Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

N-I-M-A

کاربر سایت
Sep 8, 2013
1,585
نام
Nima
بهترین فیلم اکشنی که دیدم. واقعا عالی بود. قسمت های قبلی اکشن خوبی داشتن ولی داستان و شخصیت های فرعی میتونستن بهتر باشن. از مقدار زمان فیلم نگران بودم ولی 3 ساعت که هیچ میتونستن تا 10 ساعت هم ادامه بدن:D. بعضی صحنه های فیلم اینجوری بودم:Shocked::Shocked:.
در یک کلام dc + marvel + john wick1,2,3 < john wick 4
نمره هم که 10/10

wick-2.jpg
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
برادران لیلا

من کارای سعید روستایی رو واقعا دوست دارم و اون وجهه ای که از شهر، مردم، فرهنگ، دین، آئین، سنت و فقر نشون میده رو تحسین میکنم. برادران لیلا هم مثل کارای قبلی سعید روستایی یه فیلم بی نظیر بود که برای من نمایان گر واقعیت های زندگی خودم بود. البته پدر من دیکتاتور نیست به این شکل ولی خب پدرش بوده همچین شخصیتی و خب من میبینم که چقدر فرقِ بین نسل من و پدرم که به اصطلاح جلوی بزرگتر پاشونو دراز نمیکردن اما الان بچه ها تو روی پدر و مادر هم وایمیستن. به عقیده من بزرگ بودن به بزرگی کردنه نه سن و سال و نه جایگاه خانوادگی. اینکه یه عده که بیشترشون هم ارزشی هستن، این فیلم رو توهین به جایگاه پدر میبینن هیچ ارزشی برای من نداره. پدری؟ بزرگی؟ بزرگی کن، درست رفتار کن تا باهات درست رفتار بشه. از محدوده منطق و عقل و احترام خارج بشی، برای من فرق نداره کی هستی، احترامی برات قائل نخواهم بود. اینه که من از فیلم و حرکت لیلا خوشم اومد و تاییدش میکنم.

برای من شخصیت لیلا خیلی ماورایی بود توی این فیلم. انگار یه فرشته بود که هیچ چیز برای خودش نمیخواست، شخصیتی بود که دوست داشتنی بود و بازی زیبا ترانه علیدوستی و صدای قشنگش هرگز از یادم نمیره. دیدم که خیلی تحلیل های سیاسی هم از این فیلم در اومده و ربطش دادن به فلان شخصیت و فلان دوره و ... که خب کاری بهشون ندارم. حقیقت زندگی همینه که این فیلم نشون داد، درسته که دو بخشی شد و بخش اول بزرگ فامیل بودن و بخش دوم گرونی رو نشون داد اما خب همش به هم مرتبط بود و واقعا بزرگی که بخواد با پول و دوز و کلک و ادا و اطفار در بیاد میخوام نباشه!

فیلم در حد و اندازه ابد و یک روز نیست اما در نوع خودش بی نظیرِ و فقط همون سکانس دخترای شاسی بلندش زیادی بود دیگه! به صورت کلی حرفشو خوب زد سعید روستایی تو این فیلم و بازیگرا همه عالی بودن.

8/10
 

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,070
نام
Ali
Leilas_Brothers-00543.jpeg
من هم فیلم برادران لیلا را بلافاصله پس از ریلیز دیدم.
سعید روستایی در بیست و شش سالگی ابد و یک روز را ساخته. پس از آن متری شیش و نیم را ساخت که گویا پایانش را به ناچار برای اکران در سینما مجبور بود سانسور کند، اما متاسفانه به خوبی ابد و یک روز نبود. حالا نوبت به برادران لیلا رسیده.
از همان ابتدای اکران در جشنواره کن حواشی‌اش شروع شد. می‌توانید با یک سرچ در گوگل به آن‌ها پی ببرید.
سعید روستایی جوان هنوز قصه بلد است. تصمیم به خوب یا بد بودن قصه به عهده خودتان، اما حقیقتاً من از موضوعی که روستایی برای تعریف کردن داشت خوشم آمد.
روستایی خیلی ساده و سر راست قصه‌ی "نه"گفتن و مقابله با رسومی که کهنه شده، شرح بحران اقتصادی‌ای که یک شبه گریبانمان را گرفت و روز به روز بیشتر و بیشتر خفه‌مان می‌کند و همچنین سیستم ناکار آمدی که همه چیز به تخ-م-‌ش است را برایمان تعریف می‌کند.
در این چند وقت همه در موردی سیلی لیلا به پدر صحبت می‌کنند. اللخصوص عرزشی‌ها!
چرا متوجه نیستید که لیلا می‌تواند یکی از ما باشد. ما هم به ستوه آمده‌ایم، عصبانی هستیم و در حال تلاش برای رهایی از این منجلاب بی‌پایانیم.
همچون لیلا ما هم وقتی یک قدم به رهایی‌مان مانده چیزی سد راهمان می‌شود. یک بار پدر است، یک بار مادر، یک بار سیستم...
بالاخره روزی ما هم مثل بمب ساعتی منفجر می‌شویم و سیلی را می‌زنیم تا حداقل دلمان خنک شود!(مثل اعتراض--ات این چند وقته)
آن لحظه است که با خود می‌گوییم: من که باخته‌ام، لااقل بگذار انتقامم را بگیرم!
از این موضوع بزرگ منشی و پدر سالاری که بگذریم به شرح این ماجرا می‌پردازم که روستایی در نیمه‌ی دوم فیلم به آن پرداخته؛ بحران اقتصادی...
در این سال‌ها کدام فیلمساز این چنین بحران اقتصادی‌ای که گریبان‌گیرمان شده را به خوبی نمایش داده؟
زندگی در ایران همین است عزیزان من. فرقی ندارد در الهیه‌ی تهران زندگی کنید یا شهری دور افتاده در جنوب کشور. بحران اقتصادی پدرمان را در‌آورده. وقتی این یک واقعیت است، منتقدین به غایت عرزشی چرا بهشان بر می‌خورد؟
چرا باز هم چنین آثاری را نماد سیاه‌نمایی می‌دانند؟
خسته نشده‌اند از این همه دروغ و ریا و تهمت؟
وقتی وضعیت اقتصادی فرد دچار تزلزل شود چشمش را به روی همه چی می‌بندد. می‌تواند خودفروشی کند، دزدی کند و یا به جد و آبادش هم سیلی بزند!
او دیگر او نیست. او، اویی شده که سیستم و محیط دستکاری‌اش کرده.
خوشحالم که برادران لیلا مجوز نگرفت. حداقل پولم را به سینمادار های جیره‌خوار سیستم نداده‌ام و خیلی زود هم توانستم فیلم را ببینم!
من برادران لیلا را بیشتر از متری شیش و نیم و کمتر از ابد و یک روز دوست دارم.
اما گروه بازیگران را بیشتر از دو فیلم قبلی می‌پسندم.
در دو اثر قبلی جای خالی یک بازیگر زن درست و حسابی که بهتر از پریناز ایزدیار باشد واقعاً خالی بود. علیدوستیِ در آستانه‌ی چهل سالگی را بیشتر از همیشه دوست داشتم. حرکات کند و صدای دلنشینش در خور نقشش بود.
فرهاد اصلانی به خوبی توانسته بود کمدی روستایی را به بیننده منتقل کند و سعید پورصمیمی معرکه بود. در این بین فقط بازی مهدی حسینی‌نیا تکراری بود و گریم پیمان معادی این بار به مذاقم خوش نیامد.
هومن بهمنش باز هم نشان داد که بعد از کلاری یکی از خوب‌های مدیر فیلمبرداری است. سکانس پشت بام ساختمان را دوست داشتم.
تمام...
امتیاز
۸ از ۱۰​
 

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,318
IWP_LEILA_poster_web-scaled.jpg
باورتون نمیشه نفهمیدم ۳ ساعت چجوری گذشت خود همین یه مورد نشون میده با یک فیلم با کیفیت طرفید چقدر فیلم زندگی ما ایرانیارو با دقت نشون میده همه ماشاید پدری مثل پدرلیلا داشته باشیم ولی با شکل شمایل دیگه که همون تعصب وخود بزرگ بینی که عاقبتش هم دیدیم

8.5/10
(با توجه به فیلم های ایرانی )

avatar-the-way-of-water-et00037264-1670850986.jpg
من با توجه به امتیاز دوستان انتظارم اوردم پایین و رفتم سراغش
ودر نهایت لذت بردم بعضی از سکانسهای فیلم حس خیلی خوبی میداد مثل پرواز تو اسمون یا شنا داخل اقیانوس
جلوه ویژه که قشنگ یک سر گردن از رقیبش که همون avatar 1 بالاتره
داستان فقط بهانه ی که فیلم بره جلو پس انتظار پیچ تاپ و.... نداشته باشید ولی قابل قبوله

7.5/10
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,230
نام
Мojtaba
pp,840x830-pad,1000x1000,f8f8f8.jpg

The Hand Of God
2021


این فیلم شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاد و به هم ریخته و مبهم جلوه بکنه و بیننده آخر فیلم سر در نیاره چی به چی شد. در واقع این فیلم مرور خاطرات کارگردان فیلم پائولو سورنیتو از دوران نوجوانی خودش
در ناپل هست . زمانی که خانواده اش رو از دست میده و زمانی که مارادونا به ناپولی میاد و برای سورنتینو به قهرمان دورانی جوانیش تبدیل میشه. فیلم ظاهری رویا گونه داره در بعضی مواقع و سورنیتو سعی کرده خاطرات نوجوانیش رو
در قالب شخصیت اصلی فیلم بازگو کنه. اینکه چطور از یک جوان بی هدف و سردرگم به یک انسان هدف مند و دارای انگیزه تبدیل میشه. فیلم یک نامه عاشقانه برای ناپل هم هست جای جای فیلم پر شده از نماها و سکانس هایی که
با فیلمبرداری عالی شما رو عاشق ناپل میکنه. واقعا چه در این فیلم چه فیلم شاخص قبلی سورنتینو The Great Beauty که در تو رم اتفاق میافتاد فیلمبرداری جادویی بوده و هست. خیلی نماهای زیبایی این فیلم داره.
به نوعی میشه این فیلم رو داستان بلوغ فکری و عاطفی کارگردان دونست. نمی تونم بگم اگر ببینیدش ازش خوشتون میاد ولی توصیه میکنم نگاهش کنید قطعا ارزش یکبار دیدن رو داره شده برای فیلمبرداریش.
فیلم مشابهی که شاید بتونم بگم اونم مثل این فیلم نامه عاشقانه کارگردان در مورد جوانیش هست می تونم به ROMA آلفونسو کوئارون اشاره کنم گرچه امسال Fabelmans اسپیلبرگ هم بود.

امتیاز7.5/10
 

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
creed 3
یادمه حدود 15 سال پیش یک شب خونه تنها بودم ، رفتم سه قسمت اول فیلم راکی رو کرایه کردم و پشت هم تا ساعت 5 صبح تماشا کردم.
اینقدر این فیلم ها به من انگیزه داد که همون 5 صبح با تمام خستگی و بی خوابی تا پارک محله مون دویدم و اونجا هم ورزش کردم.
اما حالا بعد از این همه سال نشستم کرید 3 رو دیدم اما نمیدونم سنم بالا رفته یا کلا فیلم خیلی جذاب نبود به طوری که حتی باعث نشد 10 تا شنا بزنم.
همه چی خیلی سریع پیش میره( مبارزات فیلم از راند 2 میپره راند 12)، در صورتی که تو فیلم های قبلی تنش مبارزات بیشتر حس می شد.
البته چند تا سکانس خوب هم فیلم داره و با اینکه تجربه اولین کارگردانی مایکل بی جردن بود خیلی حرفه ای کار شده بودن.
در کل از لحاظ درام فیلم خوبی بود اما از نظر ورزشی به نظرم یک فیلم معمولی بود.
7.5/10

avatar: the way of water
من اواتار یک رو خیلی دوست داشتم و دارم. به نظر من تو ژانر علمی تخیلی جزو 5 تای برتر هست.
واسه همین واسه شماره دوم خیلی شوق داشتم و با کلی انتظار بالاخره کیفیت خوبشو گرفتم و دیدم.
با فیلم گریه کردم ، خندیدم و حتی حوصله ام سر رفت وسطش و خوابیدم .در کل از دیدنش لذت بردم ولی انتظارم از فیلم خیلی بیشتر بود .
نمیدونم اینکه گفتن کیت وینسلت واسه یک سکانس فیلم 6 دقیقه زیر اب بوده کجای فیلم استفاده شده چون کل حضور کیت وینسلت تو فیلم به 6 دقیقه هم نمیرسید .
تصورم این بود که سه چهارم فیلم زیر اب باشه ولی حدودا یک چهارمش بود .به نظر من این فیلم رو میشه یک دی ال سی برای فیلم اول در نظر گرفت .
امیدوارم واسه قسمت های بعدی یا یک چیز جدیدی از پاندورا نشون بدن و یا برن سیاره مادر پاندورا یا قمر های دیگه و خلاصه چیز جدیدی ببینیم.
7/10
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,603
در مورد برادران لیلا خارج از امتیاز واقعی فیلم همین که صدای طرفدارای EA دراومده خودش یه 10 کامل به حساب میاد

____________________________________________________________________


Sweet Vengeance 2013.jpg

Sweet Vengeance 2013

3/10

چرت خالص

The Discreet Charm of the Bourgeoisie 1972.png

The Discreet Charm of the Bourgeoisie 1972

10/-ندیدم

اصلا این فیلمو درک نکردم ، سطح طنز برام جالب نبود
به قدری کسل کننده بود که زدم آخرش ببینم چی میشه

Being There 1979.jpg

Being There 1979

8/10

این فیلمو یکی از بچه اینجا معرفی کرد
همون زمان دانلود کردم
ولی زیاد راغب نبودم ببینم حس میکردم باید کسل کننده باشه
تا بالاخره دیدم
حقیقتا فکر نمیکردم چنین کششی داشته باشه و گذر زمان رو حس نکنم
حس میکنم مهران مدیری برای ساخت مرد 1000 چهره نیم نگاهی به این فیلم داشته
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
Creed 3

داستان خوبی داشت ولی خب راکی در فیلم حضور نداشت و انگار فیلم یک چیزی کم داشت . اون اکشن و مبارزه دو شماره قبل احساس کردم در این شماره کمی کمرنگ شده .

نمره من ۶.۵ از ۱۰

--‐---------‐---------------------

65

در مورد زمان حکمرانی دایناسورها بر روی کره زمین هست که نژادی انسان مانند با تجهیزات فوق پیشرفته به زمین سقوط کرده اند و تلاش برای بقا دارند . فیلم خوبی و جمع و جوری هست ولی صلابت لازم رو نداره .

نمره من : ۶ از ۱۰

--‐-----------------------‐------
Shazam 2

یگ فیلم ابرقهرمانی نوجوان مانند با شوخی های جالب . فقط مدت فیلم کمی زیاده و می شد ۲۰ ۳۰ دقیقه ای کوتاه تر کرد . کمی روند فیلم خسته کننده هست اما سکانس های اکشن خفن هستند .

نمره من : ۶.۵ از ۱۰
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,364
Creed III
1681281390321.png
Creed III (2023) - IMDb
4/10
داستان قابل پیشبینی، مبارزات کم و نه چندان جذاب و خشن
نبود استالونه
درکل فیلم اصلا در حد و اندازه راکی یا حتی قسمت اول خود کرید نیست

Murder Mystery 2​

1681281575966.png
Murder Mystery 2 (2023) - IMDb
6/10
نسبت به نسخه اول ضعیف تر بود ولی درکل باز فیلم خوبیه و برای یه بار دیدن اوکیه


Escape the Field​

1681281667292.png
Escape the Field (2022) - IMDb
5/10
داستان چند نفر که توی یه مرزعه بی نهایت بزرگ بیدار میشن و هر کدوم
یه وسیله دستشه و باید از اون مزرعه فرار کنن.
ایده نو نیس ولی قشنگه ودر عین حال نتونستن خیلی خوب ازش استفاده کنن
و فیلم در نهایت یه اثر متوسطه. اون دختر سیاهه خیلی رو مخ بود ولی بقیه اکی بودن

Shazam! Fury of the Gods​

1681281834941.png
Shazam! Fury of the Gods (2023) - IMDb
6/10
فیلم شکست تجاری بد خورد ولی بنظرم فیلم اونقدرام بد نیست
فان خوبی داشت. بازیگراشم خوب بودن
درکل من باهاش سرگرم شدم و همین اکیه
یه چیزی که متوجه شدم این دختر قرمزه (مری - ماری) توی نسخه اول وقتی شزم میگفت بازیگرش یکی دیگه بود
ولی توی این نسخه بازیگرش خودشه :D نمیدونم چرا اینطوری شد
نسخه اول این خانومه بود
Michelle Borth - IMDb
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر