Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
Wii بهترین تجربه Motion Control بود

Rhythm Heaven بهترین بازی ریتم تاریخه و باید یه "Sequel" حق واسه سوییچ بدن :D

ایندی داره بیش از حد اشباع میشه، بسه بخدا، مخصوصا ژانر Rogue :D

Mario Strikers Charged از 100 تا FIFA و PES بهتره XD

یه فکت دیگه هم دراپ کنم و برم :-"

Nintendo > Sony > Microsoft چه خود کنسول چه بازی انحصاری :>

هر گونه از Turn Based >>> هر گونه ای از شوتر بی مغز... یا حتی بامغز
نوپ هردو مساوین :>
TB = Shooter = TRASH :D
 
Wii بهترین تجربه Motion Control بود

Rhythm Heaven بهترین بازی ریتم تاریخه و باید یه "Sequel" حق واسه سوییچ بدن :D

ایندی داره بیش از حد اشباع میشه، بسه بخدا، مخصوصا ژانر Rogue :D

Mario Strikers Charged از 100 تا FIFA و PES بهتره XD

یه فکت دیگه هم دراپ کنم و برم :-"

Nintendo > Sony > Microsoft چه خود کنسول چه بازی انحصاری :>


نوپ هردو مساوین :>
TB = Shooter = TRASH :D

پست های تو رو تو این تاپیک می بینم یاد اون مَثَل "Some People just want to watch the World Burns" می افتم :D

======

Twisted Metal از gran Turismo به وضوح بازی فان تر و جذاب تریه... ولی خب ماشین های لایسنس شده و گرافیک خفن بیشتر از ماشین جنگی میفروشه همیشه
F-Zero هم از ماریو کارت خیلی ریسینگ آرکید هایپ تر و فان تریه... منتها خب اونم بحثش اینه که کارتینگ با ماریو بیشتر از یه یاروی ماسک دار میفروشه
(هی من هربار redline رو می بینم میسوزم که F-Zero قشنگ میتونست معادل هایپ ترش تو ویدیو گیم باشه... ولی خب خود Redline هم عملا به خاک سیاه نشست تو سینما... لذا شاید این از اون Niche هایی باشه که هیچ وقت تو شرایط فعلی بازار قابل ساختن نباشه)

هعییییییی :-<
 
هر گونه دیالوگ باکس و زیرنویس و رونویس و ویس اور برای روایت داستان = زباله :دی
فقط کاتسین سینماتیک و دیگر هیچ :دی

پ.ن: پیرو مطلب بالا تمام نسخه های یاکوزا هم در دسته ی غیر قابل بازیافت قرار میگیرن :دی یعنی چی 4 نفرو کتک میزنی باید یه کاتسین ببینی 30 ثانیه بعدش یه دیالوگ ضبط شده گوش کنی 2 دیقه بعدش 10 دیقه هم زیرنویس بخونی :D بجای بازی کتابشو میدادن بیرون خب
 
هر گونه دیالوگ باکس و زیرنویس و رونویس و ویس اور برای روایت داستان = زباله :D
فقط کاتسین سینماتیک و دیگر هیچ :D

پ.ن: پیرو مطلب بالا تمام نسخه های یاکوزا هم در دسته ی غیر قابل بازیافت قرار میگیرن :D یعنی چی 4 نفرو کتک میزنی باید یه کاتسین ببینی 30 ثانیه بعدش یه دیالوگ ضبط شده گوش کنی 2 دیقه بعدش 10 دیقه هم زیرنویس بخونی :D بجای بازی کتابشو میدادن بیرون خب
خلاصه ش:
99% بازی های ژاپنی(جز FF VII R و MGS ) رو باید ریخت دور! :-"

فقط میتونم بگم برو از خدا طلب بخشش کن:-"
 
هر گونه دیالوگ باکس و زیرنویس و رونویس و ویس اور برای روایت داستان = زباله :D
فقط کاتسین سینماتیک و دیگر هیچ :D

پ.ن: پیرو مطلب بالا تمام نسخه های یاکوزا هم در دسته ی غیر قابل بازیافت قرار میگیرن :D یعنی چی 4 نفرو کتک میزنی باید یه کاتسین ببینی 30 ثانیه بعدش یه دیالوگ ضبط شده گوش کنی 2 دیقه بعدش 10 دیقه هم زیرنویس بخونی :D بجای بازی کتابشو میدادن بیرون خب

این و اون پست در مورد بازی های نوبتی
شماها نیت شیطانی تون معلومه :دی

برای همتون آرزوی گیر افتادن تو یه اتاق بی در و پنجره ای رو می کنم که توش فقط بشه فایر امبلم و پرسونا بازی کرد >:) >:)
 
هر گونه دیالوگ باکس و زیرنویس و رونویس و ویس اور برای روایت داستان = زباله :D
فقط کاتسین سینماتیک و دیگر هیچ :D

پ.ن: پیرو مطلب بالا تمام نسخه های یاکوزا هم در دسته ی غیر قابل بازیافت قرار میگیرن :D یعنی چی 4 نفرو کتک میزنی باید یه کاتسین ببینی 30 ثانیه بعدش یه دیالوگ ضبط شده گوش کنی 2 دیقه بعدش 10 دیقه هم زیرنویس بخونی :D بجای بازی کتابشو میدادن بیرون خب
Real Housewives Shame On You GIF by Slice - Find & Share on GIPHY.gif
 
لول دیزاین بازیا تو نسل هفت >>>>>>>>>>>>> لول دیزاین بازیا تو نسل ۸و۹
این آزادی عمل و این قضایا داستانی شد برامون به مولا 😵
——————————
بخوام دلیلم رو هم بگم اینه که تو نسل قبل هم ما بازی هایی داشتیم که در روند پیشبرد مراحل آزادی عمل میدادن یا…ولی مراحل سر و ته داشتن…هدف داشتن…آدم رو پوش میکردن به سمتی که بازی کردن جذاب تره…نه مث الان مراحل یه سری بازیا شدن در حد فلان کمپو پاکسازی کن بعدشم یکی دوتا کات سین ببینیو تمام…ینی نصف بیشتر بازی سازا ریتم و دیزاین و همه چیو ریختن دور !
بازم دم اون حدودا ده پونزده استدیویی که مفهوم ازادی عمل رو درست متوجه شدن و بازیاشون رو به بهترین نحو گسترش دادن گرم :D
 
Ray tracing مضخرفترین و چرت ترین و بیخودترین افکت تاریخ بازی‌ها کامپیوتری که متاسفانه خیلی هم سورس ها مختلف رو درگیر میکنه.


چقدر میشد به جاش افکتها رنگو رنگ گذاشت، یا یه فیزیک خفن :(
 
لول دیزاین بازیا تو نسل هفت >>>>>>>>>>>>> لول دیزاین بازیا تو نسل ۸و۹
این آزادی عمل و این قضایا داستانی شد برامون به مولا 😵
——————————
بخوام دلیلم رو هم بگم اینه که تو نسل قبل هم ما بازی هایی داشتیم که در روند پیشبرد مراحل آزادی عمل میدادن یا…ولی مراحل سر و ته داشتن…هدف داشتن…آدم رو پوش میکردن به سمتی که بازی کردن جذاب تره…نه مث الان مراحل یه سری بازیا شدن در حد فلان کمپو پاکسازی کن بعدشم یکی دوتا کات سین ببینیو تمام…ینی نصف بیشتر بازی سازا ریتم و دیزاین و همه چیو ریختن دور !
بازم دم اون حدودا ده پونزده استدیویی که مفهوم ازادی عمل رو درست متوجه شدن و بازیاشون رو به بهترین نحو گسترش دادن گرم :D
حس میکنم داری ac odyssey بازی میکنی 😂 😂 😂
اره موافقم، تعداد بازی های خوب کم شده
واقعا پتانسیل بعضی بازی ها رو میبینم افسوس میخورم چرا خرابش کردن.
 
اکثر سازنده ها اور یوزد ترین کاری که ممکنه یعنی ساختن ست پیس های اسکریپت شده بیشتر رو به عنوان انگیزه برای گیمر تعریف میکنن. این بازی ها حتی سلیقه گیمرها رو عوض کردن و انقدر به صورت سرطانی زیاد شدن که دیگه همه فکر میکنن اگه چیزی غیر از این باشه به درد نمیخوره:D
مشکل این نیست که این بازی ها لذت بخش نیستن مسئله این که این فرمول به حدی استفاده شده که دیگه خلاقیتی توش نیست و آدم به وجد نمیاره و حس تکراری بودن میده هر چقدر هم بازی قوی باشه تو یه سری از زمینه ها. نمونه فرنچایز GeOW که ۱۵ سال دست نخورده فرمول کلیش یا اکثر بازی های TPS و FPS حال حاضر.
RDR2 با این که از لحاظ OW و داستان و شخصیت پردازی فرسنگ ها جلوتر از هم سبک های خودش ولی سازنده هیچ توجهی به پیشرفت گیم پلی نکرده. شما بعد از ۳۰ ساعت گیم پلی همونی هستی که ساعت اول بازی بودی.

خلاصه ش:
99% بازی های ژاپنی(جز FF VII R و MGS ) رو باید ریخت دور! :-"

فقط میتونم بگم برو از خدا طلب بخشش کن:-"
MGS نصف داستان از کاست و کدک کال ها روایت میشه :D
 
MGS نصف داستان از کاست و کدک کال ها روایت میشه :D
ها ... یادم نبود:دی
ولی باز به طور کلی کاتسین خیلیییی داره تا بتونه حل کنه بقیه چیزا رو :دی

در مورد RDR2 هم مخالفم:-"
درسته حس پیشرفت خوبه ها، ولی واقعا این RDR2 بازیی نبود که من حس کنم قوی نشدن و ... ضربه ای میزنه بهش!
جدای از اینکه بازیی که واقع گرایانه ست، اونقدرها چنین چیزی نمیشه توش چپوند:-"
به نظر من که OK بود کلا:-" لازم نیست تمام OWها تبدیل به RPG بشن:-"
 
اکثر سازنده ها اور یوزد ترین کاری که ممکنه یعنی ساختن ست پیس های اسکریپت شده بیشتر رو به عنوان انگیزه برای گیمر تعریف میکنن. این بازی ها حتی سلیقه گیمرها رو عوض کردن و انقدر به صورت سرطانی زیاد شدن که دیگه همه فکر میکنن اگه چیزی غیر از این باشه به درد نمیخوره:D
مشکل این نیست که این بازی ها لذت بخش نیستن مسئله این که این فرمول به حدی استفاده شده که دیگه خلاقیتی توش نیست و آدم به وجد نمیاره و حس تکراری بودن میده هر چقدر هم بازی قوی باشه تو یه سری از زمینه ها. نمونه فرنچایز GeOW که ۱۵ سال دست نخورده فرمول کلیش یا اکثر بازی های TPS و FPS حال حاضر.
RDR2 با این که از لحاظ OW و داستان و شخصیت پردازی فرسنگ ها جلوتر از هم سبک های خودش ولی سازنده هیچ توجهی به پیشرفت گیم پلی نکرده. شما بعد از ۳۰ ساعت گیم پلی همونی هستی که ساعت اول بازی بودی.


MGS نصف داستان از کاست و کدک کال ها روایت میشه :D
همین گیرز او واری که مثال میزنین یکی از بهترین مثال هاست…
ببینید بازی به زور اوپن ورلد شد
به زور یه ربات با قابلیت ارتقا توش میچسبونن
ست پیس های بازی کمتر میشن
تنوع مراحل کمتر میشه
تا صرفا شبیه به بازیای مدرن تر شه ولی اصلا در حد سگانه اول سری نیست نتیجه کار…
اساسینز کرید به همین صورت…
متال گیر قربانی بزرگ ازادی عمل…
و خیلی بازی های دیگه
نمبگم همه بازیای خطی و ست پیس محور باشن..
میگم الکی نچسبن به باز کردن بازی و ازادی عمل دادن اونم برا بازیایی که به خاطر چیز های دیگه محبوب شدن :D
اینجور نیست که فقط فنه بازیای خطی و سینماتیک باشم…بهترین بازی زندگیم سری سولز و هر آنچه به میازاکی مربوطس و این بازی ها دقیقا مقابل روند سینماتیک قرار دارن… یا ویچر ۳ بازی انچنان سینماتیکی نیست اما مراحل بازی جذابن !
صحبت من روی لول دیزاین هیجان انگیز و متنوع بود بیشتر ولی چون ست پیس رو هم مطرح کردین خواستم یه توضیحی داده باشم
بازی ها میتونن بزرگ بشن و آزادی عمل بیشتری بدن اما فراموش نکنن گیم صرفا از چهارتا مکانیک پایه و صد تا دشمن تو یه مپ ساخته نشده :)
نمونه بارز این بزرگ شدن و دادن ازادی عمل بیشتر اما حفظ روند جذاب رو میشه تو گاد آو وار یا tloup2 دید :D
———————————
در مورد رد دد هم با اینکه روند مراحل بشدت بسته اما با همون شدت جذاب طراحی شده بودن و نیازی نیست کمپ کمپی کنن مراحلو تا بگیم جذابه :)
 
ها ... یادم نبود:D
ولی باز به طور کلی کاتسین خیلیییی داره تا بتونه حل کنه بقیه چیزا رو :D

در مورد RDR2 هم مخالفم:-"
درسته حس پیشرفت خوبه ها، ولی واقعا این RDR2 بازیی نبود که من حس کنم قوی نشدن و ... ضربه ای میزنه بهش!
جدای از اینکه بازیی که واقع گرایانه ست، اونقدرها چنین چیزی نمیشه توش چپوند:-"
به نظر من که OK بود کلا:-" لازم نیست تمام OWها تبدیل به RPG بشن:-"
همین گیرز او واری که مثال میزنین یکی از بهترین مثال هاست…
ببینید بازی به زور اوپن ورلد شد
به زور یه ربات با قابلیت ارتقا توش میچسبونن
ست پیس های بازی کمتر میشن
تنوع مراحل کمتر میشه
تا صرفا شبیه به بازیای مدرن تر شه ولی اصلا در حد سگانه اول سری نیست نتیجه کار…
اساسینز کرید به همین صورت…
متال گیر قربانی بزرگ ازادی عمل…
و خیلی بازی های دیگه
نمبگم همه بازیای خطی و ست پیس محور باشن..
میگم الکی نچسبن به باز کردن بازی و ازادی عمل دادن اونم برا بازیایی که به خاطر چیز های دیگه محبوب شدن :D
اینجور نیست که فقط فنه بازیای خطی و سینماتیک باشم…بهترین بازی زندگیم سری سولز و هر آنچه به میازاکی مربوطس و این بازی ها دقیقا مقابل روند سینماتیک قرار دارن… یا ویچر ۳ بازی انچنان سینماتیکی نیست اما مراحل بازی جذابن !
صحبت من روی لول دیزاین هیجان انگیز و متنوع بود بیشتر ولی چون ست پیس رو هم مطرح کردین خواستم یه توضیحی داده باشم
بازی ها میتونن بزرگ بشن و آزادی عمل بیشتری بدن اما فراموش نکنن گیم صرفا از چهارتا مکانیک پایه و صد تا دشمن تو یه مپ ساخته نشده :)
نمونه بارز این بزرگ شدن و دادن ازادی عمل بیشتر اما حفظ روند جذاب رو میشه تو گاد آو وار یا tloup2 دید :D
———————————
در مورد رد دد هم با اینکه روند مراحل بشدت بسته اما با همون شدت جذاب طراحی شده بودن و نیازی نیست کمپ کمپی کنن مراحلو تا بگیم جذابه :)
مسئله این که راکستار فرمول گیم پلی رد دد رو ۲۰ سال بدون تغییر داره تکرار میکنه. خیلی چیزها میتونه تغییر کنه تو بازی که لزوما مشکلی برای تم واقع گرایانه بازی به وجود نیاره. برای مثال انجام دادن یه سری تسک دقیقا طبق ترتیبی که بازی میخواد کاملا به تجربه ضربه میزنه. بازی شما رو تو موقعیت استلث قرار میده ولی توانایی و آزادی عمل لازم برای این کار رو بهتون نمیده و در آخر مجبورید همون جور که ۵۰ تا مرحله قبل پشت سر گذاشتی اکشن بری. حتی تسک ها از دید گیم پلی تو مراحل خیلی زیادی تکرار میشن. خط زرد دنبال کن یه چیزی اشتباه پیش میره - تیراندازی - مرحله تموم میشه.
میتونستن مراحلی مثل پیدا کردن یه شخص یا یه آیتم خاص با دادن مشخصات و بدون مارکر مپ بذارن تو مراحل اصلی که هم گیمر خودش رو دخیل تر ببین تو گیم پلی هم از کانسپت OW بازی بیشتر استفاده کنه. حتی تو مراحل فرعی هم بازی لقمه رو میذاره تو دهن گیمر و جای حدودی رو مشخص میکنه. یا مثلا میشد از npc ها استفاده های خیلی خفن تری کنن تو گیم پلی مثلا یکی که نجاتش میدی جای این که برات اسلحه بخره تو یه مأموریت اصلی به صورت تصادفی بیاد کمکت کنه و واقعا نقش داشته باشه تو گیم پلی.
سیستم کمپ بازی چیزی به گیم پلی اضافه نمیکنه. صرفا داستان جلو میبره. بازی سیستم خوب یا بد داره ولی هیچ پاداشی برای هر کدوم در نظر گرفته نشده. تغییرات آب و هوا نمایشی هستن و تأثیر تو گیم پلی ندارن. سیستم wanted به شدت بی منطق و بروکن.
حموم کردن غذا خوردن و... جای اینکه در جهت خدمت به گیم پلی باشه بیشتر خدمت به واقع گرایانه بودن بازی.
همه ی اینا برای من یعنی فرصت هایی که راکستار استفاده نکرده ازشون و بازیی عرضه کرده که ایده های زیادی داره ولی صرفا یه ویترینی از جزئیات هستند که فقط دیدنشون جالب و تقریبا هیچ کدوم تو گیم پلی تأثیر خاصی ندارن.
همون mgsv که مثال زدید تمام سیستم های بازی حتی تیر زدن هوایی رو گیم پلی تأثیر مستقیم داره. تیر زدن هوایی -> اینونتوری تیر کم میشه-> مادربیس باید از متریالی که آوردی تیر بسازه -> این پروسه وقت گیر پس یه چرخه رو داره به وجود میاره و تأثیر داره.
‌پیشرفت و پویا بودن گیم پلی یه آپشن نیست که استودیو داشته باشه این کاملا نشون از تاریخ گذشته بودن یا نبودن گیم پلی داره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or