Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
خب منم این رو معرفی نکردم که بگم رقیب استارفیلده.
این بازی ها رو باید تو جایگاه خودش سنجید و با نگاه دیگه ای قضاوت کرد.
مخصوصا وقتی پروژه ایندی و تا این حد با بودجه پایین و در حد صفر داره توسعه داده میشه.
اصولا نمیشه یک بازی تا این اندازه ایندی رو از ویژگیهایی مثل انیمیشن ، صداگذاری ، AI و... ایراد گرفت ، Jank جزو لاینفک این پروژه هاست.
خب با توجه به بودجه پروژه باید این ایرادهارو داشته باشه.

حالا چرا این بازیهای janky طرفدارهای خودش رو داره ؟
کسی که این هارو بازی میکنه از قبل میدونه که این کمبودها تو بازی هست ولی کاری که این بازیها انجام میدن این هست که 3-2تا ویژگی مهم رو عالی در میارن.
کاری که استودیوهای بزرگتر بخاطر اینکه روی موارد خیلی بیشتری باید تمرکز کنن و بین اونها بالانس برقرار کنن ، از عهدشون بر نمیاد که مانور زیادی روی اونها بدن.
یا چون روی رنج وسیعتری از پلیرها حساب باز میکنن نمیتونن عمق لازم رو به اونها بدن.

تو این بازی مهم گیم پلی و اتمسفر بازیه که بنظرم خیلی خیلی خوب کار شده.

مثل مقایسه ماشین های سوپر اسپورت 40-30 هزار دلاری با نمونه های چند صدهزار یا میلیون دلاری میمونه.
شما همونطور که مثلا از فراری GT3 با قیمت 400-300 هزار دلار میتونی لذت میبری در عین حال میتونی از Mazda MX-5 یا فولکس واگن GTI بامحدوده قیمتی 30-20 هزار دلاری هم لذت ببری.
آره. ولی منظورم این بود، دوست دارم بجای اینکه بیشتر تمرکز این رو جنگ سفینه تا حدی هست اون بره رو سطح سیاره ها و گر نه دنبال قیاس نبودم.الان قیمتش هم 20 دلاریه و باید تا یه حدی قیاس بشه.
و از یه طرفم چون ظاهر سفینه ما بزرگ بود، اصولا جنگهای فضایی باید تو ابعاد بزرگ باشه تو استارفیلد.3 ماه دیگه معلوم میشه چیه این استارفیلد و ارزش تعویق الدر رو داره یا نه؟
اصولا تو بحث نقد، قیمت رو تو نقد گیم خیلی دخیل نمیکنن که ایراد بزرگیه تو متا و ....
و مثلا bright memory که اونم تقریبا تک نفره بود رو با توجه به قیمت نقد نکردن
بحث نتونستن استودیوهای بزرگتر نیس، یه بخشیش به محدودیت سخت افزاری برمیگرده، این رو pc میسازه، قطعا محدودیت زیادی متوجهش نیست و دومی ویژگیهای متعدده و سومی باگ هست ممکنه تو همین ویژگی که مثال زدی، کلی باگ ببینی ولی میگی یه نفر ساخته ولی اونجا طرفت یه استودیو بزرگه.
یه بار fifer که مودر pc fifa هست اومده بود تو توییت به روابط عمومی ea بود که بیا من مدم رو مجانی میدم به شما که بزارید تو بازی، مدش در مورد real شدن جدول لیگها بود اون بازه. گفته بود از پیشنهادت ممنونم ولی اولا مودت برا pc هست و ثانیا مودت کلی باگ میاره و در واقع میگفت ما هم میدونیم چیکار کردی ولی روش تو بدرد این نمیخوره، ما باید از بیس برنامه نویسی کنیم که بدون ایجاد باگ این مشکل حل بشه.
____
این بازیای تک نفره ریسکیه مثل hard reset بود که رفت و 70 هزار دلارم جمع کرد و اصلا نیست شد
یکسریا تا یه جایی ساپورت میکنن و بعدش میبینن درآمدش خوب نیس ول میکننو تو همون ارلی میمونه.
خدا کنه، اینم جذب یه استودیو بشه، کارش خوبه، چون خیلی سخته، اینا بتونن به جایی برسن که یه استودیو بدرد بخور بزنن، مودرهای خوب pc هم جذب استودیوها میشن.
______________
یه 30 هزار تا داری دستی بدی، میخوام یه mx-5 بگیرم، لذت ببرم.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
جز کوردن میگه بعد از خراب کردن ردفال فشار روی استارفیلد خیلی بیشتر میشه

View attachment 291787
امیدوارم باعث نشه به علت نبود بازی فرست پارتی زود منتشرش کنن ، و اگر نیاز داره بازم تاخیر بزنن شده تا 2025

خیلی ناراحت کنندس که بتسدایی که زمانی اگر نگیم بهترین ، جز بهترینهای صنعت بود به این حال و رو افتاده
 
امیدوارم باعث نشه به علت نبود بازی فرست پارتی زود منتشرش کنن ، و اگر نیاز داره بازم تاخیر بزنن شده تا 2025

خیلی ناراحت کنندس که بتسدایی که زمانی اگر نگیم بهترین ، جز بهترینهای صنعت بود به این حال و رو افتاده
حقیقتش بتسدا همیشه همین وضعیت رو داشته ، منظورم استودیوی بتسداست.
بازیهاش که کلا باگ بودن و بعد بمرور کامل میشدن .
بقول یکی از دوستان پلیرها بتاتستر بودن تا بازیها پج بشن.
برگردیم به لانچ آبلیویون/اسکایریم/فالوت 3 / نیووگاس و...
ده ها بار از ردفال وضعیت افتضاح تری داشتن از لحاظ باگ ، بهینه بودن و...

این وسط فالوت 4 بمراتب وضعیت بهتری داشت ، 76 هم که اصلا کار استودیوی دیگه ای بود نباید به حساب بتسدا نوشت.

از اونطرف آرکین هم همیشه همینطور بوده بازیهاش ، دیس آنردها هم اصلا بهینه نبودن مخصوصا 2 و اون آخری.

چیزی که فرق کرده اینه که پلیرها دیگه اون قشر خاموش نسلهای قبل نیستن که هرچی بندازن جلوشون بگن خب همین خوبه.

به لطف رسانه های اجتماعی بالا تا پایین استودیو رو در مینوردن.
مطمئنا مایکرو/بتسدا به این واقفن ، باید دید برای این وضعیت چه برنامه ای دارن.
یا اصلا برنامه ای دارن؟
=======
اما آرکین بعد از Prey کلا سایه خودش هم نیست ، افراد کلیدیش هم که imsim میساختن اون رو ترک کردن.
مابقی هم احتمالا رهنمود شدن که بازیهای تجاری تری بسازن ، نتیجش شده دوتا بازی اخیرشون.
 
حقیقتش بتسدا همیشه همین وضعیت رو داشته ، منظورم استودیوی بتسداست.
بازیهاش که کلا باگ بودن و بعد بمرور کامل میشدن .
بقول یکی از دوستان پلیرها بتاتستر بودن تا بازیها پج بشن.
برگردیم به لانچ آبلیویون/اسکایریم/فالوت 3 / نیووگاس و...
ده ها بار از ردفال وضعیت افتضاح تری داشتن از لحاظ باگ ، بهینه بودن و...

این وسط فالوت 4 بمراتب وضعیت بهتری داشت ، 76 هم که اصلا کار استودیوی دیگه ای بود نباید به حساب بتسدا نوشت.

از اونطرف آرکین هم همیشه همینطور بوده بازیهاش ، دیس آنردها هم اصلا بهینه نبودن مخصوصا 2 و اون آخری.

چیزی که فرق کرده اینه که پلیرها دیگه اون قشر خاموش نسلهای قبل نیستن که هرچی بندازن جلوشون بگن خب همین خوبه.

به لطف رسانه های اجتماعی بالا تا پایین استودیو رو در مینوردن.
مطمئنا مایکرو/بتسدا به این واقفن ، باید دید برای این وضعیت چه برنامه ای دارن.
یا اصلا برنامه ای دارن؟
=======
اما آرکین بعد از Prey کلا سایه خودش هم نیست ، افراد کلیدیش هم که imsim میساختن اون رو ترک کردن.
مابقی هم احتمالا رهنمود شدن که بازیهای تجاری تری بسازن ، نتیجش شده دوتا بازی اخیرشون.
آبلیوین مشکل پرفورمنس داشت تا جایی که یادمه ، باگهای عجیب زیاد نداشت
fo3 هم مشکل خاصی یادم نیست
اتفاقا fo4 خیلی باگ داشت ،
آرکین هم کریتیو دایرکتور بازیهای قبلی ، هاروی اسمیت هنوز هست .
مشکل بازیهای جدید استدیو فقط باگ نیست که گیمر بگه به مرور رفع میشه ، خلاقیت کارهای قبلی رو نداره ، دیگه دست گیمر رو مثل قبل باز نمیگذاره از راه های مختلف بازی رو بره . شدیدا تکراری و جنریک شدن .
 
آخرین ویرایش:
دیس آنردها هم اصلا بهینه نبودن مخصوصا 2 و اون آخری
من که هر کدوم چند بار بازی کردم بدون کوچک ترین مشکلی اصلا هم یادم نمیاد زمان عرضه همچین ایراداتی داشته باشه.
اما آرکین بعد از Prey کلا سایه خودش هم نیست
بحث سلیقه جداست ولی از نظر عملکرد بعد Prey بازی Deathloop اومد که اثر خیلی بهتری بود کلا بین Dishonored ها و Deathloop از همه ضعیف تر همین Prey بود با اون پایان سرکاری.
نتیجش شده دوتا بازی اخیرشون
منظورت الان Redfall و Deathloop هستش؟یا من چیزی جا انداختم چون این دوتا هیچ شباهتی بهم ندارن.
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or