Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
سوالت سوال خيلي خوبيه
من بنظرم هدف اصلي اين استوديو خلق كاراكتر و داستان مربوط بهش هست.
تقريبا مثله كاري كه ريسپاون با كال كستيس انجام داد و يه داستان بوجود اورد كه فطعا ادامه دار هست
يا همين لارا كرافت و سري توم رايدر يا دريك و انچارتد
از اين رو بنظرم قدم اول رو با سوپر هيرو بر نميدارن
مخصوصا كه بتمن دست راكستدي هست و اسپايدي سوني و بقيه هم تو اونجرز هستن عمدتا
حالا اينكه مثله مستر چيف ميخواد يه كاراكتر ساي فاي باشه يا مثله ماركوس فينيكس رو واقعا نمي دونم

منتهي قطعا نياز به يه كراكتر نمادين رو داره اكس باكس كه چه تيمي بهتر از اينيشيتيو ..
دقیقا یه کاراکتر نمادین جدید مثل چیف و مارکوس یا کریستوس و نیتن دریک میخواد الان.
ولی یه شخصیت ابرقهرمانی رو منم امیدوارم سمتش نرن.
خود اسپایدرمن واقعا عددی نبود جلو بتمن های راکستدی و همین ۲ تا بیشترین پتانسیل یه بازی ویدیویی داشتن.
کلا هم کار بیخودیه.
 
داره ولی خب AAA هاش همون ۳ تان.
باقی میشن بازی های در حد گراندد. :D

اونی که خداحافظی کرده بود و برگشته هم که گفت بازی اینیشیتیو قراره AA باشه پس کلا امید نبندیم.
کی همچین ادعایی کرده؟؟؟
شاید به عنوان پروژه اول مثل uncharted 1 بشه و aaa عالی نشه متا نزدیک 8 بشه که پی ریزی شماره دوم و جهش کیفیتی رو شاهد باشیم( البته تو بدترین حالت)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pbgame and reydge
ريبوت پرفكت دارك ٩٢؟
فيبل ٨٥؟
واقعا؟ :D
فیبل سه تا نسخه اصلی داره که یکش 85، دوش 89 و سه هم 80. میانگین همون میشه +85 و همین طور باید سازندش که pg هم هست به عنوان نکته مثبت حساب کنی:D
پرفکت دارک هم متای 97 رو تجربه کرده، بازیش جا داره که با یک ریبوت خوب و استدیو مناسب +92 رو تجربه کنه:D
 
فیبل سه تا نسخه اصلی داره که یکش 85، دوش 89 و سه هم 80. میانگین همون میشه +85 و همین طور باید سازندش که pg هم هست به عنوان نکتع مثیت حساب کنی:D
پرفکت دارک هم متای 97 رو تجربه کرده، بازیش جا داره که با یک ریبوت خوب و استدیو مناسب +92 رو تجربه کنه:D
من ميرم تو افق محو شم B-(
مثلا همين فاينال ٧ متاش رو ٨٦ الان نسخه اصلي بالاي نود بود يا رزيدنت ٣ هم همين طور.
بعد پرفكت دارك شوتره و قراره rare ريبوت كنه كه سالهاست شوتر هاصي نساختن اما
فيبل رو پلي گراند خوش ذوق و حرفه اي كار ميكنه
البته از نظر من هيچكدوم بالاي٩٠ نميشن
اما متاي بالاي ٨٥ عاليه برا جفت اي پي ها .
 
  • Like
Reactions: pbgame and g4mer
دقیقا یه کاراکتر نمادین جدید مثل چیف و مارکوس یا کریستوس و نیتن دریک میخواد الان.
ولی یه شخصیت ابرقهرمانی رو منم امیدوارم سمتش نرن.
خود اسپایدرمن واقعا عددی نبود جلو بتمن های راکستدی و همین ۲ تا بیشترین پتانسیل یه بازی ویدیویی داشتن.
کلا هم کار بیخودیه.
کرکتر نمادین مثل مستر چیف و کورتا و مارکوس فنیکس وقتی برجسته میشن که یونیورس قوی داشته باشن و یه بازی اورجینال باشن تو سبک خودشون که خیلی عالی از پس این موضوع بر اومدن
حالا اینکه یه تیم چهل نفره پربار فنی به کمک کولشن بتونن از پس همچین کاری بر بیاد اصلا بنظرم انتظار بی جایی نیست فقط زمانبره و مدیر پروژه عالی میخاد که امیدوارم به خوبی شرایط پیش بره :D
در مورد aaa استدیو play grounds و aaa obsidian هردو رو شک ندارم حوالی 9 میچرخه متاشون!!!
انتظار بالاییه اما تیم کاریشون نشون دادن بخوبی از پسش برمیان
Inxile شاید کمی پایینتر از این دو البته به لطف حضور بریان فارگو و جزب نیروهایی که داشته که عالیم بودن اصلا متای زردی در کار نیست اما متای نزدیک 9 بنظرم واقعا سخته و کار هر استدیویی نیست
اما در مورد initiative بنظرم با همه کمبود نیرو به دوتا تیم تقسیم شدن و همزمان دوتا پروژه در دست اقدام دارن که قرار پروژه اول احتمالا از ip های قبلی استفاده کنن تا خیلی زمان ساخت بازی بالا نره( زمانی ک لازم برای ساخت دنیای جدید بنسبت زمان برتر هست)
که بازی دوم به احتمال کاملا اورجینال و new ip باش
 
اگه نادلا یکم دلش بیاد خرج کنه برای Xbox نسل بعد ماکروسافت برمیگرده به اوج دوران نسل هفتم یعنی به نظر من اینا اول برن با رمدی یک مذاکره کنن قرارداد Alan wake 2 ببندن محکم چون رمدی الآنم ضعیفه نمیتونه زیاد مستقل عمل کنه بهترین فرصته که استفاده کنن مثل کاری که سونی کرد با insomniac قبل اینکه رسماً بخره باهاشون قرارداد اسپایدرمن بست نتیجشم دید
بعدش به نظر من برن با Crytek یک مذاکره کننده برای Crysis4 اونا هم از خداشونه فقط پول ندارن یک ناشر خوب مثل ماکرو همین دو تا بازی تایید بشن ماکرو نسل بعد طوفانی استارت زده
گرز آف وار هم که من تو توییتر بهشون گفتم باید پری یا کلیف بی برگردان وگرنه این ip نابود شده رفته پی کارش
 
اگه نادلا یکم دلش بیاد خرج کنه برای Xbox نسل بعد ماکروسافت برمیگرده به اوج دوران نسل هفتم یعنی به نظر من اینا اول برن با رمدی یک مذاکره کنن قرارداد Alan wake 2 ببندن محکم چون رمدی الآنم ضعیفه نمیتونه زیاد مستقل عمل کنه بهترین فرصته که استفاده کنن مثل کاری که سونی کرد با insomniac قبل اینکه رسماً بخره باهاشون قرارداد اسپایدرمن بست نتیجشم دید
بعدش به نظر من برن با Crytek یک مذاکره کننده برای Crysis4 اونا هم از خداشونه فقط پول ندارن یک ناشر خوب مثل ماکرو همین دو تا بازی تایید بشن ماکرو نسل بعد طوفانی استارت زده
گرز آف وار هم که من تو توییتر بهشون گفتم باید پری یا کلیف بی برگردان وگرنه این ip نابود شده رفته پی کارش
رمدی تازه رفته با اپیک. به احتمال بسیار زیادم اتفاقا الان ویک ۲ رو میخواد بسازه باهاش. در هر صورت با پشتیبانی اپیک اتفاقا هیچ ضعفی نداره.
کرایسیس هم دست EA عه ای پیش نه کرایتک.
 
  • Like
Reactions: Vagabond and g4mer
اگه نادلا یکم دلش بیاد خرج کنه برای Xbox نسل بعد ماکروسافت برمیگرده به اوج دوران نسل هفتم یعنی به نظر من اینا اول برن با رمدی یک مذاکره کنن قرارداد Alan wake 2 ببندن محکم چون رمدی الآنم ضعیفه نمیتونه زیاد مستقل عمل کنه بهترین فرصته که استفاده کنن مثل کاری که سونی کرد با insomniac قبل اینکه رسماً بخره باهاشون قرارداد اسپایدرمن بست نتیجشم دید
بعدش به نظر من برن با Crytek یک مذاکره کننده برای Crysis4 اونا هم از خداشونه فقط پول ندارن یک ناشر خوب مثل ماکرو همین دو تا بازی تایید بشن ماکرو نسل بعد طوفانی استارت زده
گرز آف وار هم که من تو توییتر بهشون گفتم باید پری یا کلیف بی برگردان وگرنه این ip نابود شده رفته پی کارش
بی زحمت یه دستیم به سر و روی کولشن بکش از یکم بهم ریختس :D
در مورد آلن ویک که اولین گندیه که اسپنسر زد حماین نکرده از ساخت شماره دوم که هیچ ip رو هم دو دستی تقدیم Remedy کرد و دیگه ماکروسافت نمیتونه دخالتی در مورد بازی بگیره!
Crytek هم کلی نیرو از دست داده و امادگی عرضه AAA شوتر قوی رو نداره مگه با کلی هزینه و جذب نیرو که اگه همچین کاری میخاد بکنه بهتره استدیو رو با جاش بخره بعد کار سرمایه گذاری انجام بده!
در مورد کولشن امیدوارم با جذب نفرات تیم سه گانه اول بتونه بازی رو به اوجش برگردونه
 
  • Like
Reactions: Vagabond and pbgame
بی زحمت یه دستیم به سر و روی کولشن بکش از یکم بهم ریختس :D
در مورد آلن ویک که اولین گندیه که اسپنسر زد حماین نکرده از ساخت شماره دوم که هیچ ip رو هم دو دستی تقدیم Remedy کرد و دیگه ماکروسافت نمیتونه دخالتی در مورد بازی بگیره!
Crytek هم کلی نیرو از دست داده و امادگی عرضه AAA شوتر قوی رو نداره مگه با کلی هزینه و جذب نیرو که اگه همچین کاری میخاد بکنه بهتره استدیو رو با جاش بخره بعد کار سرمایه گذاری انجام بده!
در مورد کولشن امیدوارم با جذب نفرات تیم سه گانه اول بتونه بازی رو به اوجش برگردونه
البته ip از اول هم دست رمدی بود
حقوق مربوط به نسخه اول دست مایکرو بود که داد به رمدی.
احتمالا برا اینکه رمدی برنامه های ریمستر شاید داشته باشه برا نسخه اول.
چند ماه قبل هم شایعه ریمستر نسخه اول برا هر ۳ پلتفرم اصلی اومده بود.
 
سلام دوستان عزیز :D
مثا اینکه قراره خبرایی از initative بشنویم
حیف بود همچین پروژه و استدیوی خفن انحصاری تاپیک نداشته باش
استدیویی که رسما منتخب جهان هست :D
تا چند روز اینده قول اپدیت محتوایی خوب و مفصل رو میدم
دوستان اهل فن هم کسی مطالبی دارن ممنون میشم همکاری کنن
کانسپت ارشد استدیو آقای Eric Persson سه تا عکس از کاراشو گذاشته که بشدت خفنه:D
مث اینکه این استدیو قرار نقش insomniac اینورو داشته باش و یه بازی سوپر هیرو بسازه یا شایدم نه یه بازی اکشن سینمایی :D
البته امیدوارم هر دوی اینا باش چون هم کارگردان سانست رو آوردن(برای بازی سوپر هیرو)
و دوستان دیگه ای رو از crytal dynamics و rockstar برای بازی سینمایی


136121



136122


136123


البته هر کانسپت فرمت و قالب خاص خودش رو داره که یکی سوپر هیرو هست دیگری اکشن
نظر شما در مورد پروژه جالب و مرموز این استدیو چی هست؟

الکی سطح توقعات بیجا ایجاد نکنید که دو روز دیگه بگن Xbox فن ها توقع دوتا پروژه از استدیو داشتند!

و ضمنا بعیده مایکروسافت بره سراغ ساخت بازیهای سوپرهیرویی اقتباس شده وقتی در سابقه اش پرورش شخصیت های موندگار ارزینال داشته و اتفاقا ریبوت پرفکت دارک خبر از همین موضوع میده
 
الکی سطح توقعات بیجا ایجاد نکنید که دو روز دیگه بگن Xbox فن ها توقع دوتا پروژه از استدیو داشتند!

و ضمنا بعیده مایکروسافت بره سراغ ساخت بازیهای سوپرهیرویی اقتباس شده وقتی در سابقه اش پرورش شخصیت های موندگار ارزینال داشته و اتفاقا ریبوت پرفکت دارک خبر از همین موضوع میده
اینم متحمل ترین اتفاق میتونه باش ذاما حتی اگر دوتا پروژه همزمان در دستور کار باش قرار نیست در کنار هم معرفی بشه!!!
الان دو سال pg تایید کرده بازی دیگه ای بغیر فرنچایز خودش رو توسعه میده!! کی همچین ادعایی کرده
یا نه طی مراحل ساخت u4 استدیو اصلا حرفی ازtlou 2 نزد ولی همه میدونستن درحال ساخت
اینکه چون دوتا پروژه همزمان هندل بکنه یا نه دلیل به اطلاع رسانی روزانه نمیشه
 
  • Like
Reactions: KavehFrootan
بی زحمت یه دستیم به سر و روی کولشن بکش از یکم بهم ریختس :D
در مورد آلن ویک که اولین گندیه که اسپنسر زد حماین نکرده از ساخت شماره دوم که هیچ ip رو هم دو دستی تقدیم Remedy کرد و دیگه ماکروسافت نمیتونه دخالتی در مورد بازی بگیره!

لطفا اطلاعات غلط منتشر نکن

اسپنسر دقیقا کسی بود که از ساخت نسخه دوم حمایت کرد ولی خوده رمدی نخواست. (مصاحبه سال 2016 هست)

Phil Spencer Open to Releasing Alan Wake 2 If Remedy Want to Create It

Phil Spencer Open to Releasing Alan Wake 2 If Remedy Want to Create It


خیلی خلاصه بحث Alan Wake 2 رو براساس تمام منابع معتر اینجا بذارم

بعد از عرضه نه چندان موفق الن ویک 1 (براساس انتظارات) رمدی پروتایپ نسخه دوم رو ساخت (که ویدیو گیمپلی 15 دقیقه ای ش منتشر شده) و برد پیش مایکروسافت و از اونجایی که این نسخه آزمایشی اونقدر درخور الن ویک 2 نبود مایکروسافت پیشنهاد میده این ایده رو تبدیل به new ip کنند و بخشی از اون ایده های نسخه آزمایشی به الن ویک آمریکن نایت مر انتقال پیدا میکنه و بخشی دیگه با گسترش تبدیل میشه به کوانتوم بریک که انحصاری سال 2016 تجربه کردیم. (اینم باید بدونید ایده های الن ویک 2 توسط مایکروسافت پسندیده نمیشه، رمدی نامردی نمیکنه و میره پیش چنتا ناشر دیگه که همه جواب رد بهش میدن)

تا سال 2016 کوانتوم بریک عرضه میشه که هیچ جوره خواسته های Xbox رو برطرف نکرد رمدی فاز مستقل بودن برمیداره و در طول این مدت ها کانسپتهای الن ویک 2 رو میزده، کلا رمدی که میخواسته جدا بشه با پیشنهاد اسپنسر (که عمومی مطرح کرده) آب شون بابت همکاری در یک جوی نمیره.
خوده رمدی هم از سطح کانسپت هایی که برای Alan wake 2 زده بوده راضی نبوده و یکسری از بخش هاشو میریزن دور و یکسری بخش ها باز تبدیل میشه به بازی کنترل که تلفیقی از کوانتوم بریک هم بوده!

اسپنسر گفته بوده که اگر رمدی بخواد الن ویک 2 رو بسازه ما در خدمت هستیم که رمدی قبول نمیکنه. دلیلش هم مشخصه الان هم ip الن ویک رو کامل پس گرفتند و هم یک قرارداد ترکمنچای درست و حسابی با اپیک گیمز بستند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or