Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,439
نام
Nightwing
اولین تصویر Evil Dead Rise

evil-dead-rise.jpg


خدا بخیر کنه :)
واقعا به این نتیجه پی بردم ساخت فیلم ترسناک هنر خاص خودشو داره. کلی فیلم وجود داره که زور زدن ترسناک کنن حتی از کمدی ها هم کمدی تر از آب درومدن:D امیدوارم این واقعا ترسناک باشه
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
به نظرم سینما دیگه چیزی بیشتر از این برای عرضه تو ژانر وحشت نداره به قولی همه حقه هاش رو به کار برده و نهایت توان و پتانسیل پرده نقره ای همینه که میبینید. البته که هر از چند گاهی فیلم های خوبی در این ژانر عرضه میشن مثل Lighthouse یا hereditary اما همون ها هم شاید بشه گفت زیاد ترسناک نیستن و بیشتر جنبه روانی دارن . به علاوه اکثر سوژه هایی که سینما روش دست میذاره قبلا امتحان شده یا ریمیک و ادامه نسخه های موفق سابق هست.
آینده ژانر وحشت توی دنیای بازی رقم میخوره و پتانسیل دنیای بازی های کامپیوتری خیلی فراتر از سینماست.
 

*Black Roze*

کاربر سایت
Jun 5, 2012
1,979
نام
محسن
دوستان در بین فیلم های جنگی گویا یه فیلمی هست کلا بدون کات ساخته شده و دوربین انگاری همش دنبال کاراکتر هست.
اصن همچین چیزی هست؟ یا به من اشتباه گفتن؟ اگر هست اسم چیه؟
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
859
نام
محسن
دوستان در بین فیلم های جنگی گویا یه فیلمی هست کلا بدون کات ساخته شده و دوربین انگاری همش دنبال کاراکتر هست.
اصن همچین چیزی هست؟ یا به من اشتباه گفتن؟ اگر هست اسم چیه؟
شاید فیلم 1917 رو گفتن بهت. به نظر میاد یه شات باشه کل فیلم ولی واقعا اینطور فیلمبرداری نشده (تدوینش اینطوریه یعنی، نه اصل فیلمبرداری)
 

30 big boss

کاربر سایت
Apr 12, 2020
90
دوستان در بین فیلم های جنگی گویا یه فیلمی هست کلا بدون کات ساخته شده و دوربین انگاری همش دنبال کاراکتر هست.
اصن همچین چیزی هست؟ یا به من اشتباه گفتن؟ اگر هست اسم چیه؟
استاد فکر کنم یه فیلم زاپنی بودش که بدون کات ساخته شده در مورد یه سامورایی بود
شایدم دارم اشتباه میکنم
 
  • Like
Reactions: *Black Roze*

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
653
دوستان عزیز دقیقا کجای فیلم smile نشانگر اینده درخشانه یا اینکه بهترین باشه؟ این فیلم مفلوک یک تکرار همیشگی در این زمینه است یک دختر یبوست با بکگران مشکلات خانوادگی و روانی سه 4 تا جامپ اسکر فوق بیمزه داستان گنگ و نامفهوم بازیگران شیتی و نازیبا! یعنی این فیلم حتی لایق نمره یک هم نیست نه چرخش داستانی نه نوآوری این فیلم رسما تعطیله طوری که بدترین نسخه های کانجورینگ از این فیلم حقیر فرسنگ ها بهتر هستند چون حداقل لحظاتی شما را میترسانند ... عزیزان اینقدر دیس اینفورمیشن سر جدتون ندید به ملت:D
ایده Smile کاملا جدید نیست، و میشه گفت منبع الهامش فیلم It follows 2014 هست از منظر انتقال اتفاقات به قربانی بعدی، از دید خودکشی هم یکی از دوستان اشاره کرد شبیه ورژن آمریکایی حلقه.
از اونجایی که It follows که هم از دید منتقدین و هم از دید بچه های اینجا فیلم خیلی خوبیه، احتمالا برداشت غلط کردی از پست ما که Smile فیلم خیلی خفنی هست و یه انقلاب در ژانر وحشت و فلان. کسی همچین ادعایی نکرد.
این حرف رو بارها گفتم، به عنوان کسی که این ژانر سبک مورد علاقش هست چه در سینما چه در ویدیو گیم، نه Conjuring و نه Smile هیچ کدوم ترسناک نیستن. Smile یک فیلم خوش ساخت که از المان های این سبک به خوبی استفاده کرده، چیزی که در این دو سه سال گذشته مثلش ندیدیم
اگه داستان گنگ بود اون قسمت مصاحبه با زندانی زو دوباره ببین. "بازیگران شیتی و نازیبا" هم نمیدونم چه ربطی به خوب بودن فیلم داره.
 
  • Like
Reactions: Destro

MAKAV3LI

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,925
نام
آن مرد !
Smile چرا اینطوری بود
یه ایده خیلی عالی که مخاطبو تا اخر همراه نگه میداره
ولی بازی ضعیف تقریبا همه بازیگرا،بی منطق بودن فیلمنامه و دیالوگ های عجیب غریب کیفیت رو خیلی پایین اورد.
در کل فیلم خوب و قابل دیدنیه
مشکل اینه که حرص میخورم چرا وقتی میشد یه چیز خیلی بهترا با این ایده ساخت، نساختنش:D
 
  • Like
Reactions: Amin Real

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1668234748519.png 1668234698922.png 1668234626607.png

فیلم‌های «لبخند»، «مرهم» و «مرکز مرگ»، از نظر ایده و روایت شباهت نزدیکی به یکدیگر دارند. فیلم Cure کوروساوا به نوعی مبدا تحول زیرژانر J-Horror است؛ ترسی مجهول که ریشه روانی دارد و به نوعی همان ایده «انتقال‌دهنده نیروی اهریمنی/ ویروس به شخصیت‌ها» است. Cure فیلمی است که مخاطب در ابتدا باید تحت تاثیر اتمسفر داستان قرار گیرد. اتمسفر و روایت با یکدیگر پیوند زده می‌شوند. هرگز هم مخاطب نباید در پایان به دنبال جواب بگردد. همین مسئله «مجهولیت(!) در دو فیلم Dead Center و Smile رخنه پیدا می‌کند. Dead Center و Smile به مانند دو سیب از وسط نصف شده هستند؛ هر دو جرقه داستانی‌شان را در تیمارستان آغاز می‌کنند و هر دو پروتاگونیست روان‌پزشک هستند. «لبخند» خیلی بهتر از پتانسیل خود نسبت به «مرکز مرگ» استفاده می‌کند؛ میزان «مجهولیت» تا حدودی کمتر از «مرکز مرگ» است و پایانی بهتری ارائه می‌دهد.

 
آخرین ویرایش:

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,987
نام
احمد
درود

دوستان سایت دانلود فیلم که رایگان باشه و سانسور نکنه داریم هنوز ؟! اگه آره توی پیام خصوصی بهم معرفی می کنید

ممنون
 

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
اسمایل بغیر از همون صحنه اولین خودکشی که واقعا به بهترین شکل ممکن اون تناقض رو با لبخند روی صورتش تحویل بیننده میده، دیگه هیچی نداره! یه مشت جامپ اسکیر زنگِ تلفنی و چیزای تکراری. فیلم اینجوریه که انگار همون چند دقیقه رو ساختن، عالی و متفاوت و امضادار هم درآوردنش، بعدش گفتن: خب حالا باید قبل و بعدش رو هم پر کنیم که یه فیلم کامل بشه به هر زوری که هست! آخرای فیلم قشنگ دستت ناخودآگاه میره سمت کیبورد که بزنی جلو! اولین فیلمی بود که بعد از دیدنش رفتم متاشو چک کردم و امتیازم نه به منتقدا نزدیک بود، نه به یوزرا! بازیگرا هم که همه از دم درجه دو. (منظورم بازی‌هاشونه، نه چهره‌ها و خوشگل ماشالا‌ییشون که اون دوستمون صفحه قبل گفته) (اون A train از The boys که اصن واویلا، ماقبل بازیگره‌ این بشر)
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
فیلم The Terminal ساخته اسپیلبرگ با بازی تام هنکس رو حتما خیلی ها دیدید.
این فیلم در واقع الهام گرفته از داستان زندگی یک پناهجوی ایرانی به اسم مهران کریمی‌ ناصری هست که امروز در 76 سالگی فوت شدن.
آقای مهران کریمی‌ ناصری در 8 آگوست 1988 وارد فرودگاه شارل دوگل واقع در اطراف پاریس در فرانسه شد و به خاطر نداشتن مدارک اجازه خروج از فرودگاه رو پیدا نکرد و مجبور شد در قسمتی از فرودگاه که یک نیمکت پلاستیکی و پارکت بود زندگی کنه و 18 سال از عمرش رو اونجا سپری کرد و در نهایت در همونجا هم درگذشت.
در ابتدا DreamWorks به ایشون 250 هزار دلار پول داد تا داستان زندگی اش رو بسازه ولی در نهایت The Terminal داستانی متفاوت داشت.
نقل های متفاوتی از داستان زندگی ایشون هست و حتی ویکی پیدا فارسی و انگلیسی هم داستان های متفاوتی از زندگی ایشون نوشتن اما ایشون مدعی بود که در سال 1977 از ایران اخراج شده و مادرش اسکاتلندی هست و به دنبال گرفتن تابعیت انگلیس بود و خودش رو Sir Alfred می نامید.


MKNasseri.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر