Uncharted 4: A Thief’s End معرفی شد + جزئیات جدید

تاییده رسمی از خود سازنده بازی رو قبول نکنیم ... چون خودمون عقل و شعور داریم
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه:دی
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا
 
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه:دی
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا

این داستان تخیلی که فقط مایکرو فنها باورش دارن :))
پس کل کارکنان ND دارن دروغ میگن :-/
 
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه:دی
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا

باشه اصلا حرف شما درست .... الان توییت میکنم خدمت خانوم yu که دیگه از این افاضات اضافی صادر نفرماییند ... چون اهالی bc رو نمیتونن فریب بدن ...

من سابقه استودیو رو دارم میبینم ... دارم the last of us رو روی نسل قبل میبینم .... تریلر اول و گرافیک اصلی خود بازی ... این حرف ها هم اون موقع میشنیدیم ...

همون کلیزون هم خورد به انچارتد 2 وگرنه ...به راحتی بهترین گرافیک سال میشد ... واقعا راست گفتن که اگه یه حرف رو همین طور تکرار کنی خود به خود تبدیل به باور میشه

باز بحث ترافلاپ و چند گیگ رم و نوع cpu اومد وسط ... هزار بار هم بحث شده ... که این موضوعات مربوط به pc و بهینه سازی روی کنسول کاملا متفاوته ... هر چقدر هم که ساختار چیپ های ps4 به ساختار pc نزدیک شده باشه ... بازم نوع بهره وریشون کاملا متفاوته ...
 
24mcaoy.jpg

25i5fk7.jpg

wr249.jpg
 
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه:دی
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا

ایشون سرپرست استودیوی ناتی داگ هستن واسه همین مطمئن هستن که گرافیک بازی اینطور نیست!!!!!!!
 
فرض کنیم..که تریلر in-game بوده..(که البته شباهت زیادی به CG داشت و گمون میکنم CG بود! ) ....کاملا مشخصه که یه نوع tech-demo بود...در واقع قدرت کنسول برای پردازش موارد زیر به کار رفته بود :
مدل ناتان + محیط..که دقت کنیم که محیط محصور به همون چیزی بود که تو تریلر دیدیم..یعنی فرای این دیگه چیزی نیست..بنابراین مشخصه که تو "این تک دمو" حتی اگر تعداد چند ضلعی های ناتان رو هم 2-3 برابر تعداد چند ضلعی های ماریوس ryse بکنند..مشکلی پیش نمیاد چون بار پردازشی زیادی روی کنسول نیست!

من مطمئنم که در نهایت گرافیک بازی دقیقا همین نخواهد بود...نمونه اش اولین تریلر گیم پلی the last of us رو با لانچ تریلرش مقایسه کنید..اگه دقیق باشین و به مباحث تکنیکی گرافیکی مثل افکت های مختلف/ بافت ها / ambientها و تسلیشن آشنا باشین..تفاوت رو واقعا احساس میکند!

در قدرت استدیوی ناتی داگ شکی نیست...ولی این چیزی که دیدم با فرض اینکه CG نبوده...مطمئنا tech demo بوده که از لحاظ گرافیکی یه تک دمو تا یه بازی کامل زمین تا آسمون تفاوت داره!
 
آخرین ویرایش:
فرض کنیم..که تریلر in-game بوده..(که البته شباهت زیادی به CG داشت و گمون میکنم CG بود! ) ....کاملا مشخصه که یه نوع tech-demo بود...در واقع قدرت کنسول برای پردازش موارد زیر به کار رفته بود :
مدل ناتان + محیط..که دقت کنیم که محیط محصور به همون چیزی بود که تو تریلر دیدیم..یعنی فرای این دیگه چیزی نیست..بنابراین مشخصه که تو "این تک دمو" حتی اگر تعداد چند ضلعی های ناتان رو هم 2-3 برابر تعداد چند ضلعی های ماریوس ryse بکنند..مشکلی پیش نمیاد چون بار پردازشی زیادی روی کنسول نیست!

من مطمئنم که در نهایت گرافیک بازی دقیقا همین نخواهد بود...نمونه اش اولین تریلر گیم پلی the last of us رو با لانچ تریلرش مقایسه کنید..اگه دقیق باشین و به مباحث تکنیکی گرافیکی مثل افکت های مختلف/ بافت ها / ambientها و تسلیشن آشنا باشین..تفاوت رو واقعا احساس میکند!

در قدرت استدیوی ناتی داگ شکی نیست...ولی این چیزی که دیدم با فرض اینکه CG نبوده...مطمئنا tech demo بوده که از لحاظ گرافیکی یه تک دمو تا یه بازی کامل زمین تا آسمون تفاوت داره!

یوروگیمر خبرش رو آپدیت کرد و گفت که بازی به صورت real-time اجرا می‌شده:

This report from GamingBolt.com suggests that the Uncharted 4 trailer is indeed running in real-time - a simply phenomenal achievement

اینم منبع:
Watch Uncharted 4 and The Last of Us at 60fps • Eurogamer.net

ما که از همون اول به ND اطمینان داشتیم
:x
 
یوروگیمر خبرش رو آپدیت کرد و گفت که بازی به صورت real-time اجرا می‌شده:

This report from GamingBolt.com suggests that the Uncharted 4 trailer is indeed running in real-time - a simply phenomenal achievement.


اینم منبع:
Watch Uncharted 4 and The Last of Us at 60fps • Eurogamer.net

ما که از همون اول به ND اطمینان داشتیم
:x

بله عزیز..منم همین رو گفتم...گفتم البته که تریلر بیشتر یه دموی تکنیکی بود...وقتی مرحله رو بسازند و محیط بزرگتر بشه به طبع تعداد چند ضلعی ها و افکت ها هم کاهش پیدا میکنه!
اگر واقعا گرافیک کل بازی در همین حد هست میتونستند تریلر رو قطع نکنند و کمی هم از گیم پلی نشون بدند..ولی گیم پلی ای در کار نیست..چون هیچ مرحله ای در کار نیست..چرا؟؟ چون فراتر از اون درختها و اون رودخونه چیزه دیگه ای وجود نداره که پردازش بشه!
دلیل اینه!
:d
 
بله عزیز..منم همین رو گفتم...گفتم البته که تریلر بیشتر یه دموی تکنیکی بود...وقتی مرحله رو بسازند و محیط بزرگتر بشه به طبع تعداد چند ضلعی ها و افکت ها هم کاهش پیدا میکنه!
اگر واقعا گرافیک کل بازی در همین حد هست میتونستند تریلر رو قطع نکنند و کمی هم از گیم پلی نشون بدند..ولی گیم پلی ای در کار نیست..چون هیچ مرحله ای در کار نیست..چرا؟؟ چون فراتر از اون درختها و اون رودخونه چیزه دیگه ای وجود نداره که پردازش بشه!
دلیل اینه!
:d
مطمئن باش اگه چیز ساده ای بود یوروگیمر از اون به عنوان یه دستاورد شگفت انگیز یاد نمی‌کرد;)
وقتی می‌گن real-time یعنی اینکه همین کیفیت رو قراره توی بازی هم تجربه کنیم، تازه اگه صحبت سازندگان رو قبول داشته باشی باید منتظر گرافیک بهتر هم باشی.
اگه in-game بود، می‌شد حرف شما رو قبول کرد ولی این کیفیت فعلی بازیه:bighug:
تا حالا من یادم نمیاد تو این چند سال اخیر، ND توی اولین تریلر از بازیش چیزی از گیم پلی نشون بده، این هم از او قائده مستثنی نیست.
 
بله عزیز..منم همین رو گفتم...گفتم البته که تریلر بیشتر یه دموی تکنیکی بود...وقتی مرحله رو بسازند و محیط بزرگتر بشه به طبع تعداد چند ضلعی ها و افکت ها هم کاهش پیدا میکنه!
اگر واقعا گرافیک کل بازی در همین حد هست میتونستند تریلر رو قطع نکنند و کمی هم از گیم پلی نشون بدند.
.ولی گیم پلی ای در کار نیست..چون هیچ مرحله ای در کار نیست..چرا؟؟ چون فراتر از اون درختها و اون رودخونه چیزه دیگه ای وجود نداره که پردازش بشه!
دلیل اینه!
:d

چرا؟چون ناتی داگ در این حدا نیست!!
چرا؟چون اساتید بازیسنتر که از دانشگاه کالج مدرک دکترا برنامه نویسی و پرفسورا بازی سازی دارند به این معتقد نیستند!!
چرا؟ چون بازیی در کار نیست!!
چرا؟چون این فقط یه دمو cg از سونی بود که بگه ما هم بازی داریم!!
چرا؟چون سونی دروغ گوئه سگه!!!
چرا؟؟؟؟؟؟.....
 
مطمئن باش اگه چیز ساده ای بود یوروگیمر از اون به عنوان یه دستاورد شگفت انگیز یاد نمی‌کرد;)
وقتی می‌گن real-time یعنی اینکه همین کیفیت رو قراره توی بازی هم تجربه کنیم، تازه اگه صحبت سازندگان رو قبول داشته باشی باید منتظر گرافیک بهتر هم باشی.
اگه in-game بود، می‌شد حرف شما رو قبول کرد ولی این کیفیت فعلی بازیه:bighug:
تا حالا من یادم نمیاد تو این چند سال اخیر، ND توی اولین تریلر از بازیش چیزی از گیم پلی نشون بده، این هم از او قائده مستثنی نیست.

خب منم تو DF یوروگیمر باشم و چنین دموی تکنیکی رو ببینم به وجد میام.
یوروگیمر بررسی کرده و گفته که تریلر واقعا تو 1080 رندر میشده یعنی چیزی نیست که cg بوده باشه و مثلا تو رزولوشن 4k ساخته شده باشه و بعد تغییر رزولوشن داده شده باشه به 1080p
باز هم میگم.. احتمال زیاد این real time هست..ولی صرفا شبیه یه دموی تکنیکی هست!
دموی ساماراتین رو یادتون هست؟؟ چند سال پیش؟؟ الان هنوزم اون دمو تو افکت هایی مثل depth of field و reflective shadows حرف زیادی داره...ولی وقی بازی ازش بسارند..طبعا به دلایل محدودیت قدرت پردازشی این افکت ها هم down scale میشند عزیز!

من نگفتم اولین تریلر..گفتم اولین تریلر گیم پلی...یه کم دقت کن دوست عزیز!
======================
چرا؟چون ناتی داگ در این حدا نیست!!
چرا؟چون اساتید بازیسنتر که از دانشگاه کالج مدرک دکترا برنامه نویسی و پرفسورا بازی سازی دارند به این معتقد نیستند!!
چرا؟ چون بازیی در کار نیست!!
چرا؟چون این فقط یه دمو cg از سونی بود که بگه ما هم بازی داریم!!
چرا؟چون سونی دروغ گوئه سگه!!!
چرا؟؟؟؟؟؟.....

hey..slow down bro :)
اتفاقا من در کنار کرایتک ، ناتی داگ رو هم به عنوان پیشتازان زمینه گرافیک قبول دارم..پست قبلی منو خوندی اصلا؟؟
بقیه "چرا"هات رو هم کاری ندارم باهاشون چون مشخصا نحوه برخوردت با موضوع رو نشون میدند!

-------------------------------
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or