Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,558
نام
Mehrdad
پیاده روی + دوچرخه سواری >>> ماشین گردی
معمولی ترین دوچرخه >>> خفن ترین اتوموبیل
نقلیه عمومی برای رفتن به کار حالا هر نوع کاری >>> استفاده از اتوموبیل شخصی

من حقیقتا عاشق هر سه تا هستم، یعنی هم پیاده هم دوچرخه هم ماشین، اما به نظرم تو این دوره زمونه مخصوصا، باید به صورت متعادل ازشون استفاده کرد،

پیاده روی: اولویت اول، برای هر نوع بیرون رفتنی،
دوچرخه : اولویت دوم برای هر نوع بیرون رفتنی
اتوموبیل : به عنوان یک عاشق ماشین و رانندگی، ماشین رو باید با هدفی مثل بیرون رفتن از شهر جهت ادونچر، مسافرت بین شهری، دور دور اخر هفته، مسافت طولانی برای هر نوع ملاقات یا قرار +2 نفره ای... ماشین رو باید این جا ها استفاده کرد، اما برای سر کار (هر نوع کاری) یا کلا هدفمند بیرون اومدن استفاده از نقلیه عمومی خیلی بهتره، تعامل اجتماعی هم بالا میبره و برای یکی مثل من که خارج از فرندزون و حلقه اصلی اشنایان و نهایتا دانشگاه (قبلا سر کار) تعاملات زیادی ندارم، حیاتیه... (به غیر از تفریح های با مسافت طولانی یا مثلا شرایطی که همه دوچرخه ندارند)

*بحث فلسفی خیلی دوست :D (البته چون تخصص ندارم نظر نمیدم اما خوندنش رو خیلی دوست) ادامه بدید فقط به نظرم خیلی خارج از فرم اصلی بحث کردن فایده نداره، مثلا قرار نیست ویدئو گیم حتما خروجی مثل کتاب یا نقاشی یا حتی موسیقی (کتاب با اون سابقه ترسناک و بزرگ و خفن، همه ی کتاب ها و نتایجش رو در نظر بگیرید) داشته باشه، خیلی خوب گفتین که ویدئو گیم مجموعه ای از تمام این هاست، شاید به همین دلیل باید یک انتظار دیگه ازش داشته باشیم، همانطور که نوک هرم لزوما نباید در تمام زمینه ها متخصص باشه، کار اصلی رئیس خیلی وقت ها فقط مدیریته، یعنی شناخت کافی از هر سطح و به کارگیری درست، بازی وقتی این المان هارو به بهترین شکل مدیریت کنه (طراح و دولوپر)، موفق شده، به نظرم کار بازی اینجا تموم میشه، حداقل بازی به شکلی که ما شناختیم و میشناسیم، به همین دلیل بازی برای من نامبروانه... کتاب جای خود، موسیقی جای خود، سلسله مراتب جای خود، نوک هرم هم جای خود... (هرم منظور بر اساس شکل گیری اولیه و کلی نیست که برداشت بشه بازی بهترین به حساب میاد و رقیب نداره* منظور مثلا یک مجموعه که بخش های تخصصی متعددی داره، و نوک هرم که از بیشتر این بخش ها استفاده متعادل میکنه، مثلا فرمانده جنگی که ده ها برابر شاه یا امپراتور و در مدل امروزی رئیس جمهور تخصص نظامی داره، مثل رابطه مغز و بدن یا رابطه اصل بازی و موسیقی و روایت و داستان وووو) => این مدل توضیح دادن به دلیل همون تخصص نداشتن هست :D

** اینجا ندیدم ولی تو تاپیک های دیگه زیاد دیدم، عزیزانی که تو فروم تخصصی ویدئو گیم "به هر شکلی" بازی کردن ملت رو مسخره میکنن یا گیر میدن، مثل عزیزان لفت هستند که در لیبرال و ازاد ترین کشور ها، سرمایه داری رو نقد میکنند، شما برو یک کشور ضد سرمایه داری (مثلا بیا تو مدل فیک و جعلیش تو ایران (همین فرم جعلی که تازگیا لطیفه ای به اسم نئولیبرالیسم رو جایگزینش کردن که بگن ما هم سرمایه داری هستیم و خوراک پروپاگاندای لفت جور شه) یا برو به مدل کاملا ضد و مخالف مثل کره شمالی، بعد ازادی سرمایه رو نقد کن، این عزیزان هم باید برند جایی که فکر میکنند علائق ملت باعث میشه بهتر سرگرم بشند، بیشتر اطلاعات به دست میارند، و بعد گیمینگ رو نقد کنند، نه که صبح تا شب اینجا باشی و لا به لا به بازی کردن ملت تیکه بندازی، شما دوست نداری بازی نکن. مثل اب خوردن.

*** شدت در به نظر رسیدن سمی بودن یک کامیونیتی، مثل خیلی از پدیده های دیگر به محیطی که ما درش قرار داریم مربوط میشه، (اینترنت و جای ما در اینترنت هم جز همین محیط به حساب میاد) وگرنه ممکنه ابر سمی هایی باشند که خیلی ساده ما نشناسیم، مثلا منطقه جغرافیایی ما خودش یک بستر مناسب برای کامیونیتی های سمیه، اما اون سر دنیا خیلیا ازش خبر ندارند و فن بیس مثلا سولزبورن یا فولان نیچه نینتندو رو سمی ترین میدونند... به همین دلیل به نظرم نمیشه سمی ترین رو انتخاب کرد، احتمالا تک تک ما حتی خارج از دنیای بازی، نمونه های زیادی از سمی ترین تو ذهنمون داریم...

اخ اخ طولانی شد :D از دستم در میره... :D
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
من از اول بازی با sotc یا DS مقایسه نکردم. گفتم هدف گیم پلی تعیین میکنه اپن ورلد در چه جهتی باید ساخته بشه. بازم میگم مشکل این که شما تصورت این که اپن ورلد مثل یه اتوبوس که باید پر باشه. من میگم این بازی ادعای تحقق یه هدف داره به عنوان یه بازی مخفی کاری که آزادی عمل و اپن ورلد بازی در جهت تحقق این هدف کمک بزرگی به بازی کرده. انتظار جهان پویا رو نمیشه ازین بازی داشت، هر چند وجودش ممکن بود به کیفیت بازی کمک کنه.
مگه بحث از اول راجع به خالی بودن جهان بازی‌ها و اینکه خالی بودن خیلی اوقات یه نکته مثبت هست نبود؟ :D منم دارم می‌گم خالی بودنِ مگس پنج به هیچ وجه خوب نیست و به تجربه‌ی بهتر بازی هیچ کمکی نمی‌کنه. مگس پنج جهانش خالیه چون سازنده‌ش به هر دلیلی نتونسته به خوبی از پس جهانی که ساخته بربیاد و بخاطر هدفش کل مسیر رو نادیده گرفته. منظورم اینه که هر جهان خالی‌ای لزوما خوب نیست و هر کسی هم که بهش انتقاد می‌کنه لزوما دوست دار بازی‌های یوبی‌سافت نیست! :D

شما تصورت این که اپن ورلد مثل یه اتوبوس که باید پر باشه.
نه من اصلا همچین حرفی نزدم. من دارم می‌گم برای کار کردن تو اسنپ اصلا نباید اتوبوس خرید، چون با عقل جور درنمی‌آد. اصلا کاری به پر یا خالی بودنش هم ندارم. تیم سازنده‌ی مگس پنج هم اگر صرفا بخاطر دادن آزادی عمل بیشتر بازیش رو جهان باز کرده و به خود جهانی که ساخته کوچکترین اهمیتی نداده، پس به دلایل کاملا متفاوتی نسبت به بازی‌هایی مثل دث استرندینگ و سوتک جهان خالی‌ای داره، و این جهان خالی واقعا چیز خوبی نیست و انتقاداتی هم که بهش می‌شه لزوما ربطی به یوبی‌سافت نداره.
 
  • Like
Reactions: m.a.t

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
347
پیاده روی + دوچرخه سواری >>> ماشین گردی
معمولی ترین دوچرخه >>> خفن ترین اتوموبیل
نقلیه عمومی برای رفتن به کار حالا هر نوع کاری >>> استفاده از اتوموبیل شخصی

من حقیقتا عاشق هر سه تا هستم، یعنی هم پیاده هم دوچرخه هم ماشین، اما به نظرم تو این دوره زمونه مخصوصا، باید به صورت متعادل ازشون استفاده کرد،

پیاده روی: اولویت اول، برای هر نوع بیرون رفتنی،
دوچرخه : اولویت دوم برای هر نوع بیرون رفتنی
اتوموبیل : به عنوان یک عاشق ماشین و رانندگی، ماشین رو باید با هدفی مثل بیرون رفتن از شهر جهت ادونچر، مسافرت بین شهری، دور دور اخر هفته، مسافت طولانی برای هر نوع ملاقات یا قرار +2 نفره ای... ماشین رو باید این جا ها استفاده کرد، اما برای سر کار (هر نوع کاری) یا کلا هدفمند بیرون اومدن استفاده از نقلیه عمومی خیلی بهتره، تعامل اجتماعی هم بالا میبره و برای یکی مثل من که خارج از فرندزون و حلقه اصلی اشنایان و نهایتا دانشگاه (قبلا سر کار) تعاملات زیادی ندارم، حیاتیه... (به غیر از تفریح های با مسافت طولانی یا مثلا شرایطی که همه دوچرخه ندارند)

*بحث فلسفی خیلی دوست :D (البته چون تخصص ندارم نظر نمیدم اما خوندنش رو خیلی دوست) ادامه بدید فقط به نظرم خیلی خارج از فرم اصلی بحث کردن فایده نداره، مثلا قرار نیست ویدئو گیم حتما خروجی مثل کتاب یا نقاشی یا حتی موسیقی (کتاب با اون سابقه ترسناک و بزرگ و خفن، همه ی کتاب ها و نتایجش رو در نظر بگیرید) داشته باشه، خیلی خوب گفتین که ویدئو گیم مجموعه ای از تمام این هاست، شاید به همین دلیل باید یک انتظار دیگه ازش داشته باشیم، همانطور که نوک هرم لزوما نباید در تمام زمینه ها متخصص باشه، کار اصلی رئیس خیلی وقت ها فقط مدیریته، یعنی شناخت کافی از هر سطح و به کارگیری درست، بازی وقتی این المان هارو به بهترین شکل مدیریت کنه (طراح و دولوپر)، موفق شده، به نظرم کار بازی اینجا تموم میشه، حداقل بازی به شکلی که ما شناختیم و میشناسیم، به همین دلیل بازی برای من نامبروانه... کتاب جای خود، موسیقی جای خود، سلسله مراتب جای خود، نوک هرم هم جای خود... (هرم منظور بر اساس شکل گیری اولیه و کلی نیست که برداشت بشه بازی بهترین به حساب میاد و رقیب نداره* منظور مثلا یک مجموعه که بخش های تخصصی متعددی داره، و نوک هرم که از بیشتر این بخش ها استفاده متعادل میکنه، مثلا فرمانده جنگی که ده ها برابر شاه یا امپراتور و در مدل امروزی رئیس جمهور تخصص نظامی داره، مثل رابطه مغز و بدن یا رابطه اصل بازی و موسیقی و روایت و داستان وووو) => این مدل توضیح دادن به دلیل همون تخصص نداشتن هست :D

** اینجا ندیدم ولی تو تاپیک های دیگه زیاد دیدم، عزیزانی که تو فروم تخصصی ویدئو گیم "به هر شکلی" بازی کردن ملت رو مسخره میکنن یا گیر میدن، مثل عزیزان لفت هستند که در لیبرال و ازاد ترین کشور ها، سرمایه داری رو نقد میکنند، شما برو یک کشور ضد سرمایه داری (مثلا بیا تو مدل فیک و جعلیش تو ایران (همین فرم جعلی که تازگیا لطیفه ای به اسم نئولیبرالیسم رو جایگزینش کردن که بگن ما هم سرمایه داری هستیم و خوراک پروپاگاندای لفت جور شه) یا برو به مدل کاملا ضد و مخالف مثل کره شمالی، بعد ازادی سرمایه رو نقد کن، این عزیزان هم باید برند جایی که فکر میکنند علائق ملت باعث میشه بهتر سرگرم بشند، بیشتر اطلاعات به دست میارند، و بعد گیمینگ رو نقد کنند، نه که صبح تا شب اینجا باشی و لا به لا به بازی کردن ملت تیکه بندازی، شما دوست نداری بازی نکن. مثل اب خوردن.

*** شدت در به نظر رسیدن سمی بودن یک کامیونیتی، مثل خیلی از پدیده های دیگر به محیطی که ما درش قرار داریم مربوط میشه، (اینترنت و جای ما در اینترنت هم جز همین محیط به حساب میاد) وگرنه ممکنه ابر سمی هایی باشند که خیلی ساده ما نشناسیم، مثلا منطقه جغرافیایی ما خودش یک بستر مناسب برای کامیونیتی های سمیه، اما اون سر دنیا خیلیا ازش خبر ندارند و فن بیس مثلا سولزبورن یا فولان نیچه نینتندو رو سمی ترین میدونند... به همین دلیل به نظرم نمیشه سمی ترین رو انتخاب کرد، احتمالا تک تک ما حتی خارج از دنیای بازی، نمونه های زیادی از سمی ترین تو ذهنمون داریم...

اخ اخ طولانی شد :D از دستم در میره... :D
اینقدر حق گفتی نشد به لایک خالی بسنده کنم
 

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
347
ویدیو گیم مخلوط داستان . تصویر . موسیقی یعنی ی جورایی مجموعه سه مدیوم سینما - موسیقی - کتاب و البته گیم پلی که وجه تمایز ویدیو گیم با بقیه هنر هاست .

حالا نمیشه ازش انتظار داشته باشید به صورت تخصصی تو همه بخش ها مثل مدویم هایی که اصولا فقط همون ی بخشو دارن عمیق یا شاهکار باشه ( هرچند بازی های شاهکار در همه بخش ها هم کم نداریم )

مثلا کتاب که همه تمرکزش روی شخصیت پردازی و داستانه و نویسنده نگرانی هیچ چیز دیگه مثل ( گرافیک . قاب بندی . رنگ . گیم پلی ) رو نداره مشخصا از نظر چیزی که روش متمرکزه خیلی فوق العاده عمل میکنه ( داستان )

وقتی یک بازی بتونه در همه بخش ها به یک میزان استانداردی برسه کارش رو عالی انجام داده.
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
مگه بحث از اول راجع به خالی بودن جهان بازی‌ها و اینکه خالی بودن خیلی اوقات یه نکته مثبت هست نبود؟ :D منم دارم می‌گم خالی بودنِ مگس پنج به هیچ وجه خوب نیست و به تجربه‌ی بهتر بازی هیچ کمکی نمی‌کنه. مگس پنج جهانش خالیه چون سازنده‌ش به هر دلیلی نتونسته به خوبی از پس جهانی که ساخته بربیاد و بخاطر هدفش کل مسیر رو نادیده گرفته. منظورم اینه که هر جهان خالی‌ای لزوما خوب نیست و هر کسی هم که بهش انتقاد می‌کنه لزوما دوست دار بازی‌های یوبی‌سافت نیست! :D


نه من اصلا همچین حرفی نزدم. من دارم می‌گم برای کار کردن تو اسنپ اصلا نباید اتوبوس خرید، چون با عقل جور درنمی‌آد. اصلا کاری به پر یا خالی بودنش هم ندارم. تیم سازنده‌ی مگس پنج هم اگر صرفا بخاطر دادن آزادی عمل بیشتر بازیش رو جهان باز کرده و به خود جهانی که ساخته کوچکترین اهمیتی نداده، پس به دلایل کاملا متفاوتی نسبت به بازی‌هایی مثل دث استرندینگ و سوتک جهان خالی‌ای داره، و این جهان خالی واقعا چیز خوبی نیست و انتقاداتی هم که بهش می‌شه لزوما ربطی به یوبی‌سافت نداره.
متوجه حرفت هستم و درست میگی. حرف من این بود که باید جهان بازی رو با توجه به هدف گیم پلی ببینی نه اینکه خالی بودن نکته مثبت یا منفی هست. نکته خالی بودن نیست و این که شما به نظرت خالی بودن کمکی به گیم پلی نکرده قابل درک و درست.
برای مثال تو بازیی مثل gta یا فالوت گیم پلی در خدمت اپن ورلد. شما بازی میکنی که کشف کنی، لذت ببری از محیط. تو بازیی مثل mgsv جهان وسیله‌ای در جهت خدمت به گیم‌پلی. یعنی نکته اصلا جهان نیست! تو چارچوب مأموریت ها محیط جوری طراحی شده که به خلاقیت پلیر کمک کنه. مثلا محیطی طراحی شده برای مبارزات اسنایپر و مکان هایی برای قایم شدن و پناه گرفتن وجود داره. محیطی وجود داره که روی لبه‌ی تپه هست و انمی ها از بالا به پایین اشراف دارن روی محیط، یعنی خود محیط داره تأثیر میذاره رو شیوه‌ی بازی کردن و خلاقیت پلیر و جادوی ساختن این اپن ورلد در این نه ساختن محیط هویت دار.
در مورد اپن ورلد یوبیسافتی هم گفتم که “اسماً” خیلی ها مخالفن ولی عملا انتظار همون معیارها رو دارن از بازی های اپن ورلد. یعنی مثلا محیط پویا، ساید کوئست، مپ شلوغ و… نه اینکه یوبیسافتی دوست دارن:D
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
یه آنپاپولار مثبت بگم جو عوض شه!
دیشب بعد ماه‌ها PS4 رو روشن کردم که یه سیو رو انتقال بدم، بعد رفتم تو اسکرین شات‌ها که یه تجدید خاطره‌ای کنم با بازیهای قدیمی و رسیدم به Mad Max و یادم افتاد که از سالها قبل نظرم در موردش آنپاپولاره و دوباره وقتش رسیده ازش تعریف و تمجید کنم! :D
Mad Max با متای زیبای 69، بدون شک یکی از بهترین بازیهای Open World ده سال اخیره! مخصوصا الان که این سبک بیشتر از نسل قبل داره اشباع میشه، شدیدا پیشنهاد میکنم برید سراغش!
یادمه زمان عرضه بازی بیشترین انتقادها به این بود که بازی خالیه و پر از NPC‌ و کارهای متنوع و شهر و اینجور چیزا نیست! بعد طرف یه ثانیه فکر نمیکرد که توی آخرالزمانی که آدم عاقل توش پیدا نمیشه و همه وحشی شدن و رسما دنبال غذای سگ هستی تا زنده بمونی، دنبال چه تمدنی هستی :D یهو وسط بیابون بی آب و علف می‌دیدی یه دیوونه‌ای داره با خودش حرف میزنه :D بعد الان خیلیا (که خودمم جزوشون هستم!) با همین مینیمالیستی بودن و نادر و خاص بودن تعامل‌ها توی Elden Ring کیف میکنن :D
بعد میرسیم به بخش ماشین‌ها و سیستم ارتقای خفنش و تعقیب و گریزهای وحشتناک و مبارزه‌ تو جاده که هنوزم به نظرم مشابه‌اش رو ندیدیم + اون کویر خفن بازی که از لحاظ بصری حتی با استانداردهای الانم زیباست با اون بالن‌ها و طوفان و رعد و برق و منابع محدود و خشونت بازی و غیره! حتی داستان خاص و جذابی هم داشت. درسته بعضی سیستم‌های بازی دنباله‌روی کلیشه‌های بازیهای OW بود ولی اینا رو یه جوری اعمال کرده بودن که با هویت بازی کاملا هماهنگ باشه.
چندتا هم اسکرین شات ببینید که خودم 6-7 سال پیش گرفتم!

View attachment 261816View attachment 261819View attachment 261820View attachment 261817View attachment 261818View attachment 261814
منم یک آنپاپیولار تهش اضافه کنم :D

فیلم MadMax اصلا در حد هایپش نبود :-" برعکس بازیش شدیدا از اون چیزی که میگفتن بهتر بود، الان نمیدونم دوباره بازی کنم چه حسی خواهم داشت اما 6-7 سال پیش باورم نمیشد اینقد دارم با بازی حال میکنم ولی اصلا حرفی ازش زده نمیشه.
کویرش با اینکه خالی بود اما چون از نظر گرافیک هنری خیلی زیبا بود و رانندگی و درگیری ها با ماشین هم شدید لذت بخش بود اصلا خسته کنندش نمیکرد، (انفجاراش هم به شکل عجیبی اعتیاد آور بود:D) کامبتش با اینکه میخواستن شبیه بتمن در بیارن به اون تمیزی نبود اما خوب بود، به شخصه Photo Mode ـش یکی از لذت بخش ترین فتومودا بود برام.
چندتا اسکرین شات هم که اون زمان با پی سی داغونم گرفته بودم: :D
1.jpg 6.jpg 7.jpg 11.jpg 10.jpg
12.jpg

یک دلیلی که استیمو خیلی دوس دارم همین قضیس، وقتی چندین سال از عرضه بازی میگذره و اون هیت و دید منفی که لانچ ضعیف یا منتقدا واسه بازی ایجاد کردن از بین میره میشه نظر واقعی مردم رو نسبت به بازیا داخلش دید، الانم حرف مدمکس شد رفتم پیج استیمش:
1656422561614.png
 
آخرین ویرایش:

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
دوستان از مدمکس گفتن. والا من مدمکس بازیش رو متوسط میدونم و نمره هشتاد اینا بنظرم حقش بود و در کل لذتبخش بود و یکی از دلایلش اپگریدای جذاب ماشینش بود ولی فیلمش یکی از خواب اور ترین تجربه های زندگیم بودش. کل فیلم فقط تعقیب و گریز برای شخصیتایی که کوچک ترین اهمیتی به زنده موندن یا نموندشون نمیدادم.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
347
این ریمیک جدید د لست اف آس یکی از cash grabbing و حال بهم زن ترین کارای ناتی داگه.

Don't kill me :D

الان رفقا : وای نگو تکسچر جدید با ۲۰ تا فریم بیشتر :O
اگه لست او اس بفروشه که فروخته ( منظورم دو نسخه اصلی نیستن اونا شاهکارن و حقشون بفروشن منظورم ریمیکشه )

قطعا دولوپر های دیگه هم میزنن تو کار ساخت ریمیک نه از بازیای قدیمیشون بلکه از اینایی که 5 سال ازشون میگذره و ما فردا هورایزون زیرو داون ریمیک ( با کیفیت نسخه دوم) یا گیرز او وار 4 ریمیک خواهیم دید
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
بوی هود اورریتد ترین فیلم تاریخه. :D
ایضا بلک پنتر هم اورریتد ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخه، جفتشون در حد متایی که دارن نیستن مخصوصا بلک پنتر که یکسری ویلنش رو تا حد جوکر لجر بالا برده بودن. :|
البته نظرم شاید تو بازیسنتر آنچنان هم unpopular نباشه.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر