The Order: 1886 معنای واقعی نسل بعد را نمایش میدهد!

  • Thread starter Thread starter 19Rodar
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

19Rodar

کاربر سایت
ddbc49ef291e504d645e75e0bad88493.jpg


بسیاری منتظر این موضوع بودند که سرانجام نمایشی از گیم پلی عنوان انحصاری The order:1886 ببینند و باید گفت این انتظار مدتی دیگر با ویدئویی که در این مورد منتشر می شود رسما به اتمام می رسد!

آیا این عنوان اولین عنوان AAA کنسول PS4 می شود؟ Ahsan Rasheed یکی از افراد نفوذی صنعت بازی های رایانه ای همین اعتقاد را دارد:

امیدوارم آماده شوکه شدن پس از دیدن ویدئوی گیم پلی The order:1886 باشید، به نسل بعد خوش آمدید!

دو هفته ی طولانی ما باید برای دیدن این ویدئو صبر کنیم .به شما میگویم برای دیدن محیطی تخریب پذیر و پویا آماده باشید!

بخش اروپایی Sony Computer Entertainment اعلام کرده است این ویدئو در تاریخ 19 فوریه به نمایش عموم خواهد رسید.به نظر می رسد باید منتظر باشیم تا این ویدئو را ببینیم و بیشتر از قبل هایپ شاهکار جدید سونی شویم!


منبع 1
منبع 2
 
آخرین ویرایش:
قدرت كنسول كه هميشه ثابته ولي به همون علت ثابت بودن سخت افزار ميتونه پيشرفت كنه چون بازيا بهينه تر ميشن الان شما يادت هست Oblivion رو Ps3 چه سرطاني بود؟ كامپيوتر 7 سال پيش من كه همون موقع هم كلنگي بود بهتر از PS3 اجراش ميكرد. بنظرت درست بوده كه قدرت PS3 رو با اون بازي سنجيد؟ اين كه چرا كنسولا ميتونن اينقدر قدرتمند باشن و بازيايي رو اجرا كنن كه به گروه خونشون نميخوره براي خود من هم جاي سوال داره. يه سري مكانيزما رو ميدونم اما خيلي چيزها هم هست كه ازش اطلاعي ندارم ولي خوب تجربه ي چندين و چند سال گيمري به من ياد داده هيچ وقت اول نسل در مورد قدرت كنسولا قضاوت نكنم واقعا مقايسشون با PC درست نيست و ما رو به جواب درست نميرسونه.

در مورد پرفورمنس TloU هم من جايي نديدم به افت فريم اشاره كنه. منم خودم چند بار تمومش كردم و نميتونم بگم جايي بوده كه افت فريم داشته با آنچارتد بنظرم فرق نداره

خب من تو حرفای شما و خودم تناقضی نمی‌بینم. مساله بهینه‌سازی فقط به معماری کنسول‌ها برنمی‌گرده، مقدار زیادیش به وقت و حوصله سازنده برمی‌گرده. کنسول‌ها هم به واسطه ساپورتی که از طرف شرکت سازندشون می‌شن، استودیوهای فرست‌پارتی دارن که باعث می‌شه خیلی بیشتر روی بهینه‌سازی بازی کار کنن. وجود سخت‌افــزار ثابت کنسول هم به این قضیه کمک می‌کنه. ولی حرف من اینه که همه این فاکتورها روی هم، اونقدری بعضیا سعی دارن بزرگ جلوش بدن، نیست! یه سیستم به روز سال 2007-2008 با یه کارتی مثل 8800، همون موقع PS3 رو Outperform می‌کرد، الانم همین کارو می‌کنه! این که بازی‌های PC توی یه نسل به واسطه پیشرفت سخت‌افــزار از نظر گرافیکی بهتر و بهتر می‌شن و برای اجراشون با کیفیت بالا به کارتای قوی‌تر احتیاج هست، معنیش این نیست که مثلاً کارت 8800 دیگه نمی‌تونه در حد کنسول بازی رو اجرا کنه! می‌تونه، فقط چون کیفیت بالاتر هم در دسترس هست، خیلی‌ها وسوسه می‌شن که سخت‌افـــزار قوی‌تر تهیه کنن. کلاً بازار سخت‌افــزار PC همینه و خیلی از مشتری‌ها به خاطر زرق و برق بیشتر بازی‌ها پول خرج می‌کنن که از نظر Price/Performance خیلی وقتا اصلاً هم به صرفه نیست. خلاصه لُپ کلام اینه، سخت‌افزار کنسول‌ها در سال‌های اول به چالش کشیده می‌شه، بعد از 2-3 سال، و ساخت چند بازی توسط سازنده‌های پدر و مادر دار، حد و حدودش مشخص می‌شه، ولی هر چی جلوتر می‌ریم شیب استفاده بهینه از سخت‌افزار کمتر و کمتر می‌شه، تا جایی که آخر نسل دیگه حالت بده بستون پیدا می‌کنه و سازنده‌های درست و حسابی و کاربلد می‌دونن چطور این بالانس رو ایجاد کنن که از نظر بصری بازی بهتر شه و از نظر پرفرمنس ضربه نخوره. شما نسل قبل بعد از Gears و U2 دیگه اختلاف فاحش گرافیکی شاهد نبودید، بله سال به سال بازی‌هایی اومد که بهتر به نظر میومدن، ولی اون Leapـه اصلی رو توی همون 2-3 سال اول شاهد بودیم. U1 به U2 اختلاف واضحی داشت، ولی از U2 به U3 و TLOU این اختلاف کمتر و کمتر شد. هر چقدر هم که ND کارِش درست باشه، تا یه حدی می‌تونه از سخت‌افزار خروجی بگیره.
 
خب من تو حرفای شما و خودم تناقضی نمی‌بینم. مساله بهینه‌سازی فقط به معماری کنسول‌ها برنمی‌گرده، مقدار زیادیش به وقت و حوصله سازنده برمی‌گرده. کنسول‌ها هم به واسطه ساپورتی که از طرف شرکت سازندشون می‌شن، استودیوهای فرست‌پارتی دارن که باعث می‌شه خیلی بیشتر روی بهینه‌سازی بازی کار کنن. وجود سخت‌افــزار ثابت کنسول هم به این قضیه کمک می‌کنه. ولی حرف من اینه که همه این فاکتورها روی هم، اونقدری بعضیا سعی دارن بزرگ جلوش بدن، نیست! یه سیستم به روز سال 2007-2008 با یه کارتی مثل 8800، همون موقع PS3 رو Outperform می‌کرد، الانم همین کارو می‌کنه! این که بازی‌های PC توی یه نسل به واسطه پیشرفت سخت‌افــزار از نظر گرافیکی بهتر و بهتر می‌شن و برای اجراشون با کیفیت بالا به کارتای قوی‌تر احتیاج هست، معنیش این نیست که مثلاً کارت 8800 دیگه نمی‌تونه در حد کنسول بازی رو اجرا کنه! می‌تونه، فقط چون کیفیت بالاتر هم در دسترس هست، خیلی‌ها وسوسه می‌شن که سخت‌افـــزار قوی‌تر تهیه کنن. کلاً بازار سخت‌افــزار PC همینه و خیلی از مشتری‌ها به خاطر زرق و برق بیشتر بازی‌ها پول خرج می‌کنن که از نظر Price/Performance خیلی وقتا اصلاً هم به صرفه نیست. خلاصه لُپ کلام اینه، سخت‌افزار کنسول‌ها در سال‌های اول به چالش کشیده می‌شه، بعد از 2-3 سال، و ساخت چند بازی توسط سازنده‌های پدر و مادر دار، حد و حدودش مشخص می‌شه، ولی هر چی جلوتر می‌ریم شیب استفاده بهینه از سخت‌افزار کمتر و کمتر می‌شه، تا جایی که آخر نسل دیگه حالت بده بستون پیدا می‌کنه و سازنده‌های درست و حسابی و کاربلد می‌دونن چطور این بالانس رو ایجاد کنن که از نظر بصری بازی بهتر شه و از نظر پرفرمنس ضربه نخوره. شما نسل قبل بعد از Gears و U2 دیگه اختلاف فاحش گرافیکی شاهد نبودید، بله سال به سال بازی‌هایی اومد که بهتر به نظر میومدن، ولی اون Leapـه اصلی رو توی همون 2-3 سال اول شاهد بودیم. U1 به U2 اختلاف واضحی داشت، ولی از U2 به U3 و TLOU این اختلاف کمتر و کمتر شد. هر چقدر هم که ND کارِش درست باشه، تا یه حدی می‌تونه از سخت‌افزار خروجی بگیره.

حال اينكه 8800 GT ميتونه PS3 رو هميشه Outperform كنه اون يه بحث ديگست منتها حرف من اينه كه مثلا شايد سال اول يه 7800 GTX كه معادل PS3 هست خيلي راحت از PS3 بهتر خروجي ميداده ولي يواش يواش الان PS3 داره خروجي ميده كه 7800 قادر به انجامش نيست به بيان ساده تر PS3 داره به مراتب از مشخصات اسميش بهتر عمل ميكنه بحث من الان اين هست كه مشخصات كنسولاي نسل جديد هر چه كه هست تا سالهاي آينده تغييري نميكنه اما خروجي خيلي فرق ميكنه رايزي كه الان خيلي سر و صدا كرده جلوي بازيهاي مولتي 4 سال ديگه حرفي براي گفتن نداره و خود Xone به مراتب گرافيكاي بهتري رو ازش خواهيم ديد. در كل ميخوام بگم مشخصات فني كنسولها به شما اطلاعات كافي نميدن خيلي پارامترهاي ديگه هم هستن كه بايد لحاظ بشن
 
معنای نسل بعد واقعا دیده شد. مرز بین CG و گیم پلی شکست! Congrats R@D.
 
بعد از تماشای ویدیو باور کنید به یه تیکه سنگ تبدیل شده بودم :دی
حدودا تا نیم ساعت نمیتونستم رو هیچ کاری تمرکز کنم :دی خدا لعنتشون کنه فردا دو تا امتحان خیلی مهم دارم :دی
 
گور باباي گرافيكش من تو كف اتمسفر بازيم.

يعني اگه الان يه فرشته مهربون بياد بگه ميتوني انتخاب كني كه يك سال ديگه بميري اما اين يكسال آينده رو تو اون فضا زندگي كني بدون هيچ شكي بدون هيچ فكر كردني با كله قبول ميكنم




54260174860557743712.jpg


- - -ویرایش - - -

کی شکسته شد؟:دی


از وقتي كه تريلر بازي ليك شد:d
 
Jesus......

واقعا عالي بود تريلر گرافيك محشر كبري هستش اوج cg در كنار دوربين سينماتيك عالي بازي.....

.
 
یکی از نکاتی که این تریلر داشت و بسیار بازی رو چشم نواز میکرد، دوربین سینماتیک بازی بود! هنگام پرش از یه سقف به یه سقف دیگه رسماً نابودم کرد!!
البته قبلا Star Wars 1313 هم یه همچین نمایشی داشت (که البته فعلا کنسل شدست) که از in-game خود بازی بود البته نمیدونم چرا کسی زیاد بهش توجه نکرد :d دوربین بازی و حرکات بسیار سینمایی...
 
تریلر عالی بود احساس میکردم دارم فیلم میبینم :-o
ولی گیم پلی رو زیاد نشون نداد خیلی جزئی بود
ولی جای هیچ حرفی باقی نزاشت :d
یعنی تا انتهای این نسل دیگه میخوان چیکار کنن خدا میدونه :-s
 
گیم پلی رو سعی کردن از بازی های ناتی داگ الهام بگیرن! حداقل من اینجور برداشت کردم :دی خیلی چیز عالی در اومده :دی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or