Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,054
22,480
نام
ali
Talent را هم حتما همیشه مجبور نیست که از صفر شروع بکنه به جمع کردن.من همیشه گفتم و بازم میگم در بازه 2010 تا الان چندین باز فرصت خوب پیش اومده که ماکروسافت میتونست استدیوهای خیلی خوبی را بخره. کل Edios را Square Enix سال 2010 به رقم 130 میلیون دلار خرید. سه تا استدیو شاخ مثل Cristal Dynamics و Io intracticve و Edios Monetral جزش بود که بعدا دیدیم با سرمایه گذاری تونستن بازی های خیلی خوبی مثل Tomb Raider ، Deus و Hitman را بسازن. یا مثال های دیگه ای مثل THQ و استدیوهای زیرمجموعه اش Relic و 4A Games و غیره هم بود که در بازه هایی میتونست اونها را بخره. تمام ناشر ها هم از صفر استدیو نساختن که . خیلی از استدیوهای حاصل خریدها بود. همین Respawn را مگه EA نخرید چند وقت پیش. فکر میکنید اگه ماکروسافت پول میداد راضی نبودن ملحق بشن؟ خود سونی هم معدود استدیوها را از صفر شروع کرده.اکثر اونها را در بازه این 10-20 سال خریده و رشد داده.

البته الان رقم خرید و فروش استدیوها خیلی بالاتر رفته برای مثال خرید ریسپاون به تنهایی برای EA سیصد میلیون دلار (نقد و سهام) درامد (با پاداش ها خیلی بیشتر هم میشه). جدا از این مسائل همونطوری که موفقیت، موفقیت میاره شکست هم شکست میاره. سازنده های کاپ هد اصلا راضی به فروش ای پی و شخصیت نشدند همینطور بلوهول و پابجی...

البته نمیدونم فروبری از کدوم شایعه میگه که مایکروسافت پلی گراند رو تصاحب کرده ولی خب مایکروسافت در مرحله اول باید همین استدیوهای سکند پارتی اطرافش رو مثل پلی گراند، Moon استدیو، MDHR رو بدست بیاره تا به گیمرها این پیام رو برسونه در درازمدت یکسری مجموعه استدیو باکیفیت هستند که محتوای انحصاری رو تامین کنند

پ.ن: معرفی استدیو جدید در سانتا مونیکا هم براساس شواهد در E3 قطعی به نظر میرسه و اطلاعات جزئی رو تو پست اول اضافه میکنم
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
3,678
4,922
نام
سهيل
البته الان رقم خرید و فروش استدیوها خیلی بالاتر رفته برای مثال خرید ریسپاون به تنهایی برای EA سیصد میلیون دلار (نقد و سهام) درامد (با پاداش ها خیلی بیشتر هم میشه). جدا از این مسائل همونطوری که موفقیت، موفقیت میاره شکست هم شکست میاره. سازنده های کاپ هد اصلا راضی به فروش ای پی و شخصیت نشدند همینطور بلوهول و پابجی...

البته نمیدونم فروبری از کدوم شایعه میگه که مایکروسافت پلی گراند رو تصاحب کرده ولی خب مایکروسافت در مرحله اول باید همین استدیوهای سکند پارتی اطرافش رو مثل پلی گراند، Moon استدیو، MDHR رو بدست بیاره تا به گیمرها این پیام رو برسونه در درازمدت یکسری مجموعه استدیو باکیفیت هستند که محتوای انحصاری رو تامین کنند

پ.ن: معرفی استدیو جدید در سانتا مونیکا هم براساس شواهد در E3 قطعی به نظر میرسه و اطلاعات جزئی رو تو پست اول اضافه میکنم

همین دیگه منم دقیقا به مواردی اشاره کردم که شرایط کاملا آماده بود. ماکروسافت به یک بازی در سبک آنچارتد نیاز داشت. چی میتونست بهتر از Crystal Dynamic و Tomb Raider باشه?

نکته جالب تر اینه که برای خیلی از این استدیوها که یک زمانی فرصت سوزی کردن بعدا مجبور شدن که برن سراغشون. Rise Of Tomb Raider را انحصاری زمانی کردن. برای AOE رقتن سراغ Relic. یا برای نمایش Metro رقتن سراغ 4A Games.

مشخصا سیاست ماکروسافت حداقل در اون بازه زمانی این بوده که به وسیله چندتا بازی انحصاری و یک سری قرارداد با Second Party ها نسل را میتونن مثل 360 تموم کنن ولی خب بعدا دیدن که اشتباه میکردن.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and Ali Venom

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
1,922
2,305
نام
سامان
یادمه نوشته بودن کانسپت ها قدیمیه چون آرم فورزای روی بالن آرم قدیمی بازیه
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,054
22,480
نام
ali
یادمه نوشته بودن کانسپت ها قدیمیه چون آرم فورزای روی بالن آرم قدیمی بازیه


البته اره لوگوی جدید کمی شیب دار تر هست اون پایینش ولی خب بازم وقتی یک زمانی کانسپت ش رو زدند هنوز امید زندست :D
 

Prince78

ناظم انجمن
Jul 18, 2011
3,251
3,168
نام
عارف
فورزا بنظرم در کنار محیط های شهری نیاز مندی زیادی به محیط های غیر شهری و طبیعی مثل دشت و دره و کوه و ... داره :D
امیدوارم مکانیو انتخاب کنن که مجموعه ای از همه این نکات باشه...


راستی... با این کانسپت آرت ها تنها حرفی که میشه زد اینه که Shanghai Confirmed >:)\m/:-";;)

چی میشه امسال Coalition تیم دومش بیاد همین شانگهایو معرفی کنه :x
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
2,918
4,134
نام
مهرداد
بابا ما پارسال super lucky tale رو داشتیم!:D امسال قطعا از پارسال بهتر خواهد بود :D
پ.ن:c3 رو داریم :D
پ.ن 2: از خدا می خوام که هیلو کلا کنسل بشه، اصلا نمی تونم هیلویی به ضعیفیه شماره 5 رو دوباره تحمل کنم! اصلا برن بتل رویال هیلو بزنن-بدون campaign- اما هیلو شماره‌یی مثل 5 ندن
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
188
324
نام
Ro.s
حقیقتش با این که کلی انتظار دارم ولی هیچ انتظار خاصی ندارم:|:D والا هرچی شایعه میشنویم امیدوار میشیم بعد ب خاطر E3 پارسال یه هو خنثی میشیم:Dحقیقتش تنها انتظار من معرفی بازی(اعم از انحصاری و غیر از اونه) هستش. فقط بازی معرفی کنه تا جایی که میتونه اینجوریه که میتونه کنفرانس پارسالو بشوره ببره پایین! وگرنه کاری میکنه که کلا برا اولین بار به طور جدی بشینم فک کنم چرا سمت سونی نرم؟:D یکی از دلایل جدی ام برا سمت سونی رفتن فاینال 7 ریمیکه که اگه برا وان تایید بشه من سکته رو میزنم و 4 رو میندازم اونور:D:))دیگه می مونه دث استرندینگ و اسپایدی:D(ته دلم میخواد اسپایدی خراب کنه تا فقط دث استرندینگ بمونه که اونم راحت حذفش کنم:D) ولی همه چیز برا من در اصل به اسکورانیکس برمیگرده مثلا اگه LIS2 انحصاری سونی بشه یه هو رجعت میکنیم سمت سونی:D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
5,397
6,584
نام
کثافت
این یه مورد نبودش بهتره:D مایکرو SB و FAble رو کنسل کرده دیگه راه نداره وگرنه اینم میزد میترکوند:D
این مثل اینکه پارسال اماده بوده ولی اسپنسر مانع انتشارش شده و بودجه بیشتری تزریق کرده به تیم تا کیفیت ببرن بالاتر
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
5,397
6,584
نام
کثافت

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
1,396
نام
میلاد
شکی توی سیاست‌های احمقانه‌ی مایکروسافت توی بخش گیم وجود نداره...
عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شه که تاپ لاین‌آپ انحصاری امسال یه کنسول Crackdown 3 باشه! دیگه از دستاوردهای این شاهکار که 4تا استودیو هم دارن همزمان روش کار می‌کنن و از 2014 معرفی شده، چیزی نگیم بهتره. اما در مورد گیرز و هیلو.
من واقعا در تعجب که چه طوری میشه به کولیشن گفت استودیوی بدون استعداد! توی کمتر از 30 ماه از یه پروژه‌ی دیگه روی فرانچایز گیرز سوییچ کردن و دوتا بازی با متای بالای 80 رو تحویل دادن. جالبه که متای 84/5 برای یه بازی مث ریبوت Doom افتخار آفرینیه و باعث احیای کل سری هستش ولی برای گیرز یه عملکرد ناامیدکننده! و برای یه بازی به اسم دیترویت (نه دیتروید!) فتوحات گسترده‌!
همین اعضای کولیشن که اینجا اینطوری دست کم گرفته می‌شن...
جالبه بدونید که زمانی که اسم استودیو بلک تاسک بود، 150 نفر بودن که هر کدوم متوسط 12 سال سابقه توی ساخت بازی‌های AAA و بلاک‌باستر رو داشتن. بعدا هم که شعبه‌ی ونکوور مسئولیت گیرز رو قبول کرد، یه سری اعضای خوب دیگه جذب شدن که نقطه‌ی عطف این استخدام‌ها هم راد فرگوسن بود. کسی که توی خلق IP گیرز نقش خیلی بزرگی داشته و برخلاف کلیف بی مدیر خیلی خوبی هم هستش و زندگیش رو توی این صنعت گذرونده. یادمون نره که فقط به خاطر 6 ماه فعالیتش کنار کن لوئین باعث شد تا به خاطر به کارگیری ایده‌هاش بایوشاک اینفینیت تاخیر بخوره و حتی اون قدری این ادم کار بلد بود که یه استودیو توی منطقه‌ی خلیج سانفرانسیسکو با مدیریتش تاسیس کردن تا مخفیانه نسخه بعدی بایوشاک رو زیر نظر 2K بسازه. برای خلق گیرز هم کلیف بی ایده‌های گیم‌پلی رو می‌داده و راد فرگوسن ایده‌های مربوط به طراحی دشمن‌ها رو؛ به خاطر همین هست که توی گیرز 4 موجودات خفنی مث Pouncerها رو دیدیم. مسئله اینه که این استودیو واقعا پتانسیلش رو داره که بازی حتی بهتر از گیرز 4 بسازه. چه طور اینو با GoW مقایسه می‌کنید واقعا من در تعجبم. مطمئنا GoW (کنار U) بزرگ‌ترین فرانچایز تاریخ سونیه، قابل احترامه و باید دست کوری بارلاگ رو بوسید برا ریسک و تغییراتش، اما GoW فقط به کمپین داستانی محدوده و شما هر چی مکانیک‌ها رو تغییر بدی، توی همون کمپین باید توجیه‌اش کنی که به نحو احسن هم سانتامونیکا بعد از اون شرایط اسف بار سال‌های قبل، انجامش داد.
اما برای گیرز تغییر مکانیک‌ها مستقیما روی مولتی و نظر طرفدارها (فرای طرفدارای سنتی، حتی افرادی که توی ایسپورت‌ها شرکت می‌کنن و...) اثر داره. حتی به‌روز کردن انیمیشن‌های بازی هم که هنوز مث اول نسل هفته، به گیم‌پلی مولتی صدمه می‌زنه و مثلا یه ویژگی مث وال بانس رو که خیلی محبوب هم هست حذف می‌کنه. این باعث می‌شه که تغییر دادن گیرز خیلی خیلی سخت باشه. حتی سخت‌تر از هیلو و GoW. شاید اگه ایده‌ی فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشه، اعضای کولیشن اون قدر توانا باشن که اون ایده رو پیاده کنن، اما همچین فرد خلاقی رو فعلا توی مایکروسافت نداریم.
چند وقت پیش یه سری شایعه اومد که کولیشن کنار گیرز بعدی، داره روی یه پروژه‌ی دیگه هم کار می‌کنه که احتمالا IP جدید یا ریبوت Perfect Dark تو سبک اکشن ادونچر/مخفی‌کاری باشه... شایعه‌هایی که اگه درست بدونیمشون احتمالا یه سری از مکانیک‌ و ایده‌های اون Shangheist کذایی رو احیا می‌کنن! :)):D
بدترین خبر هم اینه که Splash Damage داره با عزم جزم روی گیرز بعدی کار می‌کنه که ظاهرا این‌بار مستقیما توی ساخت کمپین هم دخالت دارن!
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
2,060
6,081
توی نظر سنجی فقط الان ویک و فیبل رو میشناسم:D بلو دراگون هم یادمه توی دی وی دی های بازیرایانه ساوندترک اش بود و گوش میدادم:D. بتل لود هم توی گیم بوی بازی میکردم. احساس میکنم حداقل گیمرهای جدید با بسیاری از این عناوین اشنا نباشن.
رای من فیبل و الن هست. صرفا جهت شناخت بیشتر. الن ویک هم تایید شد فعلا ساخته نمیشه و ازونجا که اخر نسلیم به احتمال ٩٩ میره برای نسل بعد.
 
  • Like
Reactions: x-x

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
3,365
6,974
نام
مــاکــان
بدترین خبر هم اینه که Splash Damage داره با عزم جزم روی گیرز بعدی کار می‌کنه که ظاهرا این‌بار مستقیما توی ساخت کمپین هم دخالت دارن!
در مورد متن بالاباهات هم نظرم،فقط در مورد Splash Damage کم لطفی میکنی.
این استودیو درسته بازیهای AAA پرخرج تو کارنامش نداره، اما تمام بازیهاش گیم پلی خیلی خوب گاها نوآورانه داشتن(Brink) و تخصصشون هم بخش مولتی پلیر هست.
Dirty Bomb هم که تمرکزش رو مولتی پلیر هست، تو سبک خودش رو استیم عالی هست.
در مورد Gears و همکاریش با کوالیشن من نظرم مثبت هست، چون جاهائی که SD ضعف داره رو اونها پوشش میدن.
 
  • Like
Reactions: Hazmat

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟