Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
آقا من dynasty warriors خیلی بازی می‌کنم
شخصیت های wo long رو میبینم اونجا یادت میوفتم 😁
آپدیت ps5 هم میدن یا تمرکزشون رو pc?
بعد ممکنه یه آپدیت بدن که یسری مشکلات مثل هجوم زیاد انمی و برخی باس ها که دوستان اشاره میکنن رو درست کنن؟
در کل می‌خوام بازیش کنم ولی هی میگم وایسا یکم دیگ
شما لطف داری :))
===========
آپدیتهای pc با کمی تاخیر که به تایید سونی/مایکرو برسه روی کنسولها هم میاد.

دقیقا برای همینه که خودم بازی رو گذاشتم کنار.
چون قطعا بعد این مشکلات پرفورمنس تمرکز تیم میره روی بخش گیم پلی مثل همین بالانس کردن دشمنها یا اضافه کردن ویژگیهای جدید و...

من به خودم یک ماه فرصت دادم.
 
  • Smile
Reactions: reza8
شما لطف داری :))
===========
آپدیتهای pc با کمی تاخیر که به تایید سونی/مایکرو برسه روی کنسولها هم میاد.

دقیقا برای همینه که خودم بازی رو گذاشتم کنار.
چون قطعا بعد این مشکلات پرفورمنس تمرکز تیم میره روی بخش گیم پلی مثل همین بالانس کردن دشمنها یا اضافه کردن ویژگیهای جدید و...

من به خودم یک ماه فرصت دادم.
پس منم میذارمش تا ماه دیگ
بی زحمت خبراشو اینجا بذار که تیم سازنده چکار کرده
مطمئنم یچی خفن میشه
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
به عنوان كسى كه سولز لايك فقط الدن رينگ ديمونز سولز (روى ps3 كه چيزيم يادم نيست ) بازى كرده به نظرتون برم سراغش يا اعصابمو خط خطى نكنم؟ :D
 
به عنوان كسى كه سولز لايك فقط الدن رينگ ديمونز سولز (روى ps3 كه چيزيم يادم نيست ) بازى كرده به نظرتون برم سراغش يا اعصابمو خط خطى نكنم؟ :D
این آپدیت میخواد , بزار برای بعد.
الدن رینگ خیلی خفنه اما بهترین بازی این سبک نیست.

من جات بودم میرفتم دارک سولز ریمستر بازی میکردم ، بعدش هم بلادبورن اگه دسترسی داری.
طبق نظر بزرگان دعوا بین DS1 و بلادبورنه :D
 
  • Like
Reactions: reza8
آقا این استودیو عجیب غریبه ، همین الان دارن تغییراتی که باید رو میدن.
این آپدیت 1.1.224 فوق العادست.

  • مورد اول اینکه تراکم دشمن ها رو دارن کم میکنن.
    در ادامه شعاعی که دشمن ها پلیر رو تعقیب میکنن رو هم دارن کم میکنن که یکدفعه یک لشگر نیفته دنبال پلیر.
    همینطور دارن نحوه حمله اونها رو به سمت پلیر فیکس میکنن که بطور همزمان دسته جمعی اتک ندن.

    بخشی از این دشمنها که حذف میشن تو نیو گیم پلاس برمیگردن که سختی بازی رو تو اون مود از بالانس خارج نکنن.

  • مورد بعدی اینکه دارن نیوگیم پلاس رو ساختارش رو به کل عوض میکنن.
    شرایط قبلی اینطور بود که تو نیوگیم پلاس تمام بونفایرها از بین میرفتن و فقط باید از Seed استفاده میکردیم که یک بار مصرف بود و اونطوری باید کل مپ رو پیاده طی میکردیم.
    این مورد خیلی واقعا بد بود چون تمام انگیزه هام رو برای تموم کردن بازی گرفته بود.
اما الان بعد اتمام بازی به پلیر اجازه داده میشه که بین اینکه بره به نیوگیم پلاس یا بازی فعلی رو ادامه بده انتخاب کنه: (یک چیزی تو مایه های Code Vein اگه بازی کرده باشید)

  • اگه انتخاب کنه بازی فعلی رو ادامه بده کل دنیا ریست میشه ، سختی بازی هم تغییری نمیکنه ولی شما کرکتر و لولهاتون رو کاملا حفظ میکنین.
    این خوراک اونهایی که میخوان فقط اچیومنتهارو بگیرن و کارهای ناتموم خودشون رو انجام بدن

  • اما اگه انتخاب کنین برین به نیوگیم پلاس اول ، فقط بخشی از بونفایرها از بین میرن.
    بازی 30-20 درصد سخت تر میشه و...
    همینطور تو نیوگیم پلاس دوم دوباره بخش دیگه ای از بونفایرها از بین میره...
    تا اینکه تو نیوگیم پلاس سوم همه بونفایرها به غیر از هاب بازی (Skyrest) و مقبره Adyr از بین میرن.

به این میگن طراحی درست ، چه کاری بود آخه این شرایط قبلی.
بنظرم از طراحی در حد هویچ نیوگیم پلاسِ فعلی رسوندنش به یکی از جذابترین ها :x

مشکلات پرفورمنس ، کرش و... که با آپدیت آخر عملا خیلیهاش فیکس شد ولی باز هم دارن روش کار میکنن.

این آپدیتی که الان اومد بخش دومش 5شنبه همین هفته میاد که تمام مواردی که لیست کردم رو کامل کنه.

Patch v.1.1.224 - NG+ Vestiges, Enemy Density, Crossplay, Progression Loss
Build Notes


59f64d99c1fa477beae1c89a145e701193a7fa5d.jpg

Greetings Lampbearers,
Thank you to everyone who attended last week’s Q&A event and provided feedback, both during the stream and afterwards. We continue to be humbled by the countless encouraging words and constructive feedback you have shared. In response to this, we have a few important announcements to make as part of today's patch notes.

Community Feedback
Vestiges in NG+

cfcd56dacb752431d3f98e7152a3b98e6f996f6c.jpg

We hear you. And have decided to roll out some fundamental changes to ensure everyone continues to enjoy the NG+ experience, including both those who have relished the no-vestige challenge and those who would rather they were still present throughout the world.

From today's patch onward, now when you complete your initial playthrough, you will be presented with a new option before embarking on your next runthrough; you can either progress directly to the next consecutive NG (i.e if you’ve just completed NG+1, you would move onto NG+2), or you can replay the current NG at the same difficulty, albeit retaining your character, items and progression, but resetting the entire world, including NPCs and questlines. This will allow trophy hunters and completionists to seek out any outstanding tasks without having to contend with increased difficulty, should they so choose.

A further patch this coming Thursday will see further updates made to the NG+ mode; instead of removing all vestiges (as it does currently), NG+1 will only see a few disappear while keeping the key locations intact. In NG+2, a few more will disappear, and then in NG+3 all but the main HUB (Skyrest Bridge) and Adyr's Shrine vestige will disappear. This way, our initial vision remains intact but is more of a gradual adaptation, awaiting those who seek increasing levels of challenge.

Lastly, as a follow up to the popular announcement made during last week’s stream, we can confirm we have started designing the "NG+ modifier system", allowing players to fully customize their NG+ experience, whether that’s retaining all vestiges, keeping just a few, or removing them completely. It will also include other fun modifiers like a "hardcore" mode (1 death = permadeath), item randomizers, enemy randomizers, etc. The feature set is yet to be fully defined, but our current intention is to release the modifier system before the end of the year.

Enemy Density

bb127bbf12dedb094fb664e17111e9da8c88422e.jpg

Today as a means of helping with enemy density, we're improving our 'leashing' system, further limiting how far enemies will pursue players from their spawn point. This helps prevent large crowds of enemies from relentlessly pursuing the player when rushing through a level.

We aim to have further refinements in Thursday’s patch, including reducing the number of enemies present in areas where players most struggle. These enemies will be removed in your initial playthrough, but will remain in NG+, in keeping with the more challenging experience players are seeking.

Additionally, we are going to tweak some crowd behaviors so enemies will not swarm players as often; multiple enemies will no longer land hits at the same time,while enemies will also be a little less aggressive when swarming the player in greater numbers.

Crossplay

971d735000358347332089beebc34f6cba5304a7.jpg

As we explained in the Q&A stream, we are targeting to deploy this ASAP for all platforms, but we want to ensure certain GPU stability levels for PC players before this happens.

We are pleased to confirm we are activating crossplay on consoles this coming Monday, with a plan to activate it on ALL platforms this coming Thursday.

Performance & Stability

da64180783c5b5d611660f2365edffa15ab6b04a.jpg

Our constant efforts for improved GPU stability are paying off, and we see that right now, the numbers have been reduced drastically from launch, to less than one third of what they were day one, yet still affecting 4% of our players each hour.

We are diligently addressing the remaining 0.28% of crashes stemming from game code, while also collaborating closely with NVIDIA, AMD, and Epic to resolve any outstanding issues reported by players through Sentry.

We have a number of key improvements rolling out between today and Thursday that will drive those numbers even lower.

Progression Loss

1e6bd84553dcb007131794114f1f6d200ed580b5.jpg

For those players who have lost level progression, either through corrupted saves or due to the co-op related issue in v.1.1.215, please know we are working diligently on a solution for you.

We're setting up a team you can send your corrupted saves/downgraded characters to, which will respond by providing your saves with the required vigor to restore characters up to the level they were before the glitch.

Those affected by the
corrupted save file
, please follow the steps below:
  1. Create your new character
  2. Send your new character save*, the name of that character, and the level you need restored, to
    support@cigames.com
    .
  3. We’ll send you back your save, with enough vigor skulls to reach the same level. You will need to restart your playthrough, but should be able to restore your progress very quickly with your high-level character.
Those affected by the
co-op savegame glitch
on v.1.1.215, please follow the steps below:
  1. Send your affected character save*, the name of that character, and the level you need restored, to
    support@cigames.com
    .
  2. We’ll send you back your save, with enough vigor skulls to reach the same level.
*Your character saves are located at %USERPROFILE%/AppData/Local/LOTF2/Saved/SaveGames

v.1.1.224 Patch Notes

dcd4fb3d87e3338fb337defdfec6b31e81c9b612.jpg

NG+
  • Added a new NG+ option that resets the game world, allowing you to restart with your current character level in the same world.
Enemy Density
  • We've improved the leashing system where enemies will stop pursuing you after a certain distance (varies by situation). This prevents overwhelming crowds of enemies if you rush through a map section.
Visuals
  • Fixed fog card artifacts in locations like the Manse of the Hallowed Brothers chapterhouse when Frame Generation was enabled.

اینطوری که میبینم فکر کنم نیاز نباشه که یک ماه صبر کنیم :D
 
خودت بنویس که بفهمم چی به چیه :D
میگن شبیه بلادبورنه ، منم اون رو بازی نکردم هنوز.
پس نیازمند یاری خودت هستم.

من فقط یک نمایش خیلی وقت پیش دیدم که اصلا با UI بازی که خیلی خط کشی و مهندسی طور بود حال نکردم.
بنظرم هم خیلی شبیه به نمایشهای بلادبورن بود ، همین.

تا اینکه بازی اومد و ترکوند.

بریم تاپیک خودش که اونجا هم جون بگیره.

ماکی تنها چیزی ک خیلی بدردم خورد این بود ک حتما سلاح هارو میکس کنی...
سلاح های خودش کاربردی نیستن، حداقل برا من...

بازی واقعا مرحله ای و جمع و جور ساخته شده...
Interconnected نیست مثل TLoF...

پلی اتمسفرش...
اخ‌ اخ‌...
فک نمیکردم بگیره منو... 😍😍😍
 
کوآپ بازی مثل انسان میشه اینوایت داد به دوستمون جوین بشه یا مثل الدن رینگ و دارک سولزه؟
نه خیلی راحته.
بازیهای FS عملا از این لحاظ عصر حجرین.

اما تو LOTF فقط باید توتوریال رو رد کنین هر دو.
تو اولین بونفایر میتونین روی مولتی پلیر کلیک کنی و از بین 4 حالتی که داره انتخاب کنی.

اولی مچمیکینگ با پلیر رندومه ولی خودت هاست میشی ، همه کارهایی که انجام میدی برات تو دنیای خودت سیو میشه.
کسی که جوینت میشه برای کمک بهت میاد ، لولش با تو بالانس میشه ، آرمور ، اسلحه و... نمیتونه بگیره.
و اگه بمیره میتونی ریوایوش کنی ، خودت اما اگه کاملا بمیری(تو هر دو دنیا) برمیگردین به بونفایر قبلی.

دومی میتونی رفیقت رو اینوایت بدی که باز هاست خودتی و همون شرایط بالا حاکمه.

سومی هم درخواست میدی که وارد مچمیکینگ بشی و بری به دنیای دیگران ، مثل حالت اول ولی برعکس دیگه.

حالت چهارم هم که PVP.
 
آخرین ویرایش:
جزییات آپدیت 1.1.231
Greetings Lampbearers,
Thank you, everyone, for the fantastic reception to our ongoing plans for the game.

Rest assured that compliments don't make us complacent; quite the opposite, they keep igniting our commitment to all of you, especially now that our community has grown to 1 million copies sold worldwide!

Thanks again for your unwavering support! On our end, we will continue to provide you with constant game improvements based on your feedback.

Now, let's delve into today's patch!

NG+
Due to popular demand, we will allow players to activate the new NG+0 mode from vestiges tomorrow, once they've completed the current game.

Stability
  • Identified a particular post-process material permutation that certain GPUs could not handle.

Optimization
  • Adjusted the spawn distances for Umbral Parasites to reduce the number of active actors simultaneously in the Revelation Depths area.
  • We have worked in collaboration with hardware manufacturers to enhance the automatic graphic settings configuration.

AI
  • Fixed navmeshes in the cistern to better support umbral enemies on a specific floating platform.
  • Refined the navmesh on a specific turn at Path of Devotion that could mislead AIs to a dead-end, potentially causing them to get stuck.
  • Refined the navmesh at the bottom of Pilgrim's Perch, allowing AIs to traverse a thin wooden plank that players could previously use as a safe spot.
  • Fixed an issue with sparrows getting stuck under specific conditions on the Manse Supply Elevator path.
  • Re-enabled the lock-on feature for ambush enemies in Upper Calrath.

Bosses
  • Sister Delyth will now have her parasite active from the beginning of the fight instead of after a few seconds, as it was observed that this could confuse some players.

Balancing
  • The amount of healing from killing an enemy with the Ring of Nourishment equipped has been increased from 5 to 15.
  • Umbral egg health reduced from 205 to 166.
  • We've increased the Pilgrim's Perch key buy price from 9500 to 18000, as we noticed that some early-game players were attempting to grind for it, only to discover they didn't have the appropriate level for the area.
  • We noticed that endgame players were not relying on parrying as much toward the end of the game. That's why we've reduced the maximum stagger health region scalar in NG+ and normal gameplay from 1.5x to 1.25x.
  • Grievous strikes damage output increased on some weapon families, especially heavier weapons and fists.
  • Scalar for over-leveled players increased by 50% to make over-leveled clients deal more appropriate damage.
  • To shake up a bit the meta for PVP, Pieta Light short sword received nerfs to poise and posture damage dealt, while the judge cleric spear received a buff to smite damage dealt.

Level Design
  • Discovering a secret temple in a hidden location now displays the temple's name in a more prominent position.
  • Added an additional void volume at the Empyrean to prevent players from falling for too long at certain spots.

Collisions
  • The large altar asset inside the Cathedral lacks object collision in several places.
  • Hitting the wooden door on the left side of the pilgrim's arrival area used to produce a stone-related sound effect, but now it sounds like wood.
  • The collisions of a moving staircase in a castle have been improved to accommodate shooting from the moving stairs better.
  • Players could enter an inaccessible area under the Umbral platform at the end of the hidden path in Sister's Abbey due to a missing dead zone. Not anymore.
  • Revised fog walls when fighting a boss in Sister's Abbey when being helped by a secret character.
  • A wall at the Sunless Skein has received some camera collision refinement to prevent players from seeing through it.
  • Fixed the collision of a rock at Fritzroy's Gorge cave that could hold an enemy on top of it if hit with a big displacement weapon.
  • Fixed a collision at the Fritzroy's Gorge cave that could block enemies from trying to jump down the scaffoldings.
  • Fixed a bug on Fief of the Chill curse in which a small asset could block the player when jumping down from a rooftop.

Elevators
  • Elevator doors now have a brief delay before they start moving up or down, allowing players to exit before they begin moving. This change provides players with the chance to "reset" the elevators for their next respawn.
  • But beware! Elevators still have an attitude. This cannot be fixed.

B7AB39EA4D767D09F918352F100BA2CA6AD36068

gif credited to “猎龙者”翁斯坦


Visuals
  • Fixed material in some umbral statues in Lower Calrath - Mines District.

UI
  • Moved the resolution scale to graphics settings.
  • The Catalyst spell power statistic is now displayed in the Inventory tab.
  • Resolved an issue that could occur when the character slots were full and the player overwrote one of the old characters.
  • We've hidden the health bars of enemies that receive damage offscreen to avoid seeing them in boss fight rooms or unintended locations.

Audio
  • We've resolved an issue where some ambient sounds could stop playing under certain conditions.

In Light we Walk.
 
پایان Radiant بازی رو تکمیل کردم. حدود ۴۰ ساعتی طول کشید. بیشتر تروفی های بازی برای کالکتیبل های بازیه و چنتا تروفی آنلاین داره که احتمال اینکه پلتش کنم رو کم میکنه ولی خب قصدم اینه چند مرتبه دیگر هم برم سراغش.

خداروشکر اثر قابل احترامیه. مخصوصا بعد از آپدیت آخری که دادن، هم پرفورمنس بازی عالی شد، هم اینکه مشخصا با اثری مواجهیم که براش وقت گذاشته شده. یه کم صداگذاری بازی مشکل داره ولی کلیات بازی، تجربه ای بیاد موندنی و بکر برای من بود. طراحی هنری و اتمسفر بازی و انیمیشن های راه رفتن و دویدن و حملات بسیار خوب در اومدن. هر جا حس کردید باس فایت داره اذیت تون میکنه، چشما رو ببندید و فکر کنید بلادبورن میزنید‌ و شما هم وحشیانه بیوفتید به جون شون و با تایمینگ درست جاخالی بدید. نتیجه میده. موقع باس فایت ها سبک وارد شید. دو تا تبر اوایل بازی پیدا کردم همونا رو تا خرتناق آپدیت کردم کارو در آوردن. کلا با سلاح سنگین توی سولزلایک حال نمیکنم.

سوای از بحث گیمینگ، بازی بعضی جاها تبدیل به اثر هنری و ادبی میشه و انگار شاهد بوم نقاشی سخنگو هستید. توازن و تعادل در تمام بازی حفظ میشه و اینطور نیست که حس کنید اواخر بازی دیگه گفتن بیخیالش بیا فقط تمومش کنیم. اتفاقا هرچی به انتها نزدیکتر میشید، کیفیت اتفاقات بازی بیشتر میشه.


اجازه ندید صف دانلود طولانی بازی های خوب ۲۰۲۳ جلوی تجربه تون از این اثر رو بگیره و فراموش تون شه.
 
18b997605d123-screenshotUrl.jpg

در پست قبل نوشتم حدود ۴۰ ساعت وقتم رو گرفته ولی الان بعد از تکمیل ۲ پایان دیگر بازی فهمیدم بالای ۱۰۵ ساعت درگیر Mournstead و دنیای این اثر بیاد موندنی بودم. یک بازی پرمحتوا، سرگرم کننده، چشم نواز بصری و دارای تعداد قابل توجهی از npc های بیاد موندنی، پر از اتفاقات ریز و درشت، طراحی هنری خلاقانه. مثلا داستان مینیمال از روایت عاشقانه‌ی بایرون و کاترین رو واقعا زیبا در آوردن. ادای دین بازی به دارک سولز کبیر با طراحی Bramis Castle که بعضی جاهاش یادآور Anor Lundo دوست داشتنی بود.

با ۲ تا نکته توی دنیای بازی مشکل داشتم.
۱. تروفی های آنلاین و کالکتیبل خیلی زیادی داره و دوست داشتم پلت کنم ولی حوصله ی لیست چک کردن و گشتن دنبال ریزه کاری های این مدلی رو ندارم.
۲. منطق یک سری کارهایی که واسه برخی اندینگ ها انجام شد میتونست بهتر باشه یا حداقل نریشن بهتری برای ارائه ی برخی محتوا انتظار داشتم.

تو روزایی که همه درگیر Allan Wake و Spiderman هستن، تو برو سراغ LOTF. الان دیگه کاملا قابل بازی شده. روی هر دو مود پرفورمنس و ویژوآل، فریم قابل قبولی میده و کاملا بالانس شده. همینقدر که هر هفته آپدیت داریم براش مشخص میکنه سازنده بازیشو دوست داره حالا سوای از همه مشکلاتی که گزارش شده، همین که بالا سر بازیش هست خودش ارزشمنده. امیدوارم بازم ادامه بدنش.

احتمال بدم نسخه های دیگری هم ازش بسازن چون اشارات زیادی به مناطق و اتفاقات دیگر در بازی وجود داره.

شمشیرهایی که تو عکس میبینید Lightreaper Sword هستن که فول آپدیت بالای ۱۵۰۰ تا دمیج میدن و هم سبک هستن.
ست لباس هم Thek Ihir.


نمره بازی:
۹ از ۱۰


In Radiance, Judgement
In light, we walk
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or