ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:
من میگم نیتندو به بازی بدجور فکر میکنه :D ، چون هم روابطش حسنس ، هم برای سوییچو مخاطبای شرقی قابل هضمه ، هم خود کار شیرازش مشخص شده و یه دستی باید بهش کشیده بشه، و برای نینتندو و مخاطباش حکم جواهرو داره . دوس داش با دلو جون باید همین الان دردسراشو بخره و دس بکار بشه تا تبش نخوابیده ، دوسم نداش به جهنم :D بیائو خوبی کن:D

در مورد مایکرو و برنامه ی E3یدش ، میتونه بازیهای زیادی رو معرفی کنه دوباره که در حد همون تریلرا باقی بمونن ، ترول نیس ، اگه بود اسمایل :D میزاشتم ، تا الان فنهاشون جوری حمایتو رفتار کردن که این اتفاقات صرفا فرآیند مطلق بدی نبوده و مایکرو میتونه از این مورد خوب بهره ببره در کنفرانسهای بعدیش (مایکل پکتر):D
سخن آخر : هر چه شد مبارک باشه :D
 
آخرین ویرایش:
من میگم نیتندو به بازی بدجور فکر میکنه :D ، چون هم روابطش حسنس ، هم برای سوییچو مخاطبای شرقی قابل هضمه ، هم خود کار شیرازش مشخص شده و یه دستی باید بهش کشیده بشه، و برای نینتندو و مخاطباش حکم جواهرو داره . دوس داش با دلو جون باید همین الان دردسراشو بخره و دس بکار بشه تا تبش نخوابیده ، دوسم نداش به جهنم :D بیائو خوبی کن:D

امکانش نیست. IP متعلق به مایکروسافت.
 
حتی اگه این بازی هم کنسل نمیشد وضع وان به اندازه کافی بد بود. اینکه دیگه جای خودش. ماکرو این نسل خوب عمل نکرد. سونی خیلی بازی و استودیو تازه واسه این نسل هزینه کرد. ولی به نظر من ماکروسافت با نسل بعد و جبران برمیگرده.
 
  • Like
Reactions: pbgame
حتی اگه این بازی هم کنسل نمیشد وضع وان به اندازه کافی بد بود. اینکه دیگه جای خودش. ماکرو این نسل خوب عمل نکرد. سونی خیلی بازی و استودیو تازه واسه این نسل هزینه کرد. ولی به نظر من ماکروسافت با نسل بعد و جبران برمیگرده.
بازیسازی یه صنعتی هستش که نیاز به سرمایه گذاری و زمان نسبتا زیادی داره تا به نتیجه برسی.....مایکروسافت اگه بخواد برا 3 سال دیگه دست پر باشه باید همین حالاش کلی خرج کرده باشه و نیروی متخصص داشته باشه و .......... وگرنه یه شبه نمیشه نتیجه گرفت.

که با چیزی که ما از وضعیت مایکرو می بینیم همچین خبرایی نیس مگر اینکه داره به صورت مخفیانه رو پروژه های خفنی کار می کنه و بصورت مخفیانه داره با ثرد پارتی ها قراردادهای خفن می بنده که خوب اونم تا ندونیم نمیشه قضاوت کرد
تازه با سابقه ای هم که مایکرو برا خودش درست کرد این نسل به انتشار بازیهاش بعد معرفی هم خیلی نمیشه اعتماد کرد........ .


خلاصه مایکرو بخواد وضعش بهتر بشه باید واقعا آستینا رو بزنه بالا و با بهبود عملکردش اعتماد سازی بیشتری هم بکنه

.
 
  • Like
Reactions: incoming
واقعا این همه بحث نداشت این موضوع .. تازه اون بحث های جانبی هم که شدید نوستالژیک بود.
به نظر من عاقلانه بود مایکرو پول بیشتری پای این بازی حروم نکرد ... نمایش گیم پلی بازی وحشتناک افتضاح بود ... و خنده دار ترین بازی بود که به عمرم دیدم ... اون موقع که فضای مناسبی نبود همچین چیزی رو در مورد بازی عنوان کنم .. ولی خب الان خوشبختانه خود x1 فن ها هم دارن به این موضوع اعتراف میکنن ...
به نظر من که کار مایکرو قابل ستایش بود ... عرضه یه بازی دربو داغون با این همه هایپ خیلی بدتر از کنسل کردنشه .. همون موقعی هم که سونی این کار رو درباره بازی سانتا مونیکا کرد ... من همین حرف رو زدم ولی یه عده اومدن مسخره کردن ...
البته تنها بخشی که تفاوت داره اینه که اسکیل باند کلی نمایش و تبلیغات داشت ...
 
  • Like
Reactions: erfan zero and WCW
بازی سردرگم بود. تلفیق پانزر دراگون و DMC و نقش آفرینی های آنلاین و .... . از لحاظ پرفورمنس هم که داغون بود تو نمایش آخرش.
نمی دونم چرا باید این کارو میکردن وقتی میشد رفت سراغ ساخت یه بازی مثل بایونتا (که میکامی تو ساختش استاده) یا پانزر دراگون. به عبارتی وقتی میشد جداگونه هم از پیتزا لذت برد و هم از قرمه سبزی تلفیق این دو تا چه سودی داشت؟
 
بازی سردرگم بود. تلفیق پانزر دراگون و DMC و نقش آفرینی های آنلاین و .... . از لحاظ پرفورمنس هم که داغون بود تو نمایش آخرش.
نمی دونم چرا باید این کارو میکردن وقتی میشد رفت سراغ ساخت یه بازی مثل بایونتا (که میکامی تو ساختش استاده) یا پانزر دراگون. به عبارتی وقتی میشد جداگونه هم از پیتزا لذت برد و هم از قرمه سبزی تلفیق این دو تا چه سودی داشت؟
نمایش آخر بازی تقریبا به صورت 30 فریم ثابت بود، کجاش داغون بود؟ :D
===
بعد از اولین نمایش بازی خیلی از سایت ها ازش تعریف کردن و براشون یه عنوان هیجان انگیز بوده :D کنسل شدنش به نظر من که بیشتر به خاطر همون بودجه بوده، یعنی اگه میخواسته یه عنوان کامل بشه به بودجه خیلی بیشتری نیاز داشته. اینکه بازی چرت و داغون و بی سر و ته بود هم خیلی جالبه :D حتی همون نمایش E3 هم اینجوری نبود چه برسه به اولین نمایش بازی (دقت کنید فاز دو تا نمایش با هم کاملا متفاوت بود و نمایش E3 یه Boss Fight بزرگ رو نشون میداد به همراه قابلیت Co op چهار نفره، مشخصا مثل نمایش FF XV خسته کننده به نظر می اومد :D). یه سری از پیش نمایش ها رو تو همین تاپیک گذاشته بودم:
ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!
===
تیم سوئینی چند وقت پیش مصاحبه کرده بود که اولین نسخه گیرز 12 میلیون دلار هزینه برده و 100 میلیون دلار هم سود داشته (البته نه سود خالص)، جاجمنت 60 میلیون دلار هزینه برده و اینم 100 میلیون دلار سود داشته. بعد گفته که گیرز 4 رو حساب کردیم 100 میلیون دلار هزینه میبره و احتمالا همون 100 میلیون دلار هم سودش میشه، برای همین تصمیم گرفتن بازی رو بفروشن به مایکروسافت :دی این شرایط میتونه برای Scalebound هم حاکم باشه، یعنی مایکروسافت دیده خرجی که قراره برای بازی بکنه خیلی زیاده و فروش بازی نمیتونه این خرج رو برگردونه، برای همین از نظر خودشون جلوی ضرر بیشتر رو گرفتن. از نظر من که هم کار اپیک اشتباه بوده و هم کار مایکروسافت.
 
آخرین ویرایش:
بازیسازی یه صنعتی هستش که نیاز به سرمایه گذاری و زمان نسبتا زیادی داره تا به نتیجه برسی.....مایکروسافت اگه بخواد برا 3 سال دیگه دست پر باشه باید همین حالاش کلی خرج کرده باشه و نیروی متخصص داشته باشه و .......... وگرنه یه شبه نمیشه نتیجه گرفت.

که با چیزی که ما از وضعیت مایکرو می بینیم همچین خبرایی نیس مگر اینکه داره به صورت مخفیانه رو پروژه های خفنی کار می کنه و بصورت مخفیانه داره با ثرد پارتی ها قراردادهای خفن می بنده که خوب اونم تا ندونیم نمیشه قضاوت کرد
تازه با سابقه ای هم که مایکرو برا خودش درست کرد این نسل به انتشار بازیهاش بعد معرفی هم خیلی نمیشه اعتماد کرد........ .


خلاصه مایکرو بخواد وضعش بهتر بشه باید واقعا آستینا رو بزنه بالا و با بهبود عملکردش اعتماد سازی بیشتری هم بکنه

.
به هر حال ماکروسافت شرکتی نیست که انقدر راحت بگیم شکست خورده. شرکت قدرتمند و پر بودجه. مطمئنن انقدر زود لقب نمیکشه. شاید بازم دست جیبش کنه و یه سری شرکت رو بخره. ولی ماکروسافت خیلی رو بخش آنلاین داره سرمایه گذاری میکنه. بازی دزدان دریایی هم رو همین بنا شده. بخش آنلاین هم محبوبیت خودش رو داره. ولی من هنوزم میگم ماکروسافت واقعا این نسل رو رها کرده. وقتی قیمت دستگاهاش رو مفت کرده و بازی AAA رو انقدر راحت رایگان میکنه یعنی میخواد این نسل دستگاهای باقی مونده رو بفروشه. نظر ماکروسافت رو اسکورپیو هست این رو تو حرف و عمل هم ثابت کرده. ولی موضوع اینجاست تا کی طرفدارای ماکروسافت حاظرن به این نبود مشتری مداری ماکروسافت اعتماد کنن. کینکت رو همه یادمونه انقدر جنجال بیخود حالا که اصلا پورتش تو دستگاهاش نیست.
 
جز مورد انتظارترین بازیام بود :| هرچند نمایشای بازی چنگی به دل نمیزد و از نظر فنیم ایراد داشت اما بازم نیمچه امیدی بهش داشتم :-q
فقط یکی من رو روشن کنه اسپنسر میگه کنسل شدن این بازی برای گیمرها بهتر بود دقیقا یعنی چی ؟یعنی چجوری کنسل شدن یه بازی برای گیمرا بهتره؟! اونم بازی که چهار سال در دست ساخت بوده ~X(
تو داخل ایرانم اینجوری گولمون میزنن هر بلایی سرمون میارن آخرشم میگن این به نفع شماس :-w نفع ما رو بهتر از خود ما تشخیص میدن ! اسپنسر جان شما بازی رو بده بیرون نگران نفع و ضرر ملت هم نباش ضررش به جون میخریم :D

مایکروسافت هرچقدر تو ساخت شوتر و ریسینگ خوب عمل کرده تو باقی بخشا تو در و دیوار بوده که اینم برمیگرده به نداشتن فرست پارتی درست حسابی همینایی هم که داره صرفا شوتر و ریسینگ سازن استدیوهایی هم نیستن که بتونن بازی تو سبک های دیگه ام بسازن ! همکاری با Third Party خوبه اما نه برای ساخت انحصاری وقتی پلاتینیوم که خودش همچی بزرگم نیست دوتا بازی همزمان در دست ساخت داره مشخصه که لطمه میخوره به بازی ! نمایش های بازیم نشون میداد ایده بازی گنگه و بازی قراره مثلا چیزی بین نقش آفرینی و اسلش باشه !
مایکروسافت از این جهت مقصره که سازنده فست پارتی درست حسابی نداره که برای rpg , اسلش و اینجور سبک بازی ها رو بسازن پلاتینیوم هم که مشخص نیست دقیقا چی فکر کردن پیش خودشون که چنین بازی گنگی رو ساختن !
مایکروسافت تا وقتی فکری به حال فرست پارتیهاش نکنه توان رقابت با سونی رو نداره
الان من pc دارم و بازیهای کنسول ها رو پیش رفقا بازی میکنم اما الان بخوام کنسول بگیرم دلیلی پیدا نمیکنم برای خرید ایکس وان ! اسلش بخوام ps4 داره ، نقش آفرینی و ادونچر بخوام دارن هر سبکی گیم بخوام یه انحصاری تو اون سبک سونی داره اما مایکرو شدیدا کمبود تنوع داره همین کمبود تنوع + مشکلات اوایل معرفی کنسولش شکستشو تو این نسل رقم زد
 
من بودم جاشون بازیو کامل میکردم اگه حس میکردم بازی اونی که میخوام کامل و درست و درمون نیست جا 60 دلار با 40 دلار عرضه میکردمش.
این طوری حداقل اون سرمایه اولیه تا حدودی بر میگشت ملت هم ناراحت نمیشدن.

کنسل کردن یه بازی هیچ وقت هیچ کسیو خوشحال نمیکنه.
این اظهارنظر یه نمه چرت میزد.
 
مثل اینکه سونی هم استودیو کمبریج رو بسته ... سرشون سلامت .. سازنده بهترین fps کنسول دستی رو مجبور میکنن برای یه چیز بی خود مثل vr بازی بسازه ...بعدشم درش رو تخته میکنن ... به جای اینکه بزارن کاری که توش موفق بوده رو ادامه بده
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
بهترین کاری که اسپنسر میتونه برای بهبود عملکرد پلتفرم Xbox انجام بده خریدن استودیو های فرست پارتی هست بهترین گزینه همسن zThq Nordic که زیاد وضعشون خوب نیست که بخدان بازی جدید بسازن میتونن حق Ip بازی Darksiders هم بخرن و یکجورایی میتونه این مقابل Gow براشون کار کنه
یکی دیگه بسط دادن استودیو ها هست مثل الان که PG کردن دو تیم همسن کار برای Coaltion انجام بدن و دو تیمشون کنن یک تیم بره ip جدید کار کنه یا 343
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or