Watch Dogs

این بازی برای اولین بار در E3 2012 در کنفرانس Ubisoft رونمایی شد ، ابتدا با یک تیزر بسیار مرموز و هیجان انگیز که در آن به سیستمی کامپیوتری که در آن همه ی ارتباطات یک شهر ، اعم از مدار برق ، اینترنت ، قطار ها ، ارتباطات رادیویی و ... توسط آن کنترل میشود اشاره میشد و در انتها به این موضوع اشاره شد که اگر یک شخص بتواند این سیستم را در اختیار بگیرد چه خواهد شد ؟!

چیز زیادی از داستان که چگونه شخصیت بازی کنترل این سیستم را بدست میگیرد ، چه هدفی را دنبال میکند و ... معلوم نیست ، ولی تریلرهای بازی این موضوع را به ما گوشزد میکنند که داستان فراتر از هک این سیستم و لذت بردن از کنترل شهر و آذار و اذیت مردم است !

در کنفرانس Playstation Meeting 2013 عرضه این بازی برای پلتفرم PS4 تایید شد و ما شاهد نمایش دوباره این بازی به صورت Real Time بودیم ، اما دوباره بر روی یک PC قوی با مشخصاتی نزدیک به PS4 .
تریلر بازی نوید یک دنیای پویا را به ما میدهد ، دنیایی که در آن شما تقریبا به هرچیزی که بخواهید میتوانید دستور دهید ، پول ندارید ؟! پس از یک هک ساده حساب بانکی یک عابر از نزدیک ترین دستگاه ATM پول برداشت کنید ! چراغ راهنمایی مزاحم شماست ؟ چراغ را سبز کنید ! دوست دارید که یک تصادف سینمایی در حد فیلم های هالیوودی ببینید ؟ چراغ را قرمز کنید ! یا هرچیز دیگری که فکرش را بکنید در بازی پیرو شماست !

عرضه این بازی که توسط Ubisoft Montreal ساخته و توسط Ubisoft منتشر میشود تا کنون برای Wii U , PC , Xbox360 , Playstation 3 , Playstation 4 تایید شده .
برای دانلود نمایش بازی در Playstation Meeting 2013 از این لینک استفاده کنید . ( Stream )

نمایش به صورت کاملا On - Screen که دوستمون قرار دادن :

 
آخرین ویرایش:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
این Aisha Tyler خیلی شیطونه ها
sq_25.png

تو برنامه jimmy Fallon یه جاش میگه its chasing its combat its hacking its s*kC
tonguesmiley.gif

تو E3 هم بعد نمایش AC IV میگفت ادوارد خیلی S*kCـیه دوست داشتم دوس پسرم باشه
gnugghender.gif
 

devi0us

کاربر سایت
Jun 20, 2013
182
نام
بهنام
اولین نگاه به Watch Dogs

شخصی متفکر به مقابل خود می نگرد ، کم کم در انتهای هوش و مغز خود چیزی را میابد ، لحظه لحظه آن را پرورش می دهد و … منفجر می شود . ایده ها به وجود می آیند ، ایده در ذهن بال و پر داده می شود ، آرام آرام شکل می گیرد ، از زوایای مختلف مغز مورد بررسی قرار می گیرد و … نوشته می شود . دوباره این نوشته ها تصحیح و بازنویسی می شوند ، جاهایی حذف و جاهایی اضافه می شود ، و هنگامی که تقریبا تکمیل شد ، تبدیل به یک طرح می شود . افرادی ، گروهی ، شرکتی طرح را در وسط گذاشته و هر دقیقه تغییراتی به آن می دهند ، تغییرات زیاد و زیادتر می شود و اینجاست که کار شروع می شود . کاغذ نویسی ها از نو شروع می شود . بخش های مختلف طرح دوباره بررسی می شوند ، هر کدام از بخش ها را شخصی برعهده می گیرد ، شبانه روزی روی آن کار می شود ، طاقت فرسات ولی ( آیا ؟ ) جبران می شود . با تعیین بودجه ای اولین مرحله ی ساخت شروع می شود .
دردسر های ساخت را کنار می گذاریم ، اولین موجودی که ساخته شده ، تشکیل می شود . هنوز به نمایش گذاشته نشده است ، چند بار تست می شود ، از همه لحاظ دوباره بررسی می شود ، اگر شانس یار باشد ، موجود خوب شکل گرفته و در غیر اینصورت از ابتدا کار آغاز می شود . بالاخره ایده ی اولیه صاحب یک جسم شده ، ولی واقعا ارزشش را دارد ؟ می تواند نیاز ها و انتظارات را برآورده کند ؟ ایده ها خطرناک هستند و بسنده کردن به تکرار مکررات بهتر است ، پس چرا سال ۲۰۱۲ شرکت یوبیسافت چنین ریسکی را پذیرفت ؟ IP جدیدی را رونمایی کرد ، ایده ای جدید را به نمایش گذاشت ، Watch Dogs را ، همان غوغای ۲۰۱۲ را به نمایش گذاشت ، همان بازیی که سرو صدا به پا کرد ، همان که بازیبازان برایش انتظار می کشند ، همان که خود را رقیب برترین این نسل می داند ، همان … ولی این ها همه نمایش بود ، آیا بازی مانند این عکس ها و نمایش ها هم ارزش دارد ؟ آیا … نه نه ، فقط در دو کلمه ، خوب یا بد ؟
خوب یا بد این عنوان را تا قبل از عرضه ی آن و از همه مهم تر تجربه ی شخصی این عنوان نمی توان تعیین کرد و یا قضاوت های پیش از موعد در مورد آن انجام داد ، و تنها کاری که می توان کرد بررسی آن است ، بررسیی که شاید در آن نکات مثبت و منفی سعی در توصیف بازی دارند تا شما را با آن بیشتر آشنا کنند ، پس با این مقاله همراه باشید .
نام : Watch Dogs
سبک : Action-adventure , stealth , open world​
سازنده : Ubisoft Montreal​
ناشر : Ubisoft​
پلتفرم ها : Microsoft Windows , PlayStation 3 , PlayStation 4 , Wii U , Xbox 360 , Xbox One​

باو لو رفتی،دیگه همجا کپی نکن تو همه انجمنای سایت سابقه خودتو خراب نکن
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
حرف الکی نزنین چند بار تو هر تاپیکی گفتم فقط خبرای خودمو می نویسم بقیه با منبعا اینقد تهمت نزنین تورو قرآن

- - -ویرایش - - -

دوستان ناظ م چرا من اخطار گرفتم خبر خودمه ترجمه مال خودمه می خوام تو100تا سایت بزارم چرا تخلفه هااااااااااااااااااااااااااااان؟
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
se7en sin
این چه وضعشه زدی تاپیکو به گند کشیدی . مقاله داری بذار تو بخش مقالات .
خبر داری تو بخش خبر بنویس . یه بار که بهت گفتم
1-درست صحبت کن
2-رسیدگی شد پاک کردم
3-درسم بگش گوش می کنم
4-حرف دهنت و بفهمو بزن و فک کن
5-موارد1345شوخی هستن به دل نگیر
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn

Watch Dogs Limited Edition detailed for North America
واچ داگز 19 نوامبر تو آمریکای شمالی 21 تو اروپا و 22 نوامبر تو انگلیس ریلیز میشه :d
لیمیتد ادیشن آمریکای شمالی شامل اینا میشه :
Collectible Steel Book case featuring art from DedSec
The official soundtrack
An 80-page hardcover art book
Aiden Pearce’s mask
A 9-inch statue of Aiden in action
 

Achivement

کاربر سایت
Sep 2, 2012
65
نام
رامتين
عرضه بازی برای Wii U هم تایید شد .

تریلر رو چندبار دیدم و به یک نکته ای که دفعات قبل ندیده بودم پی بردم ، اونجایی که اون Criminal ( :D ) تیراندازی می کنه ، یک زن به پلیس زنگ میزنه و یک علامت پایین صفحه میاد و یک Bar شروع به پر شدن می کنه که نشون میده اون زن داره پلیس رو خبردار میکنه ! برام خیلی جالبه بدونم که اگر قبل از پر شدنش اون رو خفه کنید ( :D ) چی میشه ! پلیس خبر دار نمیشه ؟ یا باید کل افراد حاضر رو خفه کنید ؟ :D

دوستانی هم که از گرافیک بازی ایراد گرفتن توجه کنن که تا عرضه بازی خیلی مونده ! با این وسعت بازی ، همین سطح هم قابل قبوله ! و جزییاتش هم انصافا بالاست ، درسته که هنوز حجم تکسچر ها در حد چیزی که از نسل بعد انتظار داریم نیست ، افکت های برخورد اجسام بعد از برخورد به زمین حذف میشن ، جای برخورد گلوله با دیوار همگی یکسان هستند ، ولی نکته مثبت هم زیاد داره این نمایش ! مدلینگ ماشین ها برای یک بازی Open World خارق العادست ! تنوع انسان های محیط باورنکردنیه ! نورپردازی شاهکاره ! افکت آتیش ( آتیشی که از شلیک اسلحه بوجود میاد ) عالیه ! دودی که از ترمز ماشین ها بوجود میاد رو Racing های این نسل ندارند ، فیزیک آب موقع حرکت قایق عالی کار شده و ... ! اون ایرادات هم تا زمان عرضه بازی رفع میشه به احتمال بسیار بالا .


به forza 5 بی احترامی نکن
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
تو کنفرانس سونی خیلی ازش خوشم اومد . جالب اینجاست واسه xbox 360 میاد ولی برای xbox one نمیاد !! ماکروسافت کلا معلوم نیست با خودش چند چنده .
کلا یوبی سافت واقعا ترکوند .هر چی بازی خوب هست برای نسل بعد یوبی سافت زده از drew . assassin black flag . devison. watch dog . به نظرم این بازی ها از عنواین انحصاری سونی و اکس باکس وان خیلی سر تر هستن.
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
تو کنفرانس سونی خیلی ازش خوشم اومد . جالب اینجاست واسه xbox 360 میاد ولی برای xbox one نمیاد !! ماکروسافت کلا معلوم نیست با خودش چند چنده .
کلا یوبی سافت واقعا ترکوند .هر چی بازی خوب هست برای نسل بعد یوبی سافت زده از drew . assassin black flag . devison. watch dog . به نظرم این بازی ها از عنواین انحصاری سونی و اکس باکس وان خیلی سر تر هستن.
کی گفته برای XBOX ONE نمیاد:-/اخر تریلر های بعد معرفی X1 می نویسه
ALSO COMING TO PS4 & XBOX ONE
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر