Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
lrrydsu9iiqp0wban5yn.jpg


Interstellar
2014

خیلی خوب بود! به نظرم به شدت معمولی تر از اون چیزی بود که مردم ازش تعریف می کردن ، نیازی نبود 8 بار فیلمو ببینم تا بفهمم داستان چیه ، هیچ نکته گنگی هم برام نداشت که نیاز پیدا کنم برای درکش تحقیق و مطالعه ی خاصی انجام بدم!
موزیک فوق العاده بود ، بازم از اون دیالوگ های رو مخ سطحی مثل چند تا دیگه از فیلمای نولان داشت ، یه جای کار کلا می لنگید! نمی دونم چرا ولی نمیتونستم توی فیلم غرق شم ، فیلم داشت خودشو پاره می کرد تا مخاطب محو Epic بودنش بشه ، ولی یه مقدار احساس می کردم تابلو داره این کارو انجام میده!
موزیک خیلی خوب بود ، باعث گوزبامپ شد :D
خیلی سخت می شد با شخصیت ها ارتباط برقرار کرد ، مککانهی خیلی قابل لمس تر بود از بقیه ولی یه سری از کاراکتر ها واقعا هیچ حسی بهشون نداشتم.
از تک تک بازیگر ها بازی های بهتر ، شاید خیلی بهتر دیده بودم! این مشکل رو هم با فیلمای نولان دارم ، بهترین استفاده ی ممکن رو از بازیگر ها نمی کنه.
یه سری مسائل فیزیکی به شدت پیچیده رو به شدت زیبا و ساده توضیح میده که جای تحسین داشت ، خیلی خوشم اومد.
ولی در کل چیز جدید خاصی نداشت ، به نظرم به هیچ عنوان "اوه گاد ، شاهکار Such masterpiece , much scientific , very revolutionary" نبود!
جلوه های ویژه خوب بود ، فقط خوب بود! و تنظیم صدا فوق العاده بود! من با باند مانیتور نگاه کردم فیلمو از ناحیه گوش ارضا شدم!

8/10

9lf6nf2ks3egcp0lyor5.jpg


ماهی و گربه
2014

ما هم بلدیم پلان سکانس بسازیم. نمیتونیم صداش رو زنده بگیریم ، دوبله می کنیم.
مهم نیست بازیگری ها افتضاح باشن ، فیلم تو خالی و پوچ و مضخرف باشه و بیشتر شبیه پروژه دانشجویی باشه تا فیلم ، مهم اینه که ما بلدیم پلان سکانس بسازیم.
مهم نیست فیلمنامه در حد اخراجی ها باشه ، مهم اینه که ما بلدیم پلان سکانس بسازیم!
مهم نیست از چه راهی مخاطب رو جذب می کنیم که به زور بشینه پای فیلم ، بهشون میگیم قراره "تپه ها چشم دارند" نشونتون میدیم که به زور بهشون بفهمونیم ما بلدیم پلان سکانس بسازیم!
افتضاح به تمام معنا! باورم نمیشه چجوری یه سری ها همین امسال Birdman رو دیدن باز هم میگن ای وای درد و بلای ماهی و گربه بخوره تو سرم!
قدرت نمایی به بدترین شکل ممکن ، به بهونه ی اینکه سینمای ایران اینو لازم داشت!!
موزیک متن فیلم نه تنها یک بار ، بیشتر از 5 بار به بدترین شکل ممکن فالش میشه! صدابرداری افتضاحه و افکت های استفاده شده همه چندین ساله که منسوخ شدن!
فیلمبرداری خوب بود

2/10

اگه نشسته بودم تو خونه ، هوم مید پ*رن میدیدم وقتم خیلی کمتر تلف شده بود!
 
آخرین ویرایش:

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
Exodus: Gods and Kings
6/10


exodus-movie-01dec14-01.jpg


دیدم فقط بخاطر گلشیفته فراهانی :biggrin1:

کلا این فیلم و فیلم Noah ( نوح ) پیامبری و معصوم بودن زیر سوال میبرن

زمانی که عذاب الهی داره میاد موسی هنوز شک داره :confused:

خنده دارترین موضوع این بود که یهودیا قبل از اومدن حضرت موسی وجود داشتن =))
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
^^
یهودی ها یک قوم خیلی قدیمی هستند موسی فقط یکی از پیامبر ها شون بود
-------------------------------------
والس با بشیر
جنگ لبنان و کشتارهای صبرا و شتیلا از دید سربازهای اسرائی*لی. خیلی انیمیشن قشنگی بود. مشکلات و اثرات جنگ روی سربازها رو خیلی خوب نشون میداد و روح سیاه و خشن جنگ رو.
نکته جالب توی فیلم هم این بود که اسرائیلی ها زندگی شون دقیقا مثل غربی ها هست.
9/10
 

crm_114

کاربر سایت
Apr 18, 2012
31
جشنواره های ونیز ، لیسبون ، دبی ، استانبول و فریبورگ سوئیس،جمع کثیری از آدم حسابی های سینمای دنیا
so important
اون جمع کثیر که منظور دوست جونی های شهرام مکری نیستن؟

ماهی و گربه
ایده ی پشت ساخت فیلم احتمالا این بوده که شهرام مکری میشینه یه تعداد زیادی از فیلم های کرایتریون کالکشن رو میبینه و با خودش فکر میکنه که "ایول اگه همه ی این تصویرارو با هم قاطی کنم به نظرم خوشگل میشه" و رفته از بلا تار تا تارانتینو از هرکی یه چیزی گرفته چپونده داخل فیلم و حاصل کار یه فیلمیه که انقدر گنگ و مبهم و از هم گسیخته و نامربوط شده که همه زور میزنن یه مفهوم خاص و پیچیده از توش دربیارن. سینمای ایران که شکر خدا بدنه ی درست حسابی و ژانر پولساز نداره ولی خوشحال شدیم تبلیغ یه فیلم تجربی رو بالای همه ی پل های عابر پیاده دیدیم.
2/10
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
220px-Aaraayesh-e-Qaliz.jpg

10 / 6 آرایش غلیظ

فیلم رو با هدف اینکه آخر بهش 2 بدم، شروع کردم به دیدن، ولی یه خورده که گذشت دیدم نه ارزشش بیشتر اینه، به نظرم آخرای فیلم میتونست بهتر باشه خصوصا پایان ــش. اینم بگم که بازی حامد بهداد انصافا عالی بود.
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
so important
اون جمع کثیر که منظور دوست جونی های شهرام مکری نیستن؟

ماهی و گربه
ایده ی پشت ساخت فیلم احتمالا این بوده که شهرام مکری میشینه یه تعداد زیادی از فیلم های کرایتریون کالکشن رو میبینه و با خودش فکر میکنه که "ایول اگه همه ی این تصویرارو با هم قاطی کنم به نظرم خوشگل میشه" و رفته از بلا تار تا تارانتینو از هرکی یه چیزی گرفته چپونده داخل فیلم و حاصل کار یه فیلمیه که انقدر گنگ و مبهم و از هم گسیخته و نامربوط شده که همه زور میزنن یه مفهوم خاص و پیچیده از توش دربیارن. سینمای ایران که شکر خدا بدنه ی درست حسابی و ژانر پولساز نداره ولی خوشحال شدیم تبلیغ یه فیلم تجربی رو بالای همه ی پل های عابر پیاده دیدیم.
2/10

ماهی و گربه

۱/۱۰ (اون هم به خاطر تلاش تیم فنی)

من چند ماهه می‌خواستم اینو بگم، اما روم نمی‌شد. :d فیلمی که افتضاح باشه نتیجه‌اش این می‌شه که یه عدهٔ زیادی سعی می‌کنن ازش معنا و مفهوم در بیارن و بزرگش کنن.


 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
کل نقد رو توی اسپویلر می نویسم، حال ندارم جدا جدا بزارم تو اسپویلر:D
خوب اول Exodus:D با اینکه اصلش چی بوده و اینا کاری ندارم کلا، ولی ورژن قرآن که عصا مینداخت زمین اژدها می شد خیلی باحال تر این بود:D
بازیگری ها هم زیاد خوب نبود، اون تیکه که از خانوادش خداحافظی کرد من هیچ حس خاصی نداشتم، در صورتی که همچین سکانسی توی Interstellar هم بود، به شدت هم عالی در اومده بود:D

Interstellar: واو. خیلی خوب بود:D تنها مشکلش این مرگ ها بود، مرگ اون کاراکتر اولیه رو من تا نیم ساعت متوجه نشدم، و اینکه کلا سر مرگ اون دو نفر هیچ حس خاصی نداشتم:D
+ اینکه همون اول کاری می دونستم کار خود کوپره کتاب ها و مختصات ناسا. فکر می کردم فقط خودم اینجوریم، ولی نگاه کردم دیدم یکی دیگه هم اینجوری بوده:D
Exodus: Gods and Kings 6.5/10
Interstellar 9.5/10
 

EL CHE

کاربر سایت
Mar 5, 2012
858
نام
میـرعلی
The_Gambler_poster.jpg


The gambler
فیلم نسبتا خوبی بود.از لحاظ بصری خوش رنگ و لعاب بود.بازی ها خوب بودن اما یسری دیالوگ بیش از حد فلسفی هم داشت که ظاهرا از فیلمنامه دهه هفتادیش به ارث برده.
موسیقی های فیلم به دل من یکی که نشست ولی از لحاظ هماهنگی با صحنه بعضی مواقع زیاد جالب نبودن.
مارک والبرگ واسه این نقش وزن خیلی بالایی کم کرده بود.
6.5/10
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
The Prestige 2006 : 5.5

MV5BMjA4NDI0MTIxNF5BMl5BanBnXkFtZTYwNTM0MzY2._V1_SX214_AL_.jpg


فیلم بدی نبود اما این فیلم به دل من ننشست, من از این فیلم بیشتر از اینها انتظار داشتم.
ضعیفترین فیلم Christopher Nolan تا بدینجا [از نظر من]

امتیاز برادرم: 9
 

N-I-M-A

کاربر سایت
Sep 8, 2013
1,585
نام
Nima
FAST AND FURIOUS 7/ 2015
6n6lsj099ugpv9cy8j5t.jpg

10/10
بهترین فیلم اکشنی که تو این 2سال دیدم. از همون اوایل فیلم هیجان کل وجودت رو میگیره. موسیقی مثل همیشه عالی و بدون نقس. خیلی جاها با موسیقی حال کردم:d بازیگر ها هم که عالی بخصوص بازی jason statham. عشقه منه این:bighug: نکته ی مثبت فیلم به بقیه فیلم های اکش داستان خوبش بود که به ندرت افت میکرد. بدون نقص در کل اگه بخوام بگم. 100% پیشنهاد میکنم به همه. فیلم برداری هم عالی بود.
پ.ن: خدا رحمت کنه paul walker . واقعا دوست داشتنی بود. بدون این من دیگه طاقت دیدن این سری رو ندارم:(
پایان فیلم به عقیده ی من اگه "دام" میمرد بهتر میشد:d
و سوال ها
1-قسمت بعدی در کار هست؟
2-چطور برادر کوچیکی shaw هنوز زنده بود؟
3- میگفتن قسمت پایانی فیلم رو برادر "پاول واکر بازی میکنه من که جایی ندیدم. پس چی شد؟
 
آخرین ویرایش:

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
url_jp.jpg


Interstellar

کوپر: "قانون مورفي نميگه که هميشه قرار اتفاق بدي بيوفته. ميگه که اگه قرار باشه اتفاقي بيوفته، حتماً ميوفته".
پایه، اساس و محور حرکت این فیلم رو جمله ی بالا تشکیل میده.
"بینِ‌ستاره‌ای" نه تلاشی هست برای ارائه‌ی احتمالات مختلف در باب علم نجوم و فیزیک، و نه براش مهم هست که شما فکر کنید پر از پلات‌هول هست و تناقض در امور گوناگون وجود داره.
ارزش کار جدید نولان در این قسمت نمایان میشه که بر خلاف محصولات قبلی، "محتوا" نه در رابطه با دنیای داخلی انسان‌ها و روابطشون با همدیگه، و نه در رابطه با ایدئولوژی‌های بوجود آمده از انسان‌ها در میان انسانهاست. که اینبار، "ناظر" بر قوانین و کلیت موجودیت انسان و اعمالش هست. به گونه‌ای که فراتر از یک عقیده و تفکر، خود را به عنوان یک "باور و ایمان" معرفی میکنه.
به عبارتی دیگه و با تاکید به جمله‌ی نقل قول شده، داستان، شخصیت‌ها و اتفاقات، همه در خدمت این هستند که به شما بگویند: "انتخاب" در اختیار شما نیست. با این وجود، تمامیِ انتخاب‌های شما در طول عمر، همان "انتخاب درست" بوده. شما توانایی "تغییر گذشته" را ندارید، اما [در زمان حال] اگر "امکان تغییر" وجود داشته باشد، حتما انجام خواهد شد، بدست شما. هرچند از آن مطلع نباشید و با خودآگاهی در راه آن قدم برندارید. پس در نهایت چیزی به نام "انتخاب اشتباه" وجود ندارد.

از لحاظ فنی انتظار دیگه‌ای از نولان نمیره، این فرد یک "فیلم‌ساز" به معنای کلمه هست، هرچند در باب محتوا همیشه مختصر و مفید -به استثناء این فیلم- عمل کرده.
مک‌کانهی، آقای مبالغه، با توجه به پیشینه‌ی "فیلم‌های عشقی"، ابراز احساسات رو خوب بلده، البته این نقطه‌ی قوتشه، نقطه ضعفش غلظت زیاد بازی، در جایی که به اون میزان غلظت نیاز نیست، هست. هرچند، اولی به دومی، میچربه.
ان هتوی، بسیار بد.
بقیه‌ی بازی‌ها قابل قبول، هرچند با انتخاب‌های دیگه می‌شد شاهد صحنه‌های بهتری برای بازیگریِ فیلم باشیم. کلا در این قسمت از فیلم، فراز و نشیب‌های زیادی داریم.
و موسیقیِ زیمر، انتخابش برای آهنگسازی چه در این فیلم چه فیلم‌های قبلی هیچگاه نه به دلیل توانایی در آهنگسازی، که به دلیل تواناییش در "هویت" دادن به فیلم، از خلال موسیقی هست. و در ادامه‌ی اون، تبدیل شدن "موسیقی" به خودِ فیلم، هرچند تصویری درکار نباشه.


8/10
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,156
نام
پویان
رخ دیوانه

8/10

از این دست فیلما تو سینمای ایران کمه. عنصر غافلگیری, پایه و اساس فیلمه.
فیلم قشنگ و جالبی بود به نظر من.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر