Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
ایضا این شکلی هم رفتار نشه
عملا ورژن اون وری پست بالاتره
چرا انگ می زنی مرد مومن :D من اصلا در دفاع از طرف خاصی مگه حرف زدم؟ من کلا طرفدار آزادی بیانم :-" اون بازی هم که بحثش بود یک دونه پست از من تو این فروم موجود نیست که در دفاعش یا نقدش اصلا حرف زده باشم که حالا بخوام ورژن یه ور دیگه ای پستی باشم :-w
فردا روزی هم در جهت معکوس این اتفاق بیوفته باز از آزادی بیان دفاع می کنم:D
خلاصه که مرگ بر استکبار :-"
 
اتفاقا من با موضوع بحثی که جناب starless آغاز کرد،کاملا موافقم مدیران از چی این پست ناراحتن من که ایرادی نمی بینم،اینکه همیشه سر موضوعات پیش افتاده بحث بشود و آخر هم چیزی جز گزافه گویی عاید کسی نشود خوب است،جلوی دانش را نگیرید اگر خود به آن علاقه مند نیستید به این فکر کنید شاید دیگران علاقه باشند.
 
مگه استکبار با شما چه کرده؟ کینه بدر و خیبر ازش دارید:-<
حیف از من که عمری در راه دفاع از آرمان‌های راشل-سامای کبیر شمشیر زدم و شما قدر ندونستید:>
همون راشلت مخصوص این تاپیکه:-"
بعد ما کاری بهت نداریم...صرفا استکبار:-"
مگه شما با مستکبرا رابطه ای داری به خودت میگیری؟ :p
 
این که شما فکر می‌کنید فن بیس یا آنتی‌فن بیس تلوپ۲ سمی هستن، نشون میده شما نوبید. در واقع هر دو سمی هستن:>
اما اگر فکر می‌کنید فن بیس پوکمون و ... سمی‌ترین فن بیس‌ها هستن که یعنی خیلی نوبید:>

به لحاظ سمی بودن، هیچ چیزی نمی‌تونه با فن بیس جوجو قبل از معروف شدنش (در واقع قبل از انیمه شدن) رقابت کنه. معمولا هر فن بیسی با بزرگتر شدن سمی‌تر هم میشه
اما استثناً فن بیس جوجو با بزرگتر شدن از میزان سمی بودنش کاسته شده و عمدتاً دنبال چیزهای ابلهانه‌ای مثل Jojo Reference در قرص برافزایشی حوالی افق رویداد سیاه‌چاله‌ها و هر پدیده طبیعی و غیرطبیعی دیگه‌ای هستن.
قبل از اون شرایط شون طوری بود که کو کلاکس کلن‌ها پیش اون‌ها آدم‌های منطقی‌تری به نظر می‌رسیدن.

البته در نهایت فن‌بیس یه چیز سمیه. همین که شما احساس کنی در تایید و یا رد چیزی که هیچ تاثیری در زندگی هیچ کس نداره و یکی دیگه عرض خود می‌برد و زحمت شما می‌دارد باید نارنجک به خودتون ببندید
و برید زیر کامنت‌های یوتیوب/پست توییتر/تاپیک kinda amir akiba opinion center نشون میده یه چیزی اشکال داره.

پ.ن: حالا یکی یه اسکرین شات از یه پستی مال n سال پیش می‌ذاره که من دو سری نارنجک به خودم بستم و دارم میرم بخوابم زیر یه تاپیکی:-<
Silent voice فن سلام میرسونه، هیچ چیزی مسموم تر از این دوستان ندیدم

ادم رو میترسوند اون حجم از تعصب و نفرت شون 😂

تو یه گروه کوچیکتر، فن های وان پس تو انیمه ورلد هم سوپر وحشتناک و رو مخ بودن... یه کاری کرده بودن ادم از خود وان پیس هم نتونه لذت ببره
 
آخرین ویرایش:
یه آنپاپولار مثبت بگم جو عوض شه!
دیشب بعد ماه‌ها PS4 رو روشن کردم که یه سیو رو انتقال بدم، بعد رفتم تو اسکرین شات‌ها که یه تجدید خاطره‌ای کنم با بازیهای قدیمی و رسیدم به Mad Max و یادم افتاد که از سالها قبل نظرم در موردش آنپاپولاره و دوباره وقتش رسیده ازش تعریف و تمجید کنم! :D
Mad Max با متای زیبای 69، بدون شک یکی از بهترین بازیهای Open World ده سال اخیره! مخصوصا الان که این سبک بیشتر از نسل قبل داره اشباع میشه، شدیدا پیشنهاد میکنم برید سراغش!
یادمه زمان عرضه بازی بیشترین انتقادها به این بود که بازی خالیه و پر از NPC‌ و کارهای متنوع و شهر و اینجور چیزا نیست! بعد طرف یه ثانیه فکر نمیکرد که توی آخرالزمانی که آدم عاقل توش پیدا نمیشه و همه وحشی شدن و رسما دنبال غذای سگ هستی تا زنده بمونی، دنبال چه تمدنی هستی :D یهو وسط بیابون بی آب و علف می‌دیدی یه دیوونه‌ای داره با خودش حرف میزنه :D بعد الان خیلیا (که خودمم جزوشون هستم!) با همین مینیمالیستی بودن و نادر و خاص بودن تعامل‌ها توی Elden Ring کیف میکنن :D
بعد میرسیم به بخش ماشین‌ها و سیستم ارتقای خفنش و تعقیب و گریزهای وحشتناک و مبارزه‌ تو جاده که هنوزم به نظرم مشابه‌اش رو ندیدیم + اون کویر خفن بازی که از لحاظ بصری حتی با استانداردهای الانم زیباست با اون بالن‌ها و طوفان و رعد و برق و منابع محدود و خشونت بازی و غیره! حتی داستان خاص و جذابی هم داشت. درسته بعضی سیستم‌های بازی دنباله‌روی کلیشه‌های بازیهای OW بود ولی اینا رو یه جوری اعمال کرده بودن که با هویت بازی کاملا هماهنگ باشه.
چندتا هم اسکرین شات ببینید که خودم 6-7 سال پیش گرفتم!

Mad Max_20160327124847.jpg Mad Max_20160408104126.jpg Mad Max_20160408143026.jpg Mad Max_20160327140915.jpg Mad Max_20160408102425.jpg Mad Max_20160408094804.jpg
 
یه آنپاپولار مثبت بگم جو عوض شه!
دیشب بعد ماه‌ها PS4 رو روشن کردم که یه سیو رو انتقال بدم، بعد رفتم تو اسکرین شات‌ها که یه تجدید خاطره‌ای کنم با بازیهای قدیمی و رسیدم به Mad Max و یادم افتاد که از سالها قبل نظرم در موردش آنپاپولاره و دوباره وقتش رسیده ازش تعریف و تمجید کنم! :D
Mad Max با متای زیبای 69، بدون شک یکی از بهترین بازیهای Open World ده سال اخیره! مخصوصا الان که این سبک بیشتر از نسل قبل داره اشباع میشه، شدیدا پیشنهاد میکنم برید سراغش!
یادمه زمان عرضه بازی بیشترین انتقادها به این بود که بازی خالیه و پر از NPC‌ و کارهای متنوع و شهر و اینجور چیزا نیست! بعد طرف یه ثانیه فکر نمیکرد که توی آخرالزمانی که آدم عاقل توش پیدا نمیشه و همه وحشی شدن و رسما دنبال غذای سگ هستی تا زنده بمونی، دنبال چه تمدنی هستی :D یهو وسط بیابون بی آب و علف می‌دیدی یه دیوونه‌ای داره با خودش حرف میزنه :D بعد الان خیلیا (که خودمم جزوشون هستم!) با همین مینیمالیستی بودن و نادر و خاص بودن تعامل‌ها توی Elden Ring کیف میکنن :D
بعد میرسیم به بخش ماشین‌ها و سیستم ارتقای خفنش و تعقیب و گریزهای وحشتناک و مبارزه‌ تو جاده که هنوزم به نظرم مشابه‌اش رو ندیدیم + اون کویر خفن بازی که از لحاظ بصری حتی با استانداردهای الانم زیباست با اون بالن‌ها و طوفان و رعد و برق و منابع محدود و خشونت بازی و غیره! حتی داستان خاص و جذابی هم داشت. درسته بعضی سیستم‌های بازی دنباله‌روی کلیشه‌های بازیهای OW بود ولی اینا رو یه جوری اعمال کرده بودن که با هویت بازی کاملا هماهنگ باشه.
چندتا هم اسکرین شات ببینید که خودم 6-7 سال پیش گرفتم!

View attachment 261816View attachment 261819View attachment 261820View attachment 261817View attachment 261818View attachment 261814
اپن ورلد های یوبیسافتی با این که اسماً خیلی منتقد دارن ولی تا حدود خیلی زیادی سلیقه‌ی گیمر ها رو تحت تأثیر قرار دادن به این صورت که بازیی که با فچ کوئست و آیکون روی مپ خفه نشده اپن ورلد خوبی نیست، حالا میخواد هدف بازی هر چیزی باشه.
مثلا اپن ورلدی خالی تر از sotc نداریم، ولی قطعا جزو سه تا بازی برتر اپن ورلد از نظر من یا برای بازی‌هایی مثل MGSV یا DS هدف اپن ورلد مثل RDR نیست چون استراکچر بازی‌ها فرق میکنن، ولی همچنان به علت “اپن ورلد خالی” بودن ازشون انتقاد میشه.
 
مثلا اپن ورلدی خالی تر از sotc نداریم، ولی قطعا جزو سه تا بازی برتر اپن ورلد از نظر من یا برای بازی‌هایی مثل MGSV یا DS
خداوکیلی جهان سوتک رو نیار کنار جهان مگس پنج که واقعا قیاس بی‌رحمانه‌ای هست! :D من حتی با جهان دث استرندیگ هم به شدت حال کردم، اما خالی بودن تو اون دنیا به تجربه‌ی بهتر بازی کمک می‌کرد و در راستای هدف سازنده بود. در ضمن جهان خالی به معنای جهان بی‌روح نیست، و جهان این دو بازی هم به هیچ وجه بی‌روح نبود. از اون طرف مگس پنج یکی از آشغال‌ترین و بی‌روح‌ترین جهان‌های ساخته شده رو داره و خلاصه هر خالی بودنی هم لزوما چیز خوبی نیست! :D
 
خداوکیلی جهان سوتک رو نیار کنار جهان مگس پنج که واقعا قیاس بی‌رحمانه‌ای هست! :D من حتی با جهان دث استرندیگ هم به شدت حال کردم، اما خالی بودن تو اون دنیا به تجربه‌ی بهتر بازی کمک می‌کرد و در راستای هدف سازنده بود. در ضمن جهان خالی به معنای جهان بی‌روح نیست، و جهان این دو بازی هم به هیچ وجه بی‌روح نبود. از اون طرف مگس پنج یکی از آشغال‌ترین و بی‌روح‌ترین جهان‌های ساخته شده رو داره و خلاصه هر خالی بودنی هم لزوما چیز خوبی نیست! :D
هدف اپن ورلدی مثل mgsv دادن آزادی عمل بیشتر در جهت گیم پلی مخفی کاری بود که کاملا توش موفق بود نه این که یه دنیایی باشه که بشه توش free roam بری مثل sotc و لذت ببری.
 
اکثر فیلم هایی که فیلم بین های حرفه ای و منتقدا توصیه میکنن یا نمره بالا میدن اکثرا خسته کننده و متمرکز رو مفهمومن تا سرگرمی مخاطب.کلا نصف 250 فیلم برتر imdb هم خسته کنندن.
دقیقا مشکل من با سینما همینه، یعنی رسانه ای که یه زمانی برای هدف سرگرمی ساخته شده، الان بیشتر آثار رده بالاش فاقد حس سرگرمی هستن.
ولی مثلا توی رسانه های دیگه مثل انیمه یا بازی های رایانه ای آثاری که محبوب میشن و نمرات بالا میگیرن همچنان اون وظیفه سرگرم کردن بیننده/بازیکن هم انجام میدن:D
 
هدف اپن ورلدی مثل mgsv دادن آزادی عمل بیشتر در جهت گیم پلی مخفی کاری بود که کاملا توش موفق بود نه این که یه دنیایی باشه که بشه توش free roam بری مثل sotc و لذت ببری.

جهان بازی می‌تونست خیلی بهتر از این حرف‌ها باشه و اون آزادی عمل هم در عین حال داشته باشه. اتفاقی که تو اون بازی افتاد مثل این بود که یه نفر اتوبوس بخره که فقط یه ماشینی داشته باشه و باهاش بره تو اسنپ کار کنه. آزادی عمل وابسته به جهان باز نیست واقعا و مگس پنج جهان باز بودن رو به عنوان یه بهانه‌ی سرسری برای رسیدن به هدفش انتخاب کرده بود.

خلاصه اینکه به نظرم «جهان» بازی به شدت فاقد هر چیزی بود که جهان خالی‌ای مثل جهان سوتک یا دث استرندیگ رو باارزش می‌کنه.
 
جهان بازی می‌تونست خیلی بهتر از این حرف‌ها باشه و اون آزادی عمل هم در عین حال داشته باشه. اتفاقی که تو اون بازی افتاد مثل این بود که یه نفر اتوبوس بخره که فقط یه ماشینی داشته باشه و باهاش بره تو اسنپ کار کنه. آزادی عمل وابسته به جهان باز نیست واقعا و مگس پنج جهان باز بودن رو به عنوان یه بهانه‌ی سرسری برای رسیدن به هدفش انتخاب کرده بود.

خلاصه اینکه به نظرم «جهان» بازی به شدت فاقد هر چیزی بود که جهان خالی‌ای مثل جهان سوتک یا دث استرندیگ رو باارزش می‌کنه.
من از اول بازی با sotc یا DS مقایسه نکردم. گفتم هدف گیم پلی تعیین میکنه اپن ورلد در چه جهتی باید ساخته بشه. بازم میگم مشکل این که شما تصورت این که اپن ورلد مثل یه اتوبوس که باید پر باشه. من میگم این بازی ادعای تحقق یه هدف داره به عنوان یه بازی مخفی کاری که آزادی عمل و اپن ورلد بازی در جهت تحقق این هدف کمک بزرگی به بازی کرده. انتظار جهان پویا رو نمیشه ازین بازی داشت، هر چند وجودش ممکن بود به کیفیت بازی کمک کنه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t
هدف اپن ورلدی مثل mgsv دادن آزادی عمل بیشتر در جهت گیم پلی مخفی کاری بود که کاملا توش موفق بود نه این که یه دنیایی باشه که بشه توش free roam بری مثل sotc و لذت ببری.
متاسفانه گیمرهای کمی متوجه این مساله هستند. جهان باز MGSV با الهام از مرحله باس فایت شدو موزس MGS4 و جنگل MGS3 (اونی با The end مبارزه میکنیم) ساخته شده. اگر انتظارمون از open world این باشه که با خر بریم خرگوش شکار کنیم بشینیم رو آتیش کباب کنیم یا بریم تو سوراخ سمبه ها کالکتیبل جمع کنیم معلومه MGSV اپن ورلد نا امید کننده ای هست ولی اگر متوجه بشیم این اپن ورلد بخاطر اینه که آزادی عمل و خلاقیت برای انجام هر مرحله داشته باشیم بسیار هم عنوان یونیک و خوش‌ساختیه فقط کافیه چندبار Code Talker رو با خلاقیت خودمون بریم تا متوجه قضیه بشیم.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or