Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

ar-15

کاربر سایت
Jan 27, 2023
465
چهارما، خداحافظ و ارزوی موفقیت. علاقه ای به مکالمه باهات ندارم.
حالا خداحافظ.
دیگه واقعا خداحافظ...:*
بای بای :D
اهمیتی نداره:D بای بای :*
ایرانی ها دم در موقع رفتن مهمون
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,582
نام
Mehrdad
من واقعا عذر میخوام اگه با اسپم هام تاپیک رو خراب کردم، ناظم عزیز امیدوارم جبران کنه...
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,024
نام
محمد امین
صلوات بفرستین

هر رفتار خاصی تا یک حدی منطقی هست و تا زمانی میشه به نظر اون طرف احترام گذاشت که از حدش نگزره وگرنه قرار نیست طرف هر چرت و پرتی گفت با توجیح اینکه هر انسانی سلیقه متفاوتی داره براش به به و چه چه بگیم مثلا یکی بیاد بگه بازی پویا و خپل بهترین بازی دنیا هست اگر به طرف احترام بگذاریم بیشتر به خودمان فحش دادیم اما اگر بین دو تا بازی تاپ مثل TLOE و GTA طرف یکی رو انتخاب کنه در حالی که ما باهاش زیاد حال نمیکنه این میشه تفاوت انسان ها و باید بهش احترام گذاشت
 
  • Like
Reactions: hamid_barca

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
صلوات بفرستین

هر رفتار خاصی تا یک حدی منطقی هست و تا زمانی میشه به نظر اون طرف احترام گذاشت که از حدش نگزره وگرنه قرار نیست طرف هر چرت و پرتی گفت با توجیح اینکه هر انسانی سلیقه متفاوتی داره براش به به و چه چه بگیم مثلا یکی بیاد بگه بازی پویا و خپل بهترین بازی دنیا هست اگر به طرف احترام بگذاریم بیشتر به خودمان فحش دادیم اما اگر بین دو تا بازی تاپ مثل TLOE و GTA طرف یکی رو انتخاب کنه در حالی که ما باهاش زیاد حال نمیکنه این میشه تفاوت انسان ها و باید بهش احترام گذاشت
به شخصیت اون فرد احترام میگذاریم و نظرش رو نقد میکنیم .نقد نظر فرد در تضاد با احترام به اون فرد نیست.
 

ps4best

کاربر سایت
Oct 28, 2014
485
چند آنپاپیولار سینمایی:
۱. فیلم رو حتما باید تو سینما دید. فیلم دیدن تو خونه یک دهم حس فیلم و immerse شدن رو بهت نمیده. بدبختی ماهاست که فیلمهای درجه یک تاریخ سینمای جهان رو باید تو محیط خونه و از مانیتور تلویزیون ببینیم. و چه لذت نابی رو از دست میدیم.
۲. تارانتینو تنها کارگردان بزرگ زنده سینماست که فیلم بد نداره. البته به این معنی نیست که بهترینه. مثلا اسکورسیزی کارگردان بزرگتریه ولی فیلم بد هم داره.
۳. تو این سالها فیلمها و سریالهای ایرانی روز به روز دارن بهتر میشن و فیلمسازهای با استعدادی خودشونو نشون دادن.
سلام
اون مورد اول که فکت خالصه ... جاش اینجا نیست :))
مورد دوم هم تا حدودی درسته ولی تارانتینو به نظرم فیلم death proof ش از نظر من فیلم متوسطیه که اگه به خاطر بدلکار مایک (ویلین فیلم) نبود حتی میتونم بگم فیلم بدیه... هشت نفرت انگیز هم که تارانتینو انگار خودش رو تکرار کرد و هیچ چیز جدیدی نداشت..
مثال Bringing Out The Dead که ضعیفترین فیلم اسکورسیزی هستش باز از death proof بهتره و میشه جای اسکورسیزی و تارانتینو رو تو مورد دوم با هم عوض کرد :)
البته با احترام کامل به نظر شما عزیز
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
3,750
فک کنم منظور دوستانو اشتباه متوجه شدی :D
ببین بحث این نیست که چرا اونا میتونن تعریف کنن شما نمیتونی ایراد بگیری، اینجا تاپیک Unpopular ـه تو اگه بیای از ده جهت مختلف برای مثال لرد آو د رینگزو مورد عنایت قرار بدی و دو صفحه در مورد Overrated بودنش بنویسی کسی کوچک ترین حقی نداره بهت بگه بالا چشت ابرو ـه.
شاید یک سری بحث در موردش پیش بیاد و تاپیک بره جلو اما کسی نمیاد گیر بده چرا خوشت نیومده باید خوشت بیاد! اما وقتی مثلا میای میگی "طرفداراش" فلانن و بهش میگن شاهکار و ... این دیگه از بحث آنپاپیولار خارج میشه و دقیقا میشه برعکس کل هدف این تاپیک :D همونطور که کسی حق نداره به نظر تو گیر بده که چرا خوشت نیومده شما هم نمیتونی گیر بدی چرا اونا خوششون اومده.

لذت بردن از یک اثر هم فقط فاکتور فنیش نیست، تو این مورد TLOU مثلا خیلیا هستن که بازی رو زمان نوجوونیشون بازی کردن کلی باهاش خاطره خوب دارن حالا که سریالش ساخته شده حتی اگه بولشت هم میبود شاید واسه خیلیا جذاب میبود هنوز.
یا هممون یک سری فیلم، بازی، سریال، موزیک و ... داریم که میدونیم از نظر فنی تو دیوار بوده اما چون شخصا باهاش ارتباط برقرار کردیم (به هر دلیلی) یا تو دوره خوبی از زندگیمون تجربش کردیم باعث شده ازش لذت ببریم، واسه همین نمیشه خیلی زوم کرد رو این قضیه که "چرا میگین شاهکاره؟!؟"
والا من توهینی نکردم.اگه هم کردم ناخواسته بوده و عذر میخوام.یادم نیست جایی گفته باشم چرا خوشتون میاد.بلکه نوشتم خودمم این سریال رو دوست دارم ولی در حد یه سریال با امتیاز 7.5 مثلا.

ولی باز هم میگم اینکه شما طرفدار بازیش هستی دلیل نمیشه که کار شاهکار باشه.اگه شمای نوعی حق داری بگی شاهکاره، من نوعی هم حق دارم بگم نخیر شاهکار نیست و این مشکلات هم داره(هر چی هم گفتم دلیل و مدرکش هم گذاشتم)

در واقع یه بحث دلیه.شما خوش میاد حالا به هر دلیلی و من غلط بکنم بگم چرا خوشت میاد.ولی یه بحث فنی هست.حتی از نظر من فیلم و سریال پشتش دانش هست پس میشه با دلیل بگی این کار چرا شاهکار نیست.همین
 

esemech

کاربر سایت
Jan 27, 2011
731
نام
مهدی
من احساس میکنم بعد از این حکومت ما وارد یه جنگ داخلی عظیم بشیم.
هر چقدر هم دوست دارم خوش بین باشم ،نمیشه.
فقط امیدوارم کمتر طول بکشه و خرابی و کشته کمتر باشه ، بتونیم سریع تر وارد فاز اصلاح بشیم.
 
  • Like
Reactions: MK_COD and pkarash

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,247
نام
Mansour
من احساس میکنم بعد از این حکومت ما وارد یه جنگ داخلی عظیم بشیم.
هر چقدر هم دوست دارم خوش بین باشم ،نمیشه.
فقط امیدوارم کمتر طول بکشه و خرابی و کشته کمتر باشه ، بتونیم سریع تر وارد فاز اصلاح بشیم.
نظرت محترم ولی نه :D
هیچ اتفاق بدی نمیافته
قضیه جنگ داخلی فقط واسه ترسوندن مردمه
این انقلاب به تمیز ترین شکل ممکن به سرانجام میرسه.
 

ps4best

کاربر سایت
Oct 28, 2014
485
منم دو تا نظر بدم و برم
1- فیلم terminator 1984 از نظر من از terminator 2 فیلم خیلی بهتریه
به خاطر فضای تاریک ترش و داستان بهتر و همینطور اینکه که T-800 با بازی ارنولد در نقش شخصیت منفی خیلی بهتره تا اینکه بخواد هیرو باشه و همینطور کایل ریس
انگار ایده داستانی جدیدی نداشتن واسه قسمت دوم ... قسمت اول اسکاینت ترمیناتور رو فرستاد واسه مادر جان کانر یکدفعه تو قسمت دوم میگن که اها واسه خود جان کانر هم فرستادن :)
2- این دومی یه جورایی دیگه فکر کنم اکثرا قبول دارن .... اینه که Alien>>>>>>>>>>>>>>>>>>Aliens
به راه راست هدایت بشین alien کجا و aliens کجا :)) قسمت اول شاهکاره قسمت دوم از نظر من overrated ترین دنباله تاریخ....
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
این دومی یه جورایی دیگه فکر کنم اکثرا قبول دارن .... اینه که Alien>>>>>>>>>>>>>>>>>>Aliens
به راه راست هدایت بشین alien کجا و aliens کجا :)) قسمت اول شاهکاره قسمت دوم از نظر من overrated ترین دنباله تاریخ....
به نظر من Aliens فیلم خوبیه (من حتی از سومین نسخه هم خوشم میاد برخلاف اکثر مردم! :D)، ولی Alien یه چیز دیگه هست. اون اتمسفر محشر، حس ترس از یه موجود ناشناخته که بیننده‌ها تا اون روز دقیقاً نمی‌دونستن چیه، با اون چرخه زندگی Xenomorph که از کجا شروع می‌شه و به کجا می‌رسه و اون صحنه فراموش‌نشدنی بیرون اومدن Chestburster از توی شکم اون بنده خدا، معماهایی مثل Space Jockey، ترکیب کاراکترها/بازیگرها و... باعث می‌شن فیلم همین الآن هم چیز به شدت خفنی باشه، چه برسه به سال ۱۹۷۹ که ملت بدون هیچ شناختی می‌رفتن توی سینما و همچین چیزی رو می‌دیدن.
ولی Aliens با وجود همه خوبی‌هاش، اون حس و حال نسخه اول رو برای من نداره و حال و هوا و نوع اکشنش کلیشه‌ای‌تر از فضای خاص Alien هست و می‌زنه تو خط فیلم‌های کماندویی! :D ولی خیلی‌ها هم این نظر رو ندارن و کلاً تعداد طرفدارهای این دو فیلم به هم نزدیکه و این‌طوری نیست که بگیم Alien طرفدارهای خیلی بیشتری داره. مثلاً الآن یه سرچی کردم، به این دو تا نظرسنجی رسیدم که اولی برای IMDb هست و دومی Game FAQs:

do.php
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
بحث تحمل کردن نظر بقیه شد، متاسفانه اصلا تو این مورد آدم خوبی نیستم. ینی اگه کسی حرف احمقانه ای بزنه مستقیم بهش میگم. اگرم به کل احمق باشه خب نمیتونم تحملش کنم. این قضیه رو تو چند ماه اخیر فهمیدم، اینکه به شدت خشم دارم نسبت به عر_زشی ها. دیگه بیشتر توصیف نمیکنم :((
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
چند صفحه آخر این تاپیک و تاپیک سریال TLOU بعد از قسمت سوم واقعا سم مهلکی بود. از مسخره شدن احساسات دیگران برای تماشای سریال و همزاد پنداری و شوکه شدنشون با اینکه ده بار بازیو تموم کردن و شاهکار لقب دادن سریال، تا احمق خوندن نظرات دیگران و برداشت های شخصی و یک طرفه نگاه کردن به قضیه و ادعای دموکراسی داشتن با همچین اسمی و بعد ادا و اصول درآوردن درباره نوع روابط دیگران و نشون دادن نظر مشمئز کننده، و ربط دادن مسائل جنسی بین انسان ها به یهودیت دراکمن و هدف مخفی شدش پشت التماس برای کسب جایزه و جلو جلو از ملت خواستن که ثابت کنید موافق این روابطید و جرعتشو دارید پرچم بگیرید تو خیابون های تحت نظر EA برید بعد نظر بدید (هر چند قسمت سوم نویسنده ش کریک مازن بود کارگردانشم پیتر هوار).

فقط می تونم بگم متاسفم از اینکه حتی با پر کردن لیست ایگنورم هم، خواسته و ناخواسته بازم چشمم به بعضی از نظرات میوفته که اصلا قشنگ نیستن.

برای اینکه این مطلب اسپم حساب نشه تو این تاپیک:

بنده از همینجا اعلام می کنم که مکس پین 1 واقعا در 30 سالگی عنوان سختیه که من نمیدونم چطوری کلاس دوم راهنمایی اینو تمومش کردم! صد بارِ دارم اولین رویای مکس پین که صدای جیغ بچه ش میاد رو میرم ولی راهو پیدا نمیکنم رو اون خطوط مسخره! دوست دارم پاکش کنم و برم سراغ دو ولی کرم تموم کردنش اجازه نمیده! برای همین از نسخه دو بیشتر خوشم میاد تا نسخه یک

برای من اینجوریه : 2 > 3 > 1
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,765
نام
مراد حلیمی
آنپاپیولار که چه عرض کنم،کامنت جهت خودکشی:D

بدتر از خود سریال the last of us ،طرفداراهاش هستن که یه طوری هر چیز این سریال رو میگن شاهکاره که انگار تازه پریروز فهمیدن چیزی به اسم تلویزیون و فیلم و سریال وجود داره ;))

تو قسمت دوم وقتی تو موزه اون زامبی ها حمله میکنن 100 تا تیر میزنه ولی نمیتونه بکشتشون.از 2 متری میزنه تو پا و سینه طرف.بعد تو قسمت 5 با اسنایپر اون کامیون گنده که داره تو خط مستقیم حرکت میکنه رو نمیتونه راننده اش رو بزنه.10 تا تیر حداقل زد تا خورد بهش ولی 2 ثانیه بعد وقتی زامبی ها از زیر زمین ریختن بیرون و با سرعت دارن حرکت میکنن،خیلی راحت هر کی رو با اولین تیر میزنه.بعد به این میگن شاهکار:))
سریال کلا مشکل کم نداره ولی بحث اینجاست چیزی که برای اکثر طرفدارای tlou مهمه خوب دراوردن رابطه جویل و الی و همینطور لحظه های احساسی داستانه و چون تو این کار موفق بوده سریال در نتیجه مشکلات دیگه خیلی به چشم طرفدارا نمیاد.
ولی طبیعتا اگر کسی تا حالا بازی رو انجام نداده باشه یا بقیه پارامترها هم براش مهم باشه به چشمش میاد.

.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر