PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
همه چیز بازی عالیه به جز انیمیشنها و گانپلی بازی ...انیمشن ها و شوتینگش منو یاد بازی های ps2 انداخت:|باقی موارد عالی.به معنای ترس و اضطراب از بازی میچکه.
 
نمادی برای عذاب جیمز به واسطه شهوت پرست بودنش

مانکن ها(Mannequin) واقعا موجودات رقت انگیزی هستند که حس مبارزه بسیار کمی دارند. آنها اغلب در حالت آماده به کار می ایستند و فقط زمانی فعال می شوند که به آنها نزدیک شوید. مراقب باشید زیرا به نظر می رسد آنها در این حالت فعال می شوند و می توانند بدون هیچ تلاشی به شما ضربه بزنند. در طول این مرحله فعال‌سازی یا حتی پس از آن، بازیکن می‌تواند از کنار مانکن‌ها عبور کند، و معمولاً از هر گونه آسیبی اجتناب می‌کند، زیرا اغلب آهسته حمله می‌کنند. از آنجایی که آنها قدرت دفاعی زیادی ندارند، تخته چوب نسبتاً برروی آنها خوب اثر می کند، در حالی که لوله فولادی به عنوان یک انتخاب واقعی تلقی می شود. به سادگی آنها را بکوبید قبل از اینکه بتوانند حمله کنند و آنها را تا حد مرگ کوبید. در غیر این صورت، تفنگ دستی روشی بسیار کارآمد برای مقابله با آنها است، که نیاز به حدود سه شلیک قبل از ضربه دارد.
ولی من برداشت دیگه ای از مانکن ها دارم

اگر وجود مانکن ها در جهت نشان دادن گناه هوس رانی و شهوت پرستی جیمز هستش، پس چرا هیچ اشاره ای به این نقطه ضعف جیمز در طول بازی نشده و حتی جیمز رو میبینیم که به خوبی در برابر شهوت رانی های ماریا مقاومت میکنه؟ من فکر میکنم برداشتمون از مانکن ها و نسبت دادنمون به این حس جیمز درست نیست.
 
لعنت بهتون! :| انقدر از بازی تعریف کردین که بالاخره رفتم سراغش. :دی
توی ۱۰،۱۱ سال اخیر، تعداد بازی‌های ترسناکی که تموم کردم به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسن. :دی TLoU 1&2 بودن که البته به جز یه سری صحنه ترسناک، در مجموع بازی‌های خیلی وحشتناکی نیستن. Scorn بود که انصافاً بعضی جاهاش ترسناک بود و اتمسفر ویرانگری هم داشت. این اواخر هم The Callisto Protocol که هوس یه بازی سوپرخطی کرده بودم و رفتم سراغش و به جز یکی دو مورد، اصلاً ترسناک نبود. :دی
از اون طرف مثلاً Alien: Isolation رو با کل عشق و علاقه‌ای که به سری Alien دارم، بعد از ۲،۳ ساعت کنار گذاشتم چون ممکن بود شهید بشم. یا RE2R که یه مدت بازی کردم و رسیدم به Mr. X و وقتی دیدم طرف کلاً نمی‌میره و هر لحظه می‌تونه بیاد جلوی آدم و باعث ایست قلبی بشه، در یک حرکت جهادی زدم بازی رو پاک کردم و خلاص! :|
-----------
الآن رسیدم به بخش بیمارستان و تا این لحظه واقعاً بازی جالبی بوده. اتمسفرش به شدت عالیه و حس و حال عجیبی در ترکیب با صداگذاری درجه یک بازی ایجاد می‌کنه. چند جا هم اندکی ترسیدم، ولی خوشبختانه فعلاً میزانش زیاد نبوده و البته گویا هنوز جاهای مخوفش مونده! :-"
گیم‌پلی بازی هم از چیزی که فکر می‌کردم بهتره. ایراداتی داره، ولی برای همچین سبکی جواب می‌ده و مشکلی برام درست نکرده. فقط یه سری از انیمیشن‌ها می‌تونستن بهتر باشن که اون هم مشکلش در حدی نیست که به تجربه بازی آسیب بزنه.
چند تا صحنه هم بود که انتظار دیدن‌شون رو توی Silent Hill نداشتم!

مثل اونجایی که می‌خوایم بازی رو سِیو کنیم و بانو ماریا یه چیزی تو این مایه‌ها می‌گه که "چرا یه دفعه وارد یه فاز دیگه شدی و داری چه غلطی می‌کنی؟" یه جورایی دیوار چهارم رو شکست و غافلگیرم کرد! :دی یا یه صحنه دیگه که بیلی توی سالن سینما نشسته و جیمز می‌ره یه جعبه پیتزا رو باز می‌کنه و می‌بینه چیزی توش نیست! :دی در تضاد با فضای سنگین بازی، خیلی صحنه جالبی بود.
و از همه زیباتر هم جاهایی که جیمز دست می‌کنه توی سوراخ و قیافه بنده خدا داغون می‌شه! :دی
 
لعنت بهتون! :| انقدر از بازی تعریف کردین که بالاخره رفتم سراغش. :دی
توی ۱۰،۱۱ سال اخیر، تعداد بازی‌های ترسناکی که تموم کردم به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسن. :دی TLoU 1&2 بودن که البته به جز یه سری صحنه ترسناک، در مجموع بازی‌های خیلی وحشتناکی نیستن. Scorn بود که انصافاً بعضی جاهاش ترسناک بود و اتمسفر ویرانگری هم داشت. این اواخر هم The Callisto Protocol که هوس یه بازی سوپرخطی کرده بودم و رفتم سراغش و به جز یکی دو مورد، اصلاً ترسناک نبود. :دی
از اون طرف مثلاً Alien: Isolation رو با کل عشق و علاقه‌ای که به سری Alien دارم، بعد از ۲،۳ ساعت کنار گذاشتم چون ممکن بود شهید بشم. یا RE2R که یه مدت بازی کردم و رسیدم به Mr. X و وقتی دیدم طرف کلاً نمی‌میره و هر لحظه می‌تونه بیاد جلوی آدم و باعث ایست قلبی بشه، در یک حرکت جهادی زدم بازی رو پاک کردم و خلاص! :|
-----------
الآن رسیدم به بخش بیمارستان و تا این لحظه واقعاً بازی جالبی بوده. اتمسفرش به شدت عالیه و حس و حال عجیبی در ترکیب با صداگذاری درجه یک بازی ایجاد می‌کنه. چند جا هم اندکی ترسیدم، ولی خوشبختانه فعلاً میزانش زیاد نبوده و البته گویا هنوز جاهای مخوفش مونده! :-"
گیم‌پلی بازی هم از چیزی که فکر می‌کردم بهتره. ایراداتی داره، ولی برای همچین سبکی جواب می‌ده و مشکلی برام درست نکرده. فقط یه سری از انیمیشن‌ها می‌تونستن بهتر باشن که اون هم مشکلش در حدی نیست که به تجربه بازی آسیب بزنه.
چند تا صحنه هم بود که انتظار دیدن‌شون رو توی Silent Hill نداشتم!

مثل اونجایی که می‌خوایم بازی رو سِیو کنیم و بانو ماریا یه چیزی تو این مایه‌ها می‌گه که "چرا یه دفعه وارد یه فاز دیگه شدی و داری چه غلطی می‌کنی؟" یه جورایی دیوار چهارم رو شکست و غافلگیرم کرد! :دی یا یه صحنه دیگه که بیلی توی سالن سینما نشسته و جیمز می‌ره یه جعبه پیتزا رو باز می‌کنه و می‌بینه چیزی توش نیست! :دی در تضاد با فضای سنگین بازی، خیلی صحنه جالبی بود.
و از همه زیباتر هم جاهایی که جیمز دست می‌کنه توی سوراخ و قیافه بنده خدا داغون می‌شه! :دی
خودتو برای چپتر زندان حسابی آماده کن ، همچین وهمی به تمام عمرم ندیده بودم
 
ولی من برداشت دیگه ای از مانکن ها دارم

اگر وجود مانکن ها در جهت نشان دادن گناه هوس رانی و شهوت پرستی جیمز هستش، پس چرا هیچ اشاره ای به این نقطه ضعف جیمز در طول بازی نشده و حتی جیمز رو میبینیم که به خوبی در برابر شهوت رانی های ماریا مقاومت میکنه؟ من فکر میکنم برداشتمون از مانکن ها و نسبت دادنمون به این حس جیمز درست نیست.
خود ماریا هم تجسم از مری با بدن یک رقاص کلوپ بوده اون پوستری از رقاص می بینیم اگه یادت باشه چهره اش پاره شده بوده.این قضیه اینکه چرا در برابر ماریا مقاومت می کرد شاید به این دلیله که او حس پشیمانی و احساس گناه در جیمز وجود داشته هرچند خودش دلیلش یادش نمیاد مخصوصا این قضیه که جیمز بعد کشتن مری وارد شهر شده و جنازه مری در صندلی عقب ماشین جیمز در اول بازی هست.زمانی مری به خاطر مرضیش جیمز از خودش میرونده وبا اون دعوا میکرده جیمز به اون کلوپ میرفته با دیدن اون رقاصه مری در بدن اون تصور میکرده به همین دلیل طراحی مانکن ها هم به نوعی سعی در نشون دادن حس شهوت در جیمز بودن تا به یادش بیارند که چرا دست به قتل مری زده حتی اون موجوداتی که بالا میآوردن هم اگه توجه کرده باشی پایین تنه یک زن دارن از طرفی توی نسخه اورجینال صحنه هست که کله هرمی به یکی از این موجودات داره تجاوز میکنه که البته توی ریمیک حذف شده که البته قبل از مبارزه اول با کله هرمی ما جنازه اون موجود می بینیم.کله هرمی در صحنه دیگه هم به دو تا از مانکن ها تجاوز میکنه که این در ریمیک به صورت سانسور شده بودش و نکته دیگه ای که این فرضیه مانکن ها و اشاره به هوس رانی جیمز تقویت میکنه این هست که تا جایی یادمه طراحی مانکن ها و اون موجودات اول بازی فقط در سایلنت هیل 2 بودن توی بقیه سایلنت هیل های تیم سایلنت حضوری نداشتن.توی هر یک از سایلنت هیل های تیم سایلنت موجودات بر مبنای داستان همون قسمت طراحی شدن.و البته یادمه کارگردان و خالق سری هم به نوعی این قضیه مانکن ها تایید کرده بود و حتی از اینکه از کلمه هرمی به نوعی نماد سری در فیلم ها و سایلنت هیل هایی که تیم سایلنت نساخته بود استفاده شده ناراضی بود چون می گفت کله هرمی رو فقط برای داستان و فضای سایلنت هیل 2 طراحی کرده
 
خب بالاخره تموم شد.عجب بازی بی نظیری عجب داستانی عجب فضا سازی و دیزاین محیطی بی نظیری.
داستان عجیب خوب و پیچیدست و میشه کلی تحلیل و برداشت مختلف کرد که همشون هم منطقی هشتن.تو خود نسخه های مختلف سری هم داستان این نسخه یه لول دیگست بنظرم و چقدر خوب که ریمیک با بهترین نسخه از نظر داستانی شروع کردن.
معما ها بازی خیلی خوب بودن یکی دوتاش واقعا باید فکر میکردی سرشون ولی آزار دهنده هم نبودن رو درجه هارد)
کامبت بازی رو درجه سختی نرمال بنظرم در حد easy هست و تو باس فایتا انقدر مهمات هست که اذیت نمیشید اصن.در کل بازی از هر نظر بی نظیره و جز چند مورد ایراد جزیی و نه چندان مهم اشکال دیگه ای نمیشه گرفت.این نسخه های دیگه مثل سایلنت هیل f و townfall امیدی هست مثل بلوبر کامبک بزنن یا مثل شورت موموریز امیدی نیست؟
 
لعنت بهتون! :| انقدر از بازی تعریف کردین که بالاخره رفتم سراغش. :دی
توی ۱۰،۱۱ سال اخیر، تعداد بازی‌های ترسناکی که تموم کردم به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسن. :دی TLoU 1&2 بودن که البته به جز یه سری صحنه ترسناک، در مجموع بازی‌های خیلی وحشتناکی نیستن. Scorn بود که انصافاً بعضی جاهاش ترسناک بود و اتمسفر ویرانگری هم داشت. این اواخر هم The Callisto Protocol که هوس یه بازی سوپرخطی کرده بودم و رفتم سراغش و به جز یکی دو مورد، اصلاً ترسناک نبود. :دی
از اون طرف مثلاً Alien: Isolation رو با کل عشق و علاقه‌ای که به سری Alien دارم، بعد از ۲،۳ ساعت کنار گذاشتم چون ممکن بود شهید بشم. یا RE2R که یه مدت بازی کردم و رسیدم به Mr. X و وقتی دیدم طرف کلاً نمی‌میره و هر لحظه می‌تونه بیاد جلوی آدم و باعث ایست قلبی بشه، در یک حرکت جهادی زدم بازی رو پاک کردم و خلاص! :|
-----------
الآن رسیدم به بخش بیمارستان و تا این لحظه واقعاً بازی جالبی بوده. اتمسفرش به شدت عالیه و حس و حال عجیبی در ترکیب با صداگذاری درجه یک بازی ایجاد می‌کنه. چند جا هم اندکی ترسیدم، ولی خوشبختانه فعلاً میزانش زیاد نبوده و البته گویا هنوز جاهای مخوفش مونده! :-"
گیم‌پلی بازی هم از چیزی که فکر می‌کردم بهتره. ایراداتی داره، ولی برای همچین سبکی جواب می‌ده و مشکلی برام درست نکرده. فقط یه سری از انیمیشن‌ها می‌تونستن بهتر باشن که اون هم مشکلش در حدی نیست که به تجربه بازی آسیب بزنه.
چند تا صحنه هم بود که انتظار دیدن‌شون رو توی Silent Hill نداشتم!

مثل اونجایی که می‌خوایم بازی رو سِیو کنیم و بانو ماریا یه چیزی تو این مایه‌ها می‌گه که "چرا یه دفعه وارد یه فاز دیگه شدی و داری چه غلطی می‌کنی؟" یه جورایی دیوار چهارم رو شکست و غافلگیرم کرد! :دی یا یه صحنه دیگه که بیلی توی سالن سینما نشسته و جیمز می‌ره یه جعبه پیتزا رو باز می‌کنه و می‌بینه چیزی توش نیست! :دی در تضاد با فضای سنگین بازی، خیلی صحنه جالبی بود.
و از همه زیباتر هم جاهایی که جیمز دست می‌کنه توی سوراخ و قیافه بنده خدا داغون می‌شه! :دی

مرد حسابى تو alan wake 2 رو گردن نگرفتى گفتى بترسم سكته كنم بعد رفتى سراغ اين؟ :D
از بيمارستان به بعد جاهاى مخوفش شروع ميشه تازه :D
 
آقا من قبلا فقط Origins و Homecoming رو بازی کردم و اصلا نسخه ۲ رو بازی نکرده بودم.
توی بازی از قسمت زندان به بعد به طرز عجیبی دژاوو شدم و کل اون قسمت و مخصوصا نقشه بازی به طرز عجیبی برام آشناست و حس میکنم قبلا بازی کردم:| الان رسیدم قسمت آخر بازی و اونجا دیگه عجیب آشنا میزنه و دارم به خودم شک میکنم که زوال عقل گرفتم:D
نمیدونم کس دیگه ای هم این حس رو تجربه کرده یا مشکل از منه یا هنر سازنده هست که جوری بازیو طراحی کرده که همچین حسی میده؟:-?
 
آقا من قبلا فقط Origins و Homecoming رو بازی کردم و اصلا نسخه ۲ رو بازی نکرده بودم.
توی بازی از قسمت زندان به بعد به طرز عجیبی دژاوو شدم و کل اون قسمت و مخصوصا نقشه بازی به طرز عجیبی برام آشناست و حس میکنم قبلا بازی کردم:| الان رسیدم قسمت آخر بازی و اونجا دیگه عجیب آشنا میزنه و دارم به خودم شک میکنم که زوال عقل گرفتم:D
نمیدونم کس دیگه ای هم این حس رو تجربه کرده یا مشکل از منه یا هنر سازنده هست که جوری بازیو طراحی کرده که همچین حسی میده؟:-?
البته سایلنت هیل ۲ و نسخه های قدیمی رو خیلی ها تو سن پایین بازی کردن و چون تو سن ده دوازده سال حداقل اون زمان، کمتر کسی انگلیسی بلد بود اسمش رو نمیدونسته.
! یا اینکه تو کلوپ بازی کردن یکی دیگه رو دیده باشی.
من اولین بار که سایلنت هیل ۱ رو دیدم اصلا اسمش رو هم نمیدونستم و دیدم بچه های کلوپ درگیر معماهای اول بازی بودن و بعدها یکم جرات پیدا کردم که خودم تو کلوپ بازی کنم.
اما نسخه های بعدی رو روی کامپیوتر بازی کردم و نسخه یک رو هم بعدها با شبیه ساز شخم زدم.
 
آقا من قبلا فقط Origins و Homecoming رو بازی کردم و اصلا نسخه ۲ رو بازی نکرده بودم.
توی بازی از قسمت زندان به بعد به طرز عجیبی دژاوو شدم و کل اون قسمت و مخصوصا نقشه بازی به طرز عجیبی برام آشناست و حس میکنم قبلا بازی کردم:| الان رسیدم قسمت آخر بازی و اونجا دیگه عجیب آشنا میزنه و دارم به خودم شک میکنم که زوال عقل گرفتم:D
نمیدونم کس دیگه ای هم این حس رو تجربه کرده یا مشکل از منه یا هنر سازنده هست که جوری بازیو طراحی کرده که همچین حسی میده؟:-?
هوم کامینگ یک بخش هایی در زندان داشت البته داستان هوم کامینگ در خود سایلنت هیل رخ نمیده و در یک شهر به نام شپرد گلن در همسایگی سایلنت هیله (از طریق دریاچه )ولی داستانش به یکسری اعضای فرقه اوردر مربوط میشه
 
خودتو برای چپتر زندان حسابی آماده کن ، همچین وهمی به تمام عمرم ندیده بودم
بریم وصیت‌نامه رو بنویسیم دیگه! :-"

مرد حسابى تو alan wake 2 رو گردن نگرفتى گفتى بترسم سكته كنم بعد رفتى سراغ اين؟
از بيمارستان به بعد جاهاى مخوفش شروع ميشه تازه
Alan Wake 2 رو به طرز عجیبی دوست دارم تجربه کنم، ولی گویا از نظر جامپ اسکر خیلی فجیعه و منم نابود می‌شم با این مدل ترس! :|
البته Silent Hill 2 هم از این چیزها داره و فعلاً که اواخر بیمارستان هستم، چند تا جامپ اسکر خفیف داشته، مخصوصاً به خاطر اون آدمک‌های عوضی که دست‌هاشون شبیه پا هست! :| ولی باز حس می‌کنم میزان ترسش کمتر از AW2 باشه و بیشتر از نظر اتمسفر ترسناک باشه تا چیزهای ناگهانی.
ولی یه جورایی این SH2 برام حالت آزمایشی داره تا مقاوم بشم و بعدش برم سراغ AW2. :دی حتی The Callisto Protocol رو هم از یه جهت به خاطر این انتخاب کرده بودم که بدنم مقاومت پیدا کنه برای بازی‌های ترسناک بعدی، ولی بدبختی اینجا بود که اصلاً ترسناک نبود به جز یکی دو صحنه! :دی
 
بریم وصیت‌نامه رو بنویسیم دیگه! :-"


Alan Wake 2 رو به طرز عجیبی دوست دارم تجربه کنم، ولی گویا از نظر جامپ اسکر خیلی فجیعه و منم نابود می‌شم با این مدل ترس! :|
البته Silent Hill 2 هم از این چیزها داره و فعلاً که اواخر بیمارستان هستم، چند تا جامپ اسکر خفیف داشته، مخصوصاً به خاطر اون آدمک‌های عوضی که دست‌هاشون شبیه پا هست! :| ولی باز حس می‌کنم میزان ترسش کمتر از AW2 باشه و بیشتر از نظر اتمسفر ترسناک باشه تا چیزهای ناگهانی.
ولی یه جورایی این SH2 برام حالت آزمایشی داره تا مقاوم بشم و بعدش برم سراغ AW2. :دی حتی The Callisto Protocol رو هم از یه جهت به خاطر این انتخاب کرده بودم که بدنم مقاومت پیدا کنه برای بازی‌های ترسناک بعدی، ولی بدبختی اینجا بود که اصلاً ترسناک نبود به جز یکی دو صحنه! :دی
سخت نگیر دو سه بار نصفه شب تنها با هدفون بازی کن قشنگ عادت می کنی خیلی ترسناک نیستن اینا هیچ کدوم😀ولی آلن ویک کلا ترسش به همون جامپ اسکرهاش هست.قشنگ چند تا جامپ اسکر تپل داره وگرنه بقیش ترسناک نیست.سایلنت هیل جامپ اسکر کمتر داره ترسش بیستر همین مانکن هایین یهو از یه جا میان بیرون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or