ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:
ایشون بازیهای نسل قبل هم حساب کرده تو هم فقط بازیهایه نسل هشت !! فکرش رو بکن بشینیم ای پی هایی که زمان ۳۶۰ هم معرفی شدن اینجا لیست کنیم!! چه شود
با هر کس هم سطح خودش بحث می کنن......اون دوستمون منطقی و مودبانه صحبت می کردن من هم منطقی و مودبانه جواب دادم
ولی چون شما لحنت اینه و میخوای مثلا ترول کنی منم با ترول جوابت رو میدم :

درسته لست گاردین نسل قبل معرفی شد و ما بازی نسل قبل رو این نسل بازی کردیم ولی بهرحال بازی کردیم.....بهتر از اسکیل باند و فیبل بود که همین نسل معرفی شدن ولی ایشالله در قیامت بازی خواهیم کرد=))

+

شما رو بلاک می کنم تا فقط با افراد منطقی بحث کنم چون وقت شنیدن و جواب دادن به ترولر ها رو ندارم

.
 
هم سطح KALIMBA هم که تو PS4 بیشتر داریم:Dاز DRAGON BUILDER بگیر تا UNFINISHED SWAN و MLB SHOW و ...... به نظرم کلا بازیهایی نیستن که از هر دو طرف چیز داندون گیری برا کنسول باشن
کوانتوم هم چیز اصلا مالی نیست با اون متاش و من هم سنگاش رو نیاوردم وگرنه همین KILLING FLOOR که اومده یه مثال براش........

گفتم باید واقعیت ها رو دید......تو همین لیستایی که من وشما گذاشتیم بقیه ببینن خودشون خوب قضاوت می کنن(بازم می گم بماند 4....5 تا بازی ژاپنی که جز خفنای لیستن ولی من نیاوردم)

+

خوب شما کم گیرز زدی وگرنه اگه گیرز باز باشی عمرا این حرف رو بزنی.......گرچه بازم نتیجه رو عوض نمی کنه

.
همین جوری اینا به ذهنم رسید چون بازی کرده بودم (روی PC یا X1) :D بخوایم تک تک بحث کنیم که خب از حوصله تاپیک خارج هست، ولی مثلا اینجوری من هم میتونم بگم Driveclub به خاطر امتیازاتش نباید تو لیست باشه و ... به هر حال من منظورم کلیت بازی ها بود وگرنه مثلا همین Kalimba با اینکه امتیازات خوبی گرفته خیلی عنوان خاصی به حساب نمیاد ولی در عوض Ori and the Blind Forest رو نمیشه همرده Kalimba در نظر گرفت (به جز سبک و کیفیت بالاش، فروشش فقط توی استیم برای هر دو ورژن بالای 1 میلیون بوده :D).

من کمپین هر شماره رو حداقل 3 بار بازی کردم، البته به جز همین Gears 4 که چند روز دیگه میخوام دوباره بازی کنم. خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو می کنید به بخش داستانی سری گیرز علاقه دارم، نتیجه رو هم من یا شما مشخص نمیکنیم که بخواد عوض بشه :D
 
آخرین ویرایش:
داداچ نمیدونم چرا این پست رو از طرف شما دیدم ناخوداگاه خندم گرفت :tearsofjoy: شما همونی نیستی که گفت horizon zero dawn, بازی که تا الان توی همه پیش نمایش هاش یک خط منفی هم در موردش نوشته نشده باید با نسخه دوم این بازی رقابت کنه توی سال 2017 ؟ حالا دم از "یه سری برخوردها و سوء استفاده های نفرت انگیز" میزنی ؟
=))باور کن از صب تا حالا انقدر درس خوندم سرم داره گیج میره این پستت رو دیدم تمام خستگیم در رفت...
آخه چ ربطی داره :-j
خوشبختانه یادمه اون موقع چی گفتم سوء استفاده نکن!!!! حرفی داری درباره چیزی که گفتم بزن در غیر این صورت لطفا وقت تلف نکن!
پ.ن: فک کنم نکنم تو این فروم کسی دیگه باشه که پست هاش اندازه من بوکمارک بشه! دوستان وقت میزارن تاپیک ها رو زیر و رو می کنند... حس باحالیه در کل :D
 
  • Like
Reactions: FOXP2 and WCW
همین جوری اینا به ذهنم رسید چون بازی کرده بودم (روی PC یا X1) :D بخوایم تک تک بحث کنیم که خب از حوصله تاپیک خارج هست، ولی مثلا اینجوری من هم میتونم بگم Driveclub به خاطر امتیازاتش نباید تو لیست باشه و ... به هر حال من منظورم کلیت بازی ها بود وگرنه مثلا همین Kalimba با اینکه امتیازات خوبی گرفته خیلی عنوان خاصی به حساب نمیاد ولی در عوض Ori and the Blind Forest رو نمیشه همرده Kalimba در نظر گرفت (به جز سبک و کیفیت بالاش، فروشش فقط توی استیم برای هر دو ورژن بالای 1 میلیون بوده :D).

من کمپین هر شماره رو حداقل 3 بار بازی کردم، البته به جز همین Gears 4 که چند روز دیگه میخوام دوباره بازی کنم. خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو می کنید به بخش داستانی سری گیرز علاقه دارم، نتیجه رو هم من یا شما مشخص نمیکنیم که بخواد عوض بشه :D

خوب دیگه منم لیست نوشتم شما هم نوشتی.....فضاوت رو می سپریم به خود بچه ها تا ببینن کفه کدم سنگینتر که فک نکنم قضاوتش سخت باشه
+
نتیجه رو هم اونایی که باید مشخص کردن....هم تو نقدا هم تو جوایز و هم تو فروش کاملا مشخص شده.....چون مولتیش که عالیه


.
 
4 سال رو بازی کار کردن حداقل 200 300 میلیون دلار هزینه شده و بعد یک هو بازی رو کنسل میکنن! یکم عجیب هست
CD هم بعید نیست کنسل بشه
کلا یک چیزی که در مورد ماکرو همیشه صدق میکنه این هست که اینا هر بار که میخوان تو هر زمینه ای نو آوری به خرج بدن کار رو خراب میکنن اصلا نو آوری به این شرکت نیومده از ساخت ویندوز گرفته تا گوشی موبایل و ساخت بازی های عجیب غریب
 
  • Like
Reactions: sadegh93
=))باور کن از صب تا حالا انقدر درس خوندم سرم داره گیج میره این پستت رو دیدم تمام خستگیم در رفت...
آخه چ ربطی داره :-j
خوشبختانه یادمه اون موقع چی گفتم سوء استفاده نکن!!!! حرفی داری درباره چیزی که گفتم بزن در غیر این صورت لطفا وقت تلف نکن!
پ.ن: فک کنم نکنم تو این فروم کسی دیگه باشه که پست هاش اندازه من بوکمارک بشه! دوستان وقت میزارن تاپیک ها رو زیر و رو می کنند... حس باحالیه در کل :D
ربطش رو اونایی که باید بفهمن فهمیدن عمو جان . با هالو طرف نیستی که . بوکمارک نمیخواد پست هات رو آدم 5دقیقه بررسی کنه میبینه 98درصدش hate خالص در مورد پلی استیشن و بازی هاش هست بعد در مورد بازخوردهای کنسل شدن یکی از مورد انتظارترین ای پی های جدید مایکروسافت که توهین مستقیم به شعور منی هست که این همه مدت منتظر این عنوان بودم (روی PC) بعد از 4 سال میگی "یه سری برخوردها و سوء استفاده ها نفرت انگیزه" ؟!
 
4 سال رو بازی کار کردن حداقل 200 300 میلیون دلار هزینه شده و بعد یک هو بازی رو کنسل میکنن! یکم عجیب هست
CD هم بعید نیست کنسل بشه
کلا یک چیزی که در مورد ماکرو همیشه صدق میکنه این هست که اینا هر بار که میخوان تو هر زمینه ای نو آوری به خرج بدن کار رو خراب میکنن اصلا نو آوری به این شرکت نیومده از ساخت ویندوز گرفته تا گوشی موبایل و ساخت بازی های عجیب غریب
200-300 میلیون جنگه مگه...:دی pg هستا...:دی
 
خوب دیگه منم لیست نوشتم شما هم نوشتی.....فضاوت رو می سپریم به خود بچه ها تا ببینن کفه کدم سنگینتر که فک نکنم قضاوتش سخت باشه
+
نتیجه رو هم اونایی که باید مشخص کردن....هم تو نقدا هم تو جوایز و هم تو فروش کاملا مشخص شده.....چون مولتیش که عالیه


.
اتفاقا من منظورم همین نقدها بود دیگه :D اکثرا از کمپین تعریف کردن، شما کلا کمپین بازی رو مساوی با جوک دونستید ولی:
An epic Campaign
The overall campaign is a blast to play though
amazing campaign
I would 100 per cent recommend playing through the campaign. It's some of the best fun I've had in a shooter for quite some time
a solid campaign
Campaign is worthy of its ancestors and will probably prompt more than one play through for hardcore fans
The single-player campaign is on the short side at nine hours, but it gives you everything that you want and expect in a Gears of War game
The campaign plays it pretty safe, but a near-perfect pacing and outstanding variety of gameplay make for an entertaining experience
Rock-solid campaign can be compared to the previous episodes without any shame
Its single-player campaign is much more varied and engaging than those of its predecessors
Gears 4 gives me the same sense of wonder and excitement playing through the campaign as I first had with Marcus and Dom a decade ago
و کلی تعریف و تمجید دیگه از این بخش که بخوام خلاصه نقد همه سایت ها رو بزارم که خیلی طولانی تر میشه، فقط خواستم منظورم رو برسونم :D من همون اولش هم گفتم که این بازی بیشتر به خاطر نداشتن ریسک زیاد، امتیازاتش کمتر از نسخه های قبل شده که خب نمیشه هم ایرادی از منتقدین گرفت. ولی کمپین بازی با هر متر و معیار نه تنها جوک و بی ارزش نیست، بلکه تو دسته خیلی خوب قرار میگیره :D جوایز و فروش هم نمیدونم چه ربطی به خوب یا بد بودن کمپین دارن! همون Gears 3 با متای بالای 90، فکر کنم 4-3 تا گوتی گرفت :D فقط نسخه اول این سری رو حسابی تو جوایز تحویل گرفتن.

پ.ن: دیگه زیادی از بحث اصلی خارج شدیم، به هر حال من نظرم رو گفتم، اصراری هم ندارم که بخوام شما رو به بخش کمپین علاقه مند کنم :D به هر حال خودتون بازی کردید ولی خواستم از یه دیدگاه کلی این بخش رو بررسی کرده باشیم.
 
آخرین ویرایش:
دقیقا الان نمی فهمم مایکروسافت به چه امیدی زنده است! کلا بازی هایی که سونی معرفی کرده رو با بازی هایی که مایکرو براش باقی مونده مقایسه میکنم کلا خنده ام می گیره! با این روند اگه تو E3 بازی درست درمون معرفی نکنن اسکورپیو مفتشم گرونه!:|
 
4 سال رو بازی کار کردن حداقل 200 300 میلیون دلار هزینه شده و بعد یک هو بازی رو کنسل میکنن! یکم عجیب هست

!wtf :دی چه خبره GTA با اون تیم به اون بزرگی و 4 5 سال زمان ساخت فکر کنم زیر 50 میل بوده با 300 میل میشه 5 6 تا بازی AAA ساخت :دی .
_
شماها اینم در نظر بگیرید که هر سال سونی داره بخشی از کمپانی رو واگذار میکنه کم کم Sony Picture و Playstation براش میمونه بخش موبایل رو هم امسال فکر کنم به یک شرکت چینی بفروشه کلا فوکوس رو برند PS ش خیلی بیشتره

رقابت MS با کمپانی های Google,Apple داره Xbox رو قربانی میکنه ولی خوب 100% اینطور نمی مونه باید تا e3 صبر کرد ببینیم چه کارایی میخوان انجام بدن .
( msکوچیک نیست ولی واقعا نمیتونه تو چندین جبهه بجنگه این نسل هم سونی خیلی خیلی کارشو خوب شروع کرد و تا الان ادامه داده )
__
Scalebound’s troubles were visible in its two-sided previews
“It seemed to me for a while that there were almost two Scalebounds: The one that Kamiya had dreamed of making, and the one Microsoft wanted him to make.”
 
!wtf :D چه خبره GTA با اون تیم به اون بزرگی و 4 5 سال زمان ساخت فکر کنم زیر 50 میل بوده با 300 میل میشه 5 6 تا بازی AAA ساخت :D .
_
شماها اینم در نظر بگیرید که هر سال سونی داره بخشی از کمپانی رو واگذار میکنه کم کم Sony Picture و Playstation براش میمونه بخش موبایل رو هم امسال فکر کنم به یک شرکت چینی بفروشه کلا فوکوس رو برند PS ش خیلی بیشتره

رقابت MS با کمپانی های Google,Apple داره Xbox رو قربانی میکنه ولی خوب 100% اینطور نمی مونه باید تا e3 صبر کرد ببینیم چه کارایی میخوان انجام بدن .
( msکوچیک نیست ولی واقعا نمیتونه تو چندین جبهه بجنگه این نسل هم سونی خیلی خیلی کارشو خوب شروع کرد و تا الان ادامه داده )
__
Scalebound’s troubles were visible in its two-sided previews
“It seemed to me for a while that there were almost two Scalebounds: The one that Kamiya had dreamed of making, and the one Microsoft wanted him to make.”
300 تا واسه Scalebound اونم هزینه ساخت که که حتی 1% هم منطقی نیست ولی گویا GTA V هزینه ساخت و تبلیغاتش 265 میلیون دلار بوده :D
'GTA 5' Costs $265 Million To Develop And Market, Making It The Most Expensive Video Game Ever Produced: Report
البته مسلما بخش تبلیغات درصد بالایی از این مبلغ رو در بر می گیره ولی بازم قطعا هزینه ساخت بازی خیلی بیشتر از 50 میلیون باید باشه :D ولی برای Scalebound من بعید میدونم تا الان هزینه ساختش خیلی زیاد بوده باشه چون اگه اینجوری بود به هر ضرب و زوری منتشرش میکردن ولی احتمالا دیدن تا آخر کار باید مبلغ خیلی بیشتری هزینه کنن برای همین کنسل کردن. در کل کاش مایکروسافت همیشه اقتصادی به مسائل نگاه نمی کرد، حداقل واسه ما گیمرها بهتر بود این قضیه :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
300 تا واسه Scalebound اونم هزینه ساخت که که حتی 1% هم منطقی نیست ولی گویا GTA V هزینه ساخت و تبلیغاتش 265 میلیون دلار بوده :D
'GTA 5' Costs $265 Million To Develop And Market, Making It The Most Expensive Video Game Ever Produced: Report
البته مسلما بخش تبلیغات درصد بالایی از این مبلغ رو در بر می گیره ولی بازم قطعا هزینه ساخت بازی خیلی بیشتر از 50 میلیون باید باشه :D ولی برای Scalebound من بعید میدونم تا الان هزینه ساختش خیلی زیاد بوده باشه چون اگه اینجوری بود به هر ضرب و زوری منتشرش میکردن ولی احتمالا دیدن تا آخر کار باید مبلغ خیلی بیشتری هزینه کنن برای همین کنسل کردن. در کل کاش مایکروسافت همیشه اقتصادی به مسائل نگاه نمی کرد، حداقل واسه ما گیمرها بهتر بود این قضیه :D

مارکتینگ GTA در حده بلاک باستر های هالیودی بود رسما :دی همه جا تبلیغات داشت :دی .
ژاپنی ها کم خرجن :دی .
محمد سیاست مایکروسافت همینه بد نیست ولی الان چاره ای نداره اولیتش بخش softwareش بعدش هم فکر کنم surface ه بعد XBOX مشکلش هم اینه که میخواد با همه شرکت های سیلیکون ولی رقابت کنه :دی .

از اون طرف سونی چاره ای نداره باید الویتش برند PS باشه لوازم خانه و موبایل رو نمیتونه رقابت کنه با کره ای ها . پیارسال هم VAIO رو داد رفت امسال هم 99% برند Xperia رو میفروشه . هزینه ای که دارن تو R&D ه موبایل , tv , multimedia میکنن رو همین سوده PS او Sony Picture ه /
 
همون جوری که ملت دوست دارن دنباله های Uncharted ساخته بشه، همین وضعیت برای بقیه عناوین هم صادقه، البته تا جایی که به کیفیت بازی ها لطمه جدی نخوره. با یکی دو شماره هم نمیشه پرونده هیچ عنوان دنباله داری رو بست.
بپذیر مشکل مایکروسافت استودیوهای بازیسازی خیلی کم FP و نداشتن سازنده های کاربلده که برمیگرده به مدیریت نادرست این بخش مایکروسافت.الان مثلا Konami بدون Kojima چه غلطی میخواد کنه؟کسی هست بتونه براشون MGS یا SH بهتری بسازه؟یه دونه MGS بدون Kojima معرفی کردن که تو همون تبلیغ اول تبدیل شد به یه جک تاریخی تو صنعت گیم:Dالان اگه کل IPهای درجه دنیا رو هم بدی مایکروسافت کاری نمیتونه باهاشون انجام بده چون سازنده درجه یکی در اختیار نداره.مگه اینکه همشونو بدن Playground Games تبدیلشون کنه به ماشین بازی:D
چه ربطی داره آخه؟ حرف اون بنده خدا در مورد دنباله دار بودن. چرا وقتی یه بازی طرفدار داره نباید دنباله اش عرضه بشه. وقتی یه بازی مثل GeOW که بهترین شوتر سوم شخص حال حاضر هست وجود داره چرا نباید شماره های مختلف از بازی ساخته بشه؟ این چه ربطی به Goty داره. کاش حداقل برای مقایسه از متای بازی استفاده میکردی. آخه تعداد Goty ? واقعا lol
وقتی IP های بزرگ رو بدی به سازنده های غیر مطمئن نتیجش همین میشه که روز به روز سطحشون پایینتر میاد.اون از هیلو که با نسخه چهارمش استارت خورد اینم از گیرز.Goty رو هم مثال زدم چون برآیند مجموع نظراته.از نظر نمرات هم که نسبت به نسخه سومش 7 نمره پایین اومده.IP بزرگ خالی بدون سازنده درجه یک هیچی نیست میخواد GTA باشه TLOU باشه یا Geow
 
از اون طرف سونی چاره ای نداره باید الویتش برند PS باشه لوازم خانه و موبایل رو نمیتونه رقابت کنه با کره ای ها . پیارسال هم VAIO رو داد رفت امسال هم 99% برند Xperia رو میفروشه . هزینه ای که دارن تو R&D ه موبایل , tv , multimedia میکنن رو همین سوده PS او Sony Picture ه /
امسال هم دارن 99% برند اکسپریا را می فروشند؟ :|
از پس کره ای ها بر نمیاد؟ :|
یعنی واقعا سونی آنقدر خوار و خفیف شده و ما نمیدونستیم؟ :|
درسته سونی اون غول دهه نود نیست. اما همین الان هم برای خودش شرکت بسیار بزرگیه. و سود ده.
واقعا نمی دونم این تفکر که اکسپریا داره ورشکست میشه و هر سال هم تکرار می کنن تو ایران و هر سال هم سود دهی برند اکسپریا بیشتر میشه، از کجا میاد.
دو ساله که بخش موبایل سونی سود دهی داره. بقیه بخش ها هم سود دهی دارن. اینکه پلی استیشن تبدیل به بازو اصلی سونی شده، بیشتر بر می گرده به اینکه کازو هیرای این تصمیم را گرفته و سرمایه گذاری کمپانی را متمرکز روی این بخش کرده. که اونم با توجه به اینکه خودش مدت زمانی رئیس SCE بود، کاملا طبیعیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or