Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:
خب ظاهراً بازی کراس جن هست. کمی ناامید کننده هست، اون هم بعد از خبرهای اخیر و صحبت هایی که ناشر در مورد مقیاس پروژه و AAAA بودنش کرده بود.
لعنت به این نسل هشتم که تمامی نداره
به گند کشید فیزیک و طراحی هر چی بازی کراس جن رو
 
اره ظاهراً این نسخه دیجیتالی جدید گیم اینفورمر رو هم میتونید رایگان از طریق اپ دانلود کنید اما احتمالا یه باگ باشه :D

من خودم هنوز مجله رو نخوندم اما اونطور که پیداست ساختار و بدنه اصلی گیم پلی شباهت زیادی به DS داره و راه اصلی کشتن دشمن ها همون قطع عضو با اسلحه هایی مثل هندگان و شاتگان و اسلحه های سرد مثل باتون هست. اما ظاهرا بر خلاف DS تاکید بیشتری روی اسلحه های melee هس
مجله رو گیر آوردی اینجا هم بزار
 
آی پی جدیدی هست و این کارشون منطقی :D، فروش بازی روی کنسول های نسل هشتم در موفقیت بازی تأثیر گذار و واقعا نمیشه همچین بازاری رو از دست داد.

من با فروش بیشتر بازی هیچ مشکلی ندارم و تازه هم خوشحالم میشم می بینم بازی مورد انتظارم فروش بالای خواهد داشت، اما گند زده نشه تو کیفیت نسخه نهایی بازی! منتظر گیم پلی در سامر گیم فست می مانیم! :D

فعلا که هایپ نصف شده! :| :(( :D

وضعیت در حال حاضر من :D :

View attachment doc_2022-05-25_01-21-44.mp4
 
من شخصا مشکلی با شباهت زیاد بازی با DS از لحاظ تم و گیم پلی ندارم. همین که یه بازی خوب و یه DS با ستینگ و داستان جدید باشه برای من کافیه. منتها این موضوع از نظر منتقدها قطعا می‌تونه بازخوردهای منفی زیادی برای بازی داشته باشه و از این لحاظ امیدوارم ایده های جدیدی برای گیم پلی و دشمن ها داشته باشند. فکر کنم خود اسکوفیلد و تیمش هم به خوبی به این موضوع واقف هستند.
 
اسکافیلد همونیه که آبروی ژانر وحشت رو تو نسل 7 حفظ کرد نسلی که بازیهای ترسناک افت کردن، با دد اسپیس 1 جون دوباره داد به این سبک و تو قسمت 2 چنان بازی از نظر گیمپلی و دیزاین پیشرفت کرد که هنوزم مکانیزمهای بروز و عالی داره اصلا انگار نه انگار محصول 11 سال پیشه. به شخصه نگرانی در مورد گیمپلی و دیزاین بازی ندارم شاید تنها نگرانی بازی از بعد فنی باشه مخصوصا که میان نسلیه وگرنه از نظر گیمپلی و اینها تضمین شدس واسه من بازی و دلیلی واسه نگرانی وجود نداره بنظرم. بازی هم اگر مکانیزم های محکمی داشته باشه منتقد چیزی نداره واسه ایراد گرفتن...
 
بنظر من مهم کیفیت کلی بازی هست که بخاطر تضمین اجرا روی چند کنسولِ بیشتر ، افت نکنه.
برای من نه گرافیک به تنهایی مهمه و نه چیز دیگه ای، مهم برام پکیج کلی هست که در آخر بازی میکنم ، از صدا گرفته تا نورپردازی تا انیمیشن و...
این موارد اگر حتی بهترین خودشون نباشن ولی خوب کنار هم چیده شده باشن ، نتیجه کار میتونه فوق العاده بشه.

من بیشتر برام مهمه که اصلا اسکوفیلد و این تیم تونستن به این مرحله برسن یا نه.
ایشون مثل زمان ساخت 2نسخه DS استعدادهای پیشرو صنعت گیم رو تو تیمش داره؟
مثل 2 نسخه DS مخصوصا نسخه دوم ، کمپانی برای CP هم پول آتیش زده؟

حالا بعد همه اینها کراس جن بودن و... به ذهنم میرسه ولی واقعا اونقدرها مهم نیست.
بهتر نیست نسل بعدی بودن رو بسپریم به EA با ریمیک DS ، که ببینیم نهایتا چکار میکنن؟
 
گیم پلی بزودی

IMG_۲۰۲۲۰۵۲۵_۱۳۱۳۰۲.jpg

ظاهراً بازی المان های rpg هم داره.

IMG_۲۰۲۲۰۵۲۵_۱۳۱۳۲۳.jpg

یکی از چیزهایی هست که اگر خوب کار شده باشه می‌تونه به عمق گیم پلی کمک کنه. شخصی سازی اسلحه ها توی DS3 چیز خیلی جالبی بود و بنظرم ارزش تکرار بازی رو بالا میبرد. البته باید دید اینجا در چه حد هست. فقط امیدوارم بهانه ای برای mtx و اینجور چیزها نشه و روی روند بازی تاثیری نداشته باشه.

من بیشتر برام مهمه که اصلا اسکوفیلد و این تیم تونستن به این مرحله برسن یا نه.
ایشون مثل زمان ساخت 2نسخه DS استعدادهای پیشرو صنعت گیم رو تو تیمش داره؟

فکر کنم چند تا از اعضای سابق و ‌‌‌‌‌‌‌‌کلیدی ویسرال که قبلا روی DS هم کار کردند از جمله کارگردان DS2، داخل استودیو هستند و از این نظر فکر کنم جای نگرانی نیست و تیم خوبی پشت بازی هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or