من کلا متوجه نمیشم چرا ینفر باید دلش بخواد یه بازی اکشن مثل TLoU رو 30 فریم بازی کنه یا 30 فریم بودن چه کمکی به ویژوآل بازی هست؟ چون اساسا فریم بالاتر ربط چندانی به تصویر نداره! یعنی کلا مقوله ویژوآلی نیست (صرفا). به ریسپانسیبیلیتی کنترل بازی هست ربط داره. توی 60 فریم همونطور که از اسمش مشخصه فریم های بیتوین انیمیشن زیادتر میشه و برای همین حرکات و تصاویر نرم تر بنظر میرسن و از همه مهم تر ریسپانس تایم به زیر 200 میلی ثانیه میتونه برسه. تو Game Feel بهش میگن Aesthetic Pleasure of Real Time Control. برای همین تو بازی های خصوصا اکشن که سرعت عمل گیمرها و زمان بین واکنش انها و انجام و دیدنش روی مانیتور مساله جدی هست، فریم بالاتر همیشه مهم و حیاتی تر بنظر میرسه (خصوصا در مقابل رزولوشن بالاتر).
در نتیجه افزایش فریم ربط چندانی به تعامل شما با تصویر نداره چون تعامل بصری یک ارتباط شهودی هست اما فریم بالاتر باعث انتقال بهتر حس کنترل بازی میشه! خصوصا اگه بازی های اکشن و کلا Fast Paced رو به صورت 60 فریم بازی کرده باشید بعد از یک مدت کوتاه متوجه میشید که چقدر با کنترل بازی راحت ترید و قشنگ سرعت عمل بالا توی اجرای کارهایی که میکنید و نرمی اجرای انهارو حس میکنید. بنظر من که تو بازی همون رسیدن به حس یک کنترل به واقع همزمان خیلی خیلی مهم تر از تصاویر سینمایی هست!