Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
این وسعت مشخص بود که آسیب میزنه، تازه به لطف تاخیرها، باگهای بازی گرفته شده.
اگر بتسدا به دنبال چیزی مثل متا و ... هست، باید آپدیت بشه که یکیش تو موتورشه
دومیش بیخیال وسعت عجیب غریب بشه، اگه بجای پرداختن به این وسعت، میومدن و وقت رو میزاشتن رو چیزای ساده، مثل فرود سفینه ها و یکپارچگی بازی و حل بحث لودینگها، قطعا نتیجه از هر لحاظ بهتر بود.
قبلا هم گفتم، امیدوارم الدر بعدی از اسکایریم کوچیکتر باشه و متراکمتر. این چیزیه که دنیای بازی فعلی میخواد.
__________
نکته دومم اینه که، موفقیت بازی رو باید تو زمان عرضه و دیدن پلیر همزمان بعد یکی دو هفته دید، نه این موارد.
تاد هاوارد و مولینکس جفتشون جزء نوابغ این صنعت هستند ولی در کنارش جزء احمق ترینها هم هستن، چون کاری که نیاز به یک تیم در سطح کالاف از لحاظ تعداد داره رو میخوان با 500 نفر انجام بدن.
من که زده بودم 87-89 و مشخصم بود که این تیم نمیتونه یه همچین ابعادی رو پر کنه و به نظرم کاری که باید رو کردن.
اومده برا دانلود و کرک هم شده و برید لذت ببرید.

2023-09-01_10-08-26.jpg

پیک پلیر 234 هزار تا بوده ولی این برای افرادیست که نسخه پریمیوم گرفتن.
فال اوت 4 بود 472
الدر اسکایریم 287 و فعلا استارفیلد سوممه، نسخه های معمولی بیان، احتمالا بالاتر از این میرن.
 
آخرین ویرایش:
نئون سیتی رو دیدم بالاخره و به به 😍
دیوانه وار عاشق چنین محیطهایی هستم، Deus Ex رو میپرستیدم بخاطرش و فکر نمیکنم بازم بازی نزدیک به اون طراحی فوق العاده بشه. البته که محیط های کوچیکتری داشت اما همون محیط کوچیک کاملا من رو غرق خودش میکرد مثل دیترویت یا حتی شانگهای.

سعی میکنم ببینم میشه سفینه نورماندی ۷ رو ساخت یا نه، نشد یه وانت از نورماندی ۷ با داشبورد سوناتایی درمیارم.
از ویدیو و نقدهایی که دیدم بازی واقعا خوب دراومده فقط این لودینگها خوب نیستند. مثلا تو همین نئون سیتی وارد ورودی میشه و وقتی سوار اسانسور میشه میره لودینگ. البته درسته که محیط بازی خیلی گسترده است ولی تو ذوق میزنه دیگه.
نمرات بازی هم بنظر من که خوب و قابل قبول هم هستند، ممکنه بازی تو بخشهایی ضعیف باشه و بخاطر همون اغلب امتیازها کامل نیست. مونده که فقط بازی رو خودم انجامش بدم.
اینکه گانپلی بازی هم خوب دراومده برای من که بیشتر وقتمو با CoD میگذرونم موهبت الهیه😁 منتظر یه مادی هم میمونم که بشه سلاح های روز رو بهش اضافه کرد. البته الان که فکرشو میکنم چنین مادی فوق العاده سخت هم میشه چون کاستومایز مختص خودش رو هم میخواد.
در کل که خیالم از لذت بردن از بازی راحته و فکر میکنم خیلی خیلی باهاش سرگرم شم. بتسدا بعد fallout 76 برگشت خوبی داشت و امیدوارم که تو ادامه بازم بهتر بشند.
۲۰۲۳ واقعا فوق العاده بوده و تو هر سبکی بازی خیلی خوب وجود داره.
 
چند تا منتقد گفتن Main Quest ها رو اول تموم کنید، بعد بیفتید رو اکسپلور کردن بازی.

من همیشه این حرکت رو تو فالوت ها انجام میدادم، و تو الدر اسکرولز دقیقا برعکسش رو:دی پس اینم مثل فالوته از این نظر احتمالا.

حالا باز باید خودم بازی کنم تا مطمئن بشم.
 
این وسعت مشخص بود که آسیب میزنه، تازه به لطف تاخیرها، باگهای بازی گرفته شده.
اگر بتسدا به دنبال چیزی مثل متا و ... هست، باید آپدیت بشه که یکیش تو موتورشه
دومیش بیخیال وسعت عجیب غریب بشه، اگه بجای پرداختن به این وسعت، میومدن و وقت رو میزاشتن رو چیزای ساده، مثل فرود سفینه ها و یکپارچگی بازی و حل بحث لودینگها، قطعا نتیجه از هر لحاظ بهتر بود.
قبلا هم گفتم، امیدوارم الدر بعدی از اسکایریم کوچیکتر باشه و متراکمتر. این چیزیه که دنیای بازی فعلی میخواد.
__________
نکته دومم اینه که، موفقیت بازی رو باید تو زمان عرضه و دیدن پلیر همزمان بعد یکی دو هفته دید، نه این موارد.
تاد هاوارد و مولینکس جفتشون جزء نوابغ این صنعت هستند ولی در کنارش جزء احمق ترینها هم هستن، چون کاری که نیاز به یک تیم در سطح کالاف از لحاظ تعداد داره رو میخوان با 500 نفر انجام بدن.
من که زده بودم 87-89 و مشخصم بود که این تیم نمیتونه یه همچین ابعادی رو پر کنه و به نظرم کاری که باید رو کردن.
اومده برا دانلود و کرک هم شده و برید لذت ببرید.

View attachment 306747

پیک پلیر 234 هزار تا بوده ولی این برای افرادیست که نسخه پریمیوم گرفتن.
فال اوت 4 بود 472
الدر اسکایریم 287 و فعلا استارفیلد سوممه، نسخه های معمولی بیان، احتمالا بالاتر از این میرن.
داداش بازی تو فضاست چطوری وسعت نداشته باشه ؟ اسکایریم و ویتچر و ردد نیست که بگی تو یه نقشه خلاصه بشه
خود تاد هم گفت منتظر تکنولوژی بودیم پیشرفت کنه تا این بازی رو بسازیم که بنظرم برای همچین بازی همچنان زوده ولی با این حال شکست نخورد

چند تا منتقد گفتن Main Quest ها رو اول تموم کنید، بعد بیفتید رو اکسپلور کردن بازی.

من همیشه این حرکت رو تو فالوت ها انجام میدادم، و تو الدر اسکرولز دقیقا برعکسش رو:D پس اینم مثل فالوته از این نظر احتمالا.

حالا باز باید خودم بازی کنم تا مطمئن بشم.
اینطور که میگین باید یه دور بازی رو تموم کنی بعد بیوفتی رو جون new game+ اونجا شخم بزنی :D
 
برای ایجاد شرتکات واسه آیتم های داخل اینونتوری از جمله اسلحه گزینه فیووریت رو بزنید و روی d-pad ست کنید.

خدا بگم چیکارتون کنه، الان بریم پریمیوم بگیریم دسترسی میده بازی؟ یا باید قبل لانچ میخریدیم؟

بله میتونی
 
آقا این بحث لودینگ ها، من چندتا ویدئو دیدم، مثل این که بتسدا با گذاشتن آپشن فست تراول روی سیارات این مشکل رو حل کرده،. یعنی خودشون می‌دونستن همچین چیزی هست و این آپشن رو گذاشتن.
چرا 6 سپتامبر نمیشه =((
 
چند تا منتقد گفتن Main Quest ها رو اول تموم کنید، بعد بیفتید رو اکسپلور کردن بازی.

من همیشه این حرکت رو تو فالوت ها انجام میدادم، و تو الدر اسکرولز دقیقا برعکسش رو:D پس اینم مثل فالوته از این نظر احتمالا.

حالا باز باید خودم بازی کنم تا مطمئن بشم.
من همیشه برعکس کار می‌کنم و توی ۹۹٪ بازی‌ها، بعد از چند تا مأموریت اولیه می‌رم سراغ چیزهای فرعی و بعضی وقت‌ها انقدر درگیر اون‌ها می‌شم که بعد از ۳۰،۴۰ ساعت دیگه خسته می‌شم و بخش اصلی رو ول می‌کنم! :D
این دفعه باید سیستم رو عوض کنم، با اینکه ترک عادت سخته! :| :D
 
آخرین ویرایش:
داداش بازی تو فضاست چطوری وسعت نداشته باشه ؟ اسکایریم و ویتچر و ردد نیست که بگی تو یه نقشه خلاصه بشه
خود تاد هم گفت منتظر تکنولوژی بودیم پیشرفت کنه تا این بازی رو بسازیم که بنظرم برای همچین بازی همچنان زوده ولی با این حال شکست نخورد


اینطور که میگین باید یه دور بازی رو تموم کنی بعد بیوفتی رو جون new game+ اونجا شخم بزنی :D
پس اگه اینجوریه، بازی تو مکزیکه، باید کل مکزیکو شامل بشه، چه ربطی داره.
الان کهکشانراه شیری میگن 300 میلیون سیاره قابل زیست داره، پس اگه قراره شبیه سازی باشه، باید حداقل یک درصد این رقم ، یعنی 3 میلیون سیاره میزاشت.
قرار نبوده و نباید این بازی یک شبیه ساز میبود و الانم نیست، چون ذره ای از ابعاد این کهکشانم نمیتونه نشون بده.پس شبیه سازم نیست.
___________
یکسر برو ابعاد الدرهای قدیمی مثل arena و دگرفال رو ببین، متوجه میشی، یروزی اونا هم قشنگ ابعاد داشتن ولی وقتی متوجه شدن کوچیک شدن
اسکایریم از oblivion کوچکتره.
 
آخرین ویرایش:
خب من هم حدودا 2 ساعت بازی کردم و گفتم کمی تجربیات ام رو به اشتراک بذارم که spoiler-free هستش.
اول از پرفورمنس بازی روی PC بگم. فریم با RTX 4090 بدون upscaling بین 50 تا 80 هستش بسته به محیط ها. این فریم خیلی کم هستش برای این کارت و همچنین گرافیک بازی مثل عناوین UE5 خیلی چشم گیر نیست و توقع میره بیشتر فریم بگیریم. البته FSR2 هم میشه استفاده کرد ولی ترجیح میدم روی 60 فریم بازی کنم تا FSR روشن کنم یا DLSS mod رو امتحان کنم. در کل بازی خیلی روان هستش و استاتر ندیدم.
بازی مکانیک و گیم پلی اش شبیه عناوین قبلی بتسدا هستش. پس اگه با Skyrim یا Fallout حال کردید، از این بازی هم احتمالا خوشتون میاد. راه رفتن شبیه Skyrim هستش تا حدی ولی jump خب بیشتره بخاطر فضا و جاذبه. همچنین gunplay هم خوبه و میشه گفت fun هستش.
صدا گذاری و موسیقی بسیار خوبه مثل Skyrim. حس خوبی میده تو فضا رفتن با موسیقی بازی.
از داستان هم چیزی نمی گم و همچنین کلیت داستان بازی هم قبلا تو اینترنت گفته شده. مثل بازی های قبلی انتخاب دیالوگ هم مهمه.
به طور خلاصه first impression ام از بازی خوب بوده و چیزی نبود که تو ذوق بخوره. شاید چیزی کمی تو تجربه بازی اثر بذاره loading ها هستش که تجربه seamless بهت نمیده. البته با NVME Gen. 5 کلا loading برای من خیلی سریعه. در حد 2-3 ثانیه. برای این بازی حتما باید NVME SSD داشته باشید وگرنه loading ها اذیت تون می کنه. با درنظر گرفتن scope بازی شاید وجود loading تا حدی ضروری بوده ولی به نظر من روی PC می تونستن این اثر loading رو کم کنند حداقل داخل سفینه یا محیط های بسته. ولی از سیاره به سیاره دیگه خب load کردن asset هایی بازی تقریبا ضروریه.
--------------------
یک سری تصاویر از بازی همراه با performance metrics:
Starfield_2023_09_01_09_14_51_191.png Starfield_2023_09_01_09_24_19_914.png Starfield_2023_09_01_09_36_15_871.png Starfield_2023_09_01_09_44_15_719.png Starfield_2023_09_01_09_50_11_285.png Starfield_2023_09_01_10_04_27_929.png Starfield_2023_09_01_10_17_35_094.png Starfield_2023_09_01_10_23_45_497.png Starfield_2023_09_01_10_26_59_494.png Starfield_2023_09_01_10_28_13_444.png Starfield_2023_09_01_10_34_31_365.png Starfield_2023_09_01_02_30_34_879.png Starfield_2023_09_01_09_00_29_201.png Starfield_2023_09_01_02_32_51_871.png
 

Attachments

  • Starfield_2023_09_01_09_01_25_081.png
    Starfield_2023_09_01_09_01_25_081.png
    1.5 MB · مشاهده: 71
واقعا صبر کردن سخته، از طرفی البته راحته چون وقت دارم به اندازه کافی تا اون موقع به بازی های دیگه برسم، همین دیشب Fallout 3 هم رو اکس باکس شروع کردم، چه حالی میده با اف پی اس بوست، خیلی میچسبه یهو از بازی قبلی BGS بری رو بازی جدید :D دیگه باید صبر کرد و دید که چه دست پختی برامون تدارک دیده‌اند :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or