Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
الکی سطح توقعات بیجا ایجاد نکنید که دو روز دیگه بگن Xbox فن ها توقع دوتا پروژه از استدیو داشتند!

و ضمنا بعیده مایکروسافت بره سراغ ساخت بازیهای سوپرهیرویی اقتباس شده وقتی در سابقه اش پرورش شخصیت های موندگار ارزینال داشته و اتفاقا ریبوت پرفکت دارک خبر از همین موضوع میده
پرفکت دارک اتفاقا به هیچ دردی نمیخوره اوه حالا مگه چه تعداد هستن این ip بشناسن اصلا یا قدیم بازی کرده باشن تازه معلوم نیست ریبوتش چی از آب دربیاید ولی سرمایه گذاری رو ip های شناخته شده و ابر قهرمانی خودش یک بیس خوبی ایجاد می‌کنه برای خریدن ایکس باکس بعدی اسپایدرمن خودش برگ برنده سونی بود
 
آخرین ویرایش:
لطفا اطلاعات غلط منتشر نکن

اسپنسر دقیقا کسی بود که از ساخت نسخه دوم حمایت کرد ولی خوده رمدی نخواست. (مصاحبه سال 2016 هست)

Phil Spencer Open to Releasing Alan Wake 2 If Remedy Want to Create It

Phil Spencer Open to Releasing Alan Wake 2 If Remedy Want to Create It


خیلی خلاصه بحث Alan Wake 2 رو براساس تمام منابع معتر اینجا بذارم

بعد از عرضه نه چندان موفق الن ویک 1 (براساس انتظارات) رمدی پروتایپ نسخه دوم رو ساخت (که ویدیو گیمپلی 15 دقیقه ای ش منتشر شده) و برد پیش مایکروسافت و از اونجایی که این نسخه آزمایشی اونقدر درخور الن ویک 2 نبود مایکروسافت پیشنهاد میده این ایده رو تبدیل به new ip کنند و بخشی از اون ایده های نسخه آزمایشی به الن ویک آمریکن نایت مر انتقال پیدا میکنه و بخشی دیگه با گسترش تبدیل میشه به کوانتوم بریک که انحصاری سال 2016 تجربه کردیم. (اینم باید بدونید ایده های الن ویک 2 توسط مایکروسافت پسندیده نمیشه، رمدی نامردی نمیکنه و میره پیش چنتا ناشر دیگه که همه جواب رد بهش میدن)

تا سال 2016 کوانتوم بریک عرضه میشه که هیچ جوره خواسته های Xbox رو برطرف نکرد رمدی فاز مستقل بودن برمیداره و در طول این مدت ها کانسپتهای الن ویک 2 رو میزده، کلا رمدی که میخواسته جدا بشه با پیشنهاد اسپنسر (که عمومی مطرح کرده) آب شون بابت همکاری در یک جوی نمیره.
خوده رمدی هم از سطح کانسپت هایی که برای Alan wake 2 زده بوده راضی نبوده و یکسری از بخش هاشو میریزن دور و یکسری بخش ها باز تبدیل میشه به بازی کنترل که تلفیقی از کوانتوم بریک هم بوده!

اسپنسر گفته بوده که اگر رمدی بخواد الن ویک 2 رو بسازه ما در خدمت هستیم که رمدی قبول نمیکنه. دلیلش هم مشخصه الان هم ip الن ویک رو کامل پس گرفتند و هم یک قرارداد ترکمنچای درست و حسابی با اپیک گیمز بستند.
علی کوانتوم بریک شخصا بازی بدی نبود ولی متاسفانه جاه طلبی زیاد سم لیک ضربه زد به بازی و ایده مضخرف کراس شدن با واقعیت و سکانس های واقعی از اونجا بیشتر ضربه خورد وگرنه کنترل که اینهمه تحویل گرفتن و جایزه سال برد از یکسری سایت هر جور حساب کنی یک جور ادامه معنوی کوانتوم بریک هست بدون اون جنگولک بازی ها کنترل میشه گفت تجربه از اشتباهات کوانتوم بریک
مایکروسافت برای نسل بعد به ip های دهن پرکن احتیاج داره حالا اگرم Alan Wake 2 ضعیف بود بازم بد نمیشد چون طرفدارانش پیدا کرده بود الان سونی یک بازی ضعیف مثل دیزگان داد با توجه به Ib قوی فروش عالی کرد این بازی
 
آخرین ویرایش:
پرفکت دارک اتفاقا به هیچ دردی نمیخوره اوه حالا مگه چه تعداد هستن این ip بشناسن اصلا یا قدیم بازی کرده باشن تازه معلوم نیست ریبوتش چی از آب دربیاید ولی سرمایه گذاری رو ip های شناخته شده و آب قهرمانی خودش یک بیش خوبی ایجاد می‌کنه برای خریدن ایکس باکس بعدی اسپایدرمن خودش برگ برنده سونی بود
اتفاقا همینطور که علی ونوم گفت pd هم پیشینه قوی داره و هم ip اورجینالیه و کلی ایده و کانسپت آماده از نسخه نصفه و نیمه pd core هست که خیلی میتونه هم روند ساخت رو تسهیل کنه و چه ip بهتر از pd
عاشق pd 2006 شدم اونموقع گرافیک خفن گان پلی عالی و جو خیلی غنی داشت به علاوه خانوم جذاب و لوند بازی :D
 
از بازی های معرفی شده خفن برای این هایپم :x

e7488bf8-3d6c-4cc1-aa5f-05f5f155aa47.jpg
 
پرفکت دارک اتفاقا به هیچ دردی نمیخوره اوه حالا مگه چه تعداد هستن این ip بشناسن اصلا یا قدیم بازی کرده باشن تازه معلوم نیست ریبوتش چی از آب دربیاید ولی سرمایه گذاری رو ip های شناخته شده و ابر قهرمانی خودش یک بیس خوبی ایجاد می‌کنه برای خریدن ایکس باکس بعدی اسپایدرمن خودش برگ برنده سونی بود
اسپایدرمن کپی درجه دوم بتمن ارکام بود
برگ برنده سونی میشه گاد او وار که اریجینال خودشون بود نه اسپایدرمن.
نمادهاش میشن امثال کریتوس و نیتن دریک نه پیتر پارکر!
من که سر سوزنی علاقه ندارم سراغ این چرت و پرت ها بره مایکرو.
بهتر از بتمن های راکستدی بازی ابرقهرمانی ساخته نمیشه و مایکرو بهتره وقتشو تلف نکنه.
 
اصلا اسم رمدی میاد کهیر میزنم
به قدری این استودیو مدیریت افتضاحی داره و درب و داغونه و همچنین شارلاتانه که حاضرم مایکی بره با یه استودیویی کوچک دو سه نفره قرارداد ببنده ولی سمت اینا نره حتی اگه بازی بسازن که بهترین بازی تمام دوران ها بشه.اینا نصف بیشتر زمان توسعه QB رو سر لایو اکشن ها هدر دادن مخوصا با ریشات گرفتن.یعنی چطور میشه یه استودیو اینقدر خرکی کار کنه؟چطور میشه اینجوری بودجه رو حیف و میل کنن؟اگه سم لیک اینقدر لایو اکشن دوست داشت خب می رفت کارگردان سینما میشد چه مرضی بود بیاد تو گیم؟این فقط یه بخش از عملکرد گوهربار رمدی بوده
اما نظرم رو کرایتک مثبته به شدت هم مثبته به دلایل بسیار زیاد و امیدوارم مایکی بخرتشون اصلا چون
1.کرای انجین = کرای انجین موتور بسیار قدرتمندیه در عین حال بسیار سخته کار باهاش ولی اگه بشه خریدشون میشه از کمک های خود بچه های فنی کرایتک استفاده کرد بخصوص مهندس بزرگ صالحی :Shrewd:=))
2.رایز = رایز یه بازی با پتانسیل بسیار بالا بود و هست که همون طور که خود فیل گفت گرفتار اوضاع خراب اول نسل مایکی و گیر و گرفت های لانچ شدAli Venom هم بارها در موردش نوشته که من باهاشون به شدت موافقم کل مشکلش این بود لول دیزاین خوبی نداشت همین ،که با رفع مشکل می تونه بازی موفقی بشه و همینطور نشون میده در 2013 کرایت دید خوبی داشته
3.قدرت تکنیکی کرایتک = نیاز به توضیح ندارد :Shrewd::D

4.اوضاع خراب کرایتک = دقیقا کراتیک از اون دسته استودیوهاست که به فرمول خریدهای مایکی می خوره.یه استودیو که اوضاع مناسبی نداره و میشه گسترشش داد
(مخصوصا تو فاز لول دیزاین :D) همه ی شرایطش هم جور در میاد
 
آخرین ویرایش:
من یسوال داشتم چندوقته تو فکرمه گفتم الان بپرسم مگه خود استدیو ریر نمیتونه پرفکت دارک بسازه استدیو به اون بزرگی با اون همه کاراکتر قدیمی و معروف چرا خودش در کنار EverWildدوتا یه یه بازیه دیگه نمیسازه مثل شخصیت های Rare replay بعد کسی میدونه چندتا نفر توی این استدیو کار میکنن؟
 
اسپایدرمن کپی درجه دوم بتمن ارکام بود
برگ برنده سونی میشه گاد او وار که اریجینال خودشون بود نه اسپایدرمن.
نمادهاش میشن امثال کریتوس و نیتن دریک نه پیتر پارکر!
من که سر سوزنی علاقه ندارم سراغ این چرت و پرت ها بره مایکرو.
بهتر از بتمن های راکستدی بازی ابرقهرمانی ساخته نمیشه و مایکرو بهتره وقتشو تلف نکنه.
اسپایدرمن پرفروش ترین بازی ps4 ,هست تا الان حتی همینجوری پیش بره فروشش از ip های ارجینال سونی مثل انچارتد یا لست آف اس که رو دو پلتفرم منتشر شده هم بیشتر میشه ابرقهرمان نیازه امروزه هست مثل سینما دنیای بازی هم لازم داره
 
  • Like
Reactions: g4mer
این نینجا تئوری یه بازی داشت انحصاری PS3 به اسم Heavenly Sword
این بازی IP ش دست کیه؟ :D
بنظرم روش کار شه پتانسیل بالایی داره:D
ازون بازیاست که دام میخاست بازی کنم اما نتونستم.
 
  • Like
Reactions: KavehFrootan
من یسوال داشتم چندوقته تو فکرمه گفتم الان بپرسم مگه خود استدیو ریر نمیتونه پرفکت دارک بسازه استدیو به اون بزرگی با اون همه کاراکتر قدیمی و معروف چرا خودش در کنار EverWildدوتا یه یه بازیه دیگه نمیسازه مثل شخصیت های Rare replay بعد کسی میدونه چندتا نفر توی این استدیو کار میکنن؟
قطعی نگفتن خودشون روش کار نمیکنن!
ینی در مورد این بازی چیزی نگفتن
از طرفی صحبتا در مورد پروژه initiative اینطور هست که رو ip کار میکنن که راه ها و شکل جدیدی از بازی رو قرار ارایه بده بخاطر همین هدس زده میشه که این بازی ممکن pd باش
از طرفی هم Rare گفته ip زیاد داریم که خودمون نمیرسیم همشونو رشد بدیم و شماره جدیدشو بسازیم اگه کسی مثل dalala استدیو هست که علاقه به ساخت و همکاری داره بسم ا...
وگرنه خود ریر از استدیوهایی هست که چند تیمه کار میکنه و از قرار معلوم نسل نهم قراره خوب بدرخشه
 
  • Like
Reactions: reydge
این نینجا تئوری یه بازی داشت انحصاری PS3 به اسم Heavenly Sword
این بازی IP ش دست کیه؟ :D
بنظرم روش کار شه پتانسیل بالایی داره:D
ازون بازیاست که دام میخاست بازی کنم اما نتونستم.
سونی! :D
اره بازی هم اکشن خوبی داشت مثل بقیه بازی های استدیو و صحنه های سینمایی زیبایی داشت به لطف همکاری با سونی!
شک نکن NT خیلی خوب نسل نهم میدرخشه
نه فقط با HB II همون پروژه mara هم قول یه بازی یونیک و خاص رو داده
 
من نمی‌دونم ماکرو چه توقعی از فروش Alan Wake داشته که برآورده نشده ولی این هم بازی خوش ساخت و با کیفیتی بود هم بهترین ساخته رمدی بود نسبتا و طرفدارن زیاد داشت
 
از بازی های معرفی شده خفن برای این هایپم :x

e7488bf8-3d6c-4cc1-aa5f-05f5f155aa47.jpg

جالبیش اینه که هیچکس Rare‌ رو جدی نمیگیره :دی البته اهمیتی هم نداره به نظرم که جدی گرفته بشه چون بازیهاش تو سبک بازیهای جدی/سینمایی/هاردکور نیستن الان (البته اگر که KI 2013 رو فاکتور بگیریم) ولی خوب خودشون رو وفق دادن با وضعیت جدید دنیای بازیها و IP Factory مایکروسافت هستن دیگه رسما :دی مدام باید تجربه جدید با ایده جدید خلق کنن و IPهای قدیمیتر رو هم میتونن بدن استودیوهای دیگه با ایده‌های جدیدتر برگردونن که البته اون هم فکر میکنم با نظارت و همکاری خود Rare‌ باشه در نهایت :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or