PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
❇️ آپدیت SILENT HILL 2 PATCH 1.04

🔒 Protection : Steam

💢 Size : -



🔸وقتی که از جدیدترین نسخه NVIDIA DLSS استفاده میکنی مشکلات visual کم‌تر شده.
🔹وقتی از DLSS برای supersampling استفاده میکنی. یه گزینه اضافه شده که میتونی در منو DLSS فریم‌جنریشن رو فعال کنی.
🔸حالا NVIDIA Reflex وقتی که DLSS فریم‌جنریشن فعال باشه، کار میکنه.
🔹پشتیبانی از AMD FSR 3.1.1 اضافه شده.
🔸یه گزینه برای فعال کردن AMD Fluid Motion Frames در منو وقتی از FSR 3.1 برای supersampling استفاده میکنی، اضافه شده.
🔹اینتل Intel Nanites بروز شده تا از بروزرسانی‌های درایور آینده پشتیبانی کنه.
🔸عملکرد و بهینه‌سازی برای Steam Deck بهتر شده.
🔹مشکلات لگ مربوط به تولید نقشه آسمان رفع شده.
🔸گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن HZB culling اضافه شده تا لگ روی بعضی از GPU‌های AMD/Intel رو درست کنه.
🔹همه تنظیمات گرافیکی باید به صورت محلی ذخیره بشن.
🔸تعویض راحت کنترلر برای Steam Deck اضافه شده.
🔹صدای یوفو که روی پله‌های آپارتمان‌های Soul Street پخش میشد، الان حذف شده، دیگه نمیگه که باید دنبال گوهر آبی بگردید.
🔸مشکلی که باعث میشد وقتی از روی بام گوهر آبی رو بگردید، به حساب نیاد، الان درست شد.
🔹مشکل ترجمه برای تنظیمات UI "High" که درست نشون داده نمیشد، رفع شده.
🔸مشکل ناپدید شدن تخته چوب از روی جسد جیمز تو انیمیشن مرگش، حالا حل شده.
🔹مشکل استریمینگ که وقتی به دیوارهای داخل Grand Market زل میزدی، بارگذاری محیط اطراف جیمز رو خراب میکرد، الان درست شده.
🔸مشکلی که باعث میشد با سمت اشتباه سوراخ دید جیمز به طرف دیگه منتقل بشه، حالا برطرف شده.
🔹وقتی نزدیک بار نیلی پنجره‌ها شکسته میشد، جیمز تو چهارچوب پنجره گیر میکرد، الان اصلاح شده.
🔸مشکلی که به جیمز اجازه میداد به بالکن غیرقابل دسترس در آپارتمان‌های Blue Creek بره، الان حل شده.
🔹رفتار Abstract Daddy تو مبارزه با رئیس اصلاح شده، چون دشمن به درستی به جیمز ضربه نمیزد.
🔸چند مشکل مختلف در تلویزیون سوم Abstract Daddy رفع شده – حالا صداش درست هست و دیوار هم با موقعیتش تداخل نمیکنه.
🔹علامت سوال از اتاق کنفرانس که بعد از گرفتن مجسمه سیندرلا در Lakeview Hotel نمیرفت، حالا درست شده.
🔸مشکل تشخیص برخورد با دیوارهای اتاق روز در Brookhaven رفع شد.
🔹مشکل عدم نمایش تصویر جیمز در آینه شکسته حل شد.
🔸مشکل افتادن جیمز زیر نقشه هنگام نزدیک شدن به لورا در ورودی بیمارستان بروکهیون از بوته‌های سمت چپ برطرف شد.
🔹اعداد دیباگ که پشت دیوارپوش‌ها در اتاق ساعت آپارتمان‌های بلو کریک نمایش داده میشد، حذف شد.
🔸مشکل عدم توانایی جیمز در خروج از راهرو طبقه سوم هتل لیک‌ویو حل شد.
🔹مشکل روشن شدن مداوم لامپ در طبقه سوم آپارتمان‌های بلو کریک که خراب نمیشد، برطرف شد.
🔸مشکل قرارگیری یک میز قهوه‌خوری کوچک که جیمز را در گوشه اتاق آپارتمان‌های وودساید مسدود میکرد، حل شد.
🔹مشکل مجبور شدن بازیکن به انجام دوباره مسیر نفرت در هزارتو بعد از اتمام آن، برطرف شد.
🔸مشکل گیر کردن مانکن‌های عنکبوتی هنگام حمله به جیمز در حین عبور از فضای تنگ حل شد.
🔹مشکل گیر کردن جیمز در قاب پنجره هنگام حمله به شکل‌های دراز در خارج پنجره اصلاح شد.
🔸حرکت طبیعی‌تری برای جیمز هنگام تعویض اسلحه در حین نشانه‌گیری اضافه شد.
🔹مشکل فعال شدن رویداد مانکن عنکبوتی در مسیر ترس در هزارتو چند بار حل شد.
🔸توانایی برداشتن آیتم‌ها در حین مبارزه نهایی بهبود یافت.
🔹مشکل همپوشانی قاب‌های عکس در اتاق موری حل شد.
🔸تغییر شکل پلیور پرستاران بهبود یافت.
🔹مشکل نمایش اطلاعات مربوط به باز کردن NewGame+ که به زبان انتخابی بازیکن نمایش داده نمیشد، برطرف شد.


📌تغییرات آپدیت در نسخه کنسولی PS5 فرق میکنه که میتونید از لینک زیر ببینید

لینک جزئیات آپدیت PS5
 
من بازیو گرفتم و ابنکه تا اینجای کار به چپتر زندان رسیدم دوست داشتم چندتا نکته مثبت چنتا منفی هم همینجا بگم
بازی فضاسازی تکی داره واقعا مثلشو توی هیچ بازی ندیدم از این لحاظ جزو برترین ها هستش هیچ شکی نیستش داستان تا اینجای کار مرموزه باید تا پایان رفت تا بشه نظر داد گرافیک بازی خوبه من راضیم از فریم ریت بازی رو پلی استیشن ولی نکات منفی خواستم بیام بگم اینه که یه موردی که منو نامید کرد خیلی اینه بازی اصلا ترستاک نیست نبوده برای من حقیقتا بجز دوتا کاتسین که ناگهانی بوده بعضا انمی هایی تو بازی بوده من دیدم میخواستن برن قایم بشن بعد میدیدمشون رفتن قایم شن برای حمله به من این خودش بنظرم حس خیلی بدی داشت حالا نمیدونم با اپدیت ابن مشکل حل شده یا نه ولی من بازیو ظرفبت یک تجربه کردم و نتونستم اپدیت هارو انجام بدم.مورد بعدی مهمات زیادی که تو بازی بدست میاد من الان روی هندگان حدود هشتاد تیر ثابت دارم واقعا میشه باهاش یه لشگر انمی از پا در اورد بنظرم اگر مدیریت میشد که کمتر باشه بهتر بود روی درجه استاندارد کلا در کل من میل بازیو بیشتر ترجیح میدم به شوتینگ با اینکه اونجا هم مشکل کنترل دوربین هستش.در وهله بعد رادیو بازی که میدونم میشه خاموشش کرد ولی اگر همچین مکانیزمی تو بازی نبود بهتر بود کلا ولی با دوال سنس تجربه باحالی داشت. اگر بخوام بین این بازی و دد اسپیس سبک بقا و ترسناکن یکیشو انتخاب کنم تا ابنجای کار ریمیک دد اسپیس بیشتر پسندیدم تا این بازی.برم تا اخرش ببینم داستان چه میکنه...
 
دوستان بازی ارزش خرید بالایی داره ؟ ظرفیت دومش رو میخوام بگیریم اما قیمتش زیاده گفتم اول تایید شما دوستان رو بگیرم
چند ساعت تموم کردنش زمان میگیره ؟
(( متاسفانه چون میترسم بازی اسپویل بشه پست های قبلی رو خیلی نگشتم ))
 
دوستان بازی ارزش خرید بالایی داره ؟ ظرفیت دومش رو میخوام بگیریم اما قیمتش زیاده گفتم اول تایید شما دوستان رو بگیرم
چند ساعت تموم کردنش زمان میگیره ؟
(( متاسفانه چون میترسم بازی اسپویل بشه پست های قبلی رو خیلی نگشتم ))
ببین وحشتناک جذابه مخصوصا اگه قبلا نسخه اورجینال بازی نکرده باشی که جذابیتش خیلی بیشترم میشه.خیلی تر و تمیز درآوردن قشنگ انگار با یک انحصاری خود استدیوهای سونی طرفی جز چند تا اشکال جزیی در باقی موارد بازی عالیه.اگه همه جا رو بگردی و سختی پازلا رو هارد بذاری نزدیک ۲۰ ساعتی سرگرمت می کنه.تحت هیچ شرایطی از دستش نده من قبل این الن ویک بازی کرده بودم الان دد اسپس شروع کردم این از هر دو تاش برام جذاب تر بود.فضاسازی و داستان بازی خیلی درگیرت می کنه.گرافیکم که جزو بهترین های نسل ۹ هست.پازلا هم عالین.در کل فقط باید یکم حوصله کنی بزن برویی نیست.بعضی پازلاشم ممکنه وقت گیر باشه.
 
ببین وحشتناک جذابه مخصوصا اگه قبلا نسخه اورجینال بازی نکرده باشی که جذابیتش خیلی بیشترم میشه.خیلی تر و تمیز درآوردن قشنگ انگار با یک انحصاری خود استدیوهای سونی طرفی جز چند تا اشکال جزیی در باقی موارد بازی عالیه.اگه همه جا رو بگردی و سختی پازلا رو هارد بذاری نزدیک ۲۰ ساعتی سرگرمت می کنه.تحت هیچ شرایطی از دستش نده من قبل این الن ویک بازی کرده بودم الان دد اسپس شروع کردم این از هر دو تاش برام جذاب تر بود.فضاسازی و داستان بازی خیلی درگیرت می کنه.گرافیکم که جزو بهترین های نسل ۹ هست.پازلا هم عالین.در کل فقط باید یکم حوصله کنی بزن برویی نیست.بعضی پازلاشم ممکنه وقت گیر باشه.
ممنون از راهنماییت پس تهیه اش میکنم امروز
 
❇️ آپدیت SILENT HILL 2 PATCH 1.04

🔒 Protection : Steam

💢 Size : -



🔸وقتی که از جدیدترین نسخه NVIDIA DLSS استفاده میکنی مشکلات visual کم‌تر شده.
🔹وقتی از DLSS برای supersampling استفاده میکنی. یه گزینه اضافه شده که میتونی در منو DLSS فریم‌جنریشن رو فعال کنی.
🔸حالا NVIDIA Reflex وقتی که DLSS فریم‌جنریشن فعال باشه، کار میکنه.
🔹پشتیبانی از AMD FSR 3.1.1 اضافه شده.
🔸یه گزینه برای فعال کردن AMD Fluid Motion Frames در منو وقتی از FSR 3.1 برای supersampling استفاده میکنی، اضافه شده.
🔹اینتل Intel Nanites بروز شده تا از بروزرسانی‌های درایور آینده پشتیبانی کنه.
🔸عملکرد و بهینه‌سازی برای Steam Deck بهتر شده.
🔹مشکلات لگ مربوط به تولید نقشه آسمان رفع شده.
🔸گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن HZB culling اضافه شده تا لگ روی بعضی از GPU‌های AMD/Intel رو درست کنه.
🔹همه تنظیمات گرافیکی باید به صورت محلی ذخیره بشن.
🔸تعویض راحت کنترلر برای Steam Deck اضافه شده.
🔹صدای یوفو که روی پله‌های آپارتمان‌های Soul Street پخش میشد، الان حذف شده، دیگه نمیگه که باید دنبال گوهر آبی بگردید.
🔸مشکلی که باعث میشد وقتی از روی بام گوهر آبی رو بگردید، به حساب نیاد، الان درست شد.
🔹مشکل ترجمه برای تنظیمات UI "High" که درست نشون داده نمیشد، رفع شده.
🔸مشکل ناپدید شدن تخته چوب از روی جسد جیمز تو انیمیشن مرگش، حالا حل شده.
🔹مشکل استریمینگ که وقتی به دیوارهای داخل Grand Market زل میزدی، بارگذاری محیط اطراف جیمز رو خراب میکرد، الان درست شده.
🔸مشکلی که باعث میشد با سمت اشتباه سوراخ دید جیمز به طرف دیگه منتقل بشه، حالا برطرف شده.
🔹وقتی نزدیک بار نیلی پنجره‌ها شکسته میشد، جیمز تو چهارچوب پنجره گیر میکرد، الان اصلاح شده.
🔸مشکلی که به جیمز اجازه میداد به بالکن غیرقابل دسترس در آپارتمان‌های Blue Creek بره، الان حل شده.
🔹رفتار Abstract Daddy تو مبارزه با رئیس اصلاح شده، چون دشمن به درستی به جیمز ضربه نمیزد.
🔸چند مشکل مختلف در تلویزیون سوم Abstract Daddy رفع شده – حالا صداش درست هست و دیوار هم با موقعیتش تداخل نمیکنه.
🔹علامت سوال از اتاق کنفرانس که بعد از گرفتن مجسمه سیندرلا در Lakeview Hotel نمیرفت، حالا درست شده.
🔸مشکل تشخیص برخورد با دیوارهای اتاق روز در Brookhaven رفع شد.
🔹مشکل عدم نمایش تصویر جیمز در آینه شکسته حل شد.
🔸مشکل افتادن جیمز زیر نقشه هنگام نزدیک شدن به لورا در ورودی بیمارستان بروکهیون از بوته‌های سمت چپ برطرف شد.
🔹اعداد دیباگ که پشت دیوارپوش‌ها در اتاق ساعت آپارتمان‌های بلو کریک نمایش داده میشد، حذف شد.
🔸مشکل عدم توانایی جیمز در خروج از راهرو طبقه سوم هتل لیک‌ویو حل شد.
🔹مشکل روشن شدن مداوم لامپ در طبقه سوم آپارتمان‌های بلو کریک که خراب نمیشد، برطرف شد.
🔸مشکل قرارگیری یک میز قهوه‌خوری کوچک که جیمز را در گوشه اتاق آپارتمان‌های وودساید مسدود میکرد، حل شد.
🔹مشکل مجبور شدن بازیکن به انجام دوباره مسیر نفرت در هزارتو بعد از اتمام آن، برطرف شد.
🔸مشکل گیر کردن مانکن‌های عنکبوتی هنگام حمله به جیمز در حین عبور از فضای تنگ حل شد.
🔹مشکل گیر کردن جیمز در قاب پنجره هنگام حمله به شکل‌های دراز در خارج پنجره اصلاح شد.
🔸حرکت طبیعی‌تری برای جیمز هنگام تعویض اسلحه در حین نشانه‌گیری اضافه شد.
🔹مشکل فعال شدن رویداد مانکن عنکبوتی در مسیر ترس در هزارتو چند بار حل شد.
🔸توانایی برداشتن آیتم‌ها در حین مبارزه نهایی بهبود یافت.
🔹مشکل همپوشانی قاب‌های عکس در اتاق موری حل شد.
🔸تغییر شکل پلیور پرستاران بهبود یافت.
🔹مشکل نمایش اطلاعات مربوط به باز کردن NewGame+ که به زبان انتخابی بازیکن نمایش داده نمیشد، برطرف شد.


📌تغییرات آپدیت در نسخه کنسولی PS5 فرق میکنه که میتونید از لینک زیر ببینید

لینک جزئیات آپدیت PS5
این آپدیت یه باگ ایجاد کرده که عملا بازی رو متوقف میکنه. برای خیلی ها پیش اومده. هم PC و هم PS5.
در قسمت Labyrinth بعضی مسیرها اساسا دیگه باز نمیشن و تا ابد گیر میکنید اونجا.
خودم پریروز بازی رو شروع کردم و خیلی آهسته میرم و تا برسم به این قسمت، قطعا آپدیت میده و اصلاح میشه. ولی اگر نزدیک Labyrinth هستین باید احتیاط کنید.(یه راه اینه که بازی رو Uninstall کنید و بعد از نصب دوباره، بدون آپدیت از سیو ادامه بدید)
Silent Hill 2 Remake patch introduces progress breaking bug, fans warn

پ.ن:
واقعا دارم لذت میبرم از بازی. توصیه میکنم با هدست بازی کنید. خودم با ایرباد پالس خود پلی استیشن امتحان کردم و واقعا عالی بود و هیجان انگیز. تفکیک صدا خیلی خوبه و فهمیدن موقعیت دشمن از طریق صدا خیلی حال میده.
طراحی فوق العاده ای دارن محیط ها. حال و هوا و اتمسفر دهه 90 میلادی کاملا رعایت شده. از فضا و طراحی داخلی خانه ها و جزئیات داخلشون تا مغازه ها و ویترین نوستالژیکی که دارن و اتومبیل ها. جزئیات، با فکر و مناسب هر لوکیشن و با تنوع زیاد قرار داده شده و صرفا پر کردن محیط با کپی پیست و به شکل یوبی سافتی نیست.
خلاصه قدم میزنم و به همه چیز با دقت نگاه میکنم.
 
میخواستم صبر کنم یکی دو ماه دیگه رو پرو بازی کنم ولی انقدر دوستان تعریف کردن که وسوسه شدم و بازی رو گرفتم :D فعلا دو ساعت بازی کردم که بیشتر این وقت هم صرف قدم زدن و گشت و گذار تو محیط شده، تا اینجا اینجوری بگم که پشمی برام نمونده :D ترکیب صداگذاری و اتمسفر معرکه بازی هوش از سر آدم میپرونه. و خیلی هم برام ترسناک بوده با این که رو درجه سختی light بازی میکنم، زیاد (بد) سورپرایز شدم :D صدای رادیو که از دوال سنس میاد، قشنگ لرزه میوفته به تنم. محیط های بازی جزئیات خیلی بالایی دارن و گشتن تو محیط های بیرونی و داخلی یه حس کاملا متفاوتی داره نسبت به بقیه بازی های هم سبک که سخت میشه توصیفش کرد، درکنار دلهره آور و ترسناک بودن، خیلی هم غم انگیزه. درمورد موسیقی متن هم فقط میشه گفت شیر مادر حلالت آکیرا یامائوکا ^:)^ یعنی اینجا اولین باری هست که افسوس میخورم چرا یه سیستم صوتی یا هدست خوب نگرفتم تاحالا :D واقعا چه جواهری دو دهه قبل درست کرده تیم سایلنت و چه ریمیکی کرده بلوبر! تو این دو ساعت ابتدایی دقیقا همون حسی رو داشتم که وقتی برای اولین بار TLOU1 رو شروع کردم (فروم بازیسنتر یک هفته ای down شده بود اون موقع و برخلاف پارت دوم از اسپویل دوستانی که بازی رو از یوتیوب دنبال کرده بودن در امان بودیم :D) و از اون شروع طوفانی و موسیقی و کارگردانی فوق العاده فهمیدم که قراره یه تجربه خیلی خاص و استثنایی باشه. خلاصه که این تاالان خیلی منو سورپرایز کرده (goty یا شایدم gotg؟ :D ) اگه تا اخر هم روند بازی همینجوری باشه، قطعا یکی از بهترین های عمرم میشه.
 
کار کرد :دی
بازیو بذارید یه جا idle باشه و بعد از ۲۴ ساعت باس نهاییو بزنید و تموم
اقا دستت دردنکنه این تروفی رو گرفتم. با اینکه کلا برنامم نیست بازی رو پلت کنم ولی دیدم حالا این مفته بگیرمش :D. کلا با پلت بازی هایی که نیاز هست چندبار تموم بشه مشکل دارم به خصوص این بازی که کلا یه بار تموم کردنش تمام اعصاب ادم رو بهم میریزه :D
آقا جدا اگه میتونید این بازی رو تجربه کنید. حیفه از دست بدید.
 
آخرین ویرایش:
محیط Labyrinth و اون لحظه‌ای که یه دفعه یه صدایی میاد و کله هرمی می‌افته دنبالت! و البته بعدش که می‌فهمی دوباره باید برگردی به اون لوکیشن منحوس!

699123_24sd3e.gif
 
محیط فقط حموم زندان.

الان که فکر میکنم منطقی بود که شاکی بشن...حساب کن کلی پرستار و مریض دارن اونجا کیسه و لیف میکشن که یه دفعه یه مرد نامحرم که جیمز باشه وارد میشه...:))

هرکس دیگه ای هم جاشون بود با لنگ و واجبی و صابون و هرچی دم دست بود حمله می کرد به جیمز.
 
آخرین ویرایش:
یک سوال
دوستان تا به حال به این فکر کردید که شاید جیمز واقعا مری رو نکشته باش۶؟ :D میدونم این فرضیه باطله ولی به عنوان What if فکر کنیم. ممکنه عمل خفه کردن بعد مرگ طبیعی مری اتفاق افتاده باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or