Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,927
5,560
تنها چیزی که GeOW نیاز داره، ساخته نشدن و استراحته، یا استراحت طولانی یا استراحت ابدی
3 نسخه ساخته شد، همشون در اوج، یک پیش درآمد هم ازش ساخته شد، بسه دیگه
سری در اوج تموم شد، واقعا نیازی به ادامه دادن نداره :)

btw: گیم پلی ای که GeOW داره، هیچ بازی TPS دیگه ای نداره، بعید هم بدون حالا حالا ها روی دستش بیاد، مقایسه کردن گیم پلی آنچارتد با GeOW خنده داره :))
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
3,133
29,997
نام
Alireza
اول اینکه وقتی به نظرمون یه بازی خوبه الکی بیاییم بگیم بده که بگیم ما خیلی منطقی هستیم؟ (اونی هم که فکر میکنه Geow 4 بازی خوبی نیست یا ناامیدکننده هست که خب میاد نظرش رو میگه) :D دوما من از Halo 5 ناراضی هستم، چطور میتونم مایکروسافت رو تحت فشار بزارم؟ جایی هم نبوده که بخوام دفاع الکی از این بازی بکنم چون خودم هم انتقادات زیادی به بخش داستانی دارم. در مورد خود Geow 4 هم بحث زیاده که فکر میکنم این تاپیک محل مناسبی واسش نیست، ولی به نظر من این بازی اونقدری که گفته میشه ناامید کننده نیست.

در کل چند وقته یه جوی راه افتاده که طرفدارهای مایکروسافت اینجوری هستن و اونجوری هستن (البته منظورم شما نیستید، اینکه منطقی و بی طرف نظر میدید واقعا مشخصه ولی چون بحثش شد دارم میگم). مایکروسافت از اول نسل با کلی مشکل روبرو شد که همش هم به خاطر سیاست های اشتباهش بود، الان هم کنسولش تو انحصاری به درد بخور شدیدا به مشکل خورده و اینا کاملا واضحه. ولی خب یه سری امکاناتی هم داره که رو هیچ کنسول دیگه ای نیست (یا با این کیفیت وجود نداره) و به راحتی نمیشه ازشون گذشت، مهم ترینش هم سرویس هاش هستن که عملا گیمر رو از هزینه زیاد واسه خرید یه سری بازی، بی نیاز میکنه :D به هر حال این کمبود انحصاری خوب، مشکلی هست که وجود داره و ما نمیتونیم کاریش کنیم، ولی اگر راهی واسه بهبود اوضاع وجود داره دوستان بگن تا امتحان کنیم! :D
از پست قبلی من مشخصه که نمیگم بیایید به زور بگید بازی بد بوده...من می‌گم که وقتی یه نفر میاد از ناامیدکننده بودن بازی میگه و از مایکروسافت انتقاد می‌کنه، لازم نیست به هر قیمتی شده توجیه کنیم که وضعیت خوبه و شرایط باعث شده که بازی اینطوری از آب دربیاد و ...
مثلا لازم نیست یه بازی موفق دیگه رو مثال بزنیم و بگیم متای اون 85 هست، پس این یکی بازی هم موفق محسوب میشه و نباید انتقاد کنیم.
بنظرم یه نوع دیگه از توجیه کردن هم اینه که سریع بحث رو عوض کنیم و بریم سراغ یه نکته‌ی مثبت اما کاملا غیرمرتبط مثل سرویس‌های مایکروسافت :D من خودم بشدت از Game Pass و قابلیت بکوارد استقبال می‌کنم و پست‌هام هم در موردشون هست و امیدوارم که سونی و نینتندو هم این قابلیت‌ها رو به کنسولشون اضافه کنن ولی اینجور چیزا واقعا توی این بحث جایی ندارن...Game Pass داشتن قرار نیست جای خالی یه Gears of War خفن نسل هشتی رو پر کنه یا مشکل استدیوهای فرست پارتی مایکرو رو حل کنه.
من کلا معتقدم که فن‌های Xbox باید سخت‌گیرترین منتقدای مایکروسافت باشن ولی در حال حاضر اینطور نیست. همین که سعی نکنیم جلوی کامنت‌های انتقادی رو با توجیه‌هایی که فرقی توی اصل قضیه ایجاد نمی‌کنن، بگیریم کافیه...حالا اگه کامنت‌هایی انتقادی از خود فن‌های مایکروسافت (که این روزا خیلی کمیاب شدن! :D) ببینیم، چه بهتر. همین که سعی نکنیم به زور جو رو مثبت و خنثی نگه داریم و یه جوری اعتراض خودمون رو نشون بدیم، کافیه. طرف صحبتم هم فقط به کامنت‌های صفحه‌ی قبل نیست...چندین بار توی توی این تاپیک و تاپیک امتیازات انحصاری‌های X1 اینجور چیزا رو دیدیم + من خیلی دیدم که فن‌های Xbox توی توییتر و سایت‌های مختلف به زور دارن سعی می‌کنن وضعیت رو خوب نشون بدن. در صورتی که باید اعتراض کنن تا مایکروسافت جو منفی رو ببینه و دست بجنبونه. اینکه مایکروسافت حرفامو نمی‌شنوه و ... هم بهانه‌ست...کلی راه واسه نشون دادن اعتراض وجود داره.
من خودم حدود 6 ماهه که X1 خریدم ولی هر ماه 4-3 ساعت بیشتر ازش استفاده نمی‌کنم...بشدت به حال و هوای State of Decay 2 علاقه داشتم که اونم مثل اینکه اوضاعش خوب از آب درنیومده...بعدش رفتم توی تاپیک امتیازات بازی و می‌بینم که به جای کلی اعتراض و ابراز ناامیدی، فن‌های X1 دارن می‌گن، خب چه انتظاری از این استدیوی کوچیک داشتید! همینم خوبه!
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,484
1,485
نام
سروش
من خیلی دیدم که فن‌های Xbox توی توییتر و سایت‌های مختلف به زور دارن سعی می‌کنن وضعیت رو خوب نشون بدن. در صورتی که باید اعتراض کنن تا مایکروسافت جو منفی رو ببینه و دست بجنبونه. اینکه مایکروسافت حرفامو نمی‌شنوه و ... هم بهانه‌ست...کلی راه واسه نشون دادن اعتراض وجود داره.
اصلا اینطور که میگی نیست همه قبول دارن که این نسل از نظر بازی های انحصاری خوب عمل نکرده اینو بارها تو توییتر به خود اسپنسر گفتن اونم یه بهونه ای اورده که بازی ساختن زمان میبره و .... مخصوصا بعد از god of war فشار بیشتر شد که تو توییتر و ردیت و فروم های بازی بحث شد که چرا انحصاری خوب نمیتونه تحویل بده و فکر میکنم اینو خود مدیران xbox هم فهمیدن :D سونی واقعا خوب سرمایه گزاری میکنه برعکس مایکروسافت یه نمونه با اینکه این همه استدیو داره ولی میاد پول میده inso اسپایدرمن بسازه و همینطور استودیوهای دیگه در صورتی که مایکروسافت عملا خوابه:D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,952
3,632
کنفرانس های ماکروسافت خیلی خوبن و تنها مشکلش اینکه گیم های رونمایی شده کنسل میشن یا خیلی پروسه ساختشون طول میکشه یا ضعیف از اب در میان.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,465
2,919
نام
Hessam
تنها چیزی که GeOW نیاز داره، ساخته نشدن و استراحته، یا استراحت طولانی یا استراحت ابدی
3 نسخه ساخته شد، همشون در اوج، یک پیش درآمد هم ازش ساخته شد، بسه دیگه
سری در اوج تموم شد، واقعا نیازی به ادامه دادن نداره :)

btw: گیم پلی ای که GeOW داره، هیچ بازی TPS دیگه ای نداره، بعید هم بدون حالا حالا ها روی دستش بیاد، مقایسه کردن گیم پلی آنچارتد با GeOW خنده داره :))
Gears اتفاقا باید ساخته بشه ولی بخش سینگل حذف کنن ازش کلا.
کاری که Black Ops 4 کرد باید Gears 5 بکنه
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,927
5,560
Gears اتفاقا باید ساخته بشه ولی بخش سینگل حذف کنن ازش کلا.
کاری که Black Ops 4 کرد باید Gears 5 بکنه
Black Ops 4؟؟؟؟؟؟؟ این اپیک فیل رو معیار قرار می دی و می گی برای Gears هم باید همین کار رو بکنن؟؟؟!!!!! (کل طرفدار های BlackOps به خون Activision بابت این نسخه تشنه ان و در جواب Change is always going to be hard for people می شنون)
Gears شاید داستان عجیب و غریب و خاصی نداشته باشه اما بخش داستانیش همیشه مورد انتظار طرفدار ها بوده و یکی از ارکان اصلی اش به حساب میاد
این سیاست حذف کردن بخش داستانی و چسبیدن به Multiplayer حماقت مخضه، اونم برای عنوانی مثل Gears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!، این سیاست ها رو امثال اسپنسر دنبالشن که اوضاع بازی هاشونم معلومه
صبر کن Crackdown 3 ریلیز بشه ببینی چرا نباید این سیاست رو در پیش گرفت
 
  • Like
Reactions: Romell and Morg0th

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,465
2,919
نام
Hessam
Black Ops 4؟؟؟؟؟؟؟ این اپیک فیل رو معیار قرار می دی و می گی برای Gears هم باید همین کار رو بکنن؟؟؟!!!!! (کل طرفدار های BlackOps به خون Activision بابت این نسخه تشنه ان و در جواب Change is always going to be hard for people می شنون)
Gears شاید داستان عجیب و غریب و خاصی نداشته باشه اما بخش داستانیش همیشه مورد انتظار طرفدار ها بوده و یکی از ارکان اصلی اش به حساب میاد
این سیاست حذف کردن بخش داستانی و چسبیدن به Multiplayer حماقت مخضه، اونم برای عنوانی مثل Gears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!، این سیاست ها رو امثال اسپنسر دنبالشن که اوضاع بازی هاشونم معلومه
صبر کن Crackdown 3 ریلیز بشه ببینی چرا نباید این سیاست رو در پیش گرفت
اتفاقا شما اگر مقاله Polygon با Epic Games زمان فروش IP بازی به مایکروسافت بخونی میفهمی که راهی که همه استدیو ها باید برن همینه. همین Black Ops 4 که میگی رو کل جامعه استریمر ها براش هایپن و اگر Treyarch بتونه بخش Battle Royale بازی رو خوب در بیاره نونش قشنگ تو روغنه. شما ها هنوز تو دوران 360 گیر کردید. گیرز های نسل قبل جذاب بودن چون تو دوران خودشون جذابیت داشتن. اینکه بزنی جلو هی گله ای لوکاست ها بریزن تو Chainsaw شون کنی. شما وقتی میری تو فروم یا سابردیت گیرز تنها چیزی که همه درموردش حرف میرنن مولتی بازی. تنها جایی که من دیدم اهمیت بدن به بخش کمپین بازی بازیسنتر.
 

Frobary

Return of the King
ناظم انجمن
Jun 6, 2007
27,636
48,438
نام
محمد
از پست قبلی من مشخصه که نمیگم بیایید به زور بگید بازی بد بوده...من می‌گم که وقتی یه نفر میاد از ناامیدکننده بودن بازی میگه و از مایکروسافت انتقاد می‌کنه، لازم نیست به هر قیمتی شده توجیه کنیم که وضعیت خوبه و شرایط باعث شده که بازی اینطوری از آب دربیاد و ...
مثلا لازم نیست یه بازی موفق دیگه رو مثال بزنیم و بگیم متای اون 85 هست، پس این یکی بازی هم موفق محسوب میشه و نباید انتقاد کنیم.
بنظرم یه نوع دیگه از توجیه کردن هم اینه که سریع بحث رو عوض کنیم و بریم سراغ یه نکته‌ی مثبت اما کاملا غیرمرتبط مثل سرویس‌های مایکروسافت :D من خودم بشدت از Game Pass و قابلیت بکوارد استقبال می‌کنم و پست‌هام هم در موردشون هست و امیدوارم که سونی و نینتندو هم این قابلیت‌ها رو به کنسولشون اضافه کنن ولی اینجور چیزا واقعا توی این بحث جایی ندارن...Game Pass داشتن قرار نیست جای خالی یه Gears of War خفن نسل هشتی رو پر کنه یا مشکل استدیوهای فرست پارتی مایکرو رو حل کنه.
من کلا معتقدم که فن‌های Xbox باید سخت‌گیرترین منتقدای مایکروسافت باشن ولی در حال حاضر اینطور نیست. همین که سعی نکنیم جلوی کامنت‌های انتقادی رو با توجیه‌هایی که فرقی توی اصل قضیه ایجاد نمی‌کنن، بگیریم کافیه...حالا اگه کامنت‌هایی انتقادی از خود فن‌های مایکروسافت (که این روزا خیلی کمیاب شدن! :D) ببینیم، چه بهتر. همین که سعی نکنیم به زور جو رو مثبت و خنثی نگه داریم و یه جوری اعتراض خودمون رو نشون بدیم، کافیه. طرف صحبتم هم فقط به کامنت‌های صفحه‌ی قبل نیست...چندین بار توی توی این تاپیک و تاپیک امتیازات انحصاری‌های X1 اینجور چیزا رو دیدیم + من خیلی دیدم که فن‌های Xbox توی توییتر و سایت‌های مختلف به زور دارن سعی می‌کنن وضعیت رو خوب نشون بدن. در صورتی که باید اعتراض کنن تا مایکروسافت جو منفی رو ببینه و دست بجنبونه. اینکه مایکروسافت حرفامو نمی‌شنوه و ... هم بهانه‌ست...کلی راه واسه نشون دادن اعتراض وجود داره.
من خودم حدود 6 ماهه که X1 خریدم ولی هر ماه 4-3 ساعت بیشتر ازش استفاده نمی‌کنم...بشدت به حال و هوای State of Decay 2 علاقه داشتم که اونم مثل اینکه اوضاعش خوب از آب درنیومده...بعدش رفتم توی تاپیک امتیازات بازی و می‌بینم که به جای کلی اعتراض و ابراز ناامیدی، فن‌های X1 دارن می‌گن، خب چه انتظاری از این استدیوی کوچیک داشتید! همینم خوبه!
خب در واقع شما به صورت غیر مستقیم داری میگی کسی نباید از Gears طرفداری کنه و همه باید حرف اونایی که انتقاد میکنن رو قبول کنن :D همون جوری که منتقدین میگن بازی مثل نسخه های قبل هست و پیشرفت خاصی نداشته و این رو نکته منفی میدونن، مسلما اونی که از بازی خوشش اومده هم شرایط استودیو و خیلی چیزهای دیگه رو در نظر میگیره و جواب میده. حرف بیراهی هم نیست، فکر کنم خودت هم میدونی Epic یا اصلا نمیخواست این سری رو ادامه بده یا اینکه یه مدل کاملا آنلاین قرار بود ازش ساخته بشه، به نظر من که حرکت مایکروسافت تو خرید IP و اینکه دادش دست Coalition کار واقعا خوبی بود. اون قضیه سرویس هم ربطی به جریان Gears نداشت، جداگانه در مورد شرایط انجمن گفتم، در مورد همین SoD2 هم من حتی قبل از اینکه تاپیک امتیازاتش زده بشه نظرم رو توی تاپیکش گفتم، میتونی بری بخونی :D قرار نیست که همه طرفدارهای یه کنسول نظر مشابهی داشته باشن و به همون ترتیب نمیشه گفت نظر همه مثل همه و تا یه صحبتی میشه همه چیز رو جمع ببندیم :D اینکه فن های مایکروسافت اعتراض نمیکنن هم من قبول ندارم، اینقدری بهشون اعتراض میشه که خود مسئولان مایکروسافت علنا میگنن ما حرفهای طرفدارها رو شنیدیم و مشکلات رو میدونیم و این حرفها، اینکه تو یه سری موارد من جمله همون بازی های انحصاری فقط حرف میزنن و حداقل تا حالا چیز نشون ندادن دیگه مشکل فن ها نیست و مقصر خود مایکروسافت هست و بیشتر از این فکر نکنم طرفدارها بتونن کاری کنن :D
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,927
5,560
اتفاقا شما اگر مقاله Polygon با Epic Games زمان فروش IP بازی به مایکروسافت بخونی میفهمی که راهی که همه استدیو ها باید برن همینه. همین Black Ops 4 که میگی رو کل جامعه استریمر ها براش هایپن و اگر Treyarch بتونه بخش Battle Royale بازی رو خوب در بیاره نونش قشنگ تو روغنه. شما ها هنوز تو دوران 360 گیر کردید. گیرز های نسل قبل جذاب بودن چون تو دوران خودشون جذابیت داشتن. اینکه بزنی جلو هی گله ای لوکاست ها بریزن تو Chainsaw شون کنی. شما وقتی میری تو فروم یا سابردیت گیرز تنها چیزی که همه درموردش حرف میرنن مولتی بازی. تنها جایی که من دیدم اهمیت بدن به بخش کمپین بازی بازیسنتر.
:)) =))
حداقل یک نگاه به عناوینی که از استادیو های مختلف این چند وقته اومده بنداز بعدا بگو کی باید چه راهی رو بره
الان بازی فقط PvP دیگه؟ با این حساب گله ای از بازی های دیگه هم می رن کنار حتی Co-op ها
روی هوا فکت صادر نکنید، یکمی دور و ور رو نگاه کنید می بینید که پر از مثال های نقض هست ;)
 
  • Like
Reactions: Morg0th

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,465
2,919
نام
Hessam
كمپين gears رو حذف كنن؟:)) :-j
همین دیگه کل بازیسنتر شده خنده بجای بحث درست.
همیشه تو بازیستر این نسل با نسل قبل مقایسه میشه. ولی خوب این مقایسه همیشه یک بعدی بوده و هیچ وقت بحث نشده که چرا بیشتر کمپانی ها تو این صنعت راهشون رو دارن عوض میکنن.
مقاله Polygon با Epic Games:
"The very first Gears of War game cost $12 million to develop, and it made about $100 million in revenue, It was very profitable."
اولین گیرز فقط 12 میلیون خرجش شده بوده و یه تیم 20 تا 30 نفر روی بازی کار کرده و 100 میلیون درامد داشتن.
"By the end of the cycle, Gears of War 3 cost about four or five times more than the original to make," he says. "The profit was shrinking and shrinking. We calculated that, if we built Gears of War 4, the budget would have been well over $100 million, and if it was a huge success, we could break even. Anything less could put us out of business.
"That’s what caused us to move and change business models."
اینجا هم داره میگه که گیرز 3 حدود 5 برابر بیشتر از گیرز 1 هزینه داشته و اینجا داشتن هر نسخه درامد کمتری از بازی میگرفتن (بازی ها موفقیت داشتن ولی خرج بازی ها هر نسخه بیشتر میشد) و وقتی برای ساخت گیرز 4 حساب کردن فهمیدن به 100 میلیون بودجه نیاز دارن و تاره اگر بازی خوب بفروشه خرج بازی خنثی میکنن ساخت گیرز 4 میتونه باعث ورشکستگی کمپانی بشه. برای همینم کلا بیزینس مودلشون رو غوض کردن رفتن سمت بازی های Free to Play که میبینیم اتفاقا کار درستی کردن. (Fortnite الان ماهی حدود 300 میلیون درامد داره، اینو مقایشه کنید با کل درامد گبرز 4 لول)
یه مثال دیگه هم خود COD:
زمان 360:
20 تا 30 میلیون بودجه
20 تا 30 نفر کارمند
سرور نداشت بازی هاست پلیرها میشدن (اکتیویژن نیاز نداشت پول سرور بده)
بعد از آپدیت فقط Patch برای رفع باگ و اینا عرضه میکردن
قیمت بازی 60 دلار

الان:
100 تا 150 نفر کارمند
100میلیون یا بیشتر بودجه بازی
بازی سرور داره و کمپانی باید خرج سرور بده
توقع مردم هم بالا رفته و با آپدیت ها کانتنت جدید برای بازی میخوان
قیمت بازی 70 دلار

یعنی تعداد کسایی که رو بازی کار میکنن (این همه آدم تو نسل قبل میتونستن حداقل تو 2تا بازی کار کنن) و بودجه بازیها 3 تا 4 برابر شده بعد قیمت بازی ها کلا 17 درصد بالا رفته.

حالا شما بشین اینجا بگو گیرز باید سینگل پلیر خوب داشته باشه کمپانب ها باید برن سمت ساخت سینگل پلیر لووول
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
1,396
نام
میلاد
حالا از اینکه متا اصلا معیار درستی برای موفقیت نیست و برای هر عنوان شرایط متفاوته، بگذریم...
فرق DOOM و GeOW اینه که DOOM توی 23 سال 4 نسخه اصلی با جهش‌ و تحول‌های فوق‌العاده بزرگ ازش منتشر شده ولی GeOW همین 4 نسخه اصلی رو توی یه بازه‌ی 10 ساله و بدون متحول کردن فرمول نسخه‌های قبل، ارائه کرده.
اگه به مسیری که سری DOOM طی کرده نگاه کنیم، می‌بینیم که در عرض یه سال بعد از نسخه‌ی اول، DOOM II منتشر شد که با استانداردهای اون دور و زمونه، یه قدم رو به جلو محسوب میشد. بعد نسخه‌ی 3 رو داشتیم که فوق‌العاده متفاوت بود و از این دید دیگه‌ای به این سری نگاه کرده بود و حتی میشد گفت، سبک بازی هم کاملا تغییر کرده بود و فن‌های قدیمی هم خیلی سر این قضیه ناراحت بودن...ولی دیدیم که با این وجود به یه عنوان بسیار یونیک تبدیل شد که حالا طرفدارای مخصوص خودش رو داره. در ادامه بعد از چندین سال DOOM 2016 رو داشتیم که با استانداردهای روز، سری رو به ریشه‌های خودش برگردوند و نه تنها کاری کرد سری DOOM دوباره به روزهای اوج خودش بگرده، حتی به یکی از پرفروش‌ترین‌های بتزدا هم تبدیل شد.
DOOM بهترین شوتر 2016 و یکی از سه نامزد اصلی بازی سال بود...حالا متاش هر چقدر هم که شده باشه. Gears of War 4 هم در سال 2016 منتشر شد و دریغ از یه جایزه‌! اینو فقط واسه این گفتم که متوجه بشیم متای مشابه، اصلا ربطی به موفقیت و به یاد موندنی شدنِ یه بازی نداره چون یه عنوان با متای مشابه می‌تونه در عرض یکی دو ماه توسط رسانه‌ها فراموش بشه و یه عنوان دیگه بره توی لیست بهترین شوترهای نسل.
GeOW نمیتونه به ریشه‌ها برگرده چون اصلا تا الان ریسک بزرگی نکرده که از ریشه‌ها دور شده باشه! دقیقا توی ریشه‌ها گیر کرده :D و حتی به اندازه‌ی همون نسخه‌های قبلی هم تاثیرگذار نبوده و نیست...فک نکنم کسی منظورش این باشه که GeOW 4 بازی بدی هستش ولی صد در صد برای خیلی‌ها ناامیدکننده بوده و یه لحظه‌ی بزرگ و به یاد موندنی که قبلا توی سری اونو تجربه نکردیم رو واسه طرفدارا رقم نزده. فقط یه عنوان معمولی در سری محسوب میشه که دوباره روی مکانیک‌های نسخه‌های قبلی تکیه کرده و یه تجربه‌ی مشابه رو ارائه داده و این برای یه سری که نسل قبل توی سبکش سروری می‌کرد و تقریبا همه‌ی بازیهای شوتر سوم شخص خودشونو با اون مقایسه می‌کردن، اصلا کافی نیست.
خیلی از این توجیه‌ها مثل تیمِ جدید و زمان کم و ... رو میشه واسه این نسخه نام برد ولی حتی اگه اینا درست هم باشه، بازم فرقی به حال نسخه‌ی 4 نمی‌کنه...حالا چون توی کمتر از 30 ماه تیم از یه پروژه‌ی دیگه به این سوییچ کرده، باعث میشه که GeOW 4 به یه عنوان موفق برای سری تبدیل بشه؟!
من کاملا درک می‌کنم که عده‌ای این نسخه رو دوست داشتن و با اون بشدت سرگرم شدن ولی باید قبول کنید که عده‌ی زیادی از طرفدارا هم هستش که کاملا ناامید شدن و فک می‌کنن این سری لیاقتش خیلی بیشتر از این حرفاست.
==============
خداوکیلی من تا حالا طرفدارایی قانع‌تر از Xbox فن‌ها ندیدم :D با تمام احترام به تک تک‌ شما فن‌های گرامی، بنظرم بیشتر از اینکه مایکروسافت رو تحت فشار قرار بدید که سری محبوبتون رو دوباره برگردونه به اوج، دارید خودتون + بقیه رو توجیه می‌کنید که همینم خوب بود و اوضاع خوبه و شرایط اینو اقتضا می‌کنه و ...
اگه گیرز هم آخرین نسخه‌ی اصلیش به یه Survival Horror تبدیل شده بود و 12 سال به فرانچایز استراحت -اجباری- می‌دادن، بعد مثلا فقط با اسم Gears of War عرضه‌ش می‌کردن که بگن ریبوت شده... قطعا با همین سطح کیفی گیرز 4 هم همه به‌به و چه‌چه می‌کردن.
در رابطه با تغییرات هم من موندم چرا همه GoW و موفقیت‌هاش رو نگاه می‌کنن؟ Doom 4 خدا بیامرز مگه تغییرات نداشت؟ مس افکت اندرومدا مگه تغییرات گسترده نداشت؟ نه تنها خوب نشد، بلکه باعث شد آینده‌ی یکی از بهترین تریلوژی‌های نسل هفت تاریک بشه و حتی استودیوی 23 ساله رو توی شرایط بحرانی قرار بده.
منم مشخصا دوست دارم گیرز به سطح سه‌گانه یا حتی بالاتر برسه، اما بیشتر از اون این موضوع برام مهمه که فرانچایز مورد علاقه‌ام نابود نشه.
در رابطه با مایکروسافت هم همه می‌دونن دیگه شرایط چه قدر وخیمه... حالا هی ما بیایم بگیم لاین‌آپ انحصاری کچله و... تکرار مکرراته واقعا. الان من بیام بگم گیرز 4 ناامیدکننده (!) بود چی میشه؟ فیل اسپنسر میاد تاپیک رو چک می‌کنه می‌گه برات گیرز 5 رو با متا +90 می‌سازم و قول میدم آخر سال چنتا گوتی ببره؟ :D حقیقت امر این‌که واقعا گیرز 4 ناامیدکننده نیست، ولی عملکرد مایکروسافت -مخصوصا از 2016 به اینور- آره جدا ناامیدکننده رو هم رد کرده. درست نیست واقعا همه رو به یه آتیش بسوزونیم!
همین قضیه برای هیلو هم هست... سطح کمپین قطعا در حد و اندازه‌های هیلو نبود ولی این‌که بیاییم بگیم فروش‌اش پایین‌تر از حد انتظار بوده بازم بی‌انصافیه.
من موندم سقف انتظار این دوستمون چه قدره؟ (توی فروش منظورمه صرفا) هیلو 5 فقط توی هفته‌ی اول 400 میلیون درآمدزایی کرد... فقط برای مقایسه اینو بدونید که بهترین لانچ تاریخ یوبی‌سافت دیویژن بوده که توی هفته‌ی اول 330 میلیون کسب در آمد کرده. حالا بحث‌های مربوط به اینستال بیس فاجعه‌ی ایکس‌باکس وان و این‌که اون طرف بازی مولتی‌پلتفرم بوده و این حرفا بماند.
برا من اصلا فروش مهم نیست... در حدی باشه که حیات فرانچایز رو تحت شعاع قرار نده کافیه؛ ولی یه کم انصاف هم داشته باشیم بد نیست. :D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
3,792
13,542
همین دیگه کل بازیسنتر شده خنده بجای بحث درست.
همیشه تو بازیستر این نسل با نسل قبل مقایسه میشه. ولی خوب این مقایسه همیشه یک بعدی بوده و هیچ وقت بحث نشده که چرا بیشتر کمپانی ها تو این صنعت راهشون رو دارن عوض میکنن.
مقاله Polygon با Epic Games:
"The very first Gears of War game cost $12 million to develop, and it made about $100 million in revenue, It was very profitable."
اولین گیرز فقط 12 میلیون خرجش شده بوده و یه تیم 20 تا 30 نفر روی بازی کار کرده و 100 میلیون درامد داشتن.
"By the end of the cycle, Gears of War 3 cost about four or five times more than the original to make," he says. "The profit was shrinking and shrinking. We calculated that, if we built Gears of War 4, the budget would have been well over $100 million, and if it was a huge success, we could break even. Anything less could put us out of business.
"That’s what caused us to move and change business models."
اینجا هم داره میگه که گیرز 3 حدود 5 برابر بیشتر از گیرز 1 هزینه داشته و اینجا داشتن هر نسخه درامد کمتری از بازی میگرفتن (بازی ها موفقیت داشتن ولی خرج بازی ها هر نسخه بیشتر میشد) و وقتی برای ساخت گیرز 4 حساب کردن فهمیدن به 100 میلیون بودجه نیاز دارن و تاره اگر بازی خوب بفروشه خرج بازی خنثی میکنن ساخت گیرز 4 میتونه باعث ورشکستگی کمپانی بشه. برای همینم کلا بیزینس مودلشون رو غوض کردن رفتن سمت بازی های Free to Play که میبینیم اتفاقا کار درستی کردن. (Fortnite الان ماهی حدود 300 میلیون درامد داره، اینو مقایشه کنید با کل درامد گبرز 4 لول)
یه مثال دیگه هم خود COD:
زمان 360:
20 تا 30 میلیون بودجه
20 تا 30 نفر کارمند
سرور نداشت بازی هاست پلیرها میشدن (اکتیویژن نیاز نداشت پول سرور بده)
بعد از آپدیت فقط Patch برای رفع باگ و اینا عرضه میکردن
قیمت بازی 60 دلار

الان:
100 تا 150 نفر کارمند
100میلیون یا بیشتر بودجه بازی
بازی سرور داره و کمپانی باید خرج سرور بده
توقع مردم هم بالا رفته و با آپدیت ها کانتنت جدید برای بازی میخوان
قیمت بازی 70 دلار

یعنی تعداد کسایی که رو بازی کار میکنن (این همه آدم تو نسل قبل میتونستن حداقل تو 2تا بازی کار کنن) و بودجه بازیها 3 تا 4 برابر شده بعد قیمت بازی ها کلا 17 درصد بالا رفته.

حالا شما بشین اینجا بگو گیرز باید سینگل پلیر خوب داشته باشه کمپانب ها باید برن سمت ساخت سینگل پلیر لووول
انقدر مثال نقص وجود داره كه كلي ميشه نوشت. ولي خب اوكي. شما تا صبح لوول لووول كن تا بلكه يكم خنك بشي
 

Z-fan

wielder of Triforce of Wisdom
کاربر سایت
Jul 10, 2013
4,087
11,454
نام
سید محمد حسین
Gears اتفاقا باید ساخته بشه ولی بخش سینگل حذف کنن ازش کلا.
کاری که Black Ops 4 کرد باید Gears 5 بکنه
ببین من تا این جا داشتم بحث ها رو میخوندم و از مباحثه لذّت میبردم...از این جا به بعد چاره ای نیست...باید وارد شدم و هار هار بخندم...نمیتونم جلو خودم رو بگیرم=))=))=))=))=))=))
 

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,465
2,919
نام
Hessam
انقدر مثال نقص وجود داره كه كلي ميشه نوشت. ولي خب اوكي. شما تا صبح لوول لووول كن تا بلكه يكم خنك بشي
خب بنویس این چه چیز جدیدیه راه انداختید هرهر پستت مثال نقص داره خب بنویس. من خیلی با احترام اومدم دارم بحث میکنم اومدید لوس بازی راه انداختید. همینه بازیسنتر دیگه داره هر روز افت میکنه شده سوت و کور
 
  • Like
Reactions: brotherhood

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟