منطقی بینشون باشه، مثلا ۵ یا ۶ هفته :D

حالا اینجوری بالانس بازی ها بین 2 تا دایرکت اگه بهم نخوره خوب میشه ولی من دوست داشتم همش یه جا باشه :D البته چون e3 نیست و تماشاگر نداریم اصلا مهم نیست دیگه :(
 
فقط هورایزن ۵ معرفی شه دیگه هیچی نمیخوام
ترجیحا هم ژاپن باشه :D
با این سفر هایی که فیل اسپنسر به ژاپن انجام میده و خبر هایی که میاد اصلا بعید نیست تو ژاپن یا کره جنوبی باشه :D
من خودم به شدت منتظر فورتزا موتوراسپورت هستم. با توجه به صحبت هایی هم که انجام دادن، قطعا یک شماره انقلابی خواهد بود.
شماره پنجم هم در شروع نسل در مبحث هوش مصنوعی انقلاب کرد با استفاده از تکنولوژی drivatars. امیدوارم شماره جدید تو بخش آنلاین یک حرکتی انجام بده. بازی به شدت در زمینه آنلاین ضعیف عمل کرده تا به امروز.
 
با این سفر هایی که فیل اسپنسر به ژاپن انجام میده و خبر هایی که میاد اصلا بعید نیست تو ژاپن یا کره جنوبی باشه :D
من خودم به شدت منتظر فورتزا موتوراسپورت هستم. با توجه به صحبت هایی هم که انجام دادن، قطعا یک شماره انقلابی خواهد بود.
شماره پنجم هم در شروع نسل در مبحث هوش مصنوعی انقلاب کرد با استفاده از تکنولوژی drivatars. امیدوارم شماره جدید تو بخش آنلاین یک حرکتی انجام بده. بازی به شدت در زمینه آنلاین ضعیف عمل کرده تا به امروز.
فیل میره با فلش عکس لوکیشن میاره؟ :D
سفر مدیر برند به قسمتی که ضعیف ترین بخش اون بازار مارکتش رو تشکیل میده بنظرم فقط و فقط یه دلیل داره اونم مدیریت برند نه کارای جزء
خرید و همکاری با یه استدیو بزرگ حتما اتفاقیه که میوفته حالا شاید رالف فالتون بش بگه داداش داری میره جاپن بی زحمت چارتا عکس از لوکشنایی که صلاح میدونی بگیر بیار باهاش بازی بسازیم :D
 
تا وقتی موتوراسپورت بعدی نیاد به نظرم هورایزن ۵ توجیهی نداره.
چیز بهتر از ۳ و ۴ نمیتونن بسازن.
اما موتوراسپودت همیشه جلوتر بوده تو زمینه تکنولوژی های مرتبط با ماشین ها.
هورایزن ۵ با استفاده از همینا میتونه خیلی بهتر از قبل بشه
 
فقط هورایزن ۵ معرفی شه دیگه هیچی نمیخوام
ترجیحا هم ژاپن باشه :D

یکی از مخالفهای ژاپن ام :D

دوست دارم منطقه ای انتخاب کنند که هم محیطهای جنگلی و دشت داشته باشه و هم محیطهایی مثل بیابون و آف رودهای این مدلی !

ژاپن همچین چیزی هست؟ البته از اون طرف هم حس و حال توکیو دریفت خیلی مخاطب داره
 
  • Wow
Reactions: Kratos-_-0_0
امیدوارم این نسل مشکل بازی های انحصاری XB حل بشه چون نسل قبل هم مشکل کمیت داشتن هم مشکل کیفیت و هم مشکل تنوع و این نشون میده که یک عیب ساختاری این وسط هست و فقط با صرف هزینه بالا مشکلات حل نمیشه البته این قضیه کاملا مشخص بود که اتفاق بی افته چون ماکروسافت تجربه لازم رو در اداره استودیو ها نداشت و اکثر انحصاری های نسل های قبلش رو مثل هیلو و گرز و... استودیو های خارجی صرفا با همکاری ماکروسافت می ساختن
 
  • Like
Reactions: usmarine
مثل اینکه ابسیدین یکی از نویسنده های Outer Wilds رو استخدام کرده. حالا داشته باشید بهترین تیتر گیمینگ چند سال اخیر رو:
Outer Worlds Writers Hire Outer Wilds Writer
:D

Normally, we at Kotaku don’t publish articles about people getting new jobs, but sometimes a headline just has to be written, you know?

لول داشت واقعا :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or