mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,624
نام
Leo Fitz
داشتم تو سایت های دانلود فیلم و سریال میچرخیدم دیدم یه سریال جدید با عنوان Parallels اومده...خوشحال شدم با خودم گفتم بلاخره اون سریالی که در ادامه فیلم Parallel 2015 ـه و قرار بود بسازن، اومده...تریلر رو دانلود کردم دیدم سریال مال دیزنی پلاسه و ظاهرا اون چیزی که فکر میکردم نیست...
از تریلر بر میاد چیز سرگرم کننده ای باشه...فقط اولش فکر کردم مال آمریکاست ولی تو خلاصه داستانش زده بود داستانش توی مرز فرانسه و سوئیس اتفاق میفته همینم باعث شد دوباره تریلر رو ببینم که دیدم تریلر دوبله انگلیسی شده :D اینم بنظرم باعث میشه خیلی امیدی به زیرنویسش نباشه که به این زودیا بیاد!

واسه کسایی که با فصل اول Dark حال کردن، پیشنهاد میشه (البته نه شدیدا :D )
بنظرم توی چند مورد وجه اشتراک دارن منتها این Parallel مثل Dark، دارک و جدی نیست.
موضوع اصلیش که کلیشه رو رد کرده تبدیل به خز شده:D ولی خب 6 تا اپیزود نیم ساعته جایی رو نمیگیره:D
اگه خواستین ببینین PSA ـش رو بگیرین که دوزبانه ـست...زیرنویس که نداره فعلا...اونقدر هم مکالماتش تخصصی نیست که نشه فهمید.

ای کاش پای قدرت های ماورایی رو نمی آووردن وسط...
 
  • Like
Reactions: Taha75

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
492
نام
Sera
به عنوان کسی عاشق فضا،کهکشان،و هر چی که به فضا ربط پیدا کند هست.باید عرض کنم از اپیزود 1راضی هستم.موسیقی کاملا آشنا و یادآور سری بازی halo و همینطور حضور با شکوه مستر چیف در همان شروع سریال در سیاره ی مادریگال که فضا سازی و اکشن کاملا هیلویی دارد.یک آن به نظرم آمد در حال انجام بازی با گرافیگ ورای تصور از آن چیزی که وجود دارد هستم.همان طور که می دانید هیلو یک اپرای فضایی،با درون مایه ای از خیال پردازی مدرن و اسطورای است که از بعد وسعت و پهناور بودن بی شباهت به جنگ ستارگان نیست.در سریال به این موضوع اشاره ای نمی شود اما سکاسنی در آن وجود دارد که شاهد حضور سفینه ی کاوننت ها هستیم.،سفینه ای قارچ شکل در مقیاسی عظیم که به صورت زیبا و نورانی اما مرموز و شوم به تصویر کشیده شده است.که نشان از ارتباط با تهدیدی بسیار بزرگ است.جان 117 همچنان روحیه ی جدی و کاریزماتیکش را دارد صدایش همچنان از ته گلو،با وقار و با صلابت است.اپیزود اول فضای کمی به شخصیت پردازی چیف داده است.،اما در معرفی قهرمانی درون گرا با توانایی بالا در فرماندهی و مهارت در مبارزه موفق عمل کرده است.
 
Last edited by a moderator:

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
Archive 81 کنسل شد!

این نتفلیکس مردشور برده توی کنسل کردن و ادامه دادن از بدترین تولید کننده هاست. سریال ول می ده پول ازش در اومد ادامه می ده نیومدم که نیومده دیگه کنسل اه.
از یک طرف 13 Reasons Why رو ادامه داد و آب گرفت روش از یک طرفم یک چیزایی رو کنسل می کنه که انتظار نمی ره مثل The OA و Sense8 و همین.
 
آخرین ویرایش:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
خب گفتم نظرمو درباره‌ی قسمت اول سریال اینجا بگم:
اول از همه بگم برخلاف تایم‌لاین بازی که کنون هست. سریال تو یک تایم‌لاین به اسم سیلور جریان داره پس نمیشه به تفاوت هاش با بازی ایراد گرفت داستان خودشو تعریف میکنه.

سریال با یک افتتاحیه خفن شروع میشه که انصافا اکشن خوبی داره و پسر عجب خشونتی! برای ماها که با بازی‌های T ریتد هیلو عادت داریم واقعا خشونت سریال سورپرایز کننده بود 😁
داستان سریال:
داستان هم مستقیما رفت سراغ کثافت کاری‌های UNSC و اینکه چطور اسپارتان هارو شستشوی مغزی داده و ازشون برای جنایت هاشون استفاده می کرده و مثل بازی ها مسترچیف برعلیهشون میشه. درکل بدک نبود داستان و روایتش

از نظر جلوه‌های ویژه با یک اثر هالییودی طرف هستیم و قشنگ در سطح سریال‌های مارول هست جلوه‌های ویژه. صداگذاری هم عالی کار شده

کستینگ هم خوب بود مخصوصا پابلو شرایبر که واقعا چه از لحاظ فیزیکی ( تقریبا 2 متر قدش هست 😁) و هم bad ass بودنش
فقط یه سری دیالوگ‌های کرینج و انیمیشن‌های خشک تو صحنه‌های اکشن تو ذوق میزد.

نمره‌ام: 7.5-8
 

hooman1995

کاربر سایت
Dec 26, 2016
510
ارجاعات و شباهت‌های جالب دو قسمت اول فصل سوم «آتلانتا» با دو قسمت اول فصل اول:


قسمت اول از فصل اول
ارن
به ون: یه خواب عجیب دیدم. داشتم داخل این استخره شنا می‌کردم ولی شبیه اقیانوس بود و داشتم با یه جلبک دریایی شنا می‌کردم، ولی جلبک دریایی نبود. مثل، دست بود. و داشتم با این دختره شنا می‌کردم و اون می‌گفت که اگه دست‌ها بگیرن‌ت، می‌کِشن‌ت پایین و غرق‌ت می‌کنن، پس بالاتر ازـشون شنا کن.

قسمت اول از فصل سوم
این آب خیلی گِل‌آلوده. یه بار هفت‌هشت سال‌م که بود نزدیک بود توـش غرق شم. راست‌ش درست همون‌جا لب ساحل. پسرعموم مجبور شد بکشدم بیرون. نمی‌دونم چی بود، پسر. احساس می‌کردم دارم کشیده می‌شم.

توی قسمت اول از فصل اول ون جلسۀ اولیا-مربیان داشت، توی قسمت اول از فصل سوم هم مادر لوکوئِیری‌یس احضار شد به مدرسه.

توی قسمت اول از فصل اول ارن از خونۀ پدرمادرش انداخته شده بیرون و راه‌ش نمی‌دادن داخل، توی قسمت اول از فصل سوم هم مادر لوکوئِیری‌یس از خونه پرت‌ش می‌کنه بیرون.

توی قسمت اول از فصل اول مادر ارن به‌ش می‌گه: «بهتره یه چیز درست‌حسابی بخوری»، و توی قسمت اول از فصل سوم مادرخوندۀ لوکوئِیری‌یس به‌ش می‌گه: «این غذا برات بهتره. توی بیش‌تر غذاهایی که به‌شون عادت داری، نمک و روغنِ بیش‌ازحد هست».

توی قسمت دوم از فصل اول دریوس از مشکل بچه‌دارنشدن‌ش حرف می‌زنه، توی قسمت دوم از فصل سوم هم دریوس دوباره به این موضوع اشاره می‌کنه.

قسمت دوم از فصل اول و قضیۀ معروف مرغ و سس، و آخر قسمت دوم از فصل سوم هم الفرد به ارن پیام می‌ده که 300 تیکه مرغ بگیره، همه هم رون.

قسمت دوم از فصل اول «پیپربوی» از عکس‌گرفتن متنفره، توی قسمت دوم از فصل سوم پول می‌پاشه هوا و با خوش‌حالی با طرفدارها عکس می‌گیره (بازی رو شناخته).

نکات جالب دیگه هم این‌که ماجرای مادرخونده‌ها بر اساس واقعیت بود: خود-دگرکُشی خانوادۀ هارت.
ماجرای سیل‌زده‌کردن اون شهرک هم بر اساس واقعیت و روستای Oscarville و برکۀ Lake Lanier بود.
 
Last edited by a moderator:

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,150
نام
پویان
میتونم به جرئت بگم Better Call Saul و Atlanta بهترین سریال‌های 2015 به این طرف هستند.
امشب دو قسمت اول فصل سوم آتلانتا رو دیدم و فقط وای! @-):-SS:-t
اون از قسمت اول که در پایان قسمت مو به تن آدم سیخ شد؛ و قسمت دوم هم که ارن و الفی و داریوس رو داریم دور هم و کلی چیزای بامزه و اون اتفلقی که تو او خونه سفیده رخ داد، فقط میگم که باعث شد من از جا بپرم!
حتما آتلانتا رو ببینید رفقا!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر