ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:
هنوزم نتونستین متوجه بشین اون pc یک برنامه د به نام ویندوز داره که اونم برای خود ماکروست و الان تمرکزشون برای حمایت بیشتر از ویندوز همین بازیا فعلا در استیم نیستن منظوزم فرست پارتی هاس انقددم بعضی هاش رو ویندوز استور مشکل داشتن مثل همین Fh3 که خیلیا قید بازی کردنش رو pc میزدن
این واقعاً مشکل (حماقت) مایکروسافته. چند سال قبلتر هم مکافات G4WL رو سرمون پیاده کرد که تقریباً هیچ بازی تحت G4WL بدون دردسر اجرا نمیشد (بعضیاشون الان دیگه عملاً بدون کرک و ... قابل اجرا نیستن) و آخرشم نتیجه گرفت که کسی رو PC بازی نمیخره اصلاً و یه پلتفرم مرده‌ست و این چرندیات در حالیکه همزمان استیم داشت موفق میشد.
اکثر بازیهای تحت UWP مکافاتن و مقصرش فقط و فقط مایکروسافته. احتمال میدم برنامه‌شون این بود که بگن ببینین رو ویندوز نمیشه بازیها رو درست بهینه کرد و برید XB1 بخرید که دقیقاً نتیجۀ عکس داد. یه عده گفتن من که PC دارم خب XB1 نمیخرم اصلاً و بعدش بازیها اومدن و بهینه نبودن و جمع کثیری گفتن گور بابای مایکروسافت. اینکه مجبوری حتماً موجود آزاردهنده‌ای به اسم W10 نصب کنی که بماند.
تازه ببین همۀ اینا رو کسی میگه که گوشی لومیا داره :D

کلاً امیدوارم مایکروسافت خودش رو جمع و جور کنه. نینتندو که راه خودشو میره، اگه سونی رقیب نداشته باشه خیلی برای گیمرها بد میشه.

کلا کامیا هم زیاد بزرگ نمایی شده
یادت باشه که تو خوبی.
 
آره! با همون منطق که امثال شما فکر می کنند هر کی چیزی که میخواید رو در مورد انحصاری هاتون نگفت (مثل همون بحث ریدر چوزهای U4) از طرف دشمن استخدام شده :|
___________________________________________
بساط شادی یه سری چقدر ساده فراهم میشه! خوبه باز هر چیزی که باعث شادی بشه خوبه...
پ.ن: من خودم معتقم مایکرو گند زده! اما یه سری برخوردها و سوء استفاده ها نفرت انگیزه!!!

آقا یه پیشنهاد دوستانه :-" اون تخته هایی که جمع کرده بودی برای در استدیو ND و الان داره گوشه انبار خاک میخوره. مایکرو شدیدا الان بهشون لازم داره و به قیمتی خوبی میخره :D

پ.ن 1: یه سری برخوردها و سوء استفاده ها نفرت انگیزه (2) :D
 
نه دیگه، نشد. من مشخصاً به کسایی که اون الفاظ رو ابداع کردند، اشاره کردم.
بعد هم نه کی گفته حق انتقاد ندارند؟ ولی شما دلت خواست که شدتِ اغراق در پست های این آدم ها رو ببینی؟ نه نخواست دیگه. یکی رو داریم مثل ماکان که میاد درست حرفش رو میزنه، بعضی هم به وضوح غزل سرایی میکنند.
Oh Come on ...

چه خوب که الکی تیکه نندازیم و مستقیم نقل قول کنیم و بحث کنیم. این فن بویسم هم چیز جالبیه. اون موقعی که من اومدم در مورد اکوسیستم مایکروسافت و ویندوز صحبت کردم (قبل اینکه مایکروسافت چیزی رو اعلام کنه) فن های سونی اومدن بهم گفتن فن بوی و هی اکوسیستم رو مسخره کردن. حالا هم این جور. فک نکنم نظراتم که به هیچ وجه غیر منطقی یا مسخره بازی نیست ربطی به سیستمی که روش بازی می کنم داشته باشه.

در مورد پست خودم شاید اینو باید می گفتم که پست من و نظر من شرایط و نقطه نظر احتمالی مدیران مایکروسافت. والا مایکرو واس یوزر بیسش این نسل تا اینجا تجربه خوبی فراهم کرده و کلی موارد مثبت مثل BC و انحصاری های متنوع داشته.

برزخی که من گفتم اینه که از وقتی بالمر رفت بخش xbox کاملا متزلزل شد. چه بسا اگه استفن الوپ CEO انتخاب می شد کامل این بخش رو می فروخت. نادلا می خواد نه تنها این بخش بلکه بقیه محصولات مایکروسافت به صورت سرویس باشن. و مدیرای ارشد فشار زیادی به بخش Xbox برای کم کردن هزینه ها و ماکسیمم کردن سود میاره. کنسل کردن فیبل ، این بازی ، کنسل کردن بازی بلک تاسک ( این به طور قطعی معلوم نشد ولی خب احتمالش زیاده) و تغییرش به Gears 4 نشان از هدف مدیرای مایکروسافت برای کم کردن هزینه ها و ریسک این بخش و سرمایه گزاری رو بازی های شناخته شده است. شما در نظر بگیرید مایکروسافت ماینکرفت رو با اون قیمت بالا خرید اما کاملا از بخش Xbox جدا نگه داشت و رو تمام دیوایس های ممکن عرضش می کنه. در واقع ماینکرفت نمونه بارز نگاه سرویس محور مدیران مایکروسافت به شرکتشون.

در واقع مایکرو از یه طرف به صورت کلاسیک کنسول وار ، با سونی رقابت کنه از طرف دیگه هم می خواد با اکوسیستم ویندوز آینده شرکت رو تضمین کنه و با گوگل و اپل و در وحله بعد والو رقابت کنه. از طرف دیگه فشار رو تیم Xbox هم به صورت فزاینده بالا میره.

شاید همین مشکلات Scalebound سر نسخه وین 10 بوده که بعدا اعلام شده. وقتی به لیست بازی های پلاتینوم نیگا می کنیم بازی های بزرگترشون اکثرا فقط بر روی کنسول ها عرضه شدن. شاید همین باعث شده که تیم پلاتیونم به مشکل بخورن و در حالی که بازی به گفته کسایی که بازی کردن قابل بازی بوده و حتی خوب بوده و 4 سال از ساختش گذشته کنسل شده.
 
از انچارند پنج شماره عرضه بشه مشکل نداره ولی گیرز نباید ادامه داشته باشه؟؟؟
فرقشون اینه

* The Winners of 2016 *

Uncharted 4: A Thief's End - 126

The Critics' Picks - 77

The Readers' Picks - 49


----------------------------------------------

Gears of War 4 - 0

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0

-----------------------------------------------

* The Winners of 2015 *

0 - Halo 5: Guardians

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0


حتی COD هم, امسال و پارسال یه دونه گوتی گرفت:laughing:
 
فرقشون اینه

* The Winners of 2016 *

Uncharted 4: A Thief's End - 126

The Critics' Picks - 77

The Readers' Picks - 49


----------------------------------------------

Gears of War 4 - 0

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0

-----------------------------------------------

* The Winners of 2015 *

0 - Halo 5: Guardians

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0


حتی COD هم, امسال و پارسال یه دونه گوتی گرفت:laughing:
بهت تبریک میگم، لقب خنده دارترین کامنت سال رو تو همین ژانویه تونستی به خودت اختصاص بدی :دی از این به بعد باید فقط دنباله عناوینی که Goty میگیرن ساخته بشه و بقیه عناوین رو باید بی خیال بشن lol همون جوری که ملت دوست دارن دنباله های Uncharted ساخته بشه، همین وضعیت برای بقیه عناوین هم صادقه، البته تا جایی که به کیفیت بازی ها لطمه جدی نخوره. با یکی دو شماره هم نمیشه پرونده هیچ عنوان دنباله داری رو بست.
 
حالا جالبه یه سری دوستان اصلا X1 نداشتن و بازی هاش رو تجربه نکردن بعد دارن از کمبود انحصاری هاش مینالن :D تا اینجا که انحصاری های خیلی خوبی عرضه کرده و تنوع مناسبی هم داشتن این انحصاری ها. نگرانی هایی که وجود داره هم برای امسال و سال های آینده هست که کاملا هم درسته، ولی اینکه فکر می کنید X1 انحصاری به درد بخور کم داشته احتمالا به دلیل تجربه نکردن بازی هاش هست :D
بنده هم x1 دارم و باید بگم قشنگ کمبود انحصاری داره.....مایکرو این نسل اصلا نتونسته انحصاری جدید اسم و رسم دار معرفی کنه و تو ادامه دادن انحصاریهای قدیمی خودش هم اصلا موفق عمل نکرده(فقط فورتزا این وسط استثناس)
حداقل میومد همون فرمول اخر نسل قبل یعنی هیلو گیرز فورتزا فیبل رو ادامه میداد هم آدم می گفت یه چیزی....اخه این فرمول رو هم نتونسته درست ادامه بده.....هیلو و گیرزش که قشنگ افت کردن و فیبل هم که مرد تموم شد

هرچقدر مایکرو اوایل و اواسط نسل قبل خوب بود از اواخر نسل قبل تا حالا ضعیف و غیرقابل اعتماد ظاهر شده

.
 
کلا ضعف مدیریتی که وجود داشته در بخش XBOX از اواخر نسل قبل مشهوده و نمیشه اونو رد کرد.البته بعد از سرکار اومدن اسپنسر یک کورسویی از امید ایجاد شده بود که اصلاح بشه، منتهی این تصمیمات اخیر به جز طراحی و عرضه X1S و Forza Horizon همگی ناامید کننده بوده. از کنسل کردن Fable و بستن استدویی مثل Lionhead به عنوان یکی از بزرگ ترین استدیوهای بریتانیایی تا کنسل کردن Scalebound و قطع همکاری با Twisted Pixel به عنوان استدیوی First Party.

مساله اینه که باید سران XBOX متوجه بشن که اگه بخایی سازنده و عرضه کننده کنسول باشی حتما یک سری استدیوی خوب داشته باشی.الان حتی اکثر ناشرهای بزرگ مثل EA,Square Enix,Sega,Take Two,Bethesda هم تعداد استدیوهاشون از ماکروسافت بیشتره. جالبه که اکثر همین Third Party ها در چند سال اخیر جندتا استدیو به زیرمجموعه شون اضافه کردن و این وسط ماکروسافت بوده که به سمت عقب حرکت کرده.

مساله اینه که نمیشه روی Third Party به صورت جدی در بلند مدت تکیه کرد. بیشتر Third Party به درد این میخوره که خلا زمانی بین عرضه بازی های FP هارو پرکنه. از یک طرفم ماکروسافت نشون داده که در بخش تعامل با TP ها هم این اواخر به مشکل برخورده.Scalebound ، Phantom Dust و به احتمال فراوان Crackdown همه این گفته را تایید میکنه.اگه یک مورد بود میشد گفت اتفاقه افتاده.ولی خب سه مورد در عرض سه سال یکم نگران کننده است.

بدبختی بزرگ تر اینه که ماکروسافت دومهره اصلی نسل قبلش یعنی Epic و Bungie را مثل آب خوردن از دست داد. یعنی یک نفر آدم متفکر اگه اونجا بود و این سوال را از خودش می پرسید که دلیل موفقیت ما نسل قبل چی بود به این جواب می رسید : Halo,Gears که خب استدویی هر دوتا را از دست داد. جالب تر اینکه توی یک مورد تبلیغات بازی اون استدیو یعنی Destiny و تو مورد دیگه کل بازی اون استدیو یعنی Paragon را به حریف واگذار کرد. سو مدیریت به چی میگن؟

دلیل اینکه ماکروسافت IP جدید خلق نمیکنه اینه که استدیو کافی نداره.جوابش خیلی ساده است. برای خلق IP جدید باید 10 تا استدیو داشته باشی که از قضا سه چهارتای اونها 2-3 تیمی باشه تا وقتی یکی ادامه IP قبلی را میسازه (Uncharted) اون یکی بره سراغ IP جدید (TLOU).


ادیت : البته نگرانی و از طرفی خوشحالی یک عده مشخص این وسط فقط خنده داره.ادامه بدین آفرین:))
 
خوب الان وقت کردم الان یه توضیحی بدم درباره بازی اول از همه واقعا ناراحت شدم که بازی کنسل شد
اما درباره بازی به شخصه عاشق تریلر بازی در e3 2014 شدم و یه مدت عکس اواتارم بود اما اروم اروم از بازی زده شدم افت فریم و گرافیکی که پایین تر اون چیزی تو e3 نشون دادن واقعا حالم گرفت اما همچنان امیدوار بودم (اما همچنان چون کامیا و pg پشت بود هنوز امیدوار بودم)
و e3 2016 واقعا بهتر از تریلر gamescom بود به ویژه شخصی سازی فوقالعاده که اگه دقت کنین واقعا لذت می برین و titan هم خوب بود مشکل فریم هم نبود(خیلی پیشرفت کرده بود) اما یه مشکل اساسی داشت اونم هوش مصنوعی که الکی اون titan گنده مثل یه سرباز بود هیچ کاری نکرد فقط جییییغ میزد
بازم من به بازی امید داشتم اما این بار فقط به خاطر اینکه کامیا پشتش بود یعنی بازی برای هر استودیو دیگه بود(به جز ۳ تا استودیو) با یه شکست کامل مواجه میشد
اما بازم اینو من به crackdown3 ترجیح میدم(چون یه بازی واقعا نو و تازه بود و ip جدید بودش)
 
بنده هم x1 دارم و باید بگم قشنگ کمبود انحصاری داره.....مایکرو این نسل اصلا نتونسته انحصاری جدید اسم و رسم دار معرفی کنه و تو ادامه دادن انحصاریهای قدیمی خودش هم اصلا موفق عمل نکرده(فقط فورتزا این وسط استثناس)
حداقل میومد همون فرمول اخر نسل قبل یعنی هیلو گیرز فورتزا فیبل رو ادامه میداد هم آدم می گفت یه چیزی....اخه این فرمول رو هم نتونسته درست ادامه بده.....هیلو و گیرزش که قشنگ افت کردن و فیبل هم که مرد تموم شد

هرچقدر مایکرو اوایل و اواسط نسل قبل خوب بود از اواخر نسل قبل تا حالا ضعیف و غیرقابل اعتماد ظاهر شده

.
با حرفتون کاملا موافقم
در نسل قبل gears_forza_halo wars و... ip جدید و کاملا خوب با متا بالا و عالی بود
اما امسال واقعا ip های جدید کاملا ضعیف بودن یا از انحصار خارج شدن
جدا از ip های قدیم که دارن اروم اروم متا هاشون میاد پایین
 
بنده هم x1 دارم و باید بگم قشنگ کمبود انحصاری داره.....مایکرو این نسل اصلا نتونسته انحصاری جدید اسم و رسم دار معرفی کنه و تو ادامه دادن انحصاریهای قدیمی خودش هم اصلا موفق عمل نکرده(فقط فورتزا این وسط استثناس)
حداقل میومد همون فرمول اخر نسل قبل یعنی هیلو گیرز فورتزا فیبل رو ادامه میداد هم آدم می گفت یه چیزی....اخه این فرمول رو هم نتونسته درست ادامه بده.....هیلو و گیرزش که قشنگ افت کردن و فیبل هم که مرد تموم شد

هرچقدر مایکرو اوایل و اواسط نسل قبل خوب بود از اواخر نسل قبل تا حالا ضعیف و غیرقابل اعتماد ظاهر شده

.
شما Ori and the Blind Forest و Susnset Overdrive رو بازی کردی؟ :D این قضیه ای که گفتی واسه کل صنعت حاکمه، چند تا IP جدید خفن در حد نسل قبل داشتیم؟ IP های جدید چند سال اول نسل قبل رو با این نسل مقایسه کنید متوجه میشید چی میگم. این مورد چیزی نیست که صرفا مختص مایکروسافت باشه، وضعیت انحصاری های مایکروسافت رو هم باید نسبت به کل بازی های این نسل حساب کرد نه فقط نسبت به X360. در مورد هیلو موافقم و افت بازی مشخصه و باید وضعیتش خیلی بهتر بشه ولی گیرز رو قبول ندارم، شدیدا Underrate شده هست به نظرم و حقش خیلی بیشتر از اینها بود و خیلی هم امید دارم تو شماره بعدی به حقش برسه! :D
 
فرقشون اینه

* The Winners of 2016 *

Uncharted 4: A Thief's End - 126

The Critics' Picks - 77

The Readers' Picks - 49


----------------------------------------------

Gears of War 4 - 0

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0

-----------------------------------------------

* The Winners of 2015 *

0 - Halo 5: Guardians

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0


حتی COD هم, امسال و پارسال یه دونه گوتی گرفت:laughing:
همین رو میخواستم بفرستم که زحمتشو کشیدی :D
کامیا روانی ، بازی افتضاح ، PG نابلد = صحرای انحصاری ، برزخ مدیریتی فیل اسپنسر ، دوزخ لاین آپ :D
کامیا و PGهم اونقدرم که نشون میدید اوضاعشون خراب نیس :-"
 
فرقشون اینه

* The Winners of 2016 *

Uncharted 4: A Thief's End - 126

The Critics' Picks - 77

The Readers' Picks - 49


----------------------------------------------

Gears of War 4 - 0

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0

-----------------------------------------------

* The Winners of 2015 *

0 - Halo 5: Guardians

The Critics' Picks - 0

The Readers' Picks - 0


حتی COD هم, امسال و پارسال یه دونه گوتی گرفت:laughing:

چه ربطی داره آخه؟ حرف اون بنده خدا در مورد دنباله دار بودن. چرا وقتی یه بازی طرفدار داره نباید دنباله اش عرضه بشه. وقتی یه بازی مثل GeOW که بهترین شوتر سوم شخص حال حاضر هست وجود داره چرا نباید شماره های مختلف از بازی ساخته بشه؟ این چه ربطی به Goty داره. کاش حداقل برای مقایسه از متای بازی استفاده میکردی. آخه تعداد Goty ? واقعا lol
 
شما Ori and the Blind Forest و Susnset Overdrive رو بازی کردی؟ :D
این قضیه ای که گفتی واسه کل صنعت حاکمه، چند تا IP جدید خفن در حد نسل قبل داشتیم؟ IP های جدید چند سال اول نسل قبل رو با این نسل مقایسه کنید متوجه میشید چی میگم. این مورد چیزی نیست که صرفا مختص مایکروسافت باشه، وضعیت انحصاری های مایکروسافت رو هم باید نسبت به کل بازی های این نسل حساب کرد نه فقط نسبت به X360. در مورد هیلو موافقم و افت بازی مشخصه و باید وضعیتش خیلی بهتر بشه ولی گیرز رو قبول ندارم، شدیدا Underrate شده هست به نظرم و حقش خیلی بیشتر از اینها بود و خیلی هم امید دارم تو شماره بعدی به حقش برسه! :D

دوست عزیز اگه بازیهای اینجوری براتون صرف ملاکه دو سه برابرش رو تو پلتفرم رقیب میتونید پیدا کنید......
مقایسه هم بنده با X360 نکردم بنده مقایسه با رقیب کردم(که یه چیز کاملا طبیعی و عقلانی هست) و دارم یه عملکرد ضعیف می بینم.....امسال رو بذاریم کنار که تو انحصاری در مقابل رقیب تقریبا نابود(مگر اینکه تو E3 بیان از چند تا پروزه مخفی رونمایی کنن)تو سالهای قبل هم قشنگ ضعیفتر بوده و تنها برتری محسوس همین فورتزا بوده

در مورد هیلو که بحث لازم نیس از بس داغون بود ...در مورد گیرز هم قشنگ افت کرده بود....کمپین بازی جکی بیش نبود(به جز اون اواخرش) و فقط مولتیش بازی رو نجات داد........باید واقع بین بود.......


دلیل اینکه ماکروسافت IP جدید خلق نمیکنه اینه که استدیو کافی نداره.جوابش خیلی ساده است. برای خلق IP جدید باید 10 تا استدیو داشته باشی که از قضا سه چهارتای اونها 2-3 تیمی باشه تا وقتی یکی ادامه IP قبلی را میسازه (Uncharted) اون یکی بره سراغ IP جدید (TLOU).
نخواستیم مایکرو بیاد یه چیزی در حد TLOU بسازه.....خیلی راحت میتونه با حمایت از استودیوهای درست و حسابی آثاری مثه همین SUNSET رو خلق کنه که متاسفانه در تعامل با ثردپارتی ها هم مشکل داره

.
 
آره! با همون منطق که امثال شما فکر می کنند هر کی چیزی که میخواید رو در مورد انحصاری هاتون نگفت (مثل همون بحث ریدر چوزهای U4) از طرف دشمن استخدام شده :|
___________________________________________
بساط شادی یه سری چقدر ساده فراهم میشه! خوبه باز هر چیزی که باعث شادی بشه خوبه...
پ.ن: من خودم معتقم مایکرو گند زده! اما یه سری برخوردها و سوء استفاده ها نفرت انگیزه!!!
داداچ نمیدونم چرا این پست رو از طرف شما دیدم ناخوداگاه خندم گرفت :tearsofjoy: شما همونی نیستی که گفت horizon zero dawn, بازی که تا الان توی همه پیش نمایش هاش یک خط منفی هم در موردش نوشته نشده باید با نسخه دوم این بازی رقابت کنه توی سال 2017 ؟ حالا دم از "یه سری برخوردها و سوء استفاده های نفرت انگیز" میزنی ؟
 
حیف واقعا حیف

این بازی اگر منتشر میشد سوای این که موفق میشد یا نه، می تونست الگو و الهام بسیاری از سازندگان و بازی های آینده باشه.
در واقع این بازی یک ایده ناب و دست اول بود که نه تنها یک بازی خاص پیش روی مخاطب قرار میداد بلکه باعث میشد تاثیراتش در بقیه بازی ها در آینده دیده بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or