گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!تاییده رسمی از خود سازنده بازی رو قبول نکنیم ... چون خودمون عقل و شعور داریم
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا
گوریلا هم گفت کیلزون 2 این گیمه و ... آخرش ضایع شد قضیه!
در هر صورت که باز به حرف من میرسید ولی خوب برام جالبه که فکر میکنید کنسولی با 4 ترافلاپ میتونه اون گرافیک رو پردازش کنه
order با کلی بدبختی شده 30 فریم بعد شما یه ویدئو با گرافیکی 20-30 برابر اون رو این گیم میدونید و میگین 60 فریمه! شاهکارین بخدا
فرض کنیم..که تریلر in-game بوده..(که البته شباهت زیادی به CG داشت و گمون میکنم CG بود! ) ....کاملا مشخصه که یه نوع tech-demo بود...در واقع قدرت کنسول برای پردازش موارد زیر به کار رفته بود :
مدل ناتان + محیط..که دقت کنیم که محیط محصور به همون چیزی بود که تو تریلر دیدیم..یعنی فرای این دیگه چیزی نیست..بنابراین مشخصه که تو "این تک دمو" حتی اگر تعداد چند ضلعی های ناتان رو هم 2-3 برابر تعداد چند ضلعی های ماریوس ryse بکنند..مشکلی پیش نمیاد چون بار پردازشی زیادی روی کنسول نیست!
من مطمئنم که در نهایت گرافیک بازی دقیقا همین نخواهد بود...نمونه اش اولین تریلر گیم پلی the last of us رو با لانچ تریلرش مقایسه کنید..اگه دقیق باشین و به مباحث تکنیکی گرافیکی مثل افکت های مختلف/ بافت ها / ambientها و تسلیشن آشنا باشین..تفاوت رو واقعا احساس میکند!
در قدرت استدیوی ناتی داگ شکی نیست...ولی این چیزی که دیدم با فرض اینکه CG نبوده...مطمئنا tech demo بوده که از لحاظ گرافیکی یه تک دمو تا یه بازی کامل زمین تا آسمون تفاوت داره!
اینم منبع:
This report from GamingBolt.com suggests that the Uncharted 4 trailer is indeed running in real-time - a simply phenomenal achievement
یوروگیمر خبرش رو آپدیت کرد و گفت که بازی به صورت real-time اجرا میشده:Watch Uncharted 4 and The Last of Us at 60fps • Eurogamer.net
This report from GamingBolt.com suggests that the Uncharted 4 trailer is indeed running in real-time - a simply phenomenal achievement.
اینم منبع:
ما که از همون اول به ND اطمینان داشتیم![]()
مطمئن باش اگه چیز ساده ای بود یوروگیمر از اون به عنوان یه دستاورد شگفت انگیز یاد نمیکردبله عزیز..منم همین رو گفتم...گفتم البته که تریلر بیشتر یه دموی تکنیکی بود...وقتی مرحله رو بسازند و محیط بزرگتر بشه به طبع تعداد چند ضلعی ها و افکت ها هم کاهش پیدا میکنه!
اگر واقعا گرافیک کل بازی در همین حد هست میتونستند تریلر رو قطع نکنند و کمی هم از گیم پلی نشون بدند..ولی گیم پلی ای در کار نیست..چون هیچ مرحله ای در کار نیست..چرا؟؟ چون فراتر از اون درختها و اون رودخونه چیزه دیگه ای وجود نداره که پردازش بشه!
دلیل اینه!:d
بله عزیز..منم همین رو گفتم...گفتم البته که تریلر بیشتر یه دموی تکنیکی بود...وقتی مرحله رو بسازند و محیط بزرگتر بشه به طبع تعداد چند ضلعی ها و افکت ها هم کاهش پیدا میکنه!
اگر واقعا گرافیک کل بازی در همین حد هست میتونستند تریلر رو قطع نکنند و کمی هم از گیم پلی نشون بدند..ولی گیم پلی ای در کار نیست..چون هیچ مرحله ای در کار نیست..چرا؟؟ چون فراتر از اون درختها و اون رودخونه چیزه دیگه ای وجود نداره که پردازش بشه!
دلیل اینه!:d
مطمئن باش اگه چیز ساده ای بود یوروگیمر از اون به عنوان یه دستاورد شگفت انگیز یاد نمیکرد
وقتی میگن real-time یعنی اینکه همین کیفیت رو قراره توی بازی هم تجربه کنیم، تازه اگه صحبت سازندگان رو قبول داشته باشی باید منتظر گرافیک بهتر هم باشی.
اگه in-game بود، میشد حرف شما رو قبول کرد ولی این کیفیت فعلی بازیه:bighug:
تا حالا من یادم نمیاد تو این چند سال اخیر، ND توی اولین تریلر از بازیش چیزی از گیم پلی نشون بده، این هم از او قائده مستثنی نیست.
چرا؟چون ناتی داگ در این حدا نیست!!
چرا؟چون اساتید بازیسنتر که از دانشگاه کالج مدرک دکترا برنامه نویسی و پرفسورا بازی سازی دارند به این معتقد نیستند!!
چرا؟ چون بازیی در کار نیست!!
چرا؟چون این فقط یه دمو cg از سونی بود که بگه ما هم بازی داریم!!
چرا؟چون سونی دروغ گوئه سگه!!!
چرا؟؟؟؟؟؟.....